Je bedoelt denk ik merquezworstjes? Die zijn wel lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef Tezz het volgende:
Voor op de grill maraquesh (huh?? Hoe spel je dat?? Zo vast niet: vergeef me) of chipolata worstjes.
Voor uit het vuistje grillworst van de keurslager (de pittige variant bij voorkeur)
Voor op brood fijne Elzasser cervelaat met een beetje mosterd.
Mag ik je complimenteren met deze keuze?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
spaanse fuet
[ afbeelding ]
te halen bij de AH. ligt bij de vers afdeling vleeswaren voor op brood
Hi5quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:34 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Mag ik je complimenteren met deze keuze?
Fuet
Ja! Die zijn het!!!!! Heerlijk! En dan in de zomer met een couscoussalade en turksbrood met tzazikidip, jummie!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik merquezworstjes? Die zijn wel lekker inderdaad.
[ afbeelding ]
Ik heb verder niet echt een favoriete worst.
Ik laat bijna elke worst nog een tijdje uit de verpakking ergens hangen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Hi5
tevens is het net iets lekkerder, om als je hem uit de verpakking hebt gehaald 1 dag nog laat hangen om nog ietsje te drogen. Dan is de worst net iets harder![]()
![]()
Prima keus. Dan vind je deze vast ook lekkerquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
spaanse fuet
[ afbeelding ]
te halen bij de AH. ligt bij de vers afdeling vleeswaren voor op brood
bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Hi5
tevens is het net iets lekkerder, om als je hem uit de verpakking hebt gehaald 1 dag nog laat hangen om nog ietsje te drogen. Dan is de worst net iets harder![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |