abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81831674
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
De topics over Israël gaan net zozeer over feitelijkheden als het zoveelste topic over een incident met Marokkanen.
Dat betwijfel ik ten zeerste, vooral dat document met die handtekening. Of die aanval op dat kinderkamp. Maar ja, het zal inderdaad dan wel...
quote:
Maar goed, dit is geen discussietopic. Ik denk dat het wel weer overwaait.
Zodra Gretta is uitgelogd inderdaad
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81831703
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:08 schreef Disana het volgende:
De topics over Israël gaan net zozeer over feitelijkheden als het zoveelste topic over een incident met Marokkanen.

Maar goed, dit is geen discussietopic. Ik denk dat het wel weer overwaait.
Je argumentatie is weer bijzonder sterk Disana, maar dat je geen voorbeelden kan aandragen waar zowel Amos als ik om vroegen (mbt zogenaamde Zionistische propaganda nietwaar), zegt voor mij voldoende.
pi_81833070
quote:
Op maandag 24 mei 2010 03:12 schreef Boldface het volgende:
D66 wil internetheffing
De titel van dit topic dekt de lading niet meer. D66 heeft deze internetheffing uit haar verkiezingsprogramma geschrapt.
Herhaling, want er is nog niks mee gedaan.
  Moderator maandag 24 mei 2010 @ 16:44:53 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81834630
wat wil je ervan maken??
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_81840658
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:44 schreef sp3c het volgende:
wat wil je ervan maken??
D66 schrapt internetheffing
D66 wil internetheffing niet langer
D66 haalt internetheffing uit verkiezingsprogramma

Bedenk maar wat leuks.
pi_81854293
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, sinds 2000 zijn moslims al het pispaaltje. DeParo draait hier slechts sinds kort mee en kan er nu al niet tegen. Maar goed, als moderator is het onmogelijk om hier verder tegen op te boksen, dus hoewel zijn request terecht is - er zal niets aan gedaan worden.
Als ik zijn post goed begrijp, daarbij mede zijn gedrag in aanmerking nemend, wil DeParo verschoond blijven van kritiek. Niet alleen op zijn eigen gedrag, maar ook op het gedrag van zijn favoriete staat/volk/geloofsgroep (het is mij niet geheel duidelijk of hijzelf daarin onderscheid maakt).
Dat request lijkt me niet terecht, niet op FOK!
Wie niet tegen kritiek kan, moet gewoon de site niet bezoeken.

Dat DeParo herhalingen en ongefundeerde en/of valse beweringen en persoonlijke beledigingen ongewenst vindt, is wel terecht. Misschien dat hij zichzelf daar dan ook van kan onthouden.

De beste manier om misdaad of wangedrag te bestrijden is zelf geen misdaad of wangedrag te plegen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81854452
quote:
Op maandag 24 mei 2010 23:44 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Als ik zijn post goed begrijp, daarbij mede zijn gedrag in aanmerking nemend, wil DeParo verschoond blijven van kritiek. Niet alleen op zijn eigen gedrag, maar ook op het gedrag van zijn favoriete staat/volk/geloofsgroep (het is mij niet geheel duidelijk of hijzelf daarin onderscheid maakt).
Dat request lijkt me niet terecht, niet op FOK!
Wie niet tegen kritiek kan, moet gewoon de site niet bezoeken.

Dat DeParo herhalingen en ongefundeerde en/of valse beweringen en persoonlijke beledigingen ongewenst vindt, is wel terecht. Misschien dat hij zichzelf daar dan ook van kan onthouden.

De beste manier om misdaad of wangedrag te bestrijden is zelf geen misdaad of wangedrag te plegen.
Ik weet niet of ik het gepast vind dat iemand die niet op mijn posts reageert, omdat hij daar inhoudelijk te zwak voor is (maar zichzelf niet op die manier eerlijk durft op te stellen), wel commentaar op mij zou mogen leveren.

Dat vind ik bijzonder zwak van je Kees22, enerzijds speel je de moraalridder door mij zogenaamd te negeren, en dan kom je wel met deze ongegronde kritiek. Lees bv de bewuste post eens dan bewijs ik je ongelijk.

Je durft te roepen hoe fantastisch objectief wel niet bent.
Maar twee tellen later, als je het over de liefhebbende Christelijk God hebt, en de bloeddorstige haatzaaiende Joodse God bewijs je alweer je eigen ongelijk. Je ongefundeerde kritiek op alles wat Joods is en/of Israelisch.
Nou dat zou je mij niet snel zien doen tegen alles wat Islamitisch en/of Palestijns is.
pi_81854695
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:30 schreef Boldface het volgende:

[..]

D66 schrapt internetheffing
D66 wil internetheffing niet langer
D66 haalt internetheffing uit verkiezingsprogramma

Bedenk maar wat leuks.
Ik heb de onderste gedaan
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_81854905
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja maar dat verandert niets aan de tendens: elk wissewasje uit De Telegraaf posten, en dat gebeurde echt dag na dag, is niet legitiemer dan het beleid van een land aan de orde stellen. Toen dat op zijn hoogtepunt was heb ik jou niet zien klagen en werd er hier veel minder over geklaagd dan nu ineens over de nieuwe hausse.
Ik herken precies wat je zegt.
Toen ik hier voor het eerst kwam, waren in NWS nogal wat topics te vinden over mensen die eigen rechter hadden gespeeld door een inbreker te mishandelen.
Later kwamen de Marokkanen en andere buitenlanders en nu is er een hausse over Israel (ik vrees dat ik nogal wat nieuwe tiopics gemist heb: zal zo eens kijken! Gnigni.).
Dat zijn tendensen, die waaien over.
Geldt ook voor fora als POL en WFL.
Ik vind het hier een beetje gaan lijken op: "Ik kan mijn gelijk niet krijgen en ga dus maar klagen bij de meester."

Ik ben op een ander forum wel eens een hele zondag belaagd door een losgeslagen horde mensen die ik nog nooit gesproken had. Was een aparte ervaring en ik was blij dat het een virtueel dorp was en geen echt dorp. Want dan was ik vast gelyncht
Maar nu stond ik de volgende dag op en ging gewoon verder met mijn echte leven.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_81855663
toen dat aan de orde was werd er net zoveel geklaagd. Zo niet meer
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_81855679
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:30 schreef paddy het volgende:
Het erge is zeker dat die mensen die toen aan het klagen waren nu beschuldigd worden.
pi_81855827
Voor de users die ons moeten hebben voor de moderatie? We zullen wat missen door de SC hier, dus alvast mijn excuses. Heb je het gevoel overgeslagen te zijn? Quote jezelf dan nog een keer zoals boldface net deed.

Welterusten voor straks allemaal en geniet van het mooie weer en elkaar hier in ons kikkerlandje
pi_81856762
Bedankt voor de aanpassing, paddy
  Moderator dinsdag 25 mei 2010 @ 15:34:54 #265
8781 crew  Frutsel
pi_81872517
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef Amos_ het volgende:

EDIT: Wat een baggerzooi daar zeg

[ Bericht 8% gewijzigd door Frutsel op 25-05-2010 16:12:24 ]
  dinsdag 25 mei 2010 @ 22:41:29 #266
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_81897776
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_81907384
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 00:30 schreef paddy het volgende:
Ik denk dat er relatief een STUK minder geklaagd werd. Zeker als we het gaan vergelijken met het aantal topics dat over Marokkanen of Moslims gingen.

Ik zou zeggen, tel het aantal klachten en tel het aantal topics over moslims/marokkanen en je zal zien dat je reactie zeer misplaatst is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mutant01 op 26-05-2010 09:04:57 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_81907501
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk dat er relatief een STUK minder geklaagd werd. Zeker als we het gaan vergelijken met het aantal topics dat over Marokkanen of Moslims gingen.
Feedback is niet het enige kanaal waarop men kan klagen. Ook in de topics zelf..en via PM bijvoorbeeld?
pi_81907538
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:04 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Feedback is niet het enige kanaal waarop men kan klagen. Ook in de topics zelf..en via PM bijvoorbeeld?
Dat neemt niet weg dat er nog steeds een stuk minder geklaagd werd en wordt. Het is immers maatschappelijk geaccepteerd om Marokkanen en of Moslims van alles aan te smeren of erover te generaliseren. Lees het topic wat je daarnet aanhaalde eens door, maak van het woord moslim het woordje jood en tada. It's like magic, je opent meteen je ogen.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 09:07:08 #270
137949 Disana
pi_81907565
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:04 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Paddy reageerde op mijn opmerking dat er hier toen minder werd geklaagd dan nu. Mutant signaleert hetzelde als ik.
pi_81907582
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat neemt niet weg dat er nog steeds een stuk minder geklaagd werd en wordt. Het is immers maatschappelijk geaccepteerd om Marokkanen en of Moslims van alles aan te smeren of erover te generaliseren. Lees het topic wat je daarnet aanhaalde eens door, maak van het woord moslim het woordje jood en tada. It's like magic, je opent meteen je ogen.
Ik wil het best vervangen voor het woord "jood" maar dan zou het artikel zijn realiteit verliezen in deze. Ik snap wat je bedoelt overigens maar helemaal terecht is dat niet, vooral je steek dat het "maatschappelijk geaccepteerd" is. Dat is onzin.
pi_81907654
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:07 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik wil het best vervangen voor het woord "jood" maar dan zou het artikel zijn realiteit verliezen in deze. Ik snap wat je bedoelt overigens maar helemaal terecht is dat niet, vooral je steek dat het "maatschappelijk geaccepteerd" is. Dat is onzin.
Als je snapt wat ik bedoel dan is dat mijns inziens genoeg. Ik kan je nog wel een voorbeeld-topic geven, het moskee-topic (over de ene die gebouwd wordt in de VS). Lees de reacties door, vervang het woord moslim door jood.

De selectieve verontwaardiging is stuitend. Overigens is het wel degelijk maatschappelijk geaccepteerd om zo te ageren tegen moslims.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81907903
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je snapt wat ik bedoel dan is dat mijns inziens genoeg. Ik kan je nog wel een voorbeeld-topic geven, het moskee-topic (over de ene die gebouwd wordt in de VS). Lees de reacties door, vervang het woord moslim door jood.
De context hierin is natuurlijk wel belangrijk. Als het joodse extremisten waren die de WTC-gebouwen waren ingevlogen zou een synagoge ook zeeeeeer ongewenst zijn op die plek. Ook al hebben die er niet direct iets mee te maken. Net als met die moskee nu.
quote:
De selectieve verontwaardiging is stuitend. Overigens is het wel degelijk maatschappelijk geaccepteerd om zo te ageren tegen moslims.
Niet in de maatschappij waar ik woon.
  woensdag 26 mei 2010 @ 09:24:23 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81908021
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:20 schreef Amos_ het volgende:

[..]

De context hierin is natuurlijk wel belangrijk. Als het joodse extremisten waren die de WTC-gebouwen waren ingevlogen zou een synagoge ook zeeeeeer ongewenst zijn op die plek. Ook al hebben die er niet direct iets mee te maken. Net als met die moskee nu.
exact!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 09:27:01 #275
137949 Disana
pi_81908089
quote:

Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat jij PVV stemt? Daarmee zou je dus per definitie tegen moslims ageren.
pi_81908126
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat jij PVV stemt? Daarmee zou je dus per definitie tegen moslims ageren.
Dan vergis je je inderdaad. Overigens is dat niet relevant, zelfs een PVV-stemmer kan een moslim zijn, zelfs een PVV-stemmer hoeft in de basis niets tegen moslims te hebben.
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 09:30:14 #277
137949 Disana
pi_81908177
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:28 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dan vergis je je inderdaad. Overigens is dat niet relevant, zelfs een PVV-stemmer kan een moslim zijn, zelfs een PVV-stemmer hoeft in de basis niets tegen moslims te hebben.
Okee.

Een PVV-stemmer geeft met zijn stem wel goedkeuring aan agitatie en polarisatie, maar dat is geen discussie voor dit topic. Zoals ik al zei, in dit topic is minder geklaagd over moslim/Marokkanen/islam topics dan nu over Israël-gerelateerde topics.
pi_81908199
Gaan we echt punten bijhouden welke "kant" het meeste klaagt dan?
  † In Memoriam † woensdag 26 mei 2010 @ 09:32:08 #279
137949 Disana
pi_81908224
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:31 schreef Amos_ het volgende:
Gaan we echt punten bijhouden welke "kant" het meeste klaagt dan?
Als je terugleest zie je dat het daarom niet ging.
pi_81908383
quote:
De context neemt niet de inhoud van de reacties weg. Leuk en aardig dat jij nu over het artikel spreekt, maar ik heb het toch echt over de reacties. Tenzij jij het normaal zou vinden dat men zo over de gehele joodse bevolking zou gaan spreken. Het lijkt er anders verdacht veel op. Het context - argument is namelijk ook aan te halen bij elk topic dat over Israel of de Joden aldaar gaat.
quote:
Dan woon jij zeker ergens in China.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81927069
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee hoor. De TR's en feedbackklachten vlogen je om de oren. Vaak terecht. Soms was de quote meer modbaar dan de post, maar dat is dan aan ons. (die dan weer niet gemeld werd) dan het aangeven van de post. En dat maakt ook niet uit. Aangeven van posts die niet wenselijk zijn zijn alleen maar welkom. waarom dit tegenwoordig vaak via TR gedaan wordt? Denk omdat ze anders hier in feedback teveel commentaar krijgen van medeusers. Kan me het dus ook voorstellen.
quote:
Ik zou zeggen, tel het aantal klachten en tel het aantal topics over moslims/marokkanen en je zal zien dat je reactie zeer misplaatst is.
Misschien een andere keer. Het is onze trouwdag vandaag, dus eigenlijk hoor ik niet eens achter de pc te zitten
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:56:31 #282
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81927712
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef paddy het volgende:
Misschien een andere keer. Het is onze trouwdag vandaag, dus eigenlijk hoor ik niet eens achter de pc te zitten

van harte.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:31:34 #283
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81929438
Gefeliciteerd Paddy en Ferdo!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_81931589
Ah Ferdo, ahhhh dat verklaart een hoop.

Veel geluk toegewenst.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:36:06 #285
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_81931756
Gefeliciteerd beiden!
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  Moderator woensdag 26 mei 2010 @ 19:16:42 #286
8781 crew  Frutsel
pi_81933528
quote:
Ben er ff mee aan de slag Duurde ff, sorry
pi_81955431
Bedankt voor de felicitaties
En even voor mutant?
[NWS SC #22] Waar zwart het nieuwe rood is
  donderdag 27 mei 2010 @ 09:06:10 #288
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81957018
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:01 schreef ArnoKlaassen het volgende:
mooi. Laat maar komen. Een moslim met eer die moet nog geboren worden.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 08:49 schreef ghb-tampon het volgende:
dit is wel t bewijs dat die $%#&* moslims scheit hebbe aan de rechtstaat
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 10:02:07 #289
8781 crew  Frutsel
pi_81958721
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:06 schreef Dagonet het volgende:
dank je
  donderdag 27 mei 2010 @ 10:29:23 #291
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_81959730
Dank je, Frutsel.

Alhoewel ik mijn Facebook Memorial nog wel grappig vond (Maar idd niet erg gepast)
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 10:32:18 #292
8781 crew  Frutsel
pi_81959837
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Dank je, Frutsel.

Alhoewel ik mijn Facebook Memorial nog wel grappig vond (Maar idd niet erg gepast)
Mjah... was ie ook wel maar het ging meer op de grote hoop van reactie op, quote van, reactie op quote...
en dus het hele zwikkie er maar uit
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:11:17 #293
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81961540
Moslims zullen zich met geweld verdedigen tegen boerkaverbod
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:49 schreef NJ het volgende:
Haatzaaiende TS ligt in de kliko.
Wat is er precies haatzaaiend aan een NWS-topic met de Standaard als bron?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 11:12:45 #294
137949 Disana
pi_81961605
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:11 schreef Ringo het volgende:
Moslims zullen zich met geweld verdedigen tegen boerkaverbod
[..]

Wat is er precies haatzaaiend aan een NWS-topic met de Standaard als bron?
In een ander topic profileerde hij zich als een ontkenner van de holocaust.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:14:58 #295
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81961699
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:12 schreef Disana het volgende:

[..]

In een ander topic profileerde hij zich als een ontkenner van de holocaust.
Dan zijn zijn posts daar zeker gewist.

http://forum.fok.nl/user/history/304794
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 11:15:19 #296
137949 Disana
pi_81961719
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ja klopt.
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 11:16:35 #297
8781 crew  Frutsel
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:17:26 #298
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81961808
Ah, ok.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:18:17 #299
16715 Mylene
*schatje*
pi_81961856
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:14 schreef Ringo het volgende:

[..]

Kloon van gebande.

Ik denk dat als je het wilt wel een nieuw topic kan aanmaken met het artikel uit de Standaard.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:20:44 #300
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81961963
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Kloon van gebande.

Ik denk dat als je het wilt wel een nieuw topic kan aanmaken met het artikel uit de Standaard.
Neuh, ik was in die ene post daar al haatzaaiend genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')