En ik ook.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die ligt al te maffen denk ik , iets wat ik nu ook ga doen
Dan heb je vast veel salades gemaakt vanochtendquote:Op maandag 1 juni 2009 15:10 schreef Battlefan het volgende:
Ik sliep al ja, had setup vandaag
Nieuwe Mc in Utrecht langs de A2 dus, komt in het gebouw wat The Wall heet, groot rood opvallend gebeuren. Met drive erbij enzo.
Er was inderdaad sprake van volledig digitale menuborden, hoe het daar precies mee zit weet ik niet. Uiteraard ook met het BOP systeem, eerst was het plan om de hele keuken zo te doen (zoals bij veel mcd's in de VS) maar daar is uiteindelijk vanaf gezien. Ook was het plan dat het een 24 uurs Mc zou worden, maar ook dat ging weer niet doorOp 10 juli gaat ie open, zeggen ze
Wat is het BOP principe?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan heb je vast veel salades gemaakt vanochtend
Ooh daar, ik weet al waar dat is
Maargoed dat neit heel die keuken volgens het BOP principe is, ik hoop stiekem dat dat nooit gaat gebeuren in nederland![]()
Nah, we zitten midden in het centrum, mensen willen ijs en shakes, salades kunnen ze niet mee naar buiten nemenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan heb je vast veel salades gemaakt vanochtend
Hebben jullie nog KVA?quote:
Euh 7 jaar terug nog wel... ben er ondertussen 7 jaar weg of zo...quote:Op maandag 1 juni 2009 15:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog KVA?
Volgens mij wel
BOP is de nieuwe versie van KVA, daarbij worden chickens, kroket, vis enzo niet meer met ladingen naar de bin gebracht, maar wordt alles op bestelling gemaakt en word er iets meer op voorraad gehouden in UHC :p Bewaartijden zijn dan ook iets langer. alles 20 minuten, kroket/groente/bitterballen 30 minuten.
En dan wordt alles op bestelling gemaakt, alles komt per bestelling binnen.
In amerika doen ze dat ook, maar dan ook met hb's enzo. Daar houden ze patties gewoon op voorraad. Gatver
Kwestie van tactisch bestellenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:01 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de Mac in Nederland sterk variëren. Sommige zijn ronduit smerig (die glazen toren op de Coolsingel bijvoorbeeld) anderen zijn redelijk. Het verschil zit hem meestal in het op bestelling maken of niet. Helaas zijn ze nooit zo goed (en goedkoop) als in het buitenland. Vandaar ook dat ik tegenwoordig zelden bij de Mac kom tenzij ik in het buitenland ben.
Dan moet je naar de KFC gaanquote:Op maandag 1 juni 2009 16:08 schreef Fastmatti het volgende:
Dan moet je dus bestellen wat er niet is, maar ik wil altijd een McChicken.
KFC vind ik lekker, maar ik voel me in Nederland niet op mijn gemak in de KFC. Daarbij vind ik de menu's totaal onbegrijpelijk.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan moet je naar de KFC gaanAl eens een Crispy Chicken Wrap geprobeerd dan?
Dat is in UK heel normaal. Supermarkten, kledingzaken, veel werken op die manier...quote:Op maandag 1 juni 2009 16:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kwestie van tactisch bestellen
Laatst was ik trouwens in Engeland en daar hadden ze een geniaal rijensysteem, 1 centrale rij met een medewerker vooraan en als er dan een kassa vrij was liet de voorste door naar die kassa.
Maar blijkbaar werkt het toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:40 schreef Yannick567 het volgende:
7 jaar geleden was er nog geen bop in nl nee, lol.
Nou, bij gefrituurde producten kan ik het me wel een beetje voorstellen, maar bij vlees niet.
Ligt er daar zo'n stuk vlees wat misschien intussen al 2x te lang ligt op je hamburger wordt geknikkerd.
Nee bedankt
Het is dan ook eerlijk en effeciënt.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is in UK heel normaal. Supermarkten, kledingzaken, veel werken op die manier...
Dat heb ik ook bij de KFC, het ziet daar echt zwart van de mensen...quote:Op maandag 1 juni 2009 16:18 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
KFC vind ik lekker, maar ik voel me in Nederland niet op mijn gemak in de KFC. Daarbij vind ik de menu's totaal onbegrijpelijk.
Dus, McManagers die dit lezenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is in UK heel normaal. Supermarkten, kledingzaken, veel werken op die manier...
Dan zie ik liever het rijensysteem wat Disney gebruikt in de fastfood restaurants, je besteld bij een kassa, krijgt een bonnetje en loopt daarna door naar een counter waar iemand je eten haalt, het is dan 1 kassa voor 2 rijen en dan wel 2 runners zeg maar, werkt erg goedquote:Op maandag 1 juni 2009 16:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Laatst was ik trouwens in Engeland en daar hadden ze een geniaal rijensysteem, 1 centrale rij met een medewerker vooraan en als er dan een kassa vrij was liet de voorste door naar die kassa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |