Ik weet niet of je wel eens een special (zoals wij dat dan weer noemen, iets wat je zonder een bepaald iets besteld) hebt besteld, dat je in de keuken daarna een piepje hoort? Dan weet de keuken dat er een grillorder binnenkomt, bijv een bigtasty zonder tomaat. Die worden naar mijn weten, zoiezo in de franchise waar ik werk gewoon vers gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef D. het volgende:
Vraagje aan personeel
Als iemand een broodje besteld zonder tomaat (waar standaard wel tomaat op zit) halen jullie het er wel eens af, of wordt het broodje echt helemaal vers gemaakt?
Ik zit in de auto, dus ik hoor niets piepen, maar ik bestelde een special en hij was niet warmquote:Op zondag 24 mei 2009 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens een special (zoals wij dat dan weer noemen, iets wat je zonder een bepaald iets besteld) hebt besteld, dat je in de keuken daarna een piepje hoort? Dan weet de keuken dat er een grillorder binnenkomt, bijv een bigtasty zonder tomaat. Die worden naar mijn weten, zoiezo in de franchise waar ik werk gewoon vers gemaakt
Oke, als ik net big macs heb gemaakt, bijna klaar om ingepakt te worden, en er komt er 1 binnen: 1 zonder augurk, ja dan haal ik de augurk er nog af, maar ik ga geen broodje uit de bin halen en vervolgens de augurken of tomaten erafplukken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit in de auto, dus ik hoor niets piepen, maar ik bestelde een special en hij was niet warm
Bij ons wordt het wel altijd vers gemaakt, met het oog op allergieën und so.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef D. het volgende:
Vraagje aan personeel
Als iemand een broodje besteld zonder tomaat (waar standaard wel tomaat op zit) halen jullie het er wel eens af, of wordt het broodje echt helemaal vers gemaakt?
de persoon bij mcdonalds die heeft bedacht dat er op bijna elke burger een augurk moet verdient sowieso een bitchslap.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:46 schreef Andyy het volgende:
euroknallers
die hamburgers hebben dan maar 1 augurkje en bar weinig saus
Ik denk dat ze al dood zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 19:40 schreef CR0 het volgende:
[..]
de persoon bij mcdonalds die heeft bedacht dat er op bijna elke burger een augurk moet verdient sowieso een bitchslap.
gore zooi eraf laten, bah.
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 17:45 schreef morgane het volgende:
Vind je 't gek dat 'ie koud is als je er eerst mee naar huis rijdt?
Same thing herequote:Op zondag 24 mei 2009 17:49 schreef nimarad het volgende:
[..]
Bij ons wordt het wel altijd vers gemaakt, met het oog op allergieën und so.
Zelfs dat doe ik niet, laat ze altijd vers makenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Oke, als ik net big macs heb gemaakt, bijna klaar om ingepakt te worden, en er komt er 1 binnen: 1 zonder augurk, ja dan haal ik de augurk er nog af, maar ik ga geen broodje uit de bin halen en vervolgens de augurken of tomaten erafplukken.
Bij ons welquote:Op maandag 25 mei 2009 17:15 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet, laat ze altijd vers maken
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:48 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik weet dat dit 't McDonalds topic is, maar heeft iemand de nieuwe burger bij kfc geprobeerd? De brazer. Heerlijk!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons is opeens een hele rits nieuwe managers aangenomen. 3. Dag crewtrainerteam
We zullen vast nog wel een keer een andere shake krijgen, net als we de vorige ronde van de stedentripweken die cappucino milkshake hadden ipv banaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:18 schreef ShinobizWinter het volgende:
Aha jammer van de milkshake, die potatoes konden mij al niet bekoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |