Op de officiële website staat niks over die glazen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:59 schreef Windigo het volgende:
Hmm, volgende week neem ik een menu voor de colaglazen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ooh het is er wel vanaf vandaag. sommige mcs zelfs gisteren
Mja, één keer in de zoveel tijd moet dat kunnen hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
haha kun je geen happy meal nemen he. moet je wel groot menu nemen
is ook erg lekker! ik vind eigenlijk alles lekker, behalve de gewone hamburgerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, één keer in de zoveel tijd moet dat kunnen hoorEn de Fish filet vind ik ook erg lekker
Ik vind bijna niks van de mac lekker, behalve de cheeseburger en fish filet en de fritesquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is ook erg lekker! ik vind eigenlijk alles lekker, behalve de gewone hamburger
laatste tijd pak ik een tasty menu met een ijsje toe![]()
Golden Arches is de naam voor het McDonalds logoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Golden Arches?
(en thanks voor nw topic)
Soms kan het ijs sneller smelten of is het zacht doordat er teveel ijs achter elkaar wordt ge'tapt', sap van het vers fruit is er niet echt, zit namelijk niet veel sap bijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
alleen als ik em krijg is ie al half gesmolten.. 3x besteld, 3x half gesmolten.. komt dat door fruitsap wat erin lekt?
als je cheeseburger lust lust je ook QPquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:39 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vind bijna niks van de mac lekker, behalve de cheeseburger en fish filet en de frites
aaah zo. met die chocolade dingen heb ik er eigenlijk nooit last van, blijft ook wel een tijdje stevig ijs. toevallig met fruit niet, vandaar dat ik dat dacht. maar; fruit is vochtig... dat kan het misschien zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Golden Arches is de naam voor het McDonalds logo
[..]
Soms kan het ijs sneller smelten of is het zacht doordat er teveel ijs achter elkaar wordt ge'tapt', sap van het vers fruit is er niet echt, zit namelijk niet veel sap bij
Daar zitten wel verse uitjes op, dat is wel het verschilquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als je cheeseburger lust lust je ook QP
Ik vind de QP teveel vlees, dus neequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als je cheeseburger lust lust je ook QP
Het hoort juist ook met zout, alleen in de tijd dat ik nog bij de McD werkte werd het zout-procedure bij heel veel werknemers overgeslagen. Zelf deed ik het in het begin ook niet, maar door mezelf beetje te pushen heb ik mezelf eraan gewend. Maar nu dus een andere veeeeeeeeeeeeeeel minder leuke baan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:49 schreef Martin1234 het volgende:
Quarterpounder lekker moeten ze er wel zout opdoen.
Ja want met of zonder zout dat merk je meteen aan de smaak vind ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:49 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Het hoort juist ook met zout, alleen in de tijd dat ik nog bij de McD werkte werd het zout-procedure bij heel veel werknemers overgeslagen. Zelf deed ik het in het begin ook niet, maar door mezelf beetje te pushen heb ik mezelf eraan gewend. Maar nu dus een andere veeeeeeeeeeeeeeel minder leuke baan.
Als die zonder zout is, gewoon melden bij de manager of de kassa-medewerker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:54 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ja want met of zonder zout dat merk je meteen aan de smaak vind ik.
Moeten ze wel wat meer opletten lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |