quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:59 schreef Metalfrost het volgende:
'T IS NOOIT WAT WEEST
'T SAL NOOIT WAT WURDE
AST IN GROANINGEN WOANST
KAST 'T WEL SKUDDE
Alsof we je binnen laten. Vergeet die visum maar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kun je in Groningen bloemen kopen? Hebben jullie wel een Romke?
Wat een sneue geit is de TS ook. Typisch weer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:45 schreef Oneself het volgende:
Is een Grunn-topic met een dergelijke TT uberhaupt wel geldig jongens?
Nou zeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij reageert de laatste tijd ook vaak zuur. Vroeger was je nog leuk.
Het is wat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij reageert de laatste tijd ook vaak zuur. Vroeger was je nog een vliegtuig.
In Friesland.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
Wat een zure mensen hier
Waar is alle vrolijkheid gebleven?
Vroegah had je The Palace/Rumba nog. Palace is niet meer en is nu de kokomana (of zo?)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef BluesRebel het volgende:
Een vriend van mij vraagt welke kroegen/clubs multicultureler zijn qua allochtone meisjes en wil daar binnenkort dan heenNiet Antillianen ofzo maar eerder Turken e.d. Ik woon nog maar net in Groningen dus heb geen flauw idee. Iemand?
Rumba is ook veel meer Antillianen dan Turken. Ik zou verder ook echt niet weten waar en of die een favoriete kroeg hebben.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vroegah had je The Palace/Rumba nog. Palace is niet meer en is nu de kokomana (of zo?)
Lekker weer buuten, dit nummertje erbij.... GENOTquote:
GENOT!! IDD... vandaag lekker buiten zitten tequote:Op zondag 23 mei 2010 10:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lekker weer buuten, dit nummertje erbij.... GENOT
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:49 schreef Luco het volgende:
Friezen... En maar afvragen waarom Groningers er een hekel aan hebben...
Een argument krijgen. Meestal moet je ze zelf bedenkenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Ik zag gister Loverboys (dat BNN-gebeuren met Dennis Storm) en op 'n gegeven moment ging het over een Friese gast die zijn Friese vriendinnetje terug wilde. Maar zij wilde niet, dus ze kregen 'n argument en hoppakee, plots over in het Fries. Was erg grappig, moet ik zeggen.
Heb enorm uitgeslapen trouwens, werd pas een 20 min geleden wakker.![]()
TT wijzigingen gaan doorgaans alleen op verzoek van de TSquote:Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef Renesite het volgende:
Als die titel veranderd moet worden, geef maar even aan de moderator van dit subforum. Ik brand er mijn vingertjes niet meer aan. Nationalistische Friezen zijn wat dat betreft best eng
!
Is de tt jouw gevoel voor humor?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TT wijzigingen gaan doorgaans alleen op verzoek van de TSEn Misstique heeft WEL humor, gelukkig
Ik kan je wel vertellen dat de Arnhemmers vorige week er een stuk meer lol in hadden dan julliequote:
Je gaat met je 'grapje' elk topic bij langs?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat de Arnhemmers vorige week er een stuk meer lol in hadden dan jullie
Zo eens in de zoveel tijdquote:Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je gaat met je 'grapje' elk topic bij langs?
Nee, niet ik. De Liwwadden topic postersquote:Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je gaat met je 'grapje' elk topic bij langs?
Kijk, die snapt hetquote:Op zondag 23 mei 2010 12:59 schreef Renesite het volgende:
Als die titel veranderd moet worden, geef maar even aan de moderator van dit subforum. Ik brand er mijn vingertjes niet meer aan. Nationalistische Friezen zijn wat dat betreft best eng
!
Groningers hebben geen humor blijkt welquote:
Groningen > Friesland. Je kent je historie?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Groningers hebben geen humor blijkt wel
Frieslandquote:Op zondag 23 mei 2010 13:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Groningen > Friesland. Je kent je historie?
Ja, ik ken die historie nietquote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Leeuwarders hebben een nog grotere hekel aan Fryslân dan Groningen hoor, ff ter info
Maar het komt nogal over als een poging om mensen tegen het hoofd te stoten.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Leeuwarders hebben een nog grotere hekel aan Fryslân dan Groningen hoor, ff ter info
Huilies hierquote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Renesite het volgende:
Zitten er opeens 5 topicreports op dit topiek!
En maar één van mijquote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Renesite het volgende:
Zo is het niet bedoeldquote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar het komt nogal over als een poging om mensen tegen het hoofd te stoten.
Praat geen poep man, het is er maar 1.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Renesite het volgende:
Ik was het niet, maar wat doe je hier als je alleen maar komt lachen om de TT/OP en niks meer toevoegt dan wat vage opmerkingen en beledigingen?quote:
Rene in de bocht hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Praat geen poep man, het is er maar 1..
net als iedereen IRL wel eens naar andere steden gaat met een groepje vinden de Leeuwarders het leuk zo nu en dan bij andere STA topics te buurtenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was het niet, maar wat doe je hier als je alleen maar komt lachen om de TT/OP en niks meer toevoegt dan wat vage opmerkingen en beledigingen?
Die probeert nog ff wat olie op het vuur te gooien ja.quote:
Nee.quote:En die ene is geeneens een negatieve
In het Arnhem topic toonden ze nog interesse en was het gezellig. Jullie werken niet meequote:Op zondag 23 mei 2010 13:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was het niet, maar wat doe je hier als je alleen maar komt lachen om de TT/OP en niks meer toevoegt dan wat vage opmerkingen en beledigingen?
Heerlijk, ik zit al vanaf 10u in een tuin in 't Groene Hart. Heerlijk!quote:Op zondag 23 mei 2010 12:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Heb enorm uitgeslapen trouwens, werd pas een 20 min geleden wakker.![]()
Mja, daar zul je hetzelfde hebben gehad als de Nijmegers het hadden gedaan, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het Arnhem topic toonden ze nog interesse en was het gezellig. Jullie werken niet mee
Haha oh right, ik ben even in de war met 't Engels.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een argument krijgen. Meestal moet je ze zelf bedenken
Ah kom op, het kan mij uiteindelijk weinig bommen of de titel nu een keertje zo is en straks weer straalt van Grunnegs glorie heur. Het is gewoon een beetje kutten.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat de Arnhemmers vorige week er een stuk meer lol in hadden dan jullie
Ja, wat dacht je nou sukkel, dat Misstique niet komt kijken terwijl het topic gemeld is in FB en er een TR is?quote:
Jij bent geen stugge Groningerquote:Op zondag 23 mei 2010 13:24 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha oh right, ik ben even in de war met 't Engels.![]()
[..]
Ah kom op, het kan mij uiteindelijk weinig bommen of de titel nu een keertje zo is en straks weer straalt van Grunnegs glorie heur. Het is gewoon een beetje kutten.
Haha, ik vind het altijd 'n beetje jammer van m'n dag om zoooo lang te slapen. Zet liever m'n wekker op 10 uur. Groene hart btw?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Heerlijk, ik zit al vanaf 10u in een tuin in 't Groene Hart. Heerlijk!
Wat denk je nou zelf, sukkel. Ik zag toch met mijn eigen ogen dat hij net aangevinkt was? Jij denkt echt dat ik een josti niveautje mongool zwakstroom ben he? Kom je toch nog bedrogen uit. Jij bent hier de facking troll.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, wat dacht je nou sukkel, dat Misstique niet komt kijken terwijl het topic gemeld is in FB en er een TR is?
quote:Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ik vind het altijd 'n beetje jammer van m'n dag om zoooo lang te slapen. Zet liever m'n wekker op 10 uur. Groene hart btw?
2. Gedraag je een beetje ajb.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:12 schreef Renesite het volgende:
Andere STA topics hadden er totaal geen moeite mee anders, mss moet je er niet zo zwaar aan tillen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef Slaif het volgende:
Een Frieze tt in het Groningen topic komt eerder over als een troll dan legendarische humor en gezelligheid.
Andere STA topics hebben waarschijnlijk ook geen principiële hekel aan Friezenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Andere STA topics hadden er totaal geen moeite mee anders, mss moet je er niet zo zwaar aan tillen.
En verder: het is haske mooi weer en ik wil naar buiten, dus ik ben hier wel klaar mee..
Ik houd je niet tegen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Andere STA topics hadden er totaal geen moeite mee anders, mss moet je er niet zo zwaar aan tillen.
En verder: het is haske mooi weer en ik wil naar buiten, dus ik ben hier wel klaar mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |