abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81793716
Als jij dat zegt Topmodelz. Helaas voor jou ben ik geen moslim en jij geen moderator.
  zondag 23 mei 2010 @ 16:39:24 #202
303723 Topmodelz
Cohen slechtste debater 2010
pi_81793760
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:37 schreef DeParo het volgende:
Als jij dat zegt Topmodelz. Helaas voor jou ben ik geen moslim en jij geen moderator.
Vreemde reactie, waar zeg ik dat jij een moslim bent? Of je bent er dus toch een?
"Wat Job Cohen Amsterdam aandeed, wil hij nu heel Nederland aandoen."
  † In Memoriam † zondag 23 mei 2010 @ 17:13:50 #203
137949 Disana
pi_81794741
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Zou ik tot hetzelfde besluit komen. Hoe hij verder als discussie partner is? Die mening deel ik dus niet.

Maar goed ook, anders deed ik iets niet goed als mod.
Mijn feedback had geen betrekking op jou Ik gaf een ander geluid omdat de topics als bash-topics werden weggezet.
  zondag 23 mei 2010 @ 17:29:29 #204
303723 Topmodelz
Cohen slechtste debater 2010
pi_81795230
quote:
Op zondag 23 mei 2010 17:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Mijn feedback had geen betrekking op jou Ik gaf een ander geluid omdat de topics als bash-topics werden weggezet.
Opvallend dat je heel vaak hier bent te vinden zeg....
"Wat Job Cohen Amsterdam aandeed, wil hij nu heel Nederland aandoen."
pi_81804296
quote:
Op zondag 23 mei 2010 13:50 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat één bericht in het Israël topic had gekund. Te laat. Er is een ander topic van hem wel gemerged. Hij doet me denken aan een TS die alleen maar negatieve berichten over Marokkanen post, maar ook dat was toen gewoon nieuws, net als dit gewoon nieuws is. Voordat ik in dat hokje geplaatst word, en dus selectief zou modereren. Ik vind het belangrijk dat een TS ook in zijn topic post, (en dit doet hij). Geen drama, maar wel wenselijk.
[..]

Het gaat om de vraag of het nieuwsdump is, en het is geen verplichting om een hoogbegaafde OP te maken. Dat is meer iets voor andere plekken op FOK! Wanneer je alleen nieuws dumpt zonder je verder ook maar in het topic te laten zien? Mja, dan wil er nog wel eens een slotje gezet worden. De vraag was dus niet of een user leuk post
Het is vrijwel allemaal non-nieuws. Topics die alleen maar bedoeld zijn om Israel te bashen en prima in het centrale topic kunnen. Er roept ´n professor wat, er is een spelletje op een of andere onbenullige website of er wordt een of andere raddraaier geweerd uit het land en Hakim opent er weer een topic over.

Het is, geloof ik, wel de bedoeling dat in de OP een aanzet tot discussie wordt gegeven en niet alleen een nieuwsdump wordt gedaan. Ik vind het erg raar dat te pas en te onpas topics met die argumentatie worden gesloten, maar dat bepaalde topics kennelijk wel open mogen blijven.
  zondag 23 mei 2010 @ 21:41:43 #206
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_81805978
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Halcon het volgende:
Het is vrijwel allemaal non-nieuws. Topics die alleen maar bedoeld zijn om Israel te bashen en prima in het centrale topic kunnen. Er roept ´n professor wat, er is een spelletje op een of andere onbenullige website of er wordt een of andere raddraaier geweerd uit het land en Hakim opent er weer een topic over.

Het is, geloof ik, wel de bedoeling dat in de OP een aanzet tot discussie wordt gegeven en niet alleen een nieuwsdump wordt gedaan. Ik vind het erg raar dat te pas en te onpas topics met die argumentatie worden gesloten, maar dat bepaalde topics kennelijk wel open mogen blijven.
Mwah het is allemaal bias-news als je er scheef tegen aan kijkt.
Uiteindelijk gaat het om een gezonde mix = discussie voer.
Bron + stellingname lijkt me wel een pre.... hoe ludiek en/of abject deze mogen zijn (=des Foks).
Maar goed e.e.a. heeft ook te maken met profilering,
[NWS] == [FOK] == [CDI] there is no good or wrong.

<< download Bob Ross season 17 - joy of painting.

Erg funny

[ Bericht 7% gewijzigd door Drugshond op 23-05-2010 21:54:39 ]
  zondag 23 mei 2010 @ 23:24:04 #207
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81812360
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:39 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Vreemde reactie, waar zeg ik dat jij een moslim bent? Of je bent er dus toch een?
lijkt me een normale reactie. als je kunt lezen. dus niet voor jou.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_81814107
Nogmaals dan enkele beledigende opmerkingen die hier gepost zijn.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:41 schreef Disorder het volgende:
Joden kunnen niks hebben. Maar geef ze een stuiver, en blij dat ze zijn! Ugh.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef rock3tcat het volgende:
Joden kunnen natuurlijk alleen maar janken & jatten...
  maandag 24 mei 2010 @ 00:13:16 #209
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81814587
Opmerkingen die dagelijks veelvuldig worden gepost maar dan over moslims, of alles weg of niets.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_81814699
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Opmerkingen die dagelijks veelvuldig worden gepost maar dan over moslims, of alles weg of niets.
Dan moet je een klacht indienen, en niet hier als een klein kind daadwerkelijke beledigingen en zelfs racisme proberen af te doen als onschuldig, niet trollen.
  maandag 24 mei 2010 @ 00:18:27 #211
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81814799
Dat soort klachten zijn al vaker gedaan en verworpen.
Sterker nog, men is dan beledigd dat je gaat klagen over dat soort opmerkingen als een klein kind.
Of je wordt als linkse rat afgeschildert omdat je jouw onwelgevallige meningen weg wil hebben en een tegengeluid monddood wil maken.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_81814865
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:18 schreef Dagonet het volgende:
Sterker nog, men is dan beledigd dat je gaat klagen over dat soort opmerkingen als een klein kind.
Of je wordt als linkse rat afgeschildert omdat je jouw onwelgevallige meningen weg wil hebben en een tegengeluid monddood wil maken.
Een tegengeluid betekent niet schelden en beledigen door middel van racisme en vooroordelen.
Dat weet jij net zo goed als ik dus nogmaals kap met je troll-acties.
  maandag 24 mei 2010 @ 00:22:04 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81814964
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:18 schreef Dagonet het volgende:
ja, want sinds yvonne heeft gezegd dat de marokkanen de nieuwe joden zijn, is alles pais en vree op fok!
pi_81815158
quote:
Op zondag 23 mei 2010 14:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Ja, maar zou hij de mening hebben dat de Palestijnen fout bezig zijn in die topics? Zou ik tot hetzelfde besluit komen. Hoe hij verder als discussie partner is? Die mening deel ik dus niet.

het gaat mij om een mening die je echt wel in het topic terug ziet komen. Die mening kan ver van mijn mening of anderen afstaan. Hij geeft zijn mening over het onderwerp. Wat voor mening dat dan ook is, het is voor belangrijk genoeg om een topic open te laten. Welke mening interesseert me dan dus niet zo. Persoonlijk heb ik een mening over de user, maar die is totaal niet relevant qua sluiten of openhouden. Maar goed ook, anders deed ik iets niet goed als mod.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 24 mei 2010 @ 00:28:02 #215
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81815238
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

fijn he, voor je. je komt bijna klaar, lijkt wel, bij elke pro-palestijnse (bestaat niet, maar laten we anti-jood lezen) opmerking.
pi_81815369
quote:
Hij bedoelt natuurlijk dat niet het woord "joden" gebruikt had moeten worden, maar "joodse mensen".
Vraag me niet waarom.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 24 mei 2010 @ 00:34:38 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81815546
-

[ Bericht 49% gewijzigd door sp3c op 24-05-2010 01:37:45 ]
pi_81819156
quote:
Die eerste vond ik niet zo'n groot drama. Die tweede gaat gewoon weg. Werd dat over alle moslims gezegd? Haal ik dat ook gewoon weg wanneer ik het zie.

Die tweede was dus al weggehaald door mijn medemod en de eerste is blijven staan.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_81819466
D66 wil internetheffing
De titel van dit topic dekt de lading niet meer. D66 heeft deze internetheffing uit haar verkiezingsprogramma geschrapt.
pi_81820002
quote:
Op maandag 24 mei 2010 02:52 schreef paddy het volgende:

[..]

Die eerste vond ik niet zo'n groot drama. Die tweede gaat gewoon weg. Werd dat over alle moslims gezegd? Haal ik dat ook gewoon weg wanneer ik het zie.

Die tweede was dus al weggehaald door mijn medemod en de eerste is blijven staan.
Die eerste is een typische anti-semitische opmerking, ik kan je wel een boekje sturen waaraan je dat kan herkennen, het vooroordeel hierbij over Joodse mensen en geld bijvoorbeeld. Hij plaatst het bewust.
pi_81820035
Beste moderators, telkens als mensen hier klachten openen over posters die bepaalde beledingen plaatsen over een specifiek volk, bepaalde mensen die 'topics' openen over een specifiek onderwerp, dan is er tevens een select gezelschap mensen dat de aanklacht probeert te verdoezelen onder het mom van zogenaamd 'dapper', eerlijk, en moet toch kunnen'. Terwijl meer dan eens dit keiharde opmerkingen zijn, beledigingen, en vaak topics die door hun subjectieve instelling elk niveau van informeren voorbij gaan.

Af en toe een topic over een bepaald onderwerp posten, ok, al is het uit selectief oogpunt.
Het herhalen en toestaan van deze manier van posten lokt ook tal van vooroordelen uit die herhaald blijven worden in elk topic. Jullie kunnen zelf wel invulling geven aan wat ik hier bedoel.
Maar ook bij de neutrale mensen en bij de mensen die tegenovergesteld staan mbt hun mening roept dit agressie en irritatie op. Zeker als de opmerkingen en bash chronisch lijkt te worden.
Dat kunnen we allemaal hierboven terug zien.

Er zijn enkele mensen in dat selecte gezelschap die niet dom zijn, die op een redelijk niveau kunnen en willen praten, maar er zijn ook een paar lieden die dat niet kunnen. Een groep die zichzelf graag herhaalt door telkens opnieuw en opnieuw hun vooroordelen op dit forum rondspuiten zonder enige correcte of wetenschappelijke fundering. Daadwerkelijke beledigingen proberen weg te moffelen. Maar als een correct tegenargument wordt gegeven zich als kleine kinderen gedragen wanneer ze daar niet mee overweg kunnen gaan. Dan voelen deze personen zich opeens wel beledigd. In mijn geval gaan ze me negeren, in andere gevallen blijven ze hun ongeinformeerde opmerkingen herhalen en maken ze je voor gek of trol uit zonder ook maar te lezen wat een ander echt schrijft, het zijn mensen die weigeren iets aan te nemen van iemand anders hoe slecht geinformeerd ze ook zijn over dat ene onderwerp.

Dat kan je niemand afdwingen, iets aannemen, en iedereen moet te zeggen krijgen wat hij wilt zeggen.
Maar het nodeloos herhalen van dit soort onderwerpen waarbij zij telkens opnieuw en opnieuw hun vuil kunnen spuien gaat te ver. Daar zit geen enkele vorm van discussie of informeren meer in.
Dit mondt uit in irritatie en beledigingen die zij ook nog proberen te verdedigen.

Daarom ben ik het volledig met posters hierboven eens die vinden dat daar iets tegen gedaan moet worden.
Anders verliest dit forum elke vorm van objectiviteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeParo op 24-05-2010 12:42:17 ]
  maandag 24 mei 2010 @ 07:45:35 #222
89730 Drugshond
pi_81820299
quote:
Op maandag 24 mei 2010 04:44 schreef DeParo het volgende:
Dat kan je niemand afdwingen, iets aannemen, en iedereen moet te zeggen krijgen wat hij wilt zeggen.
Maar het nodeloos herhalen van dit soort onderwerpen waarbij zij telkens opnieuw en opnieuw hun vuil kunnen spuien gaat te ver. Daar zit geen enkele vorm van discussie of informeren meer in.
Dit mondt uit in irritatie en beledigingen die zij ook nog proberen te verdedigen.
Welkom op Fok, en "en passant" GS is geen haar beter (of slechter).
Voor elk denkbaar forum kun je zonder problemen de achilleshiel erbij bedenken.
Noem het maar falsificatie van de NWS-onderwerpen/postings, naar polariserend misbruik. Maar die trend is al zo oud als de weg naar Rome.
Hoog wetenschappelijk zal Fok nooit worden.
pi_81820786
quote:
Op maandag 24 mei 2010 07:45 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Noem het maar falsificatie van de NWS-onderwerpen/postings, naar polariserend misbruik. Maar die trend is al zo oud als de weg naar Rome.
Inderdaad, sinds 2000 zijn moslims al het pispaaltje. DeParo draait hier slechts sinds kort mee en kan er nu al niet tegen. Maar goed, als moderator is het onmogelijk om hier verder tegen op te boksen, dus hoewel zijn request terecht is - er zal niets aan gedaan worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81820954
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

fijn he, voor je. je komt bijna klaar, lijkt wel, bij elke pro-palestijnse (bestaat niet, maar laten we anti-jood lezen) opmerking.
Inderdaad. De argumentatie van de moderator raakt in elk geval kant noch wal.
  maandag 24 mei 2010 @ 09:48:59 #225
89730 Drugshond
pi_81821201
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Inderdaad, sinds 2000 zijn moslims al het pispaaltje. DeParo draait hier slechts sinds kort mee en kan er nu al niet tegen. Maar goed, als moderator is het onmogelijk om hier verder tegen op te boksen, dus hoewel zijn request terecht is - er zal niets aan gedaan worden.
Yo Mo.

Zoiets, alles mag (lees in zachte vorm : moet) wijken voor het #postcount, Die paar strontvliegen krijgen ze er gratis bij (attractief soms... soms (en vaak) ook niet).
pi_81822709
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Inderdaad. De argumentatie van de moderator raakt in elk geval kant noch wal.
Dan adviseer ik je een FA of misschien zelfs Danny te mailen met een link. Ik kan dit onmogelijk als nieuwsdump zien. Wat ik nieuwsdump vind is een topic openen met één of twee regels eigen mening en jij je als TS vervolgens niet meer in het topic laat zien, maar sluit ik niet omdat dhet dan sluiten gewoon niet wenselijk is. Ik wil geen users buitensluiten die iets wel besproken wil zien maar geen hoogbegaafde OP kan maken. Dit is volgens mij ook nooit zo geweest in de tijd dat ik in NWS kwam

En de Paro? Het is niet zo dat ik alles kan weghalen wat enigszins anti-Israël is (joden als kakkerlakken en allemaal criminelen en allemaal leugenaars..net als bij moslims haal ik wel weg...wanneer ik het zie).

Ik verwacht ook niet dat jullie me tof vinden. Bepaalde dingen zijn gewoon niet modbaar al zou ik persoonlijk wel eens dingen aan willen pakken, maar ik moet mij gewoon aanpassen.

Denken jullie dat ik het leuk vind wanneer mijn ouders en halve familie gebashed en gegeneraliseerd worden omdat ze christen zijn? Christenen zijn laf etc in de oorlog? Cristenen zijn niet goed wijs dat ze de zondagsrust willen en hebben de joden de gaskamers in gewerkt enz.en ja, daar doe jij ook aan mee. Ja, ik snap beter dan jullie denken dat het kwetsend is, maar veel is gewoon is niet modbaar. Ja, ik ben een mens met gevoel, maar heb de mogelijkheid om neutraal te kunnen denken qua modereren. Althans probeer ik.

Denken jullie nu echt dat ik elke mening normaal vind? Moet ik elke mening wanneer het niet complimenteus of niet neutraal is wegmodereren? De één vind iets kritiek op moslims, de ander vind het bash. De ander vind iets kritiek op christenen, de ander vind het bash, de één vind het kritiek op Joden, de ander vind het bash.

Dan kan ik vanaf vandaag er meteen mee stoppen. Jullie weten niet half wat ik weghaal. Ja, ook van users die nu hier in feedback posten.

En ja, blijkbaar zit NWS door al die andere forums die ook in het nieuws komen, opgescheept met berichten die het bijna alleen over geloven willen hebben. Kijk jullie eigen posthistorie eens na. Dus wanneer jullie in NWS posten.

Ik zeg niet dat ik jullie niet waardeer als user. Jullie komen stuk voor stuk ook vaak met tegenargumentatie aan waar iedereen van kan leren. Ja, ik heb in die paar jaar enorm veel geleerd van users die elke keer het geduld hadden om goede tegenargumenten in topics te geven zonder meteen te verwijzen naar een ander geloof of een andere bevolkingsgroep. Veel geleerd bijvoorbeeld van Trigger en ook heel veel van de user PhysicsRules. Mutant die me een heel ander Marokko liet zien dan ik dacht enz.

Ik word wel een beetje moe van het commentaar geven op het teveel aan die en die topics, en dan vervolgens net zo hard een topic openen over weer een andere bevolkingsgroep/geloof als spiegel (dus mopperen over de negatieve christentopics en dan wel een negatief moslimtopic openen)<--- Dit als voorbeeld. Wanneer het jullie allemaal zo hoog zit? Waarom dan juist geen nieuws posten in NWS wat niets met het geloof of bashen van een land of bevolkingsgroep of geloof te maken heeft?

Ik vind modereren nog steeds leuk, maar weiger selectief te gaan modereren omdat een user als Hakim eenzijdig denkt. Hij wordt wel gemod wanneer hij volgens de FAQ en ook een boel leeswerk hoe de user is en denkt, over de scheef gaat en is net zo min notevrij als ook jij.

Ja, heel verhaal. Dit ben ik, en is mijn mening. Voor de afwisseling eens verweven met de mens achter paddy.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 24-05-2010 11:05:05 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_81823605
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:56 schreef paddy het volgende:

[..]

Dan adviseer ik je een FA of misschien zelfs Danny te mailen met een link. Ik kan dit onmogelijk als nieuwsdump zien. Wat ik nieuwsdump vind is een topic openen met één of twee regels eigen mening en jij je als TS vervolgens niet meer in het topic laat zien, maar sluit ik niet omdat dhet dan sluiten gewoon niet wenselijk is. Ik wil geen users buitensluiten die iets wel besproken wil zien maar geen hoogbegaafde OP kan maken. Dit is volgens mij ook nooit zo geweest in de tijd dat ik in NWS kwam
Het is niet dat ik er wakker van lig ofzo. Ik geef gewoon iets aan, verder niets. De meeste OP´s zijn niet hoogbegaafd, maar iets van een eigen mening toevoegen is altijd een minimumvereiste geweest. Voeg daar nog eens aan toe dat er een centraal topic is waar dit soort geneuzel in de marge in gepost kan worden. Het enige doel van al die Israel-berichten is Israel-bashen. Iets anders kan ik er niet van maken.
  maandag 24 mei 2010 @ 12:00:53 #228
89730 Drugshond
pi_81824691
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:26 schreef Halcon het volgende:
Het is niet dat ik er wakker van lig ofzo. Ik geef gewoon iets aan, verder niets. De meeste OP´s zijn niet hoogbegaafd, maar iets van een eigen mening toevoegen is altijd een minimumvereiste geweest. Voeg daar nog eens aan toe dat er een centraal topic is waar dit soort geneuzel in de marge in gepost kan worden. Het enige doel van al die Israel-berichten is Israel-bashen. Iets anders kan ik er niet van maken.
Want kijk, de mensen praten altijd wel over de joden en zo, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!
pi_81826412
quote:
Op maandag 24 mei 2010 07:45 schreef Drugshond het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als dat over moslims zou gebeuren zou ik dat evenmin goedkeuren.
Maar dat betekent niet dat er niets tegen gedaan zou kunnen worden.
pi_81828596
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:56 schreef paddy het volgende:

[..]

En de Paro? Het is niet zo dat ik alles kan weghalen wat enigszins anti-Israël is (joden als kakkerlakken en allemaal criminelen en allemaal leugenaars..net als bij moslims haal ik wel weg...wanneer ik het zie).

Ik verwacht ook niet dat jullie me tof vinden. Bepaalde dingen zijn gewoon niet modbaar al zou ik persoonlijk wel eens dingen aan willen pakken, maar ik moet mij gewoon aanpassen.

Denken jullie dat ik het leuk vind wanneer mijn ouders en halve familie gebashed en gegeneraliseerd worden omdat ze christen zijn? Christenen zijn laf etc in de oorlog? Cristenen zijn niet goed wijs dat ze de zondagsrust willen en hebben de joden de gaskamers in gewerkt enz.en ja, daar doe jij ook aan mee. Ja, ik snap beter dan jullie denken dat het kwetsend is, maar veel is gewoon is niet modbaar. Ja, ik ben een mens met gevoel, maar heb de mogelijkheid om neutraal te kunnen denken qua modereren. Althans probeer ik.

Denken jullie nu echt dat ik elke mening normaal vind? Moet ik elke mening wanneer het niet complimenteus of niet neutraal is wegmodereren? De één vind iets kritiek op moslims, de ander vind het bash. De ander vind iets kritiek op christenen, de ander vind het bash, de één vind het kritiek op Joden, de ander vind het bash.

Dan kan ik vanaf vandaag er meteen mee stoppen. Jullie weten niet half wat ik weghaal. Ja, ook van users die nu hier in feedback posten.

En ja, blijkbaar zit NWS door al die andere forums die ook in het nieuws komen, opgescheept met berichten die het bijna alleen over geloven willen hebben. Kijk jullie eigen posthistorie eens na. Dus wanneer jullie in NWS posten.

Ik zeg niet dat ik jullie niet waardeer als user. Jullie komen stuk voor stuk ook vaak met tegenargumentatie aan waar iedereen van kan leren. Ja, ik heb in die paar jaar enorm veel geleerd van users die elke keer het geduld hadden om goede tegenargumenten in topics te geven zonder meteen te verwijzen naar een ander geloof of een andere bevolkingsgroep. Veel geleerd bijvoorbeeld van Trigger en ook heel veel van de user PhysicsRules. Mutant die me een heel ander Marokko liet zien dan ik dacht enz.

Ik word wel een beetje moe van het commentaar geven op het teveel aan die en die topics, en dan vervolgens net zo hard een topic openen over weer een andere bevolkingsgroep/geloof als spiegel (dus mopperen over de negatieve christentopics en dan wel een negatief moslimtopic openen)<--- Dit als voorbeeld. Wanneer het jullie allemaal zo hoog zit? Waarom dan juist geen nieuws posten in NWS wat niets met het geloof of bashen van een land of bevolkingsgroep of geloof te maken heeft?

Ik vind modereren nog steeds leuk, maar weiger selectief te gaan modereren omdat een user als Hakim eenzijdig denkt. Hij wordt wel gemod wanneer hij volgens de FAQ en ook een boel leeswerk hoe de user is en denkt, over de scheef gaat en is net zo min notevrij als ook jij.

Ja, heel verhaal. Dit ben ik, en is mijn mening. Voor de afwisseling eens verweven met de mens achter paddy.
Ten eerste neem ik Frutsel, IVHK, SC(nog wat) en jou helemaal niets kwalijk.
Dus zie het niet als kritiek of commentaar tegen jouw manier van handelen.

En ik heb expres de naamd van Israel of het Joodse volk in die bewuste post weggelaten omdat het niet uitmaakt over wie het zou gaan. Al waren het Moslims of Christenen of Joodse mensen.

Het gaat er om, vandaag weer, dat er een bepaalde essentie van dit forum verdwijnt.
De essentie was en is informeren, en ik neem aan, vanuit een objectieve visie.

Dat betekent niet dat degene die het bericht post objectief hoeft te zijn.
Maar de balans van het forum dan uiteraard wel.

Het maakt niet uit dat er eens een kritisch topic komt of over Israel of over Palestina.
Maar dat wanneer ik om 13:00 op Fok kijk er weer 2-3 nieuwe bijstaan.

Wanneer mensen dan dit aanvallen dan is dat selecte groepje mensen die dit verdedigt.
Mensen die slecht geinformeerd zijn, meerdere malen op de feiten zijn gedrukt, maar toch doorgaan.

Daarmee verliest dit forum elk niveau van objectieve waarde.
Ik probeer het dan nog wel eens in balans te houden met de laatste dagen een paar topics over Palestijnen.

Maar het heeft geen zin want dezelfde vuilspuiers blijven op dezelfde manier bezig.
Dat kan je onder andere zien in het topic over VN-kampen waar mensen nu al overtuigd zijn van de schuld van de Mossad wat op z'n minst gezegd behoorlijk
hypocriet en schijnheilig is.

Wat ik vraag aan de moderators is om dit in toom te houden. Want dit gaat veel te ver.
En ik doel niet eens alleen op Hakim. Zie bv de andere posters die zijn voorbeeld overnemen.

Het belangrijkste van dit forum is praten over informatieve zaken zoals bepaalde conflicten en dus ook Israel/Palestina. Maar dat hoeft niet in 12 topics, binnen vier dagen, die bijna allemaal als titel en OP hebben hoe slecht Israel dan wel niet het Joodse volk wel/niet is.
Kortom, ik neem de moderators niets kwalijk, maar deze mensen. Ik denk dat daar wel iets tegen te doen is.

Of dit onderwerp zich nu zal gelden over een paar maanden tussen Christenen en Moslims.
Of tussen Palestina en Israel het onderwerp zou niet uit hoeven maken.
  maandag 24 mei 2010 @ 14:25:38 #231
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81829933
Ik word er een beetje ziek van dat DeParo links en rechts mensen troll noemt. Kan daar wat aan gedaan worden?
pi_81829988
Ik vind het niet kunnen dat er moderators zijn die meteen "dreigen" om berichten naar BNW te verhuizen omdat het niet in hun straatje past.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81830275
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat er moderators zijn die meteen "dreigen" om berichten naar BNW te verhuizen omdat het niet in hun straatje past.
Ik beslis dat niet alleen mutant. Ben er niet zeker van, dus legde ik het achter neer. Ik dreig niet. Doe dus niet zo dramatisch
pi_81830368
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:34 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik beslis dat niet alleen mutant. Ben er niet zeker van, dus legde ik het achter neer. Ik dreig niet. Doe dus niet zo dramatisch

Sowieso is het weer zo'n israel-topic waarvan ik zoiets heb " " ... hou dat lekker in dat centrale topic. Heel NWS raakt nu ondergesneeuwd met dat soort topics. Er is notabene nog niets bewezen, voor hetzelfde geld is het niet eens waar.

Maar da's mijn mening.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Moderator maandag 24 mei 2010 @ 14:40:58 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81830487
dat komt omdat het niet in je straatje past
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_81830515
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:40 schreef sp3c het volgende:
dat komt omdat het niet in je straatje past
It's a dead end?
  Moderator maandag 24 mei 2010 @ 14:44:01 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_81830614
oeh scherp
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2010 @ 14:44:50 #238
137949 Disana
pi_81830658
Ach, het is weer eens iets anders dan Wilders-, moslim- en Marokkanentopics. Met name die laatste waren maandenlang oververtegenwoordigd naar aanleiding van elk berichtje in De Telegraaf.

Die topics werden ook zelden gesloten, en de meeste belanghebbenden waren prima in staat zich met argumenten en humor te verweren tegen algemeenheden over hun volk en land zonder te vervallen in geklaag.

Ik zie niet in waarom het in dit geval ineens anders zou moeten zijn.
pi_81830717
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
Ach, het is weer eens iets anders dan Wilders-, moslim- en Marokkanentopics. Met name die laatste waren maandenlang oververtegenwoordigd naar aanleiding van elk berichtje in De Telegraaf.

Die topics werden ook zelden gesloten, en de meeste belanghebbenden waren prima in staat zich met argumenten en humor te verweren tegen algemeenheden over hun volk en land zonder te vervallen in geklaag.

Ik zie niet in waarom het in dit geval ineens anders zou moeten zijn.
Kijk eens naar de index van NWS nu. Hoeveel topics gaan over israel en hoeveel over Marokkanen?
En, bij topics over "Marokkanen" gaat het om incidenten als overvallen en andere randzaken. Maar ik zie wel meer nieuws dan enkel Wilders/Marokkanen...misschien moet je filteren op meer woorden?
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2010 @ 14:46:59 #240
137949 Disana
pi_81830747
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Kijk eens naar de index van NWS nu. Hoeveel topics gaan over israel en hoeveel over Marokkanen?
Dat zeg ik: de Marokkanen hebben even het veld geruimd voor Israël
pi_81830860
Ik heb mijn post ge-edit. Was iets te snel
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2010 @ 14:53:03 #242
137949 Disana
pi_81830954
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:50 schreef Amos_ het volgende:
Ik heb mijn post ge-edit. Was iets te snel
Ja maar dat verandert niets aan de tendens: elk wissewasje uit De Telegraaf posten, en dat gebeurde echt dag na dag, is niet legitiemer dan het beleid van een land aan de orde stellen. Toen dat op zijn hoogtepunt was heb ik jou niet zien klagen en werd er hier veel minder over geklaagd dan nu ineens over de nieuwe hausse.
pi_81830955
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zeg ik: de Marokkanen hebben even het veld geruimd voor Israël
Dus omdat de Marokkanen volgens jou het moesten ontzien op dit topic.
Moeten de Joodse mensen het nu ontgelden als vergelijkbare vergelding.

Dat is dezelfde logica als de mohammedcartoons en de AEL die vervolgens een cartoon plaatst over het ontkennen van de holocaust. Ik vind het net zo onrechtvaardig als Marokkanen worden gebashed of Israel.

Op die manier post ik ook, maar dat betekent niet, dat je het op deze manier
kan vergelden. Maar feitelijk is dit dus wel het bekennen van waarom deze topics worden geopend.
pi_81830994
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja maar dat verandert niets aan de tendens: elk wissewasje uit De Telegraaf posten, en dat gebeurde echt dag na dag, is niet legitiemer dan het beleid van een land aan de orde stellen. Toen dat op zijn hoogtepunt was heb ik jou niet zien klagen en werd er hier veel minder over geklaagd dan nu ineens over de nieuwe hausse.
Dus dat is nu opeens wel legitiemer, Marokkanen bashen (waar ik ook volledig mee oneens ben uiteraard) dat mag niet, maar Israel en tegelijk het Joodse volk op dezelfde manier aanpakken zou wel moeten kunnen volgens jou.
Nou Disana, dat vind ik behoorlijk hypocriet, het is dat je het zelf zegt op deze wijze.
pi_81831061
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind binnenlands nieuws dan ook relevanter dan nieuws uit het Midden-Oosten.
Probleem is meer dat de kleur in deze topics nogal ehm, duidelijk merkbaar is. Het lijkt welhaast een soort propaganda te worden.
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2010 @ 15:02:16 #246
137949 Disana
pi_81831258
quote:
Op maandag 24 mei 2010 14:56 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik vind binnenlands nieuws dan ook relevanter dan nieuws uit het Midden-Oosten.
Probleem is meer dat de kleur in deze topics nogal ehm, duidelijk merkbaar is. Het lijkt welhaast een soort propaganda te worden.
Dat vond ik ook van al die Wilders-, moslim- en Marokkanentopics: de tendens was duidelijk om met name Marokkanen als hele groep in het verdomhoekje te zetten.

En wat propaganda betreft: die zie ik ook van zionistische zijde en al veel langer en heel aanhoudend en alomtegenwoordig. Het kan juist zijn dat er nu tijdelijk een tegengeluid gepost wordt; ik denk dat het wel weer overwaait.
pi_81831385
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat vond ik ook van al die Wilders-, moslim- en Marokkanentopics: de tendens was duidelijk om met name Marokkanen als hele groep in het verdomhoekje te zetten.

En wat propaganda betreft: die zie ik ook van zionistische zijde en al veel langer en heel aanhoudend en alomtegenwoordig. Het kan juist zijn dat er nu tijdelijk een tegengeluid gepost wordt; ik denk dat het wel weer overwaait.
Wij vragen om voorbeelden.
Sinds wanneer was dit forum ooit een dumpplek voor zionistische propaganda.

Dat is wel een heel zwak excuus om de bovenstaande klachten kenbaar te maken.

En oh ja, Disana, jij hoort inderdaad bij dat selecte gezelschap mensen die beledigingen ook nog verdedigen.
pi_81831478
quote:
Op maandag 24 mei 2010 15:02 schreef Disana het volgende:

[..]

NWS bestaat niet alleen maar uit dat soort topics. Sterker nog, dat is maar een select deel. Maar men weet dat dat soort topics gewoon 'scoren' omdat er van beide kanten mensen met de messen alvast geslepen weer invliegen. Als je de topics leest dan zie je dat de algemene concensus is dat iedereen wel weet dat niet alle (insert bevolkingsgroep) slecht zijn... Maar de topics over Israel die nu aangemaakt worden hebben een veel duidelijkere, negatieve ondertoon.
quote:
Dat zou je me dan toch even moeten tonen.
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2010 @ 15:08:54 #249
137949 Disana
pi_81831531
De topics over Israël gaan net zozeer over feitelijkheden als het zoveelste topic over een incident met Marokkanen.

Maar goed, dit is geen discussietopic. Ik denk dat het wel weer overwaait.
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2010 @ 15:09:51 #250
137949 Disana
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')