Klopt, en voor de jongens spiderman!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Als hij?
Klopt het trouwens dat er Hello Kitty Happy Meals zijn? Ik zag laatst zoiets vaag toen ik door de McDrive ging.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Als hij?
Klopt het trouwens dat er Hello Kitty Happy Meals zijn? Ik zag laatst zoiets vaag toen ik door de McDrive ging.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb even gevraagd als hij suikerklontjes uit het magazijn wou halen![]()
Oreo is al eens geweest! Een jaar of 8 terug...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef Trusten het volgende:
McFlurry Daim
McFlurry Oreo
![]()
![]()
Wanneer komen die eens hier?
Euh de hamburgers hebben voor zover ik weet al jaren maar 1 augurkje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:46 schreef Andyy het volgende:
euroknallers
die hamburgers hebben dan maar 1 augurkje en bar weinig saus
In Amsterdam had ik eens zo'n euroknaller hamburger genomen, en daar zat veel minder op dan er normaal op zitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh de hamburgers hebben voor zover ik weet al jaren maar 1 augurkje.
Daarom is tie ook een euroknaller! Zit minder saus enz op!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
In Amsterdam had ik eens zo'n euroknaller hamburger genomen, en daar zat veel minder op dan er normaal op zit
ik had het over gewone hamburgers, pauperquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daarom is tie ook een euroknaller! Zit minder saus enz op!
Als je een cheeseburger neemt dan zit er wel genoeg op!
De "gewone" hamburger en de "euroknaller" hamburger zijn hetzelfde. Alleen wordt de hoeveelheid saus blijkbaar aangepast.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik had het over gewone hamburgers, pauper
Zal ik je even troosten dan. De euroknallers blijven hetzelfde tot volgend jaar januariquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef Adelante het volgende:
Nog steeds dezelfde euroknallers en geen chili chicken meer.
Al die reclames van die broodjes zijn zoquote:Op maandag 11 mei 2009 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
de reclame met de italiaan is echt geweldig.ik heb er om gelachen. verder morgen dan maar de kitkat proberen. lijkt me wel ok
Ze verzinnen het ook wel weer hequote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Al die reclames van die broodjes zijn zo
Die van de paris royale gaat over een wijn uit een jerrycan die is overgeschonken in een fles wijn
Beetje droge humor :pquote:Op maandag 11 mei 2009 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze verzinnen het ook wel weer he
Omgquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:24 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Beetje droge humor :p
Die van dat engelse broodje gaat over 2 van die taxichauffeurs die 2 toeristen moeten afleveren bij een een of ander hotel waar toevallig tegenover staat maar dat weten die toeristen dan weer niet dus rijdt hij nog een extra rondje
Prachtige reclamesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
http://www.mcdonalds.nl/w(...)n/acties/stedentrips
daar kan jeze bekijken
ja precies, gewoon herhalingenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
reclames zijn paar jaar geleden ook al op tv geweest
lol @ dat filmpjequote:
Maar ze blijven leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
reclames zijn paar jaar geleden ook al op tv geweest
Idd ja, terwijl de echte bigmac gewoon naast hem ligtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
lol @ dat filmpje
Doet hij het eerst nog verkeerd ook, lol
Oreo is nu bij de Burger King in zo'n nep-mcFlurry. Best lekker, maar als je te lang roert, wordt het een bakje grijs spul..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oreo is al eens geweest! Een jaar of 8 terug...
En hoe zou hij aan dat broodje komen, volgens mij is dat gewoon een zelfde bm-broodjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Idd ja, terwijl de echte bigmac gewoon naast hem ligt
Bedoel je dat broodje voor zijn eigen bm? Hij heeft gewoon een hamburgerbroodje gekocht en het onderste bun in 2en gesneden, dat legt hij nog uit. Ze verkopen het bm broodje niet, zegt hij ook nogquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En hoe zou hij aan dat broodje komen, volgens mij is dat gewoon een zelfde bm-broodje
Niet gehoord, niet helemaal gekekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Bedoel je dat broodje voor zijn eigen bm? Hij heeft gewoon een hamburgerbroodje gekocht en het onderste bun in 2en gesneden, dat legt hij nog uit. Ze verkopen het bm broodje niet, zegt hij ook nog
Maar toen wist ik nog niet dat dit het lekkerste koekje dat verkrijgbaar is in Nederland wasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oreo is al eens geweest! Een jaar of 8 terug...
Misschien gaan ze het dan toch doen zoals in Frankrijk, wrap houden en af en toe andere saus er op gooienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:49 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
en volgens mij blijft de wrap nog wel even, hij was eerst tot 29 april geloof ik, en toen stond er op intranet dat hij ' tot nader order ' verlengd was vanwage het lopende succes
Daar hebben ze nu de BBQ-wrap ofzo he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Misschien gaan ze het dan toch doen zoals in Frankrijk, wrap houden en af en toe andere saus er op gooien
BBQ ja, stuk lekkerder dan die hierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu de BBQ-wrap ofzo he?
Een wrap met vlees zou ook niet verkeerd zijn denk ik, gewoon een hb-pattie erop en wat leuke dingen erbij
verzinnen
Het is wel een goeie combinatie, zo met die saus, het is maar wat je lekker vind, maar ik vind hem zo met deze honingmosterdsaus best te etenquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:05 schreef Battlefan het volgende:
[..]
BBQ ja, stuk lekkerder dan die hier
Met hb vlees lijkt me minder geschikt, dit is echt een kip ding
ja er zit caramel bij inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef kruimel_20 het volgende:
gisteren de flurry Kitkat geprobeerd... op zich wel lekker maar niet heel bijzonder... dacht eerst dat ik een rolo gekregen had , zit er caramel in een kitkat?
Mis nog steeds de flurry cappuchino
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef kruimel_20 het volgende:
gisteren de flurry Kitkat geprobeerd... op zich wel lekker maar niet heel bijzonder... dacht eerst dat ik een rolo gekregen had , zit er caramel in een kitkat?
Mis nog steeds de flurry cappuchino
Een After Eight flurry, dat zou pas tof zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]Kitkat
Vond het ook te vaag dat ze er karamel bij gooide...
Ik wilde net posten, http://www.nestle.nl/producten/aftereight.htmquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een After Eight flurry, dat zou pas tof zijn
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:42 schreef Yannick567 het volgende:
ik heb ooit een plaatje gezien van een cornetto mint flurry, volgens mij is die te lekker!
Weet je dat heel zeker. Ik moet zeggen ik eet al minstens 5 jaar geen kitkat meer of iets anders van dat spul. Maar ik meen dat uit mijn kinderjaren te herinneren of ik moet het sterk door de war halen met twix.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef Battlefan het volgende:
Nee hoorAlleen in de Kit Kat Carmel zit, jawel, caramel
Zou ook niet verkeerd zijn denk ik, mcflurry twix?quote:Op zondag 17 mei 2009 08:31 schreef Riann het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker. Ik moet zeggen ik eet al minstens 5 jaar geen kitkat meer of iets anders van dat spul. Maar ik meen dat uit mijn kinderjaren te herinneren of ik moet het sterk door de war halen met twix.
Chili Chickenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef Adelante het volgende:
Nog steeds dezelfde euroknallers en geen chili chicken meer.
over 100 jaar in Nederland, als McD vind dat wij er aan toe zijn..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:42 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik wilde net posten, http://www.nestle.nl/producten/aftereight.htm
dat zou toch wat zijn :d
ik heb ooit een plaatje gezien van een cornetto mint flurry, volgens mij is die te lekker!
Wel jammer dat het hoofdkantoor in Nederland niet beslist over de dingen die hier komen zullen gaan. Dat doet een een of andere 'foodstudio' van McDonald's in Duitsland, heb ik ooit horen zeggenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:31 schreef kawotski het volgende:
[..]
over 100 jaar in Nederland, als McD vind dat wij er aan toe zijn..
Ik dacht dat jij crewtrainer af was, details?quote:Op zondag 17 mei 2009 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hey Yannick, ik hoorde in de crewtrainers meeting dat er binnenkort een training aankomt voor ct-ers in het hoofdkantoor in Amsterdam
Zie pm!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij crewtrainer af was, details?
Heb ik wel trek in. Eens checken morgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:58 schreef Yannick567 het volgende:
Schop.
Gisteren een paris gegeten, was lekker
Pittig sausje, en persoonlijk vind ik 2 tomaten iets teveel voor zo'n klein broodje maargoedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:58 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Heb ik wel trek in. Eens checken morgen![]()
Ik vannacht in Hoofddorp door de Drive. Het broodje was al koud (weet niet of dat zo hoort) maar het vlees zelf was ook koud! Tja tis de Drive en was al weer op de weg dus heb het opgegeten; de smaak van de saus was lekker en was in het algemeen ook best te doen 's nachts alleen toch een tegenvaller dat het koud was... lag zeker wel een half uur te wachten denkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:58 schreef Yannick567 het volgende:
Schop.
Gisteren een paris gegeten, was lekker
Het hoort allemaal warm te zijn jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vannacht in Hoofddorp door de Drive. Het broodje was al koud (weet niet of dat zo hoort) maar het vlees zelf was ook koud! Tja tis de Drive en was al weer op de weg dus heb het opgegeten; de smaak van de saus was lekker en was in het algemeen ook best te doen 's nachts alleen toch een tegenvaller dat het koud was... lag zeker wel een half uur te wachten denk
Die in hoofddorp is 24/7 he?quote:
24/7 op vrijdag en zaterdag, andere dagen tot 3.00uquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die in hoofddorp is 24/7 he?
Drive dan tenminste.. :p
Gewoon een klacht sturen xd
krijg je altijd wel zo'n klein kaarjte thuisgestuurd twv een heel menu of een product naar keuze![]()
dat vond ik juist wel lekker dat is weer het verfrissende van de hete sausquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Pittig sausje, en persoonlijk vind ik 2 tomaten iets teveel voor zo'n klein broodje maargoed
Snap je zelf wel wat je plaatst?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
24/7 op vrijdag en zaterdag, andere dagen tot 3.00u
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:10 schreef D. het volgende:
Gistermiddag een Paris gehad. Gisteravond nog eentje
Ik had 's middags een heel menu en vond de Paris erg lekker. Toen ik 's avonds zin had in een ijsje en weer ff door de McDrive ging heb ik me laten verleiden tot nog een Paris. En dat was de moeite waardquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:16 schreef LuKaLiKe het volgende:
[..]
2 stuks op 1 dag? Dan moet ie toch aardig te kanen zijn!
Ga dadelijk ook maar een proberen... Hoop op positieve feedback!
McBacon?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:08 schreef LuKaLiKe het volgende:
[..]
Snap je zelf wel wat je plaatst?
24/7 wil zeggen dat hetgeen 24 uur per dag open is, en dat 7 dagen in de week...
dus hoe kan het zo zijn dat op andere dagen de drive maar open is tot 3 uur? Das dus duidelijk geen 24/7!
Anyway, wordt weer eens tijd voor de tacoburger, of de Mc bacon!
Klopt, ik word al de mcbacon boy genoemd door collega'squote:
Had hem dinsdag op, lekker!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:41 schreef styliste het volgende:
mcflurry kitkat? denk dak dah wel lekker vin!
Failquote:Op zondag 24 mei 2009 00:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt, ik word al de mcbacon boy genoemd door collega's![]()
Doosje met alleen de kip gevenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Fail
Gisteren een bij ons in de drive:
Ik wil een salade zonder groenten.
![]()
Kip en kaas in een doosjequote:Op zondag 24 mei 2009 11:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doosje met alleen de kip geven![]()
Ik vind de Paris Royale matig, dat deegding is me veels te taat
Kut, ja idd. 24 uur bedoel ik, niet 24/7quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:08 schreef LuKaLiKe het volgende:
[..]
Snap je zelf wel wat je plaatst?
24/7 wil zeggen dat hetgeen 24 uur per dag open is, en dat 7 dagen in de week...
dus hoe kan het zo zijn dat op andere dagen de drive maar open is tot 3 uur? Das dus duidelijk geen 24/7!
Anyway, wordt weer eens tijd voor de tacoburger, of de Mc bacon!
Als we hier in Almelo een klacht binnenkrijgen, krijgt diegene een brief thuis met excuses en een tegoedbon (menu of product na keuze). Zo gaat dat denk ik ook in alle andere restaurantsquote:Op zondag 24 mei 2009 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kut, ja idd. 24 uur bedoel ik, niet 24/7![]()
@ Yannick, ik heb een klacht gestuurd omdat het de 3e keer bij Hoofddorp is dat er iets mis is. Ik merk wel wat ze erover hebben te melden..
grillplaatmanagerquote:Op zondag 24 mei 2009 13:04 schreef Erasmo het volgende:
Hoe gaat de manager hier(en dan bedoel ik niet grillplaatmanager maar shiftmanager of hoe het ook mag heten) om met lui en ongemotiveerd personeel? Want ik zie vaak dat personeel bot en ronduit lui en traag is, dat de manager er naast naast staat en er niks aan doet?
Grillplaatmanager ftw!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
grillplaatmanager![]()
Tja, ongemotiveerd personeel is helaas een groot probleem. Er word wel druk achter gezet hoor merk ik.
Helaas is maar een kleine 10% van het personeel echt gericht op de gast.
Denk dat het per mac verschilt hoe er mee om word gegaan. Normaal gesproken word er wel gevraagd om iets betere uitstraling op te zetten, en meer gast gericht te zijn
Ik weet niet of je wel eens een special (zoals wij dat dan weer noemen, iets wat je zonder een bepaald iets besteld) hebt besteld, dat je in de keuken daarna een piepje hoort? Dan weet de keuken dat er een grillorder binnenkomt, bijv een bigtasty zonder tomaat. Die worden naar mijn weten, zoiezo in de franchise waar ik werk gewoon vers gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef D. het volgende:
Vraagje aan personeel
Als iemand een broodje besteld zonder tomaat (waar standaard wel tomaat op zit) halen jullie het er wel eens af, of wordt het broodje echt helemaal vers gemaakt?
Ik zit in de auto, dus ik hoor niets piepen, maar ik bestelde een special en hij was niet warmquote:Op zondag 24 mei 2009 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens een special (zoals wij dat dan weer noemen, iets wat je zonder een bepaald iets besteld) hebt besteld, dat je in de keuken daarna een piepje hoort? Dan weet de keuken dat er een grillorder binnenkomt, bijv een bigtasty zonder tomaat. Die worden naar mijn weten, zoiezo in de franchise waar ik werk gewoon vers gemaakt
Oke, als ik net big macs heb gemaakt, bijna klaar om ingepakt te worden, en er komt er 1 binnen: 1 zonder augurk, ja dan haal ik de augurk er nog af, maar ik ga geen broodje uit de bin halen en vervolgens de augurken of tomaten erafplukken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit in de auto, dus ik hoor niets piepen, maar ik bestelde een special en hij was niet warm
Bij ons wordt het wel altijd vers gemaakt, met het oog op allergieën und so.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef D. het volgende:
Vraagje aan personeel
Als iemand een broodje besteld zonder tomaat (waar standaard wel tomaat op zit) halen jullie het er wel eens af, of wordt het broodje echt helemaal vers gemaakt?
de persoon bij mcdonalds die heeft bedacht dat er op bijna elke burger een augurk moet verdient sowieso een bitchslap.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:46 schreef Andyy het volgende:
euroknallers
die hamburgers hebben dan maar 1 augurkje en bar weinig saus
Ik denk dat ze al dood zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 19:40 schreef CR0 het volgende:
[..]
de persoon bij mcdonalds die heeft bedacht dat er op bijna elke burger een augurk moet verdient sowieso een bitchslap.
gore zooi eraf laten, bah.
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 17:45 schreef morgane het volgende:
Vind je 't gek dat 'ie koud is als je er eerst mee naar huis rijdt?
Same thing herequote:Op zondag 24 mei 2009 17:49 schreef nimarad het volgende:
[..]
Bij ons wordt het wel altijd vers gemaakt, met het oog op allergieën und so.
Zelfs dat doe ik niet, laat ze altijd vers makenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Oke, als ik net big macs heb gemaakt, bijna klaar om ingepakt te worden, en er komt er 1 binnen: 1 zonder augurk, ja dan haal ik de augurk er nog af, maar ik ga geen broodje uit de bin halen en vervolgens de augurken of tomaten erafplukken.
Bij ons welquote:Op maandag 25 mei 2009 17:15 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet, laat ze altijd vers maken
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:48 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik weet dat dit 't McDonalds topic is, maar heeft iemand de nieuwe burger bij kfc geprobeerd? De brazer. Heerlijk!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons is opeens een hele rits nieuwe managers aangenomen. 3. Dag crewtrainerteam
We zullen vast nog wel een keer een andere shake krijgen, net als we de vorige ronde van de stedentripweken die cappucino milkshake hadden ipv banaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:18 schreef ShinobizWinter het volgende:
Aha jammer van de milkshake, die potatoes konden mij al niet bekoren.
Euhquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij geen succes, hetzelfde gold voor die potatoes (gefrituurde aardappel kwarten).
Die kokosshake liep ook best goed, maar was volgens mij ook bij een actiebroodje/actieweken toch?quote:
Ik wou net zeggen! Het leek me ook dat cocos juist goed liep!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die kokosshake liep ook best goed, maar was volgens mij ook bij een actiebroodje/actieweken toch?
Ik vind het altijd wel leuk als ze het wegens succes vast aan het assortiment toevoegen waarna het daarna niet meer loopt
Ik wil saladshakers terug, heerlijk die met kip/kaas
Saladshakers komen terug ja, ze proberen nog iets met een meergranen broodje ( hebben ze in frankrijk ook gedaan, daar heb je nu ook een BM op bruin broodquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vernam dat die saladshakers nog wel terug kwamen binnenkort (geruchten)
Tja die potatoes verliepen bij ons ook goed, maar toch gingen ze eruit.
Die die Chili chicken maar weer terug
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Saladshakers komen terug ja, ze proberen nog iets met een meergranen broodje ( hebben ze in frankrijk ook gedaan, daar heb je nu ook een BM op bruin brood), en er komt ook nog een nieuwe wrap geloof ik, of eentje met een andere saus, daar hebben ze hier ook wel een handje van
Zal je hier ongetwijfeld lezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef morgane het volgende:
ik ben wel voorstander voor bruin brood...goed voor mn geweten, want t is in principe beter dan wit brood
Die McSalad Shakers mis ik ook al jaren, die waren heerlijk! Ik hoop echt dat ze terugkomenlaat het rond die tijd ff weten ajb!
Jah joh gaan ze eruit?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:19 schreef Tammymara het volgende:
Ze hebben de appeltaartjes uit het assortiment gehaald![]()
de enige reden dat we nog wel eens stopten bij de mc, en de enige appeltaartjes die precies groot genoeg zijn en zonder rozijnen
Hadden ze appeltaartjes?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:19 schreef Tammymara het volgende:
Ze hebben de appeltaartjes uit het assortiment gehaald![]()
de enige reden dat we nog wel eens stopten bij de mc, en de enige appeltaartjes die precies groot genoeg zijn en zonder rozijnen
Tja, als ze die niet buiten aankondigen dan weet ik dat toch nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij al een half jaar ofzo
Bij ons was appeltaart + koffie 2.95, nu hebben we donut + koffie voor 2.95quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Appeltaart werd wel aangekondigd van buiten hoor, samen met een kop koffie voor maar liefst () 3 euro nog wat.
Ik denk dat de gemiddelde verkoop te laag ligt, daarom stoppen ze ermee. (zie ook die potatoes)
Toen de appeltaart in het assortiment kwam (1e dag), kregen gasten ze gratis bij een kop koffie. Maar MLS (de leverancier, rode vrachtwagen) vergat ze te leveren. Ik naar een bakkerij toe om appelgebak op te halen![]()
Paar uur later kwam MLS speciaal voor het appelgebak van Amersfoort naar Almelo
Het opwarmen deden we nooit verder, maar voor vaste gasten kun je dat best doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons was appeltaart + koffie 2.95, nu hebben we donut + koffie voor 2.95
Bij ons was het gewoon op is op, wij hadden wel van die vaste gasten die wel is vroegen om warm appelgebak, wij speciaal opwarmen
Naja, ze mogen wel wat nieuws toevoegen wat betreft voor bij de koffie enzo, ooit een roddel gehoord (+ een filmpje ervan), dat ze bij de mc in den bosch bossche bollen gingen verkopen
Nieuw bij McDonald's! Een BBM!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vret toch alleen wit brood thuis. en als ik een hamburger wil gewoon wit brood
Daarom ook min de randstadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef Remzz het volgende:
Tja je moet er gewoon een aparte grill voor hebben en er zijn zo weinig mensen die de McRib eten dat het nauwelijks uit kan.
Weet iemand wat dat voor iets is?quote:Am Strand von Den Haag befindet sich eine der wenigen Filialen, welche den „McBeach“ anbietet.
Is dat niet de Mc in Scheveningen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:52 schreef Remzz het volgende:
Ik lees trouwens net de Duitse wikipedia over McDonalds daar staat dit:
[..]
Weet iemand wat dat voor iets is?
http://de.wikipedia.org/wiki/McDonalds
In Scheveningen zit een Mc aan het strand...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:58 schreef Yannick567 het volgende:
Snap er niks van
Is het btw niet iets van een McDonald's aan het strand?
ooit wel is een plaatje van gezien, kan ik niet vinden :p
De Mc zit aan het strand, de BK zit meer richting het Circustheaterquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Is dat niet de Mc in Scheveningen?
ohnee, das BK,
Dus dan zouden die de 'McBeach' verkopen?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De Mc zit aan het strand, de BK zit meer richting het Circustheater
Burger met zandquote:Op zondag 31 mei 2009 15:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dus dan zouden die de 'McBeach' verkopen?
Wat moeten we ons daar bij voorstellen
Nieuw bij McDonald's!:quote:
Volgens mij is er vroeger (lees: 7 tot 9 jaar terug) wel sprake geweest van een speciale burger daar. Toen hadden we ook restaurants met speciaal "KFC" assortiment.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dus dan zouden die de 'McBeach' verkopen?
Wat moeten we ons daar bij voorstellen
Moest vandaag MLS wegpakken, totaal stonden in de koeling maar liefst 15 kratten met tomatenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nieuw bij McDonald's!:
De McBeach,
een burger met 100% rundvlees, gekruid met verse strandkorrels uit het scheveningse strand, vers opgedoken zeewier en een fris zout sausje.fail.
Die zijn er al een maand, zo niet al twee, uit?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah joh gaan ze eruit?
Smerige zoete -plak dingen
Is me nog niet opgevallenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:17 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Die zijn er al een maand, zo niet al twee, uit?
Lijkt erop dat wij onze 3e bedrijfsleider in 1 jaar gaan krijgenGaat lekker
Mooi waardeloos dus zo te lezen, die in Utrecht is dan neem ik aan ook van een franchise?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:32 schreef Battlefan het volgende:
Utrecht Lange Viestraat. Ze gaan over een maand een nieuwe McDonald's openen in Utrecht, langs de A2, daar zou onze eerste bedrijfsleider heen gaan maar die gaat nu naar een andere McD in Utrecht en die daarvan naar die nieuwe. Nu schijnt onze huidige bedrijfsleider ook naar die nieuwe te gaan
In de tussentijd valt onze keuken half uit elkaar, de QP grill jankt al weken dat ie te koud is, is al iemand voor geweest maar die kon het niet oplossen. Ook begeven alle toasters het zo'n beetje, ook handig als je er opeens nog maar 1 hebt midden in een rush
15 containersquote:Op maandag 1 juni 2009 01:33 schreef Yannick567 het volgende:
Jezus wat was het vandaag druk bij ons zeg voor eerste pinksterdag. Daar had onze roostermaker niet op gerekend. Ik moest niet van 17 - 23 maar van 17 - 01:15
Ze hadden 2 sluitman ingeroosterd die geen drive konden, ja.. toen was ik de lul
Onze MLS lading was ook niet om over te klagen. 15 containers geloof ik![]()
Ja, het is morgen (/straks) weer hard werken![]()
En nog mooi weer ook
Ja zoiets, was niet verkeerd in ieder geval, afijn, manager ging mls'enquote:Op maandag 1 juni 2009 01:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
15 containers![]()
Das kut als je dat alleen mag wegpakken![]()
Jah ik mag ook weer aan de bak, heb vandaag 13-21, Heb gister ook weer 7 uurtjes gewerkt![]()
Jullie draaien nog gewoon zelf sluit?
Nou, vroegâh moesten wij zelf nog alle apparatuur schoonmaken, afwassen, grond schrobben etc...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja zoiets, was niet verkeerd in ieder geval, afijn, manager ging mls'en
Hoe bedoel je nog zelf sluit?
en die nieuwe mac in utrecht dat scheen toch een een of andere moderne versie te worden met digitale menuborden ofzo?
Ik heb ons floorplan al gezien voor morgen, ik sta gewoon vrij. Heerlijk
En ik ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die ligt al te maffen denk ik , iets wat ik nu ook ga doen
Dan heb je vast veel salades gemaakt vanochtendquote:Op maandag 1 juni 2009 15:10 schreef Battlefan het volgende:
Ik sliep al ja, had setup vandaag
Nieuwe Mc in Utrecht langs de A2 dus, komt in het gebouw wat The Wall heet, groot rood opvallend gebeuren. Met drive erbij enzo.
Er was inderdaad sprake van volledig digitale menuborden, hoe het daar precies mee zit weet ik niet. Uiteraard ook met het BOP systeem, eerst was het plan om de hele keuken zo te doen (zoals bij veel mcd's in de VS) maar daar is uiteindelijk vanaf gezien. Ook was het plan dat het een 24 uurs Mc zou worden, maar ook dat ging weer niet doorOp 10 juli gaat ie open, zeggen ze
Wat is het BOP principe?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan heb je vast veel salades gemaakt vanochtend
Ooh daar, ik weet al waar dat is
Maargoed dat neit heel die keuken volgens het BOP principe is, ik hoop stiekem dat dat nooit gaat gebeuren in nederland![]()
Nah, we zitten midden in het centrum, mensen willen ijs en shakes, salades kunnen ze niet mee naar buiten nemenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan heb je vast veel salades gemaakt vanochtend
Hebben jullie nog KVA?quote:
Euh 7 jaar terug nog wel... ben er ondertussen 7 jaar weg of zo...quote:Op maandag 1 juni 2009 15:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog KVA?
Volgens mij wel
BOP is de nieuwe versie van KVA, daarbij worden chickens, kroket, vis enzo niet meer met ladingen naar de bin gebracht, maar wordt alles op bestelling gemaakt en word er iets meer op voorraad gehouden in UHC :p Bewaartijden zijn dan ook iets langer. alles 20 minuten, kroket/groente/bitterballen 30 minuten.
En dan wordt alles op bestelling gemaakt, alles komt per bestelling binnen.
In amerika doen ze dat ook, maar dan ook met hb's enzo. Daar houden ze patties gewoon op voorraad. Gatver
Kwestie van tactisch bestellenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:01 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de Mac in Nederland sterk variëren. Sommige zijn ronduit smerig (die glazen toren op de Coolsingel bijvoorbeeld) anderen zijn redelijk. Het verschil zit hem meestal in het op bestelling maken of niet. Helaas zijn ze nooit zo goed (en goedkoop) als in het buitenland. Vandaar ook dat ik tegenwoordig zelden bij de Mac kom tenzij ik in het buitenland ben.
Dan moet je naar de KFC gaanquote:Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef Fastmatti het volgende:
Dan moet je dus bestellen wat er niet is, maar ik wil altijd een McChicken.
KFC vind ik lekker, maar ik voel me in Nederland niet op mijn gemak in de KFC. Daarbij vind ik de menu's totaal onbegrijpelijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan moet je naar de KFC gaanAl eens een Crispy Chicken Wrap geprobeerd dan?
Dat is in UK heel normaal. Supermarkten, kledingzaken, veel werken op die manier...quote:Op maandag 1 juni 2009 16:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kwestie van tactisch bestellen
Laatst was ik trouwens in Engeland en daar hadden ze een geniaal rijensysteem, 1 centrale rij met een medewerker vooraan en als er dan een kassa vrij was liet de voorste door naar die kassa.
Maar blijkbaar werkt het toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:40 schreef Yannick567 het volgende:
7 jaar geleden was er nog geen bop in nl nee, lol.
Nou, bij gefrituurde producten kan ik het me wel een beetje voorstellen, maar bij vlees niet.
Ligt er daar zo'n stuk vlees wat misschien intussen al 2x te lang ligt op je hamburger wordt geknikkerd.
Nee bedankt
Het is dan ook eerlijk en effeciënt.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is in UK heel normaal. Supermarkten, kledingzaken, veel werken op die manier...
Dat heb ik ook bij de KFC, het ziet daar echt zwart van de mensen...quote:Op maandag 1 juni 2009 16:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
KFC vind ik lekker, maar ik voel me in Nederland niet op mijn gemak in de KFC. Daarbij vind ik de menu's totaal onbegrijpelijk.
Dus, McManagers die dit lezenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is in UK heel normaal. Supermarkten, kledingzaken, veel werken op die manier...
Dan zie ik liever het rijensysteem wat Disney gebruikt in de fastfood restaurants, je besteld bij een kassa, krijgt een bonnetje en loopt daarna door naar een counter waar iemand je eten haalt, het is dan 1 kassa voor 2 rijen en dan wel 2 runners zeg maar, werkt erg goedquote:Op maandag 1 juni 2009 16:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laatst was ik trouwens in Engeland en daar hadden ze een geniaal rijensysteem, 1 centrale rij met een medewerker vooraan en als er dan een kassa vrij was liet de voorste door naar die kassa.
Waarom treurig?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:14 schreef Fastmatti het volgende:
Toch wel treurig als zelfs het ijs van te voren klaar gezet gaat worden.
Tja, het is echt alleen extreem tijdens deze dagen, Pinksteren hemelvaart etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:41 schreef Remzz het volgende:
Word dan toch eens tijd voor een tweede ijsmachine bij jullie
Die wel ja, ik vond er weinig aanquote:Op maandag 1 juni 2009 23:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat londen ding wel? Die is ook wel lekker!
gisteren dan kennelijk, want vandaag was de nieuwe er al.quote:
Restaurant dan ook open of alleen drive?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Studiotje het volgende:
Pfoh, McDonalds, ben er sinds kort weer terug (maand of 2 weggeweest daarzo)Werk alleen nog maar nachtdiensten (22:00 tot 06:00), merk wel dat er dan veel turken en marrokanen langs komen (no offense)
Jup ben ik wel met je eens hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef nimarad het volgende:
Ligt er maar net aan. In principe heeft het een vaste datum, maar als je uitverkocht bent kan je net zo goed alvast met de volgende beginnen. Dat is beter dan nee zeggen.
En ja, vandaag was de laatste dag van de Paris Royale.
Maar de McExpress heeft alleen de Paris Royale voor de Stedentripweken en geen Roma Mozarella of London Bacon, dus dat is geen vergelijking.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Restaurant dan ook open of alleen drive?
In de McExpress restaurants is de Paris trouwens nog wel te krijgen.
En op de Paris zitten 2 gewone HB patiesquote:Op maandag 1 juni 2009 23:33 schreef nimarad het volgende:
[..]
Maar de McExpress heeft alleen de Paris Royale voor de Stedentripweken en geen Roma Mozarella of London Bacon, dus dat is geen vergelijking.
Voor ons is een nieuwe ijsmachine al te duur, dat ding wat we nu hebben begeeft het al na 5 ijsjesquote:Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, het is echt alleen extreem tijdens deze dagen, Pinksteren hemelvaart etc.
Dan is een 2e ijsmachine iets te duur
hehe lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 23:47 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Voor ons is een nieuwe ijsmachine al te duur, dat ding wat we nu hebben begeeft het al na 5 ijsjesVanochtend kwam er opeens ook heel veel shake uit zetten, tijdens setup, terwijl de siroop aan het spoelen was
Alleen drive, gelukkigquote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Restaurant dan ook open of alleen drive?
ct-ers doen we niet aan bij ons, maar ik train dan wel weer mensen, en zorg ervoor dat de kassa's het blijven doenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe lekker![]()
Ben je ook ct-er (zoals yannick en ik)?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:27 schreef Battlefan het volgende:
[..]
ct-ers doen we niet aan bij ons, maar ik train dan wel weer mensen, en zorg ervoor dat de kassa's het blijven doen
Wat een dag vandaag zeg. +15.000 euro gedraaid over de gehele dag, nieuw record!quote:Op maandag 1 juni 2009 16:37 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dan zie ik liever het rijensysteem wat Disney gebruikt in de fastfood restaurants, je besteld bij een kassa, krijgt een bonnetje en loopt daarna door naar een counter waar iemand je eten haalt, het is dan 1 kassa voor 2 rijen en dan wel 2 runners zeg maar, werkt erg goed
Precies goed wat je zegt, maar als iedereen dat nou is dacht....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:09 schreef Yannick567 het volgende:
Maarja, mcdonald's is zeker niet meer de goedkoopste en ik vind dat je gewoon het niet eens meer mag durven denken om iets te oude friet ofzo mee te geven, ik bedoel kjik wat ze ervoor betalen
Op Curacao zag ik ook een handig systeem. Ze staan met zn 2en aan de kassa. Terwijl de een dingen aanslaat, begint de ander met het verzamelen van je bestelling.... Gaat veel sneller dan als ze apart werken!!quote:Op maandag 1 juni 2009 16:37 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dan zie ik liever het rijensysteem wat Disney gebruikt in de fastfood restaurants, je besteld bij een kassa, krijgt een bonnetje en loopt daarna door naar een counter waar iemand je eten haalt, het is dan 1 kassa voor 2 rijen en dan wel 2 runners zeg maar, werkt erg goed
Dat kan bij mcdonald's ook maar dan niet met 1 kassaquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:21 schreef BabyLovable het volgende:
[..]
Op Curacao zag ik ook een handig systeem. Ze staan met zn 2en aan de kassa. Terwijl de een dingen aanslaat, begint de ander met het verzamelen van je bestelling.... Gaat veel sneller dan als ze apart werken!!
In drukke periodes gebeurd dat alquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:21 schreef BabyLovable het volgende:
[..]
Op Curacao zag ik ook een handig systeem. Ze staan met zn 2en aan de kassa. Terwijl de een dingen aanslaat, begint de ander met het verzamelen van je bestelling.... Gaat veel sneller dan als ze apart werken!!
Vind hem niet erg spannend, lijkt ook erg op de cbo verder.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En is die Londen Bacon een beetje te eten Yannick/Battlefan?
En als het heel erg rustig is (zoals bij ons vanavond) dan wil je ook de andere nog wel eens helpen als die geen klant heeftquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In drukke periodes gebeurd dat al
EDIT: dus dubbel
Is een McDonalds blog niks voor jou?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat kan bij mcdonald's ook maar dan niet met 1 kassa
Op feestdagen en drukke dagen is dat bij ons ook zo. Eentje rekent alleen maar af en neemt alleen maar de bestelling op, de ander is een runner (= verzamelen van de bestelling)
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:37 schreef Yannick567 het volgende:
we waren er toch bijna een uur mee bezig, ik heb gelijk de hele koeling maar schoongemaakt
Vaak herhalen ze dergelijke aanbiedingen (zoals met de wintersportweken) en beginnen ze na de aktie-periode weer vooraan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Bartjebart het volgende:
Als je op McDonalds.nl of in de OP kijkt zie je dat elke burger 2 weken lang aan een gesloten verkocht wordt. Waarschijnlijk dus niet. MIsschien volgend jaar weer?
Bij de wintersportweken had je qua weekindeling de volgende verdeling; A - B - C - A - B - C.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Vaak herhalen ze dergelijke aanbiedingen (zoals met de wintersportweken) en beginnen ze na de aktie-periode weer vooraan.
Die ABCABC methode bedoelde ik ja. Ik hoop wel dat het nu dan AABBCCAABBCC wordt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij de wintersportweken had je qua weekindeling de volgende verdeling; A - B - C - A - B - C.
Dus burger A 1 week, dan B, C en daarna weer een week burger A...
Nu is de indeling A - A - B - B - C - C.
Of bedoel je wat anders?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die ABCABC methode bedoelde ik ja. Ik hoop wel dat het nu dan AABBCCAABBCC wordt.
Was weer eens wat anders dan het gewone aanbod
Niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:16 schreef Remzz het volgende:
Salad Shakers komen niet terug iets met het milieu en materieel dat daarvoor gebruikt moest worden.
Het gaat er niet om hoe het is, het gaat erom wat ik wilquote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op de site staat dus dat et AABBCC is... En dat het na 6 weken finito is...
Die hebben ze geloof ik nog welquote:Op zondag 7 juni 2009 10:37 schreef LasTeR het volgende:
Ik wil verdomme een Big Mac!
Rijd er vanmiddag wel langsquote:
quote:
Welke?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef Yannick567 het volgende:
Ik hoor geruchten dat die ciabatta grande salsa weer terugkomt
Is een soort van vaste burger. Het is ter vervanging van de Gourmet die volgensmij ook langer dan een jaar in het assortiment heeft gezeten.quote:
daar ben ik inderdaad bang voor..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:37 schreef Yannick567 het volgende:
Ik denk dat de CBO plaats gaat maken voor de Ciabatta
Meen je datquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Battlefan het volgende:
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeest![]()
De Fish Nuggets gaan weg
Per wanneer?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Battlefan het volgende:
De Fish Nuggets gaan weg
Fish Nuggetsquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef Battlefan het volgende:
De Fish Nuggets gaan weg
Ik ook, hoewel het natuurlijk nog steeds sweet chilli is dus niet echt heetquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:20 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
IK WIL CHILLY CHICKENS!!!
Op maandag 15 juni levert Havi voor de laatste keer Fish Nuggets, zeggen zequote:
Ohh..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Op maandag 15 juni levert Havi voor de laatste keer Fish Nuggets, zeggen ze
Zijn ze ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef bremmie het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe euroknallers?
Voor mijn gevoel zijn deze er al een halfjaar ofzo...
Vroeger waren er ook zalmnuggets ja, toen die actie over was , mocht ik een hele doos zalmnuggets meenemenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:46 schreef Yannick567 het volgende:
Is nieuw ja,eest was het om de paar maanden, en toen hadden we ook is garnalen. Die waren zo lekker
Jawel, zeker weten, Nederland had ze.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:57 schreef Yannick567 het volgende:
In Nederland niet, volgens mij wel in Finland ofzo
Ja, hij vroeg toch of we ze nu nog hadden, en nu hebben we ze niet meerquote:
Ja zinvol ook bij de 296e post...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |