Dan eet je twee schattige dwergkonijntjes of één Vlaamse reus.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:56 schreef Salatrel het volgende:
ik heb 1 keer konijn op maar nooit meer. zit veel te weinig vleesch aan
Ik eet het liefst zuurvlees waar paardenvlees in verwerkt is, daarnaast is het bij mijn ouders standaard 2e kerstdag konijn in het zuur!quote:Op zondag 13 februari 2011 16:13 schreef reclamedoos het volgende:
Zelfde discussie krijg je met paardenvleesch, dit dan omdat een paard een edel dier zou zijn. Nou ja, mijn mening is dat als het lekker smaakt, dan eet ik het. Dus ook konijn paard en om het even welk ander dier. Maar goed, iedereen heeft het recht om het daar niet mee eens te zijn.
Zie dat maar eens te vinden hier in Nederland. Desalniettemin ben ik best nieuwsgierig naar hoe hond smaakt.quote:
ik hoef geen hond... lijkt me viesquote:Op zondag 13 februari 2011 16:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zie dat maar eens te vinden hier in Nederland. Desalniettemin ben ik best nieuwsgierig naar hoe hond smaakt.
quote:
nuff saidquote:Op zondag 13 februari 2011 16:26 schreef iemandXD het volgende:
[..]
ik hoef geen hond... lijkt me vies
Ik heb ook zo'n geweldige grafhekel aan dat soort volk. Als je het zo zielig vind dat er iets wordt geslacht, moet je er voor de rest met je poten van af blijven.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:52 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vind het wel degelijk hypocriet. Dat mensen staan te janken als ze een konijn, fazant of reebout op hun bord krijgen, maar daarna wel de McDonald's inlopen voor een Euroknaller burger.![]()
Ook altijd zo erg in dat programma waar ze bij zo'n inheemse stam intrekken (Groeten uit de Rimboe of zo?). Ik heb er een keer eentje helemaal hysterisch zien worden omdat een kip geslacht werd. En als ze terug in Nederland komen, weer gauw veilig naar de AH voor een kiloknaller-pak kipfilet.
Precies.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n geweldige grafhekel aan dat soort volk. Als je het zo zielig vind dat er iets wordt geslacht, moet je er voor de rest met je poten van af blijven.
quote:Firefeels - zondag 28 november 2010 om 15:43
Ik vind konijn wel zielig om op te eten eigenlijk..
Maar het ziet er wel lekker uit!
zou je het ook met een ander soort vlees kunnen klaarmaken?
Het enige dier waar ik moeite mee heb qua idee, is kat. En dat komt omdat ik die dieren geweldig vind. De rest boeit me niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:22 schreef golfer het volgende:
Deze discussie is al 100x langsgekomen.
De hypocrisie van mensen op voedingsgebied is nou eenmaal groot.
Zolang het op een behoorlijke manier wordt gefokt, gehouden en geslacht is elk dier prima om op te eten.
Ik stem voor een stoofschotel met Firefeelsquote:Op zondag 13 februari 2011 17:56 schreef Yu-Kee het volgende:
We hebben er eentje:
[..]
http://afslanken.webregio.nl/weblog/6324/Konijn+met+groentjes
Ik heb 't weleens gegeten, was er niet kapot vanquote:Op zondag 13 februari 2011 16:26 schreef iemandXD het volgende:
[..]
ik hoef geen hond... lijkt me vies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |