Dat betwijfel ik ten zeerste, vooral dat document met die handtekening. Of die aanval op dat kinderkamp. Maar ja, het zal inderdaad dan wel...quote:Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
De topics over Israël gaan net zozeer over feitelijkheden als het zoveelste topic over een incident met Marokkanen.
Zodra Gretta is uitgelogd inderdaadquote:Maar goed, dit is geen discussietopic. Ik denk dat het wel weer overwaait.
Je argumentatie is weer bijzonder sterk Disana, maar dat je geen voorbeelden kan aandragen waar zowel Amos als ik om vroegen (mbt zogenaamde Zionistische propaganda nietwaar), zegt voor mij voldoende.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
De topics over Israël gaan net zozeer over feitelijkheden als het zoveelste topic over een incident met Marokkanen.
Maar goed, dit is geen discussietopic. Ik denk dat het wel weer overwaait.
Herhaling, want er is nog niks mee gedaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:12 schreef Boldface het volgende:
D66 wil internetheffing
De titel van dit topic dekt de lading niet meer. D66 heeft deze internetheffing uit haar verkiezingsprogramma geschrapt.
D66 schrapt internetheffingquote:Op maandag 24 mei 2010 16:44 schreef sp3c het volgende:
wat wil je ervan maken??
Als ik zijn post goed begrijp, daarbij mede zijn gedrag in aanmerking nemend, wil DeParo verschoond blijven van kritiek. Niet alleen op zijn eigen gedrag, maar ook op het gedrag van zijn favoriete staat/volk/geloofsgroep (het is mij niet geheel duidelijk of hijzelf daarin onderscheid maakt).quote:Op maandag 24 mei 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds 2000 zijn moslims al het pispaaltje. DeParo draait hier slechts sinds kort mee en kan er nu al niet tegen. Maar goed, als moderator is het onmogelijk om hier verder tegen op te boksen, dus hoewel zijn request terecht is - er zal niets aan gedaan worden.
Ik weet niet of ik het gepast vind dat iemand die niet op mijn posts reageert, omdat hij daar inhoudelijk te zwak voor is (maar zichzelf niet op die manier eerlijk durft op te stellen), wel commentaar op mij zou mogen leveren.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als ik zijn post goed begrijp, daarbij mede zijn gedrag in aanmerking nemend, wil DeParo verschoond blijven van kritiek. Niet alleen op zijn eigen gedrag, maar ook op het gedrag van zijn favoriete staat/volk/geloofsgroep (het is mij niet geheel duidelijk of hijzelf daarin onderscheid maakt).
Dat request lijkt me niet terecht, niet op FOK!
Wie niet tegen kritiek kan, moet gewoon de site niet bezoeken.
Dat DeParo herhalingen en ongefundeerde en/of valse beweringen en persoonlijke beledigingen ongewenst vindt, is wel terecht. Misschien dat hij zichzelf daar dan ook van kan onthouden.
De beste manier om misdaad of wangedrag te bestrijden is zelf geen misdaad of wangedrag te plegen.
Ik heb de onderste gedaanquote:Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Boldface het volgende:
[..]
D66 schrapt internetheffing
D66 wil internetheffing niet langer
D66 haalt internetheffing uit verkiezingsprogramma
Bedenk maar wat leuks.
Ik herken precies wat je zegt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dat verandert niets aan de tendens: elk wissewasje uit De Telegraaf posten, en dat gebeurde echt dag na dag, is niet legitiemer dan het beleid van een land aan de orde stellen. Toen dat op zijn hoogtepunt was heb ik jou niet zien klagen en werd er hier veel minder over geklaagd dan nu ineens over de nieuwe hausse.
Het erge is zeker dat die mensen die toen aan het klagen waren nu beschuldigd worden.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:30 schreef paddy het volgende:
toen dat aan de orde was werd er net zoveel geklaagd. Zo niet meer
quote:
Ik denk dat er relatief een STUK minder geklaagd werd. Zeker als we het gaan vergelijken met het aantal topics dat over Marokkanen of Moslims gingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:30 schreef paddy het volgende:
toen dat aan de orde was werd er net zoveel geklaagd. Zo niet meer
Feedback is niet het enige kanaal waarop men kan klagen. Ook in de topics zelf..en via PM bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er relatief een STUK minder geklaagd werd. Zeker als we het gaan vergelijken met het aantal topics dat over Marokkanen of Moslims gingen.
Dat neemt niet weg dat er nog steeds een stuk minder geklaagd werd en wordt. Het is immers maatschappelijk geaccepteerd om Marokkanen en of Moslims van alles aan te smeren of erover te generaliseren. Lees het topic wat je daarnet aanhaalde eens door, maak van het woord moslim het woordje jood en tada. It's like magic, je opent meteen je ogen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Feedback is niet het enige kanaal waarop men kan klagen. Ook in de topics zelf..en via PM bijvoorbeeld?
Paddy reageerde op mijn opmerking dat er hier toen minder werd geklaagd dan nu. Mutant signaleert hetzelde als ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:04 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Feedback is niet het enige kanaal waarop men kan klagen. Ook in de topics zelf..en via PM bijvoorbeeld?
Ik wil het best vervangen voor het woord "jood" maar dan zou het artikel zijn realiteit verliezen in deze. Ik snap wat je bedoelt overigens maar helemaal terecht is dat niet, vooral je steek dat het "maatschappelijk geaccepteerd" is. Dat is onzin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat er nog steeds een stuk minder geklaagd werd en wordt. Het is immers maatschappelijk geaccepteerd om Marokkanen en of Moslims van alles aan te smeren of erover te generaliseren. Lees het topic wat je daarnet aanhaalde eens door, maak van het woord moslim het woordje jood en tada. It's like magic, je opent meteen je ogen.
Als je snapt wat ik bedoel dan is dat mijns inziens genoeg. Ik kan je nog wel een voorbeeld-topic geven, het moskee-topic (over de ene die gebouwd wordt in de VS). Lees de reacties door, vervang het woord moslim door jood.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik wil het best vervangen voor het woord "jood" maar dan zou het artikel zijn realiteit verliezen in deze. Ik snap wat je bedoelt overigens maar helemaal terecht is dat niet, vooral je steek dat het "maatschappelijk geaccepteerd" is. Dat is onzin.
De context hierin is natuurlijk wel belangrijk. Als het joodse extremisten waren die de WTC-gebouwen waren ingevlogen zou een synagoge ook zeeeeeer ongewenst zijn op die plek. Ook al hebben die er niet direct iets mee te maken. Net als met die moskee nu.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je snapt wat ik bedoel dan is dat mijns inziens genoeg. Ik kan je nog wel een voorbeeld-topic geven, het moskee-topic (over de ene die gebouwd wordt in de VS). Lees de reacties door, vervang het woord moslim door jood.
Niet in de maatschappij waar ik woon.quote:De selectieve verontwaardiging is stuitend. Overigens is het wel degelijk maatschappelijk geaccepteerd om zo te ageren tegen moslims.
exact!quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De context hierin is natuurlijk wel belangrijk. Als het joodse extremisten waren die de WTC-gebouwen waren ingevlogen zou een synagoge ook zeeeeeer ongewenst zijn op die plek. Ook al hebben die er niet direct iets mee te maken. Net als met die moskee nu.
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat jij PVV stemt? Daarmee zou je dus per definitie tegen moslims ageren.quote:
Dan vergis je je inderdaad. Overigens is dat niet relevant, zelfs een PVV-stemmer kan een moslim zijn, zelfs een PVV-stemmer hoeft in de basis niets tegen moslims te hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat jij PVV stemt? Daarmee zou je dus per definitie tegen moslims ageren.
Okee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:28 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan vergis je je inderdaad. Overigens is dat niet relevant, zelfs een PVV-stemmer kan een moslim zijn, zelfs een PVV-stemmer hoeft in de basis niets tegen moslims te hebben.
Als je terugleest zie je dat het daarom niet ging.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:31 schreef Amos_ het volgende:
Gaan we echt punten bijhouden welke "kant" het meeste klaagt dan?
De context neemt niet de inhoud van de reacties weg. Leuk en aardig dat jij nu over het artikel spreekt, maar ik heb het toch echt over de reacties. Tenzij jij het normaal zou vinden dat men zo over de gehele joodse bevolking zou gaan spreken. Het lijkt er anders verdacht veel op. Het context - argument is namelijk ook aan te halen bij elk topic dat over Israel of de Joden aldaar gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef Amos_ het volgende:
De context hierin is natuurlijk wel belangrijk. Als het joodse extremisten waren die de WTC-gebouwen waren ingevlogen zou een synagoge ook zeeeeeer ongewenst zijn op die plek. Ook al hebben die er niet direct iets mee te maken. Net als met die moskee nu.
Dan woon jij zeker ergens in China.quote:Niet in de maatschappij waar ik woon.
Nee hoor. De TR's en feedbackklachten vlogen je om de oren. Vaak terecht. Soms was de quote meer modbaar dan de post, maar dat is dan aan ons. (die dan weer niet gemeld werd) dan het aangeven van de post. En dat maakt ook niet uit. Aangeven van posts die niet wenselijk zijn zijn alleen maar welkom. waarom dit tegenwoordig vaak via TR gedaan wordt? Denk omdat ze anders hier in feedback teveel commentaar krijgen van medeusers. Kan me het dus ook voorstellen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er relatief een STUK minder geklaagd werd. Zeker als we het gaan vergelijken met het aantal topics dat over Marokkanen of Moslims gingen.
Misschien een andere keer. Het is onze trouwdag vandaag, dus eigenlijk hoor ik niet eens achter de pc te zittenquote:Ik zou zeggen, tel het aantal klachten en tel het aantal topics over moslims/marokkanen en je zal zien dat je reactie zeer misplaatst is.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef paddy het volgende:
Misschien een andere keer. Het is onze trouwdag vandaag, dus eigenlijk hoor ik niet eens achter de pc te zitten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:01 schreef ArnoKlaassen het volgende:
mooi. Laat maar komen. Een moslim met eer die moet nog geboren worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:49 schreef ghb-tampon het volgende:
dit is wel t bewijs dat die $%#&* moslims scheit hebbe aan de rechtstaat![]()
Mjah... was ie ook welquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Dank je, Frutsel.
Alhoewel ik mijn Facebook Memorial nog wel grappig vond(Maar idd niet erg gepast)
Wat is er precies haatzaaiend aan een NWS-topic met de Standaard als bron?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:49 schreef NJ het volgende:
Haatzaaiende TS ligt in de kliko.
In een ander topic profileerde hij zich als een ontkenner van de holocaust.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:11 schreef Ringo het volgende:
Moslims zullen zich met geweld verdedigen tegen boerkaverbod
[..]
Wat is er precies haatzaaiend aan een NWS-topic met de Standaard als bron?
Dan zijn zijn posts daar zeker gewist.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
In een ander topic profileerde hij zich als een ontkenner van de holocaust.
Ja klopt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan zijn zijn posts daar zeker gewist.
http://forum.fok.nl/user/history/304794
Kloon van gebande.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan zijn zijn posts daar zeker gewist.
http://forum.fok.nl/user/history/304794
Neuh, ik was in die ene post daar al haatzaaiend genoeg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef Mylene het volgende:
[..]
Kloon van gebande.
Ik denk dat als je het wilt wel een nieuw topic kan aanmaken met het artikel uit de Standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |