Het moet niet teveel kostenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:00 schreef anusmega het volgende:
Ga elke dag 4 x naar de MC donalds. Voor 2 maanden ofzo. kom je aardig wat kilootjes aan!
ik denk dat je dan wel korting krijgtquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Het moet niet teveel kosten
In dat geval zou ik gewoon driemaal daags een pond suiker eten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom zou ik gezond aan willen komen als dat 3x zo lang duurt. moet snel ff wat vet erbij..
omdat je aders anders verstoppen en dat soort dingen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Waarom zou ik gezond aan willen komen als dat 3x zo lang duurt. moet snel ff wat vet erbij..
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat je aders anders verstoppen en dat soort dingen?
Ik snap uw zin nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
Nu wat VET weer goed van pas gekomen blijkt maar weer.
geen ideequote:Op zaterdag 3 september 2011 16:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
![]()
Maar kost een dieetiste veel geld? Want mijn ouders financieren daarin maar die zijn zo van: 'je bent niet dun maar slank______!'
Niet ongezond dunquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen idee
misschien krijg je het wel van je verzekeraar als je echt dun bent
google bied vast uitkomst
dan niet miepenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |