Is dat een verkapte sollicitatie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef gelly het volgende:
Er is weer eens een keer niemand aanwezig zie ik. Misschien moet er nog een mod bij.
Kom net binnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Arcee het volgende:
Vliegtuigongeluk Tripoli -61 Nederlanders omgekomen
Misschien aan TT toevoegen dat het om 61 Nederlanders gaat?
Zo kwamen sommige reacties wel over, maar wat mij betreft excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef DeParo het volgende:
Beste, even voor de duidelijkheid, ik heb niemand willen beledigen.
Sommige mensen voelden zich onterecht aangesproken maar dat was niet m'n bedoeling.
Op een gegeven moment werd het wel heftig en misschien dat er zo miscommunicatie was op dat ene punt.
Maar ik doelde met m'n opmerkingen op niemand z'n familie specifiek.
Dat snap ik, zeker omdat ik een gegeven moment op tien mensen tegelijk moest reageren,quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo kwamen sommige reacties wel over, maar wat mij betreft excuses geaccepteerd.
Jij hebt wel degelijk mensen willen beledigen, je bleef bewust aan de gang nadat allang duidelijk was dat je mensen ermee schoffeerde:quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef DeParo het volgende:
Sommige mensen voelden zich onterecht aangesproken maar dat was niet m'n bedoeling.
Op een gegeven moment werd het wel heftig en misschien dat er zo miscommunicatie was op dat ene punt.
Overdrijf eens niet zo met je jubelstemming zegquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt wel degelijk mensen willen beledigen, je bleef bewust aan de gang nadat allang duidelijk was dat je mensen ermee schoffeerde:
[NWS-FB] Oranje boven
'laffe voorouders te herdenken'.
Ondanks de jubelstemming onder de mods hier dus geen respect aan deze zijde meer voor jou.
Jullie reageren toch ook op persoonlijke titel op hem? Ik zie in elk geval niet dat het iets met moderatie heeft te maken. Bovendien spreekt hij hier iedereen aan, niet alleen jullie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Overdrijf eens niet zo met je jubelstemming zeg
Het punt is gemaakt. hij zou het niet weer persoonlijk doen. Ik accepteer dat gewoon.
Dat jullie het uit willen praten? Prima. Wanneer je dat niet wilt? Prima. Dan reageer je gewoon niet op hem. Is volgens mij ook een functie voor.
ja. en hij zegt sorry tegen iedereen dat-ie te ver is gegaan. wat wil je nou? iemand zijn hele leven achterna zitten omdat hij een keer over 'de schreef' is gegaan? doe niet zo moeilijk en richt je pijlen op iets anders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie reageren toch ook op persoonlijke titel op hem? Ik zie in elk geval niet dat het iets met moderatie heeft te maken. Bovendien spreekt hij hier iedereen aan, niet alleen jullie.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Disana het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik aan mag nemen dat ook voor AryaMehr een goed woordje is gedaan en dat hij ook weer gewoon kan posten.
En daar denk ik dus precies hetzelfde overquote:
Geen idee? Is er een topic over vissende polen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:16 schreef Amos_ het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd uit het topic over de Poolse vissers?
Opgelostquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
Indiër claimt al 70 jaar niet te eten of te drinken
Indiër leeft zonder eten en drinken
Dubbelaartje.
Polen roven wateren Nederland leegquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee? Is er een topic over vissende polen?
wat de fok! lul jij nou weer??????quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ondanks de jubelstemming onder de mods hier dus geen respect aan deze zijde meer voor jou.
Ik had deze post gemistquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef DeParo het volgende:
Geen idee wie het dan was. Maar weggooien gaat soms sneller dan editten. En de oneliners richting TS of bron worden momenteel forumwijd aangepakt volgens mij, dus dan verbaasd het me niet. Een reactie op zoiets wordt dan ook weggegooid denk ik jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Polen roven wateren Nederland leeg
Mijn post is verdwenen. Evenals wat andere. Dat vind ik nogal merkwaardig. Wellicht was het wat off-topic (ik reageerde op de ook weggehaalde post van IHVK waarin hij enkel "Telegraaf." postte) maar dan had een waarschuwing/melding/edit toch wel voldoende geweest?
Huh? Waar heb ik dat nou aan verdiend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat de fok! lul jij nou weer??????
jij riep verdomme tijdens de kruistocht tegen de NWS mods dat die reacties wat jou betreft gewoon hadden kunnen blijven staan
wij waren juist degenen die achter de bans stonden en nog steeds staan
hier dus geen respect meer aan deze zijde voor jou ...
Kom op Disana, even kalm aan. DeParo is een middagje even helemaal door het lint gegaan en heeft op veel tenen getrapt. Hij biedt zijn excuses aan het dat siert hem. Het is uiteraard aan jouw om die wel of niet te accepteren, maar zullen we aub de discussie niet opnieuw gaan voeren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik dat nou aan verdiend.
Ik zie een opgestoken duimpje van Paddy en een zonnebril en glimlach van Frutsel, daar reageer ik op.
Omdat ik vind dat DeParo wel degelijk iedereen willens en wetens heeft geschoffeerd en Paddy vindt dat men slechts zo reageerde en dat de reageerders ook een ban hadden verdiend (zie vorige FB en SC).
Nu beweert DeParo dat hij niet iedereen heeft willen schofferen terwijl hij nota bene schreef dat onze voorouders lafaards zijn (letterlijk). Zie link die ik eerder postte.
Ik vond alleen DeParo's allereerste opmerking, waarmee het begon, niet erg genoeg om weg te halen. Toen zei hij namelijk nog dat 'veel Nederlanders' laf waren in de oorlog. Ik vond echter ook dat de reacties daarop hadden mogen blijven staan; dan was er tenminste een duidelijk punt gemaakt.
Dus wat is je probleem en waarom reageer je zo grof.
Wie voert de discussie opnieuw? Ik gaf aan DeParo niet meer te respecteren en daar word ik op aangevallen door een mod. Wie ben jij om te bepalen dat 'we' daar niet op mogen reageren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kom op Disana, even kalm aan. DeParo is een middagje even helemaal door het lint gegaan en heeft op veel tenen getrapt. Hij biedt zijn excuses aan het dat siert hem. Het is uiteraard aan jouw om die wel of niet te accepteren, maar zullen we aub de discussie niet opnieuw gaan voeren.
Alleen de eerste post en de reacties van anderen daarop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:18 schreef sp3c het volgende:
jij vond dat die posts hadden kunnen blijven staan toen het je uit kwam
dan moet je niet nu ineens die gast aan gaan vallen omdat het allemaal zo verschrikkelijk was
Is ook vermoeiend.. maar ja, je kan nog niet alles ondervangen. Tryingquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:59 schreef Amos_ het volgende:
Ok, dan wil ik ook meteen even mijn beklag doen (je vindt me onderhand vast een zeikerd) op dat oneindige geleuter over
"Telegraaf-topic" of "Telegraaf." of "Bron: Telegraaf"
Dat wordt zo onderhand wel heel erg vermoeiend.
Edit: Maar het was dus geen NWS mod? Ok...
Edit: Je hebt het ook over "de bron" ..ok sorryMy bad
Scheer je weg Telegraaflezerquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:22 schreef zoalshetis het volgende:
godverdomme wat een kinderspeelplaats met verongelijkte kinderen hier!
Dat hoop ik toch niet gezien zijn latere posting in het Vliegtuig-ongeluk topic (wat een gruwelijke ramp overigensquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is ook vermoeiend.. maar ja, je kan nog niet alles ondervangen. Trying
Ik heb geen idee wie het was, dat kan ik niet zien. Misschien IHVK zelf wel, of Sp3c of een FA.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen de eerste post en de reacties van anderen daarop.
Maar jij respecteert mij niet meer dus zul je deze post van mij ook wel slecht lezen.
ik was het volgens mij ook nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet gezien zijn latere posting in het Vliegtuig-ongeluk topic (wat een gruwelijke ramp overigens)
Je wilt het ook niet eens per pm op een rijtje zetten. Volgens mij heb je mij slecht gelezen en te snel geoordeeldquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is meer iets voor vanavond want morgen vrij
quote:
Kan iemand uitzoeken wie het wel was dan? Ik vind het gewoon niet echt "chique" (om maar eens een modewoordje te gebruikenquote:
Zoals afgesproken de onliners gewoon weggehaald zonder te noten. Diepere discussie over het onderwerp en het wel of niet gelijk hebben van de telegraaf (wanneer deze als bron is aangegeven) haal ik weer niet weg. Het mag best nog een beetje ontopic zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is ook vermoeiend.. maar ja, je kan nog niet alles ondervangen. Trying
Ik heb geen idee wie het was, dat kan ik niet zien. Misschien IHVK zelf wel, of Sp3c of een FA.
Het is dus niet nieuw om een reactie op een gemod bericht weg te halen. Doe het niet vaak, maar had weinig tijd. Kan me alleen geen edit van Disana herinneren. Wel van een andere user.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kan iemand uitzoeken wie het wel was dan? Ik vind het gewoon niet echt "chique" (om maar eens een modewoordje te gebruiken) om het zo op te lossen
Ik heb toch helemaal niet gepost in dat topic?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is dus niet nieuw om een reactie op een gemod bericht weg te halen. Doe het niet vaak, maar had weinig tijd. Kan me alleen geen edit van Disana herinneren. Wel van een andere user.
Ja, dankjewel. Duidelijk dan: jij respecteert mij niet om redenen die in mijn ogen niet kloppen. Maar het zij zo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:35 schreef sp3c het volgende:
ik heb meer dingen te doen en meer forums te modden Disana
ik heb al gereageerd
Ow, dacht dat jij een post kwijt was daar, maar was Amosquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal niet gepost in dat topic?
Jullie zijn wel met mij bezig hè.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, dacht dat jij een post kwijt was daar, maar was Amos
Wilde uitleg geven dus. Ja, logisch wanneer ik jou aanspreek wanneer ik dacht dat jij je post kwijt was toch? Ik ben met tig dingen tegelijk bezig. Vergeef mij mijn foutjequote:
Ik vind dat verkrachtingstopic geen ramp.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:58 schreef waht het volgende:
Het valt iedereen denk ik wel op dat er vandaag net iets te veel berichten (voornamelijk over verkrachting) door Izaag zijn gepost. Het is nogal een rommel geworden.
Zonder twijfel, ik denk dat de post van Physic Rules het best samenvat,quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik had deze post gemist
Ik hoop ook dat het inderdaad bij die eenmalige, warrige middag blijft.Apologies accepted.
Als het daarmee te maken had Amos, waarom zou ik dan in mijn eerste reactie aan jou voorstellen een nieuwe te openen? Het is een combinatie van... waarbij de TS een grote rol speelt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:24 schreef Amos_ het volgende:
Maar dat van die Engelstalige OP's die wel blijven staan is wel waar.
Heeft het misschien iets te maken met de gevoeligheid van het onderwerp? Kan het me bijna niet indenken hoor maar you never know
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:25 schreef deedeetee het volgende:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #2
Die lijst namen, adressen,foonummers. Dat lijkt me toch geen goed idee.
O tis al geregeld zie ik![]()
Dit beter? Of wat stel je zelf voor?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef gelly het volgende:
Lady Warsi: Eerste moslima in Britse kabinet
Topictitel klopt niet. Ze is geen minister voor moslimzaken.
Dat is beter idd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit beter? Of wat stel je zelf voor?
Lady Warsi: Eerste moslima in Britse kabinet
Niets mis mee, dit was zojuist ook zo op de radio en wordt door de Israëlische regering en het leger onderzocht. Of je moet erover vallen dat de jongen op de radio 16 was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef Dwersdriever het volgende:
14-jarige Palestijnse jongen doodgeschoten door joden
Openingspost is een nieuwsdump. Het gebruik van het woord 'joden' in de topictitel is smakeloos.
Het is niet bevestigd door de Joodse regering?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets mis mee, dit was zojuist ook zo op de radio en wordt door de Israëlische regering en het leger onderzocht. Of je moet erover vallen dat de jongen op de radio 16 was.
Volgens de radio wel, alleen de leeftijd verschilt maar dat lijkt me niet zo heel belangrijk: het is gewoon een topic waard.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het is niet bevestigd door de Joodse regering?
Dat laatste mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik stoor me louter aan het gebruik van het woord 'Joden' in de TT waar het staatsburgers van Israel betreft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens de radio wel, alleen de leeftijd verschilt maar dat lijkt me niet zo heel belangrijk: het is gewoon een topic waard.
Mee eens, moet je er eens Marokkanen of moslims neerzetten. Dan heb je poppen ook aan het dansen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef Dwersdriever het volgende:
14-jarige Palestijnse jongen doodgeschoten door joden
Openingspost is een nieuwsdump. Het gebruik van het woord 'joden' in de topictitel is smakeloos.
Nou ja, jij noemt het een nieuwsdump, maar het is dus gewoon feitelijk nieuws, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat laatste mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik stoor me louter aan het gebruik van het woord 'Joden' in de TT waar het staatsburgers van Israel betreft.
Het is volgens mij de gewoonte hier om niet alleen een nieuwsbericht te dumpen, maar daar als TS een eigen mening bij te voegen als aanzet tot een discussie. Daar ontbrak het hier aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, jij noemt het een nieuwsdump, maar het is dus gewoon feitelijk nieuws, dat bedoel ik
[2de part] Homo krijgt fixe tikken van Marokkaan bij beeldjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mee eens, moet je er eens Marokkanen of moslims neerzetten. Dan heb je poppen ook aan het dansen.
Lijkt me nou niet iets dat je wil laten staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef Turmoil het volgende:
tongautistischemongool met weer eens een teletekst-dump. Kneus.
en wat is er mis met dat nieuwsbericht?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:53 schreef gelly het volgende:
Weer een parel van een topic
Huis Zweedse tekenaar aangevallen
Sinds wanneer ben jij moderator ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat is er mis met dat nieuwsbericht?
goede vraag van iemand die al jaren wannabee mod is. geef eens antwoord op mijn vraag of krijg het zuur.quote:
dat gaat NIET over hetzelfde. dank u.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zaal boze hakbars eisen restecp
gaat over hetzelfde als
Maker van haatcartoon krijgt kopstoot
en "Haatcartoon" is niet vervelend en een nuchter feit? come on... hypocriet gedoequote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:23 schreef sp3c het volgende:
beetje wel en de tt is vervelend
graag gedaan
En 'Tuigvolk' is grammaticaal enkelvoud...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:20 schreef gelly het volgende:
Topic weer eens gekaapt door xenofobe idioten
Tuigvolk maken hulpdiensten werken onmogelijk
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Svp Huis Zweedse Mohammed-tekenaar aangevallen even opschonen zodat er geen afleidende posts meer instaan. sluiten
zeg nieuwstrol ga eens ff weg. dat zijn gewoon 2 afzonderlijke nieuwsfeiten zoals nu al meerdere mensen aangeven.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zeg nieuwstrol ga eens ff weg. dat zijn gewoon 2 afzonderlijke nieuwsfeiten islam-bash-topics zoals nu al meerdere mensen aangeven.
nu.nl niet. Het rechtse contingent op fok maakt dat er wel van.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow... nu.nl maakt islam bash nieuwsitems? get a life man
dan moet je daar een topic over starten. het blijven 2 afzonderlijke nieuwsitems.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
nu.nl niet. Het rechtse contingent op fok maakt dat er wel van.
die zijn bijna allemaal van jouquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Svp Huis Zweedse Mohammed-tekenaar aangevallen even opschonen zodat er geen afleidende posts meer instaan.
Toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:15 schreef Arcee het volgende:
Jack De Vries vreemdgegaan #2 - Joint Strike Fucker
Jack de Vries treedt af
Misschien een merge en TT-aanpassing van het eerste topic? Naar Jack De Vries afgetreden #2 - Joint Strike Fucker.
Ik vind die juist wel weer apart kunnen. Pakt google ook beter op, dan dat we de TT aan gaan passenquote:
Ik heb hem achter al aangekaart. Ik vind de OP ook niet zo formidabel. Zo een OP veranderen doe ik ook niet zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:57 schreef Boldface het volgende:
Aanvulling: wat ook kan, is het bovengenoemde topic deel #52 van de rookverbod-reeks maken, aangezien #51 bijna vol is. Maar dan wel graag met een minder misleidende titel.
Ja, wees er blij mee, want je kan er op wachten dat de user die dit topic heeft geopend nu juist berichten van Djeez zijn hand gaat gebruikenquote:
In een OP heb ik het liever niet, maar je ziet hier de vreemdste bronnen van blogs.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:23 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het leuk dat het 'achter aangekaart' is, maar het topic Meeroken goed voor kinderen. is nu al bijna een dag open. Ik vind het kwalijk dat mensen Fok! NWS mogen misbruiken om een foute voorstelling van zaken te geven. TS vermeldt geen bron (die er overigens wel is: http://www.extra-media.nl/nummer27/index.html?meeroken.html ). Niet alleen is de bron dubieus, het "nieuws" is ook nog eens 6 jaar oud. Maar door het als FEIT te presenteren wordt hier wel een bepaalde suggestie gewekt.
Maar niets meer melden dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:38 schreef Disana het volgende:
'Huurhuis onbereikbaar voor modaal inkomen' #2
Dank Europa voor verwoesten woningmarkt Nederland
Deze twee overlappen elkaar wel heel erg?
Sorry, zal even kijken voor ik gaquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Sorry, zal even kijken voor ik ga
Merge aangevraagd. topic zat al op pagina twee.
Bedankt voor het melden![]()
Wat een gejank om meningen troll te noemen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Torrio het volgende:
Dio is dood
Zowat de helft is getroll en reactie daarop.
Getroll ja, en ik zeg ook reactie daarop, daar bedoel ik mezelf ook mee.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat een gejank om meningen troll te noemen.
Je moet je grote bek eens onder controle houden. En wegblijven uit dat soort topics als het je niets zegt of boeit.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat een gejank om meningen troll te noemen.
Dat bepaal ik zelf wel, ik geef slechts een mening. Genoeg andere fokkers die ook een mening geven als er een artiest doodgaat waar ze niets mee hebben. En zeg nou zelf, het is een nietszeggend iemand, totaal onmisbaar voor de muziek. Maar ja, je mag al niets meer zeggen tegenwoordig want dan is het al gauw een bedreiging. Pff...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je moet je grote bek eens onder controle houden. En wegblijven uit dat soort topics als het je niets zegt of boeit.
Mens ga kokenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef CartWOman het volgende:
Jij helpt zo'n topic direct om zeep met een, zelfs nu ga je nog door met je
PI gebruik. Je moet je wel heel stoer voelen nu.
Had al heel wat weggehaald, en Yvonne is er ook nog overheen geweest.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Torrio het volgende:
Dio is dood
Zowat de helft is getroll en reactie daarop.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
het is een nietszeggend iemand, totaal onmisbaar voor de muziek.
Israël en/of Palestina #63 - Waar 'lobby' een vies woord isquote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Vroeger hadden wij een centraal topic wbt Israel, is het wellicht tijd voor een subforum voor alleen aan Israel gerelateerde topics?
Er staan er nu relatief veel in NWS.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Vroeger hadden wij een centraal topic wbt Israel, is het wellicht tijd voor een subforum voor alleen aan Israel gerelateerde topics?
Er staan er nu relatief veel in NWS.
Niet alle topics hebben met het centrale topic te maken.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Israël en/of Palestina #63 - Waar 'lobby' een vies woord is
Het is er nog steeds, misschien een schopje?
Verplicht een test op inhoudelijk een discussie invoeren bij dit soort eikels die jankend naar een mod of admin lopen als ze een discussie niet de baas zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:56 schreef SolidasRock het volgende:
Wietplantage in huis woordvoerder Rita Verdonk![]()
Verplichte IQ test invoeren bij elke nieuwe registratie?
Het is idd een hele prestatie om je eigen topic om zeep te helpen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:22 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Verplicht een test op inhoudelijk een discussie invoeren bij dit soort eikels die jankend naar een mod of admin lopen als ze een discussie niet de baas zijn?
De rest van jouw hele bijdrage is in en intriest alsmede jouw soortgenootjes die koste wat kost drugs lopen te verdedigen en alles behalve ontopic gaan. Bedankt voor het melden dat jij mijn topic om zeep hebt geholpen.
Probeert.. Niet in... FB... te.. Reageren...quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:22 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Verplicht een test op inhoudelijk een discussie invoeren bij dit soort eikels die jankend naar een mod of admin lopen als ze een discussie niet de baas zijn?
De rest van jouw hele bijdrage is in en intriest alsmede jouw soortgenootjes die koste wat kost drugs lopen te verdedigen en alles behalve ontopic gaan. Bedankt voor het melden dat jij mijn topic om zeep hebt geholpen.
Getuige jouw allereerste reactie in je eigen topic laat zien dat jij de echte en enige troll bent:quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:37 schreef Topmodelz het volgende:
Inmiddels gaat de discussie in het bewuste topic de goede kant op, ook dat mag gemeld worden.
Ook de trolls discussiepartners doen nu mee. Zien jullie wel, het kán.
Als antwoord op een normale vraag. Dus tsja. Niet zo raar dat je dan backfire krijgt he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n junk die dit goedkeurt omdat je bang bent dat je stikkie wordt afgepakt?
Dat bedoel ik nou. Je gaat gewoon door met trollen. Nu zelfs dat de discussie goed lijkt te gaan. Het zit je wel erg dwars he? Hoe moeilijk is het nou om het er nou eens bij te laten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:43 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Getuige jouw allereerste reactie in je eigen topic laat zien dat jij de echte en enige troll bent:
[..]
Als antwoord op een normale vraag. Dus tsja. Niet zo raar dat je dan backfire krijgt he.
Als je dát als trollen ziet mag je eens een afspraak maken bij je psychiater...quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:45 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Je gaat gewoon door met trollen. Nu zelfs dat de discussie goed lijkt te gaan. Het zit je wel erg dwars he? Hoe moeilijk is het nou om het er nou eens bij te laten?
Hoe noem je dit dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:47 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Als je dát als trollen ziet mag je eens een afspraak maken bij je psychiater...
Het was over zei je? Scheld dan niet. En ja, als je het zo wilt noemen noem je het maar zo. Maar je hebt zélf je topic om zeep geholpen door te schelden met 'Junk' en hoe zielig gebruikers wel niet zijn. Ga dan niet mij beschuldigen terwijl je topic (en de rest van je history) genoeg over jou zegt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:49 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?Kneus.
He, ik ga plat. Succes verder met je leven (als je die wel hebt naast het F5'en op fok).
Je gaat gewoon door....quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:49 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?Kneus.
He, ik ga plat. Succes verder met je leven (als je die wel hebt naast het F5'en op fok).
De enige die dit topic de verkeerde kant op liet gaan ben jij echt zelf. Ik heb vele malen je gevraagd hoe jij bij jouw genoemde nieuwsfeiten komt omdat deze niet in het nieuwsbericht staan. In plaats van een serieus antwoord te geven zit je ernstig dom te doen en probeer je ons te bashen/trollen maar je ziet maar niet in dat je jezelf en echt puur alleen jezelf voor lul zet en je eigen topic om zeep helpt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:37 schreef Topmodelz het volgende:
Inmiddels gaat de discussie in het bewuste topic de goede kant op, ook dat mag gemeld worden.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:37 schreef Topmodelz het volgende:
Nu quote je jezelf terwijl je weer dom gaat doen in je topic. Maargoed, dit is FB, het is niet mijn bedoeling dit topic te vullen voor jou, dat is teveel eer.quote:
Vooral zo doorgaan...quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:56 schreef SolidasRock het volgende:
Wietplantage in huis woordvoerder Rita Verdonk![]()
Verplichte IQ test invoeren bij elke nieuwe registratie?
Volgens mij ben je daar ook grotendeels zelf schuldig aan, door met zon insteek te beginnen. Topic gaat dus maar dicht.. alleen op de eerste pagina kan ik al 75% verwijderen... en op de laatste pagina is het niet veel anders. Doe normaal johquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:22 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden dat jij mijn topic om zeep hebt geholpen.
Ben ik niet met je eens. De een gaat over dat wilders liep te liegen over het onderzoek, de 2e gaat over de resultaten van het onderzoek die nu wel bekend zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:33 schreef Disana het volgende:
'Immigranteninfo van Wilders verzinsel'
Immigratie allochtonen kost samenleving 7,2 miljard
Beetje een overlap?
obvious troll is obvious? check post geschiedenis is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef gelly het volgende:
OUDNWS: VMBO is nutteloos
Nogmaals : waarom denken users dat ze dit soort dingen kunnen zeggen ?
Dan nog. Is achter in ieder geval aangegeven. Ging bij mij over de grens van een mening en een troll.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef Harlon het volgende:
[..]
obvious troll is obvious? check post geschiedenis is.
Mag de titel ook aangepast worden aub?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:27 schreef Kees22 het volgende:
Dit Israel wil mensenrechtenorganisaties illegaal maken, deel 3
mag wat mij betreft dicht en verwijderd worden.
Gelijktijdige acties.
Dat is een gesloten topic, maar die andere, daar duik ik ff in. Kom ik nog op terug.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:38 schreef Viajero het volgende:
[..]
Mag de titel ook aangepast worden aub?
TT slaat nergens op inderdaad. Topic had zelfs in EXA gekuntquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef Pool het volgende:
Kan de titel van Examen biologie lastig - ook voor de journalistiek? misschien gewijzigd worden in: "Journalisten zijn dom en lui" ?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
Veertien jaar cel voor homopaar Malawi
Dit gaat over 14 jaar gevangenisstraf voor twee praktizerende homoseksuelen in Malawi. Ik vind dat de TT die lading niet dekt.
Perfect!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:12 schreef Frutsel het volgende:
TT slaat nergens op inderdaad. Topic had zelfs in EXA gekuntEn geen bron zoals jij al terecht aankaart.
Zo beter?
aangepast
Dus er is kennelijk weinig bewijs voor de beweringen.quote:Hij dreigt een rechtszaak wegens smaad aan te spannen tegen de staat als de beweringen in de brief niet met feiten kunnen worden gestaafd.
dan denk ik dat TS een alu hoedje nodig heeft.quote:Het is maar overduidelijk dat elke rechtse politici die aan de macht komt in europa zomaar "verongelukt", of gewoon bruut doodgeschoten wordt.
'Markuszower zelf heeft tegenover de krant bevestigd dat de brief de reden was voor zijn vertrek.'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:57 schreef Light het volgende:
Dus er is kennelijk weinig bewijs voor de beweringen.
Ik persoonlijk vind niet dat hij nieuws dumpt. Hij reageert meerdere keren in die topics. Deze OP bijvoorbeeld Joden woedend over videogame Comedy Central vind ik niet eens zo slecht. Hij zoekt er ook nog meer bronnen bij. Ik zit alleen een beetje te twijfelen of die ene link als spam gezien moet worden, dus die vraag ik even.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:04 schreef Halcon het volgende:
Openingsposten hoeven geen aanzet tot discussie meer te bevatten? Een willekeurige dump is voldoende? http://forum.fok.nl/user/history/283515
Nigeriaanse politicus smokkelt drugs voor campagnequote:Op zondag 23 mei 2010 10:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind niet dat hij nieuws dumpt. Hij reageert meerdere keren in die topics. Deze OP bijvoorbeeld Joden woedend over videogame Comedy Central vind ik niet eens zo slecht. Hij zoekt er ook nog meer bronnen bij. Ik zit alleen een beetje te twijfelen of die ene link als spam gezien moet worden, dus die vraag ik even.
Ik snap hem nietquote:
Mja, ik weet niet hoe de andere mods erover denken, maar ik vind de user zijn mening gewoon in het topic terug. Zie ik liever dan een gedegen OP, zonder ook maar een verdere reactie van de TS in het topic zelf.quote:
Het is wel een komen en gaan van topics over Joodse mensen opeens en Israel.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind niet dat hij nieuws dumpt. Hij reageert meerdere keren in die topics. Deze OP bijvoorbeeld Joden woedend over videogame Comedy Central vind ik niet eens zo slecht. Hij zoekt er ook nog meer bronnen bij. Ik zit alleen een beetje te twijfelen of die ene link als spam gezien moet worden, dus die vraag ik even.
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:41 schreef Disorder het volgende:
Joden kunnen niks hebben. Maar geef ze een stuiver, en blij dat ze zijn! Ugh.
Volgens mij is altijd gezegd dat een OP voorzien moet zijn van een mening met argumenten i.p.v. een klakkeloze dump. Al die nutteloze Israel-bashtopics van hem kunnen toch ook wel gewoon in het Israel/Palestina-topic ?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet hoe de andere mods erover denken, maar ik vind de user zijn mening gewoon in het topic terug. Zie ik liever dan een gedegen OP, zonder ook maar een verdere reactie van de TS in het topic zelf.
Het zijn nieuwsdumps en allemaal topics bedoeld om te Israel-bashen. Dat moet hij verder zelf weten, maar kan prima in het centrale topic, aangezien het vrijwel allemaal geneuzel in de marge dat wordt aangegrepen om Israel maar weer eens te bashen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
Ik vind HAKIM een prima poster die weet hoe je een discussie en uitwisseling van meningen moet aanwakkeren. Als gevolg daarvan zijn bepaalde topics niet zo eenzijdig meer.
Inderdaad, en bovendien is het nogal generaliserend en stigmatiserend opgesteld meer dan eens,quote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij is altijd gezegd dat een OP voorzien moet zijn van een mening met argumenten i.p.v. een klakkeloze dump. Al die nutteloze Israel-bashtopics van hem kunnen toch ook wel gewoon in het Israel/Palestina-topic ?
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef rock3tcat het volgende:
Joden kunnen natuurlijk alleen maar janken & jatten...
Ik geloof wel dat één bericht in het Israël topic had gekund. Te laat. Er is een ander topic van hem wel gemerged. Hij doet me denken aan een TS die alleen maar negatieve berichten over Marokkanen post, maar ook dat was toen gewoon nieuws, net als dit gewoon nieuws is. Voordat ik in dat hokje geplaatst word, en dus selectief zou modereren. Ik vind het belangrijk dat een TS ook in zijn topic post, (en dit doet hij). Geen drama, maar wel wenselijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij is altijd gezegd dat een OP voorzien moet zijn van een mening met argumenten i.p.v. een klakkeloze dump. Al die nutteloze Israel-bashtopics van hem kunnen toch ook wel gewoon in het Israel/Palestina-topic ?
Het gaat om de vraag of het nieuwsdump is, en het is geen verplichting om een hoogbegaafde OP te maken. Dat is meer iets voor andere plekken op FOK! Wanneer je alleen nieuws dumpt zonder je verder ook maar in het topic te laten zien? Mja, dan wil er nog wel eens een slotje gezet worden. De vraag was dus niet of een user leuk postquote:Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
Ik vind HAKIM een prima poster die weet hoe je een discussie en uitwisseling van meningen moet aanwakkeren. Als gevolg daarvan zijn bepaalde topics niet zo eenzijdig meer.
ik vind zijn kwaliteiten niet alleen tegenvallen of ronduit stupide, maar bovenal erg eenzijdig.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
Nee, hij gaf zijn mening al aan in het topic dus vond ik het geen nieuwsdump. Of het wel of geen goede discussiepartner is, staat daar los vanquote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
De vraag was wel of hij iets bijdraagt aan zijn eigen topics - dat stip jijzelf meermaals aan
Meningen zijn de basis van discussie.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, hij gaf zijn mening al aan in het topic dus vond ik het geen nieuwsdump. Of het een goede discussiepartner is, staat daar los van
Ja, maar zou hij de mening hebben dat de Palestijnen fout bezig zijn in die topics? Zou ik tot hetzelfde besluit komen. Hoe hij verder als discussie partner is? Die mening deel ik dus niet.quote:
Komt misschien wel omdat ze alleen voor jou beledigend zijn en voor de rest niet....quote:Op zondag 23 mei 2010 16:19 schreef DeParo het volgende:
Ik had enkele beledigende qoutes aangestipt volgens mij zijn die nog niet weg.
Je moet gewoon de waarheid zeggen, daar is niets mis mee. Grappen over moslims moeten kunnen, grappen over andere bevolkingsgroepen net zo, mits je ze niet beledigd. Maar nu komt de aap uit de mouw, moslims voelen zich altijd beledigd.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef DeParo het volgende:
Dus dan mag ik nu moslim grappen en beledigingen postende omdat toch alleen hakim dan beled
igd is.
Vreemde reactie, waar zeg ik dat jij een moslim bent? Of je bent er dus toch een?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:37 schreef DeParo het volgende:
Als jij dat zegt Topmodelz. Helaas voor jou ben ik geen moslim en jij geen moderator.
Mijn feedback had geen betrekking op jouquote:Op zondag 23 mei 2010 14:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Zou ik tot hetzelfde besluit komen. Hoe hij verder als discussie partner is? Die mening deel ik dus niet.
Maar goed ook, anders deed ik iets niet goed als mod.
Opvallend dat je heel vaak hier bent te vinden zeg....quote:Op zondag 23 mei 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn feedback had geen betrekking op jouIk gaf een ander geluid omdat de topics als bash-topics werden weggezet.
Het is vrijwel allemaal non-nieuws. Topics die alleen maar bedoeld zijn om Israel te bashen en prima in het centrale topic kunnen. Er roept ´n professor wat, er is een spelletje op een of andere onbenullige website of er wordt een of andere raddraaier geweerd uit het land en Hakim opent er weer een topic over.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat één bericht in het Israël topic had gekund. Te laat. Er is een ander topic van hem wel gemerged. Hij doet me denken aan een TS die alleen maar negatieve berichten over Marokkanen post, maar ook dat was toen gewoon nieuws, net als dit gewoon nieuws is. Voordat ik in dat hokje geplaatst word, en dus selectief zou modereren. Ik vind het belangrijk dat een TS ook in zijn topic post, (en dit doet hij). Geen drama, maar wel wenselijk.
[..]
Het gaat om de vraag of het nieuwsdump is, en het is geen verplichting om een hoogbegaafde OP te maken. Dat is meer iets voor andere plekken op FOK! Wanneer je alleen nieuws dumpt zonder je verder ook maar in het topic te laten zien? Mja, dan wil er nog wel eens een slotje gezet worden. De vraag was dus niet of een user leuk post
Mwah het is allemaal bias-news als je er scheef tegen aan kijkt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Halcon het volgende:
Het is vrijwel allemaal non-nieuws. Topics die alleen maar bedoeld zijn om Israel te bashen en prima in het centrale topic kunnen. Er roept ´n professor wat, er is een spelletje op een of andere onbenullige website of er wordt een of andere raddraaier geweerd uit het land en Hakim opent er weer een topic over.
Het is, geloof ik, wel de bedoeling dat in de OP een aanzet tot discussie wordt gegeven en niet alleen een nieuwsdump wordt gedaan. Ik vind het erg raar dat te pas en te onpas topics met die argumentatie worden gesloten, maar dat bepaalde topics kennelijk wel open mogen blijven.
lijkt me een normale reactie. als je kunt lezen. dus niet voor jou.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:39 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Vreemde reactie, waar zeg ik dat jij een moslim bent? Of je bent er dus toch een?
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:41 schreef Disorder het volgende:
Joden kunnen niks hebben. Maar geef ze een stuiver, en blij dat ze zijn! Ugh.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef rock3tcat het volgende:
Joden kunnen natuurlijk alleen maar janken & jatten...
Dan moet je een klacht indienen, en niet hier als een klein kind daadwerkelijke beledigingen en zelfs racisme proberen af te doen als onschuldig, niet trollen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Opmerkingen die dagelijks veelvuldig worden gepost maar dan over moslims, of alles weg of niets.
Een tegengeluid betekent niet schelden en beledigen door middel van racisme en vooroordelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:18 schreef Dagonet het volgende:
Dat soort klachten zijn al vaker gedaan en verworpen.
Sterker nog, men is dan beledigd dat je gaat klagen over dat soort opmerkingen als een klein kind.
Of je wordt als linkse rat afgeschildert omdat je jouw onwelgevallige meningen weg wil hebben en een tegengeluid monddood wil maken.
ja, want sinds yvonne heeft gezegd dat de marokkanen de nieuwe joden zijn, is alles pais en vree op fok!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:18 schreef Dagonet het volgende:
Dat soort klachten zijn al vaker gedaan en verworpen.
Sterker nog, men is dan beledigd dat je gaat klagen over dat soort opmerkingen als een klein kind.
Of je wordt als linkse rat afgeschildert omdat je jouw onwelgevallige meningen weg wil hebben en een tegengeluid monddood wil maken.
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, maar zou hij de mening hebben dat de Palestijnen fout bezig zijn in die topics? Zou ik tot hetzelfde besluit komen. Hoe hij verder als discussie partner is? Die mening deel ik dus niet.
het gaat mij om een mening die je echt wel in het topic terug ziet komen. Die mening kan ver van mijn mening of anderen afstaan. Hij geeft zijn mening over het onderwerp. Wat voor mening dat dan ook is, het is voor belangrijk genoeg om een topic open te laten. Welke mening interesseert me dan dus niet zo. Persoonlijk heb ik een mening over de user, maar die is totaal niet relevant qua sluiten of openhouden. Maar goed ook, anders deed ik iets niet goed als mod.
fijn he, voor je. je komt bijna klaar, lijkt wel, bij elke pro-palestijnse (bestaat niet, maar laten we anti-jood lezen) opmerking.quote:
Hij bedoelt natuurlijk dat niet het woord "joden" gebruikt had moeten worden, maar "joodse mensen".quote:Op maandag 24 mei 2010 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Opmerkingen die dagelijks veelvuldig worden gepost maar dan over moslims, of alles weg of niets.
Die eerste vond ik niet zo'n groot drama. Die tweede gaat gewoon weg. Werd dat over alle moslims gezegd? Haal ik dat ook gewoon weg wanneer ik het zie.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Die eerste is een typische anti-semitische opmerking, ik kan je wel een boekje sturen waaraan je dat kan herkennen, het vooroordeel hierbij over Joodse mensen en geld bijvoorbeeld. Hij plaatst het bewust.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Die eerste vond ik niet zo'n groot drama. Die tweede gaat gewoon weg. Werd dat over alle moslims gezegd? Haal ik dat ook gewoon weg wanneer ik het zie.
Die tweede was dus al weggehaald door mijn medemod en de eerste is blijven staan.![]()
Welkom op Fok, en "en passant" GS is geen haar beter (of slechter).quote:Op maandag 24 mei 2010 04:44 schreef DeParo het volgende:
Dat kan je niemand afdwingen, iets aannemen, en iedereen moet te zeggen krijgen wat hij wilt zeggen.
Maar het nodeloos herhalen van dit soort onderwerpen waarbij zij telkens opnieuw en opnieuw hun vuil kunnen spuien gaat te ver. Daar zit geen enkele vorm van discussie of informeren meer in.
Dit mondt uit in irritatie en beledigingen die zij ook nog proberen te verdedigen.
Inderdaad, sinds 2000 zijn moslims al het pispaaltje. DeParo draait hier slechts sinds kort mee en kan er nu al niet tegen. Maar goed, als moderator is het onmogelijk om hier verder tegen op te boksen, dus hoewel zijn request terecht is - er zal niets aan gedaan worden.quote:Op maandag 24 mei 2010 07:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welkom op Fok, en "en passant" GS is geen haar beter (of slechter).
Voor elk denkbaar forum kun je zonder problemen de achilleshiel erbij bedenken.
Noem het maar falsificatie van de NWS-onderwerpen/postings, naar polariserend misbruik. Maar die trend is al zo oud als de weg naar Rome.
Hoog wetenschappelijk zal Fok nooit worden.
Inderdaad. De argumentatie van de moderator raakt in elk geval kant noch wal.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fijn he, voor je. je komt bijna klaar, lijkt wel, bij elke pro-palestijnse (bestaat niet, maar laten we anti-jood lezen) opmerking.
Yo Mo.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds 2000 zijn moslims al het pispaaltje. DeParo draait hier slechts sinds kort mee en kan er nu al niet tegen. Maar goed, als moderator is het onmogelijk om hier verder tegen op te boksen, dus hoewel zijn request terecht is - er zal niets aan gedaan worden.
Dan adviseer ik je een FA of misschien zelfs Danny te mailen met een link. Ik kan dit onmogelijk als nieuwsdump zien. Wat ik nieuwsdump vind is een topic openen met één of twee regels eigen mening en jij je als TS vervolgens niet meer in het topic laat zien, maar sluit ik niet omdat dhet dan sluiten gewoon niet wenselijk is. Ik wil geen users buitensluiten die iets wel besproken wil zien maar geen hoogbegaafde OP kan maken. Dit is volgens mij ook nooit zo geweest in de tijd dat ik in NWS kwamquote:Op maandag 24 mei 2010 09:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. De argumentatie van de moderator raakt in elk geval kant noch wal.
Het is niet dat ik er wakker van lig ofzo. Ik geef gewoon iets aan, verder niets. De meeste OP´s zijn niet hoogbegaafd, maar iets van een eigen mening toevoegen is altijd een minimumvereiste geweest. Voeg daar nog eens aan toe dat er een centraal topic is waar dit soort geneuzel in de marge in gepost kan worden. Het enige doel van al die Israel-berichten is Israel-bashen. Iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je een FA of misschien zelfs Danny te mailen met een link. Ik kan dit onmogelijk als nieuwsdump zien. Wat ik nieuwsdump vind is een topic openen met één of twee regels eigen mening en jij je als TS vervolgens niet meer in het topic laat zien, maar sluit ik niet omdat dhet dan sluiten gewoon niet wenselijk is. Ik wil geen users buitensluiten die iets wel besproken wil zien maar geen hoogbegaafde OP kan maken. Dit is volgens mij ook nooit zo geweest in de tijd dat ik in NWS kwam
Want kijk, de mensen praten altijd wel over de joden en zo, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:26 schreef Halcon het volgende:
Het is niet dat ik er wakker van lig ofzo. Ik geef gewoon iets aan, verder niets. De meeste OP´s zijn niet hoogbegaafd, maar iets van een eigen mening toevoegen is altijd een minimumvereiste geweest. Voeg daar nog eens aan toe dat er een centraal topic is waar dit soort geneuzel in de marge in gepost kan worden. Het enige doel van al die Israel-berichten is Israel-bashen. Iets anders kan ik er niet van maken.
quote:Op maandag 24 mei 2010 07:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welkom op Fok, en "en passant" GS is geen haar beter (of slechter).
Voor elk denkbaar forum kun je zonder problemen de achilleshiel erbij bedenken.
Noem het maar falsificatie van de NWS-onderwerpen/postings, naar polariserend misbruik. Maar die trend is al zo oud als de weg naar Rome.
Hoog wetenschappelijk zal Fok nooit worden.
Als dat over moslims zou gebeuren zou ik dat evenmin goedkeuren.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds 2000 zijn moslims al het pispaaltje. DeParo draait hier slechts sinds kort mee en kan er nu al niet tegen. Maar goed, als moderator is het onmogelijk om hier verder tegen op te boksen, dus hoewel zijn request terecht is - er zal niets aan gedaan worden.
Ten eerste neem ik Frutsel, IVHK, SC(nog wat) en jou helemaal niets kwalijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je een FA of misschien zelfs Danny te mailen met een link. Ik kan dit onmogelijk als nieuwsdump zien. Wat ik nieuwsdump vind is een topic openen met één of twee regels eigen mening en jij je als TS vervolgens niet meer in het topic laat zien, maar sluit ik niet omdat dhet dan sluiten gewoon niet wenselijk is. Ik wil geen users buitensluiten die iets wel besproken wil zien maar geen hoogbegaafde OP kan maken. Dit is volgens mij ook nooit zo geweest in de tijd dat ik in NWS kwam
En de Paro? Het is niet zo dat ik alles kan weghalen wat enigszins anti-Israël is (joden als kakkerlakken en allemaal criminelen en allemaal leugenaars..net als bij moslims haal ik wel weg...wanneer ik het zie).
Ik verwacht ook niet dat jullie me tof vinden. Bepaalde dingen zijn gewoon niet modbaar al zou ik persoonlijk wel eens dingen aan willen pakken, maar ik moet mij gewoon aanpassen.
Denken jullie dat ik het leuk vind wanneer mijn ouders en halve familie gebashed en gegeneraliseerd worden omdat ze christen zijn? Christenen zijn laf etc in de oorlog? Cristenen zijn niet goed wijs dat ze de zondagsrust willen en hebben de joden de gaskamers in gewerkt enz.en ja, daar doe jij ook aan mee. Ja, ik snap beter dan jullie denken dat het kwetsend is, maar veel is gewoon is niet modbaar. Ja, ik ben een mens met gevoel, maar heb de mogelijkheid om neutraal te kunnen denken qua modereren. Althans probeer ik.
Denken jullie nu echt dat ik elke mening normaal vind? Moet ik elke mening wanneer het niet complimenteus of niet neutraal is wegmodereren? De één vind iets kritiek op moslims, de ander vind het bash. De ander vind iets kritiek op christenen, de ander vind het bash, de één vind het kritiek op Joden, de ander vind het bash.
Dan kan ik vanaf vandaag er meteen mee stoppen. Jullie weten niet half wat ik weghaal. Ja, ook van users die nu hier in feedback posten.
En ja, blijkbaar zit NWS door al die andere forums die ook in het nieuws komen, opgescheept met berichten die het bijna alleen over geloven willen hebben. Kijk jullie eigen posthistorie eens na. Dus wanneer jullie in NWS posten.
Ik zeg niet dat ik jullie niet waardeer als user. Jullie komen stuk voor stuk ook vaak met tegenargumentatie aan waar iedereen van kan leren. Ja, ik heb in die paar jaar enorm veel geleerd van users die elke keer het geduld hadden om goede tegenargumenten in topics te geven zonder meteen te verwijzen naar een ander geloof of een andere bevolkingsgroep. Veel geleerd bijvoorbeeld van Trigger en ook heel veel van de user PhysicsRules. Mutant die me een heel ander Marokko liet zien dan ik dacht enz.
Ik word wel een beetje moe van het commentaar geven op het teveel aan die en die topics, en dan vervolgens net zo hard een topic openen over weer een andere bevolkingsgroep/geloof als spiegel (dus mopperen over de negatieve christentopics en dan wel een negatief moslimtopic openen)<--- Dit als voorbeeld. Wanneer het jullie allemaal zo hoog zit? Waarom dan juist geen nieuws posten in NWS wat niets met het geloof of bashen van een land of bevolkingsgroep of geloof te maken heeft?
Ik vind modereren nog steeds leuk, maar weiger selectief te gaan modereren omdat een user als Hakim eenzijdig denkt. Hij wordt wel gemod wanneer hij volgens de FAQ en ook een boel leeswerk hoe de user is en denkt, over de scheef gaat en is net zo min notevrij als ook jij.
Ja, heel verhaal. Dit ben ik, en is mijn mening. Voor de afwisseling eens verweven met de mens achter paddy.
Ik beslis dat niet alleen mutant. Ben er niet zeker van, dus legde ik het achter neer. Ik dreig niet. Doe dus niet zo dramatischquote:Op maandag 24 mei 2010 14:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat er moderators zijn die meteen "dreigen" om berichten naar BNW te verhuizen omdat het niet in hun straatje past.
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik beslis dat niet alleen mutant. Ben er niet zeker van, dus legde ik het achter neer. Ik dreig niet. Doe dus niet zo dramatisch
Kijk eens naar de index van NWS nu. Hoeveel topics gaan over israel en hoeveel over Marokkanen?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
Ach, het is weer eens iets anders dan Wilders-, moslim- en Marokkanentopics. Met name die laatste waren maandenlang oververtegenwoordigd naar aanleiding van elk berichtje in De Telegraaf.
Die topics werden ook zelden gesloten, en de meeste belanghebbenden waren prima in staat zich met argumenten en humor te verweren tegen algemeenheden over hun volk en land zonder te vervallen in geklaag.
Ik zie niet in waarom het in dit geval ineens anders zou moeten zijn.
Dat zeg ik: de Marokkanen hebben even het veld geruimd voor Israëlquote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kijk eens naar de index van NWS nu. Hoeveel topics gaan over israel en hoeveel over Marokkanen?
Ja maar dat verandert niets aan de tendens: elk wissewasje uit De Telegraaf posten, en dat gebeurde echt dag na dag, is niet legitiemer dan het beleid van een land aan de orde stellen. Toen dat op zijn hoogtepunt was heb ik jou niet zien klagen en werd er hier veel minder over geklaagd dan nu ineens over de nieuwe hausse.quote:
Dus omdat de Marokkanen volgens jou het moesten ontzien op dit topic.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg ik: de Marokkanen hebben even het veld geruimd voor Israël
Dus dat is nu opeens wel legitiemer, Marokkanen bashen (waar ik ook volledig mee oneens ben uiteraard) dat mag niet, maar Israel en tegelijk het Joodse volk op dezelfde manier aanpakken zou wel moeten kunnen volgens jou.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dat verandert niets aan de tendens: elk wissewasje uit De Telegraaf posten, en dat gebeurde echt dag na dag, is niet legitiemer dan het beleid van een land aan de orde stellen. Toen dat op zijn hoogtepunt was heb ik jou niet zien klagen en werd er hier veel minder over geklaagd dan nu ineens over de nieuwe hausse.
Ik vind binnenlands nieuws dan ook relevanter dan nieuws uit het Midden-Oosten.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dat verandert niets aan de tendens: elk wissewasje uit De Telegraaf posten, en dat gebeurde echt dag na dag, is niet legitiemer dan het beleid van een land aan de orde stellen. Toen dat op zijn hoogtepunt was heb ik jou niet zien klagen en werd er hier veel minder over geklaagd dan nu ineens over de nieuwe hausse.
Dat vond ik ook van al die Wilders-, moslim- en Marokkanentopics: de tendens was duidelijk om met name Marokkanen als hele groep in het verdomhoekje te zetten.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik vind binnenlands nieuws dan ook relevanter dan nieuws uit het Midden-Oosten.
Probleem is meer dat de kleur in deze topics nogal ehm, duidelijk merkbaar is. Het lijkt welhaast een soort propaganda te worden.
Wij vragen om voorbeelden.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van al die Wilders-, moslim- en Marokkanentopics: de tendens was duidelijk om met name Marokkanen als hele groep in het verdomhoekje te zetten.
En wat propaganda betreft: die zie ik ook van zionistische zijde en al veel langer en heel aanhoudend en alomtegenwoordig. Het kan juist zijn dat er nu tijdelijk een tegengeluid gepost wordt; ik denk dat het wel weer overwaait.
NWS bestaat niet alleen maar uit dat soort topics. Sterker nog, dat is maar een select deel. Maar men weet dat dat soort topics gewoon 'scoren' omdat er van beide kanten mensen met de messen alvast geslepen weer invliegen. Als je de topics leest dan zie je dat de algemene concensus is dat iedereen wel weet dat niet alle (insert bevolkingsgroep) slecht zijn... Maar de topics over Israel die nu aangemaakt worden hebben een veel duidelijkere, negatieve ondertoon.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van al die Wilders-, moslim- en Marokkanentopics: de tendens was duidelijk om met name Marokkanen als hele groep in het verdomhoekje te zetten.
Dat zou je me dan toch even moeten tonen.quote:En wat propaganda betreft: die zie ik ook van zionistische zijde en al veel langer en heel aanhoudend en alomtegenwoordig. Het kan juist zijn dat er nu tijdelijk een tegengeluid gepost wordt; ik denk dat het wel weer overwaait.
Dat betwijfel ik ten zeerste, vooral dat document met die handtekening. Of die aanval op dat kinderkamp. Maar ja, het zal inderdaad dan wel...quote:Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
De topics over Israël gaan net zozeer over feitelijkheden als het zoveelste topic over een incident met Marokkanen.
Zodra Gretta is uitgelogd inderdaadquote:Maar goed, dit is geen discussietopic. Ik denk dat het wel weer overwaait.
Je argumentatie is weer bijzonder sterk Disana, maar dat je geen voorbeelden kan aandragen waar zowel Amos als ik om vroegen (mbt zogenaamde Zionistische propaganda nietwaar), zegt voor mij voldoende.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
De topics over Israël gaan net zozeer over feitelijkheden als het zoveelste topic over een incident met Marokkanen.
Maar goed, dit is geen discussietopic. Ik denk dat het wel weer overwaait.
Herhaling, want er is nog niks mee gedaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:12 schreef Boldface het volgende:
D66 wil internetheffing
De titel van dit topic dekt de lading niet meer. D66 heeft deze internetheffing uit haar verkiezingsprogramma geschrapt.
D66 schrapt internetheffingquote:Op maandag 24 mei 2010 16:44 schreef sp3c het volgende:
wat wil je ervan maken??
Als ik zijn post goed begrijp, daarbij mede zijn gedrag in aanmerking nemend, wil DeParo verschoond blijven van kritiek. Niet alleen op zijn eigen gedrag, maar ook op het gedrag van zijn favoriete staat/volk/geloofsgroep (het is mij niet geheel duidelijk of hijzelf daarin onderscheid maakt).quote:Op maandag 24 mei 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het gepast vind dat iemand die niet op mijn posts reageert, omdat hij daar inhoudelijk te zwak voor is (maar zichzelf niet op die manier eerlijk durft op te stellen), wel commentaar op mij zou mogen leveren.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als ik zijn post goed begrijp, daarbij mede zijn gedrag in aanmerking nemend, wil DeParo verschoond blijven van kritiek. Niet alleen op zijn eigen gedrag, maar ook op het gedrag van zijn favoriete staat/volk/geloofsgroep (het is mij niet geheel duidelijk of hijzelf daarin onderscheid maakt).
Dat request lijkt me niet terecht, niet op FOK!
Wie niet tegen kritiek kan, moet gewoon de site niet bezoeken.
Dat DeParo herhalingen en ongefundeerde en/of valse beweringen en persoonlijke beledigingen ongewenst vindt, is wel terecht. Misschien dat hij zichzelf daar dan ook van kan onthouden.
De beste manier om misdaad of wangedrag te bestrijden is zelf geen misdaad of wangedrag te plegen.
Ik heb de onderste gedaanquote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Boldface het volgende:
[..]
D66 schrapt internetheffing
D66 wil internetheffing niet langer
D66 haalt internetheffing uit verkiezingsprogramma
Bedenk maar wat leuks.
Ik herken precies wat je zegt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het erge is zeker dat die mensen die toen aan het klagen waren nu beschuldigd worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:30 schreef paddy het volgende:
toen dat aan de orde was werd er net zoveel geklaagd. Zo niet meer
quote:
Ik denk dat er relatief een STUK minder geklaagd werd. Zeker als we het gaan vergelijken met het aantal topics dat over Marokkanen of Moslims gingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:30 schreef paddy het volgende:
toen dat aan de orde was werd er net zoveel geklaagd. Zo niet meer
Feedback is niet het enige kanaal waarop men kan klagen. Ook in de topics zelf..en via PM bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er relatief een STUK minder geklaagd werd. Zeker als we het gaan vergelijken met het aantal topics dat over Marokkanen of Moslims gingen.
Dat neemt niet weg dat er nog steeds een stuk minder geklaagd werd en wordt. Het is immers maatschappelijk geaccepteerd om Marokkanen en of Moslims van alles aan te smeren of erover te generaliseren. Lees het topic wat je daarnet aanhaalde eens door, maak van het woord moslim het woordje jood en tada. It's like magic, je opent meteen je ogen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Feedback is niet het enige kanaal waarop men kan klagen. Ook in de topics zelf..en via PM bijvoorbeeld?
Paddy reageerde op mijn opmerking dat er hier toen minder werd geklaagd dan nu. Mutant signaleert hetzelde als ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Feedback is niet het enige kanaal waarop men kan klagen. Ook in de topics zelf..en via PM bijvoorbeeld?
Ik wil het best vervangen voor het woord "jood" maar dan zou het artikel zijn realiteit verliezen in deze. Ik snap wat je bedoelt overigens maar helemaal terecht is dat niet, vooral je steek dat het "maatschappelijk geaccepteerd" is. Dat is onzin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat er nog steeds een stuk minder geklaagd werd en wordt. Het is immers maatschappelijk geaccepteerd om Marokkanen en of Moslims van alles aan te smeren of erover te generaliseren. Lees het topic wat je daarnet aanhaalde eens door, maak van het woord moslim het woordje jood en tada. It's like magic, je opent meteen je ogen.
Als je snapt wat ik bedoel dan is dat mijns inziens genoeg. Ik kan je nog wel een voorbeeld-topic geven, het moskee-topic (over de ene die gebouwd wordt in de VS). Lees de reacties door, vervang het woord moslim door jood.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik wil het best vervangen voor het woord "jood" maar dan zou het artikel zijn realiteit verliezen in deze. Ik snap wat je bedoelt overigens maar helemaal terecht is dat niet, vooral je steek dat het "maatschappelijk geaccepteerd" is. Dat is onzin.
De context hierin is natuurlijk wel belangrijk. Als het joodse extremisten waren die de WTC-gebouwen waren ingevlogen zou een synagoge ook zeeeeeer ongewenst zijn op die plek. Ook al hebben die er niet direct iets mee te maken. Net als met die moskee nu.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je snapt wat ik bedoel dan is dat mijns inziens genoeg. Ik kan je nog wel een voorbeeld-topic geven, het moskee-topic (over de ene die gebouwd wordt in de VS). Lees de reacties door, vervang het woord moslim door jood.
Niet in de maatschappij waar ik woon.quote:De selectieve verontwaardiging is stuitend. Overigens is het wel degelijk maatschappelijk geaccepteerd om zo te ageren tegen moslims.
exact!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De context hierin is natuurlijk wel belangrijk. Als het joodse extremisten waren die de WTC-gebouwen waren ingevlogen zou een synagoge ook zeeeeeer ongewenst zijn op die plek. Ook al hebben die er niet direct iets mee te maken. Net als met die moskee nu.
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat jij PVV stemt? Daarmee zou je dus per definitie tegen moslims ageren.quote:
Dan vergis je je inderdaad. Overigens is dat niet relevant, zelfs een PVV-stemmer kan een moslim zijn, zelfs een PVV-stemmer hoeft in de basis niets tegen moslims te hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat jij PVV stemt? Daarmee zou je dus per definitie tegen moslims ageren.
Okee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:28 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan vergis je je inderdaad. Overigens is dat niet relevant, zelfs een PVV-stemmer kan een moslim zijn, zelfs een PVV-stemmer hoeft in de basis niets tegen moslims te hebben.
Als je terugleest zie je dat het daarom niet ging.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:31 schreef Amos_ het volgende:
Gaan we echt punten bijhouden welke "kant" het meeste klaagt dan?
De context neemt niet de inhoud van de reacties weg. Leuk en aardig dat jij nu over het artikel spreekt, maar ik heb het toch echt over de reacties. Tenzij jij het normaal zou vinden dat men zo over de gehele joodse bevolking zou gaan spreken. Het lijkt er anders verdacht veel op. Het context - argument is namelijk ook aan te halen bij elk topic dat over Israel of de Joden aldaar gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef Amos_ het volgende:
De context hierin is natuurlijk wel belangrijk. Als het joodse extremisten waren die de WTC-gebouwen waren ingevlogen zou een synagoge ook zeeeeeer ongewenst zijn op die plek. Ook al hebben die er niet direct iets mee te maken. Net als met die moskee nu.
Dan woon jij zeker ergens in China.quote:Niet in de maatschappij waar ik woon.
Nee hoor. De TR's en feedbackklachten vlogen je om de oren. Vaak terecht. Soms was de quote meer modbaar dan de post, maar dat is dan aan ons. (die dan weer niet gemeld werd) dan het aangeven van de post. En dat maakt ook niet uit. Aangeven van posts die niet wenselijk zijn zijn alleen maar welkom. waarom dit tegenwoordig vaak via TR gedaan wordt? Denk omdat ze anders hier in feedback teveel commentaar krijgen van medeusers. Kan me het dus ook voorstellen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er relatief een STUK minder geklaagd werd. Zeker als we het gaan vergelijken met het aantal topics dat over Marokkanen of Moslims gingen.
Misschien een andere keer. Het is onze trouwdag vandaag, dus eigenlijk hoor ik niet eens achter de pc te zittenquote:Ik zou zeggen, tel het aantal klachten en tel het aantal topics over moslims/marokkanen en je zal zien dat je reactie zeer misplaatst is.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef paddy het volgende:
Misschien een andere keer. Het is onze trouwdag vandaag, dus eigenlijk hoor ik niet eens achter de pc te zitten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:01 schreef ArnoKlaassen het volgende:
mooi. Laat maar komen. Een moslim met eer die moet nog geboren worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:49 schreef ghb-tampon het volgende:
dit is wel t bewijs dat die $%#&* moslims scheit hebbe aan de rechtstaat![]()
Mjah... was ie ook welquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Dank je, Frutsel.
Alhoewel ik mijn Facebook Memorial nog wel grappig vond(Maar idd niet erg gepast)
Wat is er precies haatzaaiend aan een NWS-topic met de Standaard als bron?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:49 schreef NJ het volgende:
Haatzaaiende TS ligt in de kliko.
In een ander topic profileerde hij zich als een ontkenner van de holocaust.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:11 schreef Ringo het volgende:
Moslims zullen zich met geweld verdedigen tegen boerkaverbod
[..]
Wat is er precies haatzaaiend aan een NWS-topic met de Standaard als bron?
Dan zijn zijn posts daar zeker gewist.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
In een ander topic profileerde hij zich als een ontkenner van de holocaust.
Ja klopt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan zijn zijn posts daar zeker gewist.
http://forum.fok.nl/user/history/304794
Kloon van gebande.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan zijn zijn posts daar zeker gewist.
http://forum.fok.nl/user/history/304794
Neuh, ik was in die ene post daar al haatzaaiend genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kloon van gebande.
Ik denk dat als je het wilt wel een nieuw topic kan aanmaken met het artikel uit de Standaard.
Dat topic ging nog wel, maar de rest van de posts van de TS waren holocaust ontkennend en moslimbashend. En dat was niet z'n eerste account. Dus verwijder ik alle posts en topics. Dat topic verdwijnt dadelijk ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:11 schreef Ringo het volgende:
Moslims zullen zich met geweld verdedigen tegen boerkaverbod
[..]
Wat is er precies haatzaaiend aan een NWS-topic met de Standaard als bron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |