Klopt, en voor de jongens spiderman!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Als hij?
Klopt het trouwens dat er Hello Kitty Happy Meals zijn? Ik zag laatst zoiets vaag toen ik door de McDrive ging.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Als hij?
Klopt het trouwens dat er Hello Kitty Happy Meals zijn? Ik zag laatst zoiets vaag toen ik door de McDrive ging.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb even gevraagd als hij suikerklontjes uit het magazijn wou halen![]()
Oreo is al eens geweest! Een jaar of 8 terug...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef Trusten het volgende:
McFlurry Daim
McFlurry Oreo
![]()
![]()
Wanneer komen die eens hier?
Euh de hamburgers hebben voor zover ik weet al jaren maar 1 augurkje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:46 schreef Andyy het volgende:
euroknallers
die hamburgers hebben dan maar 1 augurkje en bar weinig saus
In Amsterdam had ik eens zo'n euroknaller hamburger genomen, en daar zat veel minder op dan er normaal op zitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh de hamburgers hebben voor zover ik weet al jaren maar 1 augurkje.
Daarom is tie ook een euroknaller! Zit minder saus enz op!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
In Amsterdam had ik eens zo'n euroknaller hamburger genomen, en daar zat veel minder op dan er normaal op zit
ik had het over gewone hamburgers, pauperquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom is tie ook een euroknaller! Zit minder saus enz op!
Als je een cheeseburger neemt dan zit er wel genoeg op!
De "gewone" hamburger en de "euroknaller" hamburger zijn hetzelfde. Alleen wordt de hoeveelheid saus blijkbaar aangepast.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik had het over gewone hamburgers, pauper
Zal ik je even troosten dan. De euroknallers blijven hetzelfde tot volgend jaar januariquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef Adelante het volgende:
Nog steeds dezelfde euroknallers en geen chili chicken meer.
Al die reclames van die broodjes zijn zoquote:Op maandag 11 mei 2009 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
de reclame met de italiaan is echt geweldig.ik heb er om gelachen. verder morgen dan maar de kitkat proberen. lijkt me wel ok
Ze verzinnen het ook wel weer hequote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Al die reclames van die broodjes zijn zo
Die van de paris royale gaat over een wijn uit een jerrycan die is overgeschonken in een fles wijn
Beetje droge humor :pquote:Op maandag 11 mei 2009 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze verzinnen het ook wel weer he
Omgquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:24 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Beetje droge humor :p
Die van dat engelse broodje gaat over 2 van die taxichauffeurs die 2 toeristen moeten afleveren bij een een of ander hotel waar toevallig tegenover staat maar dat weten die toeristen dan weer niet dus rijdt hij nog een extra rondje
Prachtige reclamesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
http://www.mcdonalds.nl/w(...)n/acties/stedentrips
daar kan jeze bekijken
ja precies, gewoon herhalingenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
reclames zijn paar jaar geleden ook al op tv geweest
lol @ dat filmpjequote:
Maar ze blijven leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
reclames zijn paar jaar geleden ook al op tv geweest
Idd ja, terwijl de echte bigmac gewoon naast hem ligtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
lol @ dat filmpje
Doet hij het eerst nog verkeerd ook, lol
Oreo is nu bij de Burger King in zo'n nep-mcFlurry. Best lekker, maar als je te lang roert, wordt het een bakje grijs spul..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oreo is al eens geweest! Een jaar of 8 terug...
En hoe zou hij aan dat broodje komen, volgens mij is dat gewoon een zelfde bm-broodjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Idd ja, terwijl de echte bigmac gewoon naast hem ligt
Bedoel je dat broodje voor zijn eigen bm? Hij heeft gewoon een hamburgerbroodje gekocht en het onderste bun in 2en gesneden, dat legt hij nog uit. Ze verkopen het bm broodje niet, zegt hij ook nogquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En hoe zou hij aan dat broodje komen, volgens mij is dat gewoon een zelfde bm-broodje
Niet gehoord, niet helemaal gekekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Bedoel je dat broodje voor zijn eigen bm? Hij heeft gewoon een hamburgerbroodje gekocht en het onderste bun in 2en gesneden, dat legt hij nog uit. Ze verkopen het bm broodje niet, zegt hij ook nog
Maar toen wist ik nog niet dat dit het lekkerste koekje dat verkrijgbaar is in Nederland wasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oreo is al eens geweest! Een jaar of 8 terug...
Misschien gaan ze het dan toch doen zoals in Frankrijk, wrap houden en af en toe andere saus er op gooienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
en volgens mij blijft de wrap nog wel even, hij was eerst tot 29 april geloof ik, en toen stond er op intranet dat hij ' tot nader order ' verlengd was vanwage het lopende succes
Daar hebben ze nu de BBQ-wrap ofzo he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Misschien gaan ze het dan toch doen zoals in Frankrijk, wrap houden en af en toe andere saus er op gooien
BBQ ja, stuk lekkerder dan die hierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu de BBQ-wrap ofzo he?
Een wrap met vlees zou ook niet verkeerd zijn denk ik, gewoon een hb-pattie erop en wat leuke dingen erbij
verzinnen
Het is wel een goeie combinatie, zo met die saus, het is maar wat je lekker vind, maar ik vind hem zo met deze honingmosterdsaus best te etenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:05 schreef Battlefan het volgende:
[..]
BBQ ja, stuk lekkerder dan die hier
Met hb vlees lijkt me minder geschikt, dit is echt een kip ding
ja er zit caramel bij inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef kruimel_20 het volgende:
gisteren de flurry Kitkat geprobeerd... op zich wel lekker maar niet heel bijzonder... dacht eerst dat ik een rolo gekregen had , zit er caramel in een kitkat?
Mis nog steeds de flurry cappuchino
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef kruimel_20 het volgende:
gisteren de flurry Kitkat geprobeerd... op zich wel lekker maar niet heel bijzonder... dacht eerst dat ik een rolo gekregen had , zit er caramel in een kitkat?
Mis nog steeds de flurry cappuchino
Een After Eight flurry, dat zou pas tof zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]Kitkat
Vond het ook te vaag dat ze er karamel bij gooide...
Ik wilde net posten, http://www.nestle.nl/producten/aftereight.htmquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een After Eight flurry, dat zou pas tof zijn
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:42 schreef Yannick567 het volgende:
ik heb ooit een plaatje gezien van een cornetto mint flurry, volgens mij is die te lekker!
Weet je dat heel zeker. Ik moet zeggen ik eet al minstens 5 jaar geen kitkat meer of iets anders van dat spul. Maar ik meen dat uit mijn kinderjaren te herinneren of ik moet het sterk door de war halen met twix.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Battlefan het volgende:
Nee hoorAlleen in de Kit Kat Carmel zit, jawel, caramel
Zou ook niet verkeerd zijn denk ik, mcflurry twix?quote:Op zondag 17 mei 2009 08:31 schreef Riann het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker. Ik moet zeggen ik eet al minstens 5 jaar geen kitkat meer of iets anders van dat spul. Maar ik meen dat uit mijn kinderjaren te herinneren of ik moet het sterk door de war halen met twix.
Chili Chickenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef Adelante het volgende:
Nog steeds dezelfde euroknallers en geen chili chicken meer.
over 100 jaar in Nederland, als McD vind dat wij er aan toe zijn..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:42 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik wilde net posten, http://www.nestle.nl/producten/aftereight.htm
dat zou toch wat zijn :d
ik heb ooit een plaatje gezien van een cornetto mint flurry, volgens mij is die te lekker!
Wel jammer dat het hoofdkantoor in Nederland niet beslist over de dingen die hier komen zullen gaan. Dat doet een een of andere 'foodstudio' van McDonald's in Duitsland, heb ik ooit horen zeggenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef kawotski het volgende:
[..]
over 100 jaar in Nederland, als McD vind dat wij er aan toe zijn..
Ik dacht dat jij crewtrainer af was, details?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hey Yannick, ik hoorde in de crewtrainers meeting dat er binnenkort een training aankomt voor ct-ers in het hoofdkantoor in Amsterdam
Zie pm!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij crewtrainer af was, details?
Heb ik wel trek in. Eens checken morgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:58 schreef Yannick567 het volgende:
Schop.
Gisteren een paris gegeten, was lekker
Pittig sausje, en persoonlijk vind ik 2 tomaten iets teveel voor zo'n klein broodje maargoedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:58 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Heb ik wel trek in. Eens checken morgen![]()
Ik vannacht in Hoofddorp door de Drive. Het broodje was al koud (weet niet of dat zo hoort) maar het vlees zelf was ook koud! Tja tis de Drive en was al weer op de weg dus heb het opgegeten; de smaak van de saus was lekker en was in het algemeen ook best te doen 's nachts alleen toch een tegenvaller dat het koud was... lag zeker wel een half uur te wachten denkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:58 schreef Yannick567 het volgende:
Schop.
Gisteren een paris gegeten, was lekker
Het hoort allemaal warm te zijn jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vannacht in Hoofddorp door de Drive. Het broodje was al koud (weet niet of dat zo hoort) maar het vlees zelf was ook koud! Tja tis de Drive en was al weer op de weg dus heb het opgegeten; de smaak van de saus was lekker en was in het algemeen ook best te doen 's nachts alleen toch een tegenvaller dat het koud was... lag zeker wel een half uur te wachten denk
Die in hoofddorp is 24/7 he?quote:
24/7 op vrijdag en zaterdag, andere dagen tot 3.00uquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die in hoofddorp is 24/7 he?
Drive dan tenminste.. :p
Gewoon een klacht sturen xd
krijg je altijd wel zo'n klein kaarjte thuisgestuurd twv een heel menu of een product naar keuze![]()
dat vond ik juist wel lekker dat is weer het verfrissende van de hete sausquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Pittig sausje, en persoonlijk vind ik 2 tomaten iets teveel voor zo'n klein broodje maargoed
Snap je zelf wel wat je plaatst?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
24/7 op vrijdag en zaterdag, andere dagen tot 3.00u
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:10 schreef D. het volgende:
Gistermiddag een Paris gehad. Gisteravond nog eentje
Ik had 's middags een heel menu en vond de Paris erg lekker. Toen ik 's avonds zin had in een ijsje en weer ff door de McDrive ging heb ik me laten verleiden tot nog een Paris. En dat was de moeite waardquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:16 schreef LuKaLiKe het volgende:
[..]
2 stuks op 1 dag? Dan moet ie toch aardig te kanen zijn!
Ga dadelijk ook maar een proberen... Hoop op positieve feedback!
McBacon?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:08 schreef LuKaLiKe het volgende:
[..]
Snap je zelf wel wat je plaatst?
24/7 wil zeggen dat hetgeen 24 uur per dag open is, en dat 7 dagen in de week...
dus hoe kan het zo zijn dat op andere dagen de drive maar open is tot 3 uur? Das dus duidelijk geen 24/7!
Anyway, wordt weer eens tijd voor de tacoburger, of de Mc bacon!
Klopt, ik word al de mcbacon boy genoemd door collega'squote:
Had hem dinsdag op, lekker!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:41 schreef styliste het volgende:
mcflurry kitkat? denk dak dah wel lekker vin!
Failquote:Op zondag 24 mei 2009 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, ik word al de mcbacon boy genoemd door collega's![]()
Doosje met alleen de kip gevenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Fail
Gisteren een bij ons in de drive:
Ik wil een salade zonder groenten.
![]()
Kip en kaas in een doosjequote:Op zondag 24 mei 2009 11:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doosje met alleen de kip geven![]()
Ik vind de Paris Royale matig, dat deegding is me veels te taat
Kut, ja idd. 24 uur bedoel ik, niet 24/7quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:08 schreef LuKaLiKe het volgende:
[..]
Snap je zelf wel wat je plaatst?
24/7 wil zeggen dat hetgeen 24 uur per dag open is, en dat 7 dagen in de week...
dus hoe kan het zo zijn dat op andere dagen de drive maar open is tot 3 uur? Das dus duidelijk geen 24/7!
Anyway, wordt weer eens tijd voor de tacoburger, of de Mc bacon!
Als we hier in Almelo een klacht binnenkrijgen, krijgt diegene een brief thuis met excuses en een tegoedbon (menu of product na keuze). Zo gaat dat denk ik ook in alle andere restaurantsquote:Op zondag 24 mei 2009 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kut, ja idd. 24 uur bedoel ik, niet 24/7![]()
@ Yannick, ik heb een klacht gestuurd omdat het de 3e keer bij Hoofddorp is dat er iets mis is. Ik merk wel wat ze erover hebben te melden..
grillplaatmanagerquote:Op zondag 24 mei 2009 13:04 schreef Erasmo het volgende:
Hoe gaat de manager hier(en dan bedoel ik niet grillplaatmanager maar shiftmanager of hoe het ook mag heten) om met lui en ongemotiveerd personeel? Want ik zie vaak dat personeel bot en ronduit lui en traag is, dat de manager er naast naast staat en er niks aan doet?
Grillplaatmanager ftw!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
grillplaatmanager![]()
Tja, ongemotiveerd personeel is helaas een groot probleem. Er word wel druk achter gezet hoor merk ik.
Helaas is maar een kleine 10% van het personeel echt gericht op de gast.
Denk dat het per mac verschilt hoe er mee om word gegaan. Normaal gesproken word er wel gevraagd om iets betere uitstraling op te zetten, en meer gast gericht te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |