Ik denk dat de smaak van de kaas te overweldigend zou worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoals ik vroeg in vorig topic:
Waarom zit er op de Fish Filet maar een half plakje kaas?
Ik vind de kaas erbij juist zo lekker!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat de smaak van de kaas te overweldigend zou worden.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:41 schreef appelsjap het volgende:
ik eet gemiddeld zo;n 4 dagen per week bij de mac, is dat abnormaal?
Que?quote:
Waar kan ik ze printen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef Appletree het volgende:
Nooit geweten dat je Mcdonald's kortingsbonnen kan printen.
hier.quote:
Dat systeem bestaat al, in Amsterdam Zuid-Oostquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:25 schreef Studiotje het volgende:
Woei, van het weekend een gesprek gehad met een manager die mij melde dat er bij ons een nieuw kassa systeem kwam. Er komt ergens bij de ingang een zuil te staan waar mensen hun bestelling op aanslaan (zal hopelijk wel makkelijker worden dan de normale kassa's anders snappen die mensen er niets van), daarna kunnen ze het afrekenen bij die paal via pin of chip-knip en krijgen ze een bon...
Op die bon staat dan waarschijnlijk iets van een bestellingsnummer en dan kunnen ze aan de counter wachten tot hun bestelling klaar is. (of we het dan om moeten roepen en/of er een beeldscherm staat/hangt waar de bestellingsnummer opstaat en dan onder het kopje afhalen staat dat weet ik niet).
Het lijkt me iig een cool systeemDe crew word als het goed is over 2 weken getrained en dan moet die komen ook
Iemand ooit al met zo'n dergelijk systeem gewerkt bij de Mc? Want mij leek het niet echt werkbaar bij een fastfood restaurant, zie het nogal snel verkeerd gaan.
Werkt het een beetje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat systeem bestaat al, in Amsterdam Zuid-Oost
Volgens mij gebruikten ze dat systeem net een weekje of zo. De personeelsleden waren erg onwennig in ieder geval... Dubbel verzamelde bestellingen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Werkt het een beetje?Of weet je dat niet?
I hear ya. Uit wanhoop die dingen maar zelf thuis eens gemaakt, tijdje geleden. Waren door de Indonesische chilisauce wel een stuk heter dan die v/c Mac.. Wel lekker, maar die van de Mac waren toch wat gangbaarder.quote:
Ja en ze checken je bonnetje niet dus je kan gewoon met andermans voedsel snel vertrekkenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat systeem bestaat al, in Amsterdam Zuid-Oost
als je zou willen zou je je Big Tasty helemaal "kaal" kunnen krijgen. Dus alleen het brood en het vleesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:49 schreef Riann het volgende:
kun je dan bijv ook een big tasty zonder bacon en zonder tomaat bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |