Ik weet niet of je wel eens een special (zoals wij dat dan weer noemen, iets wat je zonder een bepaald iets besteld) hebt besteld, dat je in de keuken daarna een piepje hoort? Dan weet de keuken dat er een grillorder binnenkomt, bijv een bigtasty zonder tomaat. Die worden naar mijn weten, zoiezo in de franchise waar ik werk gewoon vers gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef D. het volgende:
Vraagje aan personeel
Als iemand een broodje besteld zonder tomaat (waar standaard wel tomaat op zit) halen jullie het er wel eens af, of wordt het broodje echt helemaal vers gemaakt?
Ik zit in de auto, dus ik hoor niets piepen, maar ik bestelde een special en hij was niet warmquote:Op zondag 24 mei 2009 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens een special (zoals wij dat dan weer noemen, iets wat je zonder een bepaald iets besteld) hebt besteld, dat je in de keuken daarna een piepje hoort? Dan weet de keuken dat er een grillorder binnenkomt, bijv een bigtasty zonder tomaat. Die worden naar mijn weten, zoiezo in de franchise waar ik werk gewoon vers gemaakt
Oke, als ik net big macs heb gemaakt, bijna klaar om ingepakt te worden, en er komt er 1 binnen: 1 zonder augurk, ja dan haal ik de augurk er nog af, maar ik ga geen broodje uit de bin halen en vervolgens de augurken of tomaten erafplukken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit in de auto, dus ik hoor niets piepen, maar ik bestelde een special en hij was niet warm
Bij ons wordt het wel altijd vers gemaakt, met het oog op allergieën und so.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef D. het volgende:
Vraagje aan personeel
Als iemand een broodje besteld zonder tomaat (waar standaard wel tomaat op zit) halen jullie het er wel eens af, of wordt het broodje echt helemaal vers gemaakt?
de persoon bij mcdonalds die heeft bedacht dat er op bijna elke burger een augurk moet verdient sowieso een bitchslap.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:46 schreef Andyy het volgende:
euroknallers
die hamburgers hebben dan maar 1 augurkje en bar weinig saus
Ik denk dat ze al dood zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 19:40 schreef CR0 het volgende:
[..]
de persoon bij mcdonalds die heeft bedacht dat er op bijna elke burger een augurk moet verdient sowieso een bitchslap.
gore zooi eraf laten, bah.
Jaquote:Op zondag 24 mei 2009 17:45 schreef morgane het volgende:
Vind je 't gek dat 'ie koud is als je er eerst mee naar huis rijdt?
Same thing herequote:Op zondag 24 mei 2009 17:49 schreef nimarad het volgende:
[..]
Bij ons wordt het wel altijd vers gemaakt, met het oog op allergieën und so.
Zelfs dat doe ik niet, laat ze altijd vers makenquote:Op zondag 24 mei 2009 14:43 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Oke, als ik net big macs heb gemaakt, bijna klaar om ingepakt te worden, en er komt er 1 binnen: 1 zonder augurk, ja dan haal ik de augurk er nog af, maar ik ga geen broodje uit de bin halen en vervolgens de augurken of tomaten erafplukken.
Bij ons welquote:Op maandag 25 mei 2009 17:15 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet, laat ze altijd vers maken
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:48 schreef ShinobizWinter het volgende:
Ik weet dat dit 't McDonalds topic is, maar heeft iemand de nieuwe burger bij kfc geprobeerd? De brazer. Heerlijk!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:55 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons is opeens een hele rits nieuwe managers aangenomen. 3. Dag crewtrainerteam
We zullen vast nog wel een keer een andere shake krijgen, net als we de vorige ronde van de stedentripweken die cappucino milkshake hadden ipv banaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:18 schreef ShinobizWinter het volgende:
Aha jammer van de milkshake, die potatoes konden mij al niet bekoren.
Euhquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens mij geen succes, hetzelfde gold voor die potatoes (gefrituurde aardappel kwarten).
Die kokosshake liep ook best goed, maar was volgens mij ook bij een actiebroodje/actieweken toch?quote:
Ik wou net zeggen! Het leek me ook dat cocos juist goed liep!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die kokosshake liep ook best goed, maar was volgens mij ook bij een actiebroodje/actieweken toch?
Ik vind het altijd wel leuk als ze het wegens succes vast aan het assortiment toevoegen waarna het daarna niet meer loopt
Ik wil saladshakers terug, heerlijk die met kip/kaas
Saladshakers komen terug ja, ze proberen nog iets met een meergranen broodje ( hebben ze in frankrijk ook gedaan, daar heb je nu ook een BM op bruin broodquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vernam dat die saladshakers nog wel terug kwamen binnenkort (geruchten)
Tja die potatoes verliepen bij ons ook goed, maar toch gingen ze eruit.
Die die Chili chicken maar weer terug
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Saladshakers komen terug ja, ze proberen nog iets met een meergranen broodje ( hebben ze in frankrijk ook gedaan, daar heb je nu ook een BM op bruin brood), en er komt ook nog een nieuwe wrap geloof ik, of eentje met een andere saus, daar hebben ze hier ook wel een handje van
Zal je hier ongetwijfeld lezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:20 schreef morgane het volgende:
ik ben wel voorstander voor bruin brood...goed voor mn geweten, want t is in principe beter dan wit brood
Die McSalad Shakers mis ik ook al jaren, die waren heerlijk! Ik hoop echt dat ze terugkomenlaat het rond die tijd ff weten ajb!
Jah joh gaan ze eruit?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:19 schreef Tammymara het volgende:
Ze hebben de appeltaartjes uit het assortiment gehaald![]()
de enige reden dat we nog wel eens stopten bij de mc, en de enige appeltaartjes die precies groot genoeg zijn en zonder rozijnen
Hadden ze appeltaartjes?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:19 schreef Tammymara het volgende:
Ze hebben de appeltaartjes uit het assortiment gehaald![]()
de enige reden dat we nog wel eens stopten bij de mc, en de enige appeltaartjes die precies groot genoeg zijn en zonder rozijnen
Tja, als ze die niet buiten aankondigen dan weet ik dat toch nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij al een half jaar ofzo
Bij ons was appeltaart + koffie 2.95, nu hebben we donut + koffie voor 2.95quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Appeltaart werd wel aangekondigd van buiten hoor, samen met een kop koffie voor maar liefst () 3 euro nog wat.
Ik denk dat de gemiddelde verkoop te laag ligt, daarom stoppen ze ermee. (zie ook die potatoes)
Toen de appeltaart in het assortiment kwam (1e dag), kregen gasten ze gratis bij een kop koffie. Maar MLS (de leverancier, rode vrachtwagen) vergat ze te leveren. Ik naar een bakkerij toe om appelgebak op te halen![]()
Paar uur later kwam MLS speciaal voor het appelgebak van Amersfoort naar Almelo
Het opwarmen deden we nooit verder, maar voor vaste gasten kun je dat best doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:20 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Bij ons was appeltaart + koffie 2.95, nu hebben we donut + koffie voor 2.95
Bij ons was het gewoon op is op, wij hadden wel van die vaste gasten die wel is vroegen om warm appelgebak, wij speciaal opwarmen
Naja, ze mogen wel wat nieuws toevoegen wat betreft voor bij de koffie enzo, ooit een roddel gehoord (+ een filmpje ervan), dat ze bij de mc in den bosch bossche bollen gingen verkopen
Nieuw bij McDonald's! Een BBM!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vret toch alleen wit brood thuis. en als ik een hamburger wil gewoon wit brood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |