Vreemde reactie, waar zeg ik dat jij een moslim bent? Of je bent er dus toch een?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:37 schreef DeParo het volgende:
Als jij dat zegt Topmodelz. Helaas voor jou ben ik geen moslim en jij geen moderator.
Mijn feedback had geen betrekking op jouquote:Op zondag 23 mei 2010 14:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Zou ik tot hetzelfde besluit komen. Hoe hij verder als discussie partner is? Die mening deel ik dus niet.
Maar goed ook, anders deed ik iets niet goed als mod.
Opvallend dat je heel vaak hier bent te vinden zeg....quote:Op zondag 23 mei 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn feedback had geen betrekking op jouIk gaf een ander geluid omdat de topics als bash-topics werden weggezet.
Het is vrijwel allemaal non-nieuws. Topics die alleen maar bedoeld zijn om Israel te bashen en prima in het centrale topic kunnen. Er roept ´n professor wat, er is een spelletje op een of andere onbenullige website of er wordt een of andere raddraaier geweerd uit het land en Hakim opent er weer een topic over.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat één bericht in het Israël topic had gekund. Te laat. Er is een ander topic van hem wel gemerged. Hij doet me denken aan een TS die alleen maar negatieve berichten over Marokkanen post, maar ook dat was toen gewoon nieuws, net als dit gewoon nieuws is. Voordat ik in dat hokje geplaatst word, en dus selectief zou modereren. Ik vind het belangrijk dat een TS ook in zijn topic post, (en dit doet hij). Geen drama, maar wel wenselijk.
[..]
Het gaat om de vraag of het nieuwsdump is, en het is geen verplichting om een hoogbegaafde OP te maken. Dat is meer iets voor andere plekken op FOK! Wanneer je alleen nieuws dumpt zonder je verder ook maar in het topic te laten zien? Mja, dan wil er nog wel eens een slotje gezet worden. De vraag was dus niet of een user leuk post
Mwah het is allemaal bias-news als je er scheef tegen aan kijkt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef Halcon het volgende:
Het is vrijwel allemaal non-nieuws. Topics die alleen maar bedoeld zijn om Israel te bashen en prima in het centrale topic kunnen. Er roept ´n professor wat, er is een spelletje op een of andere onbenullige website of er wordt een of andere raddraaier geweerd uit het land en Hakim opent er weer een topic over.
Het is, geloof ik, wel de bedoeling dat in de OP een aanzet tot discussie wordt gegeven en niet alleen een nieuwsdump wordt gedaan. Ik vind het erg raar dat te pas en te onpas topics met die argumentatie worden gesloten, maar dat bepaalde topics kennelijk wel open mogen blijven.
lijkt me een normale reactie. als je kunt lezen. dus niet voor jou.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:39 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Vreemde reactie, waar zeg ik dat jij een moslim bent? Of je bent er dus toch een?
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:41 schreef Disorder het volgende:
Joden kunnen niks hebben. Maar geef ze een stuiver, en blij dat ze zijn! Ugh.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef rock3tcat het volgende:
Joden kunnen natuurlijk alleen maar janken & jatten...
Dan moet je een klacht indienen, en niet hier als een klein kind daadwerkelijke beledigingen en zelfs racisme proberen af te doen als onschuldig, niet trollen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Opmerkingen die dagelijks veelvuldig worden gepost maar dan over moslims, of alles weg of niets.
Een tegengeluid betekent niet schelden en beledigen door middel van racisme en vooroordelen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:18 schreef Dagonet het volgende:
Dat soort klachten zijn al vaker gedaan en verworpen.
Sterker nog, men is dan beledigd dat je gaat klagen over dat soort opmerkingen als een klein kind.
Of je wordt als linkse rat afgeschildert omdat je jouw onwelgevallige meningen weg wil hebben en een tegengeluid monddood wil maken.
ja, want sinds yvonne heeft gezegd dat de marokkanen de nieuwe joden zijn, is alles pais en vree op fok!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:18 schreef Dagonet het volgende:
Dat soort klachten zijn al vaker gedaan en verworpen.
Sterker nog, men is dan beledigd dat je gaat klagen over dat soort opmerkingen als een klein kind.
Of je wordt als linkse rat afgeschildert omdat je jouw onwelgevallige meningen weg wil hebben en een tegengeluid monddood wil maken.
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, maar zou hij de mening hebben dat de Palestijnen fout bezig zijn in die topics? Zou ik tot hetzelfde besluit komen. Hoe hij verder als discussie partner is? Die mening deel ik dus niet.
het gaat mij om een mening die je echt wel in het topic terug ziet komen. Die mening kan ver van mijn mening of anderen afstaan. Hij geeft zijn mening over het onderwerp. Wat voor mening dat dan ook is, het is voor belangrijk genoeg om een topic open te laten. Welke mening interesseert me dan dus niet zo. Persoonlijk heb ik een mening over de user, maar die is totaal niet relevant qua sluiten of openhouden. Maar goed ook, anders deed ik iets niet goed als mod.
fijn he, voor je. je komt bijna klaar, lijkt wel, bij elke pro-palestijnse (bestaat niet, maar laten we anti-jood lezen) opmerking.quote:
Hij bedoelt natuurlijk dat niet het woord "joden" gebruikt had moeten worden, maar "joodse mensen".quote:Op maandag 24 mei 2010 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Opmerkingen die dagelijks veelvuldig worden gepost maar dan over moslims, of alles weg of niets.
Die eerste vond ik niet zo'n groot drama. Die tweede gaat gewoon weg. Werd dat over alle moslims gezegd? Haal ik dat ook gewoon weg wanneer ik het zie.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:13 schreef Dagonet het volgende:
Die eerste is een typische anti-semitische opmerking, ik kan je wel een boekje sturen waaraan je dat kan herkennen, het vooroordeel hierbij over Joodse mensen en geld bijvoorbeeld. Hij plaatst het bewust.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:52 schreef paddy het volgende:
[..]
Die eerste vond ik niet zo'n groot drama. Die tweede gaat gewoon weg. Werd dat over alle moslims gezegd? Haal ik dat ook gewoon weg wanneer ik het zie.
Die tweede was dus al weggehaald door mijn medemod en de eerste is blijven staan.![]()
Welkom op Fok, en "en passant" GS is geen haar beter (of slechter).quote:Op maandag 24 mei 2010 04:44 schreef DeParo het volgende:
Dat kan je niemand afdwingen, iets aannemen, en iedereen moet te zeggen krijgen wat hij wilt zeggen.
Maar het nodeloos herhalen van dit soort onderwerpen waarbij zij telkens opnieuw en opnieuw hun vuil kunnen spuien gaat te ver. Daar zit geen enkele vorm van discussie of informeren meer in.
Dit mondt uit in irritatie en beledigingen die zij ook nog proberen te verdedigen.
Inderdaad, sinds 2000 zijn moslims al het pispaaltje. DeParo draait hier slechts sinds kort mee en kan er nu al niet tegen. Maar goed, als moderator is het onmogelijk om hier verder tegen op te boksen, dus hoewel zijn request terecht is - er zal niets aan gedaan worden.quote:Op maandag 24 mei 2010 07:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welkom op Fok, en "en passant" GS is geen haar beter (of slechter).
Voor elk denkbaar forum kun je zonder problemen de achilleshiel erbij bedenken.
Noem het maar falsificatie van de NWS-onderwerpen/postings, naar polariserend misbruik. Maar die trend is al zo oud als de weg naar Rome.
Hoog wetenschappelijk zal Fok nooit worden.
Inderdaad. De argumentatie van de moderator raakt in elk geval kant noch wal.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
fijn he, voor je. je komt bijna klaar, lijkt wel, bij elke pro-palestijnse (bestaat niet, maar laten we anti-jood lezen) opmerking.
Yo Mo.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds 2000 zijn moslims al het pispaaltje. DeParo draait hier slechts sinds kort mee en kan er nu al niet tegen. Maar goed, als moderator is het onmogelijk om hier verder tegen op te boksen, dus hoewel zijn request terecht is - er zal niets aan gedaan worden.
Dan adviseer ik je een FA of misschien zelfs Danny te mailen met een link. Ik kan dit onmogelijk als nieuwsdump zien. Wat ik nieuwsdump vind is een topic openen met één of twee regels eigen mening en jij je als TS vervolgens niet meer in het topic laat zien, maar sluit ik niet omdat dhet dan sluiten gewoon niet wenselijk is. Ik wil geen users buitensluiten die iets wel besproken wil zien maar geen hoogbegaafde OP kan maken. Dit is volgens mij ook nooit zo geweest in de tijd dat ik in NWS kwamquote:Op maandag 24 mei 2010 09:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. De argumentatie van de moderator raakt in elk geval kant noch wal.
Het is niet dat ik er wakker van lig ofzo. Ik geef gewoon iets aan, verder niets. De meeste OP´s zijn niet hoogbegaafd, maar iets van een eigen mening toevoegen is altijd een minimumvereiste geweest. Voeg daar nog eens aan toe dat er een centraal topic is waar dit soort geneuzel in de marge in gepost kan worden. Het enige doel van al die Israel-berichten is Israel-bashen. Iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je een FA of misschien zelfs Danny te mailen met een link. Ik kan dit onmogelijk als nieuwsdump zien. Wat ik nieuwsdump vind is een topic openen met één of twee regels eigen mening en jij je als TS vervolgens niet meer in het topic laat zien, maar sluit ik niet omdat dhet dan sluiten gewoon niet wenselijk is. Ik wil geen users buitensluiten die iets wel besproken wil zien maar geen hoogbegaafde OP kan maken. Dit is volgens mij ook nooit zo geweest in de tijd dat ik in NWS kwam
Want kijk, de mensen praten altijd wel over de joden en zo, maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!quote:Op maandag 24 mei 2010 11:26 schreef Halcon het volgende:
Het is niet dat ik er wakker van lig ofzo. Ik geef gewoon iets aan, verder niets. De meeste OP´s zijn niet hoogbegaafd, maar iets van een eigen mening toevoegen is altijd een minimumvereiste geweest. Voeg daar nog eens aan toe dat er een centraal topic is waar dit soort geneuzel in de marge in gepost kan worden. Het enige doel van al die Israel-berichten is Israel-bashen. Iets anders kan ik er niet van maken.
quote:Op maandag 24 mei 2010 07:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welkom op Fok, en "en passant" GS is geen haar beter (of slechter).
Voor elk denkbaar forum kun je zonder problemen de achilleshiel erbij bedenken.
Noem het maar falsificatie van de NWS-onderwerpen/postings, naar polariserend misbruik. Maar die trend is al zo oud als de weg naar Rome.
Hoog wetenschappelijk zal Fok nooit worden.
Als dat over moslims zou gebeuren zou ik dat evenmin goedkeuren.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, sinds 2000 zijn moslims al het pispaaltje. DeParo draait hier slechts sinds kort mee en kan er nu al niet tegen. Maar goed, als moderator is het onmogelijk om hier verder tegen op te boksen, dus hoewel zijn request terecht is - er zal niets aan gedaan worden.
Ten eerste neem ik Frutsel, IVHK, SC(nog wat) en jou helemaal niets kwalijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan adviseer ik je een FA of misschien zelfs Danny te mailen met een link. Ik kan dit onmogelijk als nieuwsdump zien. Wat ik nieuwsdump vind is een topic openen met één of twee regels eigen mening en jij je als TS vervolgens niet meer in het topic laat zien, maar sluit ik niet omdat dhet dan sluiten gewoon niet wenselijk is. Ik wil geen users buitensluiten die iets wel besproken wil zien maar geen hoogbegaafde OP kan maken. Dit is volgens mij ook nooit zo geweest in de tijd dat ik in NWS kwam
En de Paro? Het is niet zo dat ik alles kan weghalen wat enigszins anti-Israël is (joden als kakkerlakken en allemaal criminelen en allemaal leugenaars..net als bij moslims haal ik wel weg...wanneer ik het zie).
Ik verwacht ook niet dat jullie me tof vinden. Bepaalde dingen zijn gewoon niet modbaar al zou ik persoonlijk wel eens dingen aan willen pakken, maar ik moet mij gewoon aanpassen.
Denken jullie dat ik het leuk vind wanneer mijn ouders en halve familie gebashed en gegeneraliseerd worden omdat ze christen zijn? Christenen zijn laf etc in de oorlog? Cristenen zijn niet goed wijs dat ze de zondagsrust willen en hebben de joden de gaskamers in gewerkt enz.en ja, daar doe jij ook aan mee. Ja, ik snap beter dan jullie denken dat het kwetsend is, maar veel is gewoon is niet modbaar. Ja, ik ben een mens met gevoel, maar heb de mogelijkheid om neutraal te kunnen denken qua modereren. Althans probeer ik.
Denken jullie nu echt dat ik elke mening normaal vind? Moet ik elke mening wanneer het niet complimenteus of niet neutraal is wegmodereren? De één vind iets kritiek op moslims, de ander vind het bash. De ander vind iets kritiek op christenen, de ander vind het bash, de één vind het kritiek op Joden, de ander vind het bash.
Dan kan ik vanaf vandaag er meteen mee stoppen. Jullie weten niet half wat ik weghaal. Ja, ook van users die nu hier in feedback posten.
En ja, blijkbaar zit NWS door al die andere forums die ook in het nieuws komen, opgescheept met berichten die het bijna alleen over geloven willen hebben. Kijk jullie eigen posthistorie eens na. Dus wanneer jullie in NWS posten.
Ik zeg niet dat ik jullie niet waardeer als user. Jullie komen stuk voor stuk ook vaak met tegenargumentatie aan waar iedereen van kan leren. Ja, ik heb in die paar jaar enorm veel geleerd van users die elke keer het geduld hadden om goede tegenargumenten in topics te geven zonder meteen te verwijzen naar een ander geloof of een andere bevolkingsgroep. Veel geleerd bijvoorbeeld van Trigger en ook heel veel van de user PhysicsRules. Mutant die me een heel ander Marokko liet zien dan ik dacht enz.
Ik word wel een beetje moe van het commentaar geven op het teveel aan die en die topics, en dan vervolgens net zo hard een topic openen over weer een andere bevolkingsgroep/geloof als spiegel (dus mopperen over de negatieve christentopics en dan wel een negatief moslimtopic openen)<--- Dit als voorbeeld. Wanneer het jullie allemaal zo hoog zit? Waarom dan juist geen nieuws posten in NWS wat niets met het geloof of bashen van een land of bevolkingsgroep of geloof te maken heeft?
Ik vind modereren nog steeds leuk, maar weiger selectief te gaan modereren omdat een user als Hakim eenzijdig denkt. Hij wordt wel gemod wanneer hij volgens de FAQ en ook een boel leeswerk hoe de user is en denkt, over de scheef gaat en is net zo min notevrij als ook jij.
Ja, heel verhaal. Dit ben ik, en is mijn mening. Voor de afwisseling eens verweven met de mens achter paddy.
Ik beslis dat niet alleen mutant. Ben er niet zeker van, dus legde ik het achter neer. Ik dreig niet. Doe dus niet zo dramatischquote:Op maandag 24 mei 2010 14:26 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat er moderators zijn die meteen "dreigen" om berichten naar BNW te verhuizen omdat het niet in hun straatje past.
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik beslis dat niet alleen mutant. Ben er niet zeker van, dus legde ik het achter neer. Ik dreig niet. Doe dus niet zo dramatisch
Kijk eens naar de index van NWS nu. Hoeveel topics gaan over israel en hoeveel over Marokkanen?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
Ach, het is weer eens iets anders dan Wilders-, moslim- en Marokkanentopics. Met name die laatste waren maandenlang oververtegenwoordigd naar aanleiding van elk berichtje in De Telegraaf.
Die topics werden ook zelden gesloten, en de meeste belanghebbenden waren prima in staat zich met argumenten en humor te verweren tegen algemeenheden over hun volk en land zonder te vervallen in geklaag.
Ik zie niet in waarom het in dit geval ineens anders zou moeten zijn.
Dat zeg ik: de Marokkanen hebben even het veld geruimd voor Israëlquote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kijk eens naar de index van NWS nu. Hoeveel topics gaan over israel en hoeveel over Marokkanen?
Ja maar dat verandert niets aan de tendens: elk wissewasje uit De Telegraaf posten, en dat gebeurde echt dag na dag, is niet legitiemer dan het beleid van een land aan de orde stellen. Toen dat op zijn hoogtepunt was heb ik jou niet zien klagen en werd er hier veel minder over geklaagd dan nu ineens over de nieuwe hausse.quote:
Dus omdat de Marokkanen volgens jou het moesten ontzien op dit topic.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg ik: de Marokkanen hebben even het veld geruimd voor Israël
Dus dat is nu opeens wel legitiemer, Marokkanen bashen (waar ik ook volledig mee oneens ben uiteraard) dat mag niet, maar Israel en tegelijk het Joodse volk op dezelfde manier aanpakken zou wel moeten kunnen volgens jou.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dat verandert niets aan de tendens: elk wissewasje uit De Telegraaf posten, en dat gebeurde echt dag na dag, is niet legitiemer dan het beleid van een land aan de orde stellen. Toen dat op zijn hoogtepunt was heb ik jou niet zien klagen en werd er hier veel minder over geklaagd dan nu ineens over de nieuwe hausse.
Ik vind binnenlands nieuws dan ook relevanter dan nieuws uit het Midden-Oosten.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dat verandert niets aan de tendens: elk wissewasje uit De Telegraaf posten, en dat gebeurde echt dag na dag, is niet legitiemer dan het beleid van een land aan de orde stellen. Toen dat op zijn hoogtepunt was heb ik jou niet zien klagen en werd er hier veel minder over geklaagd dan nu ineens over de nieuwe hausse.
Dat vond ik ook van al die Wilders-, moslim- en Marokkanentopics: de tendens was duidelijk om met name Marokkanen als hele groep in het verdomhoekje te zetten.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik vind binnenlands nieuws dan ook relevanter dan nieuws uit het Midden-Oosten.
Probleem is meer dat de kleur in deze topics nogal ehm, duidelijk merkbaar is. Het lijkt welhaast een soort propaganda te worden.
Wij vragen om voorbeelden.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van al die Wilders-, moslim- en Marokkanentopics: de tendens was duidelijk om met name Marokkanen als hele groep in het verdomhoekje te zetten.
En wat propaganda betreft: die zie ik ook van zionistische zijde en al veel langer en heel aanhoudend en alomtegenwoordig. Het kan juist zijn dat er nu tijdelijk een tegengeluid gepost wordt; ik denk dat het wel weer overwaait.
NWS bestaat niet alleen maar uit dat soort topics. Sterker nog, dat is maar een select deel. Maar men weet dat dat soort topics gewoon 'scoren' omdat er van beide kanten mensen met de messen alvast geslepen weer invliegen. Als je de topics leest dan zie je dat de algemene concensus is dat iedereen wel weet dat niet alle (insert bevolkingsgroep) slecht zijn... Maar de topics over Israel die nu aangemaakt worden hebben een veel duidelijkere, negatieve ondertoon.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van al die Wilders-, moslim- en Marokkanentopics: de tendens was duidelijk om met name Marokkanen als hele groep in het verdomhoekje te zetten.
Dat zou je me dan toch even moeten tonen.quote:En wat propaganda betreft: die zie ik ook van zionistische zijde en al veel langer en heel aanhoudend en alomtegenwoordig. Het kan juist zijn dat er nu tijdelijk een tegengeluid gepost wordt; ik denk dat het wel weer overwaait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |