Gedaanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:09 schreef Mirjam het volgende:
Zeg euh, niet zo ongeduldig
Als ik thuis ben kijk ik erff naar
[FOK!-kookboek] Ovengerechtenquote:Op zondag 8 april 2012 00:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ook een "oven-topic"?
Heb sinds kort eindelijk een normaal formaat oven en zoek gewoon allerlei gerechten (kip, pasta, aardappels of wat dan ook) om uit te proberen en uit te vinden of ik ook zo'n keukenprinsje kan worden als de meeste creatieve users uit CUL
je mag gerust een topic openen hoor!quote:Op zondag 8 april 2012 00:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ook een "oven-topic"?
Heb sinds kort eindelijk een normaal formaat oven en zoek gewoon allerlei gerechten (kip, pasta, aardappels of wat dan ook) om uit te proberen en uit te vinden of ik ook zo'n keukenprinsje kan worden als de meeste creatieve users uit CUL
Gaat ook vast gebeurenquote:
Ja ik kan moeilijk een link geven van een topic dat is verwijderd, he?quote:
ja, dan kan ik moeilijk beoordelen wat er gebeurd is he?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:01 schreef Omdatkip. het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk een link geven van een topic dat is verwijderd, he?
Ik heb toch geen link? Het topic is weg..quote:Op zondag 15 juli 2012 22:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dan kan ik moeilijk beoordelen wat er gebeurd is he?
geen.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is het probleem met een KFC topic?
hij is open, stel je niet aan en ga kipburgers posten.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:17 schreef Omdatkip. het volgende:
Er is een mc donalds topic een burgerking topic..waarom geen kfc topic.
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach een newbi, heeft waarschijnlijk de verkeerde knop gedrukt, topic is er nooit geweest
quote:Op zondag 15 juli 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach een newbi, heeft waarschijnlijk de verkeerde knop gedrukt, topic is er nooit geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |