Verse. Sowieso één van de beste melken die ik ken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef loecje het volgende:
houdbare of verse?
al vind ik Milsani melk sowieso echt niet drinkbaar.
enige lekkere melk is echt verse melk van eigen koe.. jammer dat ik in de stad woon
Die in de 2 liter verpaking smaakt beter, kartonnen pakken melk zijn behandeld dat ze langer houdbaar zijn, ik vind die ook smerig.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:13 schreef loecje het volgende:
houdbare of verse?
al vind ik Milsani melk sowieso echt niet drinkbaar.
enige lekkere melk is echt verse melk van eigen koe.. jammer dat ik in de stad woon
Ooh kan hoor. Ik vind bv. die van Friese vlag heel erg smerigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:18 schreef loecje het volgende:
ik vind er een raar na smaakje aan zitten.
vers genoeg hoor daar niet van.
Jep, zulke herinnering heb ik ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef loecje het volgende:
vroeger..(owje nu voel ik me oud) dronk ik nog echt verse melk bij mn oma van de boerderij... dat smaakt zoveel beter.
Ik dronk dat altijd in Frankrijk op vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:48 schreef loecje het volgende:
vroeger..(owje nu voel ik me oud) dronk ik nog echt verse melk bij mn oma van de boerderij... dat smaakt zoveel beter.
Pak een zo schoon mogelijke fles oid, donder je cultuur samen met de melk erin en zet het geheel weg tot het klaar is. Hoelang dat duurt hangt af van de warmte.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:55 schreef loecje het volgende:
hoe maak je dat? ik heb nog een pak houdbare melk liggen dat ik toch niet ga opdrinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |