Stel jij je dan ook voor?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom?
Stel je eens voor alsjeblieft.. ben je chef/amateur/opleiding?
De helft van die foto's stelt niet zoveel voor. Het kan geen kwaad om iets meer over jezelf te vertellen, als je wilt dat anderen van je dienst gebruik maken, toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Stel jij je dan ook voor?
Ik ben geweldig in de keuken, zie mijn foto's in de OP!!
Ik maak dit recept al jaren:quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef CSSO het volgende:
Hoe maak ik het beste stoofvlees, zonder ui, en het liefst met paardenvlees?
Je stelt zelf helemaal niks voor, dus graag ontopic reagerenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:28 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
De helft van die foto's stelt niet zoveel voor. Het kan geen kwaad om iets meer over jezelf te vertellen, als je wilt dat anderen van je dienst gebruik maken, toch?
waar haal ik paardenvlees?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:30 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Ik maak dit recept al jaren:
Smelt de boter in een pan en bak het paardenvlees. Doe het bier (dubbele bruine van Westmalle of De Koninck) in de pan en smeer mosterd en rode bessenjam op het brood en leg het boterhammetje in de pan. Kruid met een weinig peper, zout en nootmuskaat. Doe de tijm en laurier erbij. Breng aan de kook en stoof zachtjes gaar. Roer tijdens het stoven regelmatig. Voeg er intussen ook de bittere chocolade aan toe. Naar het einde toe zal het brood volledig zijn opgestoofd. Controleer de dikte, bind en kruid eventueel bij.
Deal. Stel je voor, dan stel ik me voor.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Stel jij je dan ook voor?
Graag ontopic reageren, slowchat is hier niet wenselijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Deal. Stel je voor, dan stel ik me voor.
Trollen ook niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Graag ontopic reageren, slowchat is hier niet wenselijk.
Ja waarschijnlijk doet ze dit om Piet dwars te liggen... Grappig he? Pffquote:
Piet is geen autoriteit hoor, hij is geen chef of wat dan ook. Dus het staat iedereen vrij om ook een topic te openenquote:
Nou, ik ga dat stoofvleesrecept wel eens uitproberen komend weekend, dan zullen we zien of het een trol is of niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Trollen ook niet.
Gezien je mijn eerste vraag niet normaal kunt beantwoorden neem ik aan dat dit een troltopic is.
Ik maak dit al vele jaren en het is heerlijk! Veel succes!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef CSSO het volgende:
[..]
Nou, ik ga dat stoofvleesrecept wel eens uitproberen komend weekend, dan zullen we zien of het een trol is of niet.
Er staan geen hoeveelheden bij...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Ik maak dit al vele jaren en het is heerlijk! Veel succes!
Bedankt. De gerechten in de OP zien er alvast erg lekker uit, dus het stoofvlees zal ook wel lukken!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Ik maak dit al vele jaren en het is heerlijk! Veel succes!
1,5 kg paardenstoofvlees, boter, 2 eetlepels mosterd, 2 eetlepels jam, 1 fles bruin bier, 1 sneetje donker bruinbrood, klein beetje pure chocolade, tijm, laurierblaadje peper, zout en nootmuskaatquote:Op maandag 6 februari 2012 20:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er staan geen hoeveelheden bij...
Die foto's zijn niet van jou en niet door jou gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:15 schreef GeenWijn het volgende:
Ik gebruik altijd een combinatie van olie en boter! Dat gaat nooit mis!!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:49 schreef Pulsy het volgende:
Dan heb ik er ook eentje: Hoe bak ik een schnitzel zonder dat minstens de helft van het korstje aan de pan blijft plakken? Ik slaag er echt niet in
*heeft net weer een korstjesloze schnitzel op*
zijn ze welquote:Op maandag 6 februari 2012 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Die foto's zijn niet van jou en niet door jou gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |