Waarom treurig?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:14 schreef Fastmatti het volgende:
Toch wel treurig als zelfs het ijs van te voren klaar gezet gaat worden.
Tja, het is echt alleen extreem tijdens deze dagen, Pinksteren hemelvaart etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:41 schreef Remzz het volgende:
Word dan toch eens tijd voor een tweede ijsmachine bij jullie
Die wel ja, ik vond er weinig aanquote:Op maandag 1 juni 2009 23:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat londen ding wel? Die is ook wel lekker!
gisteren dan kennelijk, want vandaag was de nieuwe er al.quote:
Restaurant dan ook open of alleen drive?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:27 schreef Studiotje het volgende:
Pfoh, McDonalds, ben er sinds kort weer terug (maand of 2 weggeweest daarzo)Werk alleen nog maar nachtdiensten (22:00 tot 06:00), merk wel dat er dan veel turken en marrokanen langs komen (no offense)
Jup ben ik wel met je eens hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef nimarad het volgende:
Ligt er maar net aan. In principe heeft het een vaste datum, maar als je uitverkocht bent kan je net zo goed alvast met de volgende beginnen. Dat is beter dan nee zeggen.
En ja, vandaag was de laatste dag van de Paris Royale.
Maar de McExpress heeft alleen de Paris Royale voor de Stedentripweken en geen Roma Mozarella of London Bacon, dus dat is geen vergelijking.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Restaurant dan ook open of alleen drive?
In de McExpress restaurants is de Paris trouwens nog wel te krijgen.
En op de Paris zitten 2 gewone HB patiesquote:Op maandag 1 juni 2009 23:33 schreef nimarad het volgende:
[..]
Maar de McExpress heeft alleen de Paris Royale voor de Stedentripweken en geen Roma Mozarella of London Bacon, dus dat is geen vergelijking.
Voor ons is een nieuwe ijsmachine al te duur, dat ding wat we nu hebben begeeft het al na 5 ijsjesquote:Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, het is echt alleen extreem tijdens deze dagen, Pinksteren hemelvaart etc.
Dan is een 2e ijsmachine iets te duur
hehe lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 23:47 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Voor ons is een nieuwe ijsmachine al te duur, dat ding wat we nu hebben begeeft het al na 5 ijsjesVanochtend kwam er opeens ook heel veel shake uit zetten, tijdens setup, terwijl de siroop aan het spoelen was
Alleen drive, gelukkigquote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Restaurant dan ook open of alleen drive?
ct-ers doen we niet aan bij ons, maar ik train dan wel weer mensen, en zorg ervoor dat de kassa's het blijven doenquote:Op maandag 1 juni 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe lekker![]()
Ben je ook ct-er (zoals yannick en ik)?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:27 schreef Battlefan het volgende:
[..]
ct-ers doen we niet aan bij ons, maar ik train dan wel weer mensen, en zorg ervoor dat de kassa's het blijven doen
Wat een dag vandaag zeg. +15.000 euro gedraaid over de gehele dag, nieuw record!quote:Op maandag 1 juni 2009 16:37 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dan zie ik liever het rijensysteem wat Disney gebruikt in de fastfood restaurants, je besteld bij een kassa, krijgt een bonnetje en loopt daarna door naar een counter waar iemand je eten haalt, het is dan 1 kassa voor 2 rijen en dan wel 2 runners zeg maar, werkt erg goed
Precies goed wat je zegt, maar als iedereen dat nou is dacht....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:09 schreef Yannick567 het volgende:
Maarja, mcdonald's is zeker niet meer de goedkoopste en ik vind dat je gewoon het niet eens meer mag durven denken om iets te oude friet ofzo mee te geven, ik bedoel kjik wat ze ervoor betalen
Op Curacao zag ik ook een handig systeem. Ze staan met zn 2en aan de kassa. Terwijl de een dingen aanslaat, begint de ander met het verzamelen van je bestelling.... Gaat veel sneller dan als ze apart werken!!quote:Op maandag 1 juni 2009 16:37 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Dan zie ik liever het rijensysteem wat Disney gebruikt in de fastfood restaurants, je besteld bij een kassa, krijgt een bonnetje en loopt daarna door naar een counter waar iemand je eten haalt, het is dan 1 kassa voor 2 rijen en dan wel 2 runners zeg maar, werkt erg goed
Dat kan bij mcdonald's ook maar dan niet met 1 kassaquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:21 schreef BabyLovable het volgende:
[..]
Op Curacao zag ik ook een handig systeem. Ze staan met zn 2en aan de kassa. Terwijl de een dingen aanslaat, begint de ander met het verzamelen van je bestelling.... Gaat veel sneller dan als ze apart werken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |