Daarom ook min de randstadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:41 schreef Remzz het volgende:
Tja je moet er gewoon een aparte grill voor hebben en er zijn zo weinig mensen die de McRib eten dat het nauwelijks uit kan.
Weet iemand wat dat voor iets is?quote:Am Strand von Den Haag befindet sich eine der wenigen Filialen, welche den „McBeach“ anbietet.
Is dat niet de Mc in Scheveningen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:52 schreef Remzz het volgende:
Ik lees trouwens net de Duitse wikipedia over McDonalds daar staat dit:
[..]
Weet iemand wat dat voor iets is?
http://de.wikipedia.org/wiki/McDonalds
In Scheveningen zit een Mc aan het strand...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:58 schreef Yannick567 het volgende:
Snap er niks van
Is het btw niet iets van een McDonald's aan het strand?
ooit wel is een plaatje van gezien, kan ik niet vinden :p
De Mc zit aan het strand, de BK zit meer richting het Circustheaterquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Is dat niet de Mc in Scheveningen?
ohnee, das BK,
Dus dan zouden die de 'McBeach' verkopen?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De Mc zit aan het strand, de BK zit meer richting het Circustheater
Burger met zandquote:Op zondag 31 mei 2009 15:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dus dan zouden die de 'McBeach' verkopen?
Wat moeten we ons daar bij voorstellen
Nieuw bij McDonald's!:quote:
Volgens mij is er vroeger (lees: 7 tot 9 jaar terug) wel sprake geweest van een speciale burger daar. Toen hadden we ook restaurants met speciaal "KFC" assortiment.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dus dan zouden die de 'McBeach' verkopen?
Wat moeten we ons daar bij voorstellen
Moest vandaag MLS wegpakken, totaal stonden in de koeling maar liefst 15 kratten met tomatenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:50 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nieuw bij McDonald's!:
De McBeach,
een burger met 100% rundvlees, gekruid met verse strandkorrels uit het scheveningse strand, vers opgedoken zeewier en een fris zout sausje.fail.
Die zijn er al een maand, zo niet al twee, uit?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah joh gaan ze eruit?
Smerige zoete -plak dingen
Is me nog niet opgevallenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:17 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Die zijn er al een maand, zo niet al twee, uit?
Lijkt erop dat wij onze 3e bedrijfsleider in 1 jaar gaan krijgenGaat lekker
Mooi waardeloos dus zo te lezen, die in Utrecht is dan neem ik aan ook van een franchise?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:32 schreef Battlefan het volgende:
Utrecht Lange Viestraat. Ze gaan over een maand een nieuwe McDonald's openen in Utrecht, langs de A2, daar zou onze eerste bedrijfsleider heen gaan maar die gaat nu naar een andere McD in Utrecht en die daarvan naar die nieuwe. Nu schijnt onze huidige bedrijfsleider ook naar die nieuwe te gaan
In de tussentijd valt onze keuken half uit elkaar, de QP grill jankt al weken dat ie te koud is, is al iemand voor geweest maar die kon het niet oplossen. Ook begeven alle toasters het zo'n beetje, ook handig als je er opeens nog maar 1 hebt midden in een rush
15 containersquote:Op maandag 1 juni 2009 01:33 schreef Yannick567 het volgende:
Jezus wat was het vandaag druk bij ons zeg voor eerste pinksterdag. Daar had onze roostermaker niet op gerekend. Ik moest niet van 17 - 23 maar van 17 - 01:15
Ze hadden 2 sluitman ingeroosterd die geen drive konden, ja.. toen was ik de lul
Onze MLS lading was ook niet om over te klagen. 15 containers geloof ik![]()
Ja, het is morgen (/straks) weer hard werken![]()
En nog mooi weer ook
Ja zoiets, was niet verkeerd in ieder geval, afijn, manager ging mls'enquote:Op maandag 1 juni 2009 01:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
15 containers![]()
Das kut als je dat alleen mag wegpakken![]()
Jah ik mag ook weer aan de bak, heb vandaag 13-21, Heb gister ook weer 7 uurtjes gewerkt![]()
Jullie draaien nog gewoon zelf sluit?
Nou, vroegâh moesten wij zelf nog alle apparatuur schoonmaken, afwassen, grond schrobben etc...quote:Op maandag 1 juni 2009 01:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ja zoiets, was niet verkeerd in ieder geval, afijn, manager ging mls'en
Hoe bedoel je nog zelf sluit?
en die nieuwe mac in utrecht dat scheen toch een een of andere moderne versie te worden met digitale menuborden ofzo?
Ik heb ons floorplan al gezien voor morgen, ik sta gewoon vrij. Heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |