Deze zoek je: Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #7quote:Op maandag 6 februari 2012 16:55 schreef BigHairyToe het volgende:
Hoi,
Is er hier toevallig een centraal topic met recensies e.d. over restaurants want ik zoek het maar kan het niet vinden!
Bedankt alvast
Thnx voor je snelle reactiequote:Op maandag 6 februari 2012 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze zoek je: Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #7
Dat hele topic is 1 grote troll van jou,quote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef GeenWijn het volgende:
FutureFairytale is offtopic aan het chatten en trollen in: Het grote vraag GeenWijn hoe maak ik het klaar topic - #1
nopequote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hele topic is 1 groter troll van jou,
nee, jij trekt volle zalenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef GeenWijn het volgende:
FutureFairytale is offtopic aan het chatten en trollen in: Het grote vraag GeenWijn hoe maak ik het klaar topic - #1
pardon? ik vraag alleen of er gekeken kan worden naar het trollen en de slowchat.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, jij trekt volle zalen
ik kijk het nog maar even aan
ik kijk nergens naar, dat hele topic an sich is me een compleet raadsel.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:50 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
pardon? ik vraag alleen of er gekeken kan worden naar het trollen en de slowchat.
dus bedankt dat je naar het gedrag van futurefairytale kijkt!!
ook golfer is offtopic aan het reageren. dus graag je aandacht hiervoor, bedankt mirjamquote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef Mirjam het volgende:
heel erg veel topicreports plaatsen helpt trouwens ook niet.
topic gaat prima zo, dit kon je verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
ook golfer is offtopic aan het reageren. dus graag je aandacht hiervoor, bedankt mirjam
wat kan ik verwachten? dat mensen gaan liegen over fotos en jaloers zijn? neuh. maar brb ff een lekker broodje zelfgemaakte filet americain makenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
topic gaat prima zo, dit kon je verwachten natuurlijk.
dat weet je zelf ook, toch?
en nu Jagärtrut, KillerBee4ever, golfer weer. aub actiequote:Op maandag 6 februari 2012 20:42 schreef GeenWijn het volgende:
ik was niet duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:45 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
en nu Jagärtrut, KillerBee4ever, golfer weer. aub actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |