abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:22:48 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81160929
In navolging op deel 1:

Homo afgetuigd bij homomonument door Marokkanen

Oorspronkelijke bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-homomonument.html

Graag hier verder.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:23:15 #2
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_81160966
tvp
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:25:23 #3
271246 hc-sjonny
sometimes... U don't know
pi_81161106
tvp
U will have a job, my Dear!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:26:07 #4
271246 hc-sjonny
sometimes... U don't know
pi_81161151
vind het btw wel asociaal. homo's zijn ook gewoon mensen. iedereen kijkt ook zo tege beatrix en maxima etc op. het zijn ook maar gewoon mensen.
U will have a job, my Dear!
pi_81163073
God made Adam and Eve, not Adam and Steve. Cliché I know.

Geweld is natuurlijk niet goed te praten, ook niet volgens de (waarschijnlijke) religie van deze potenrammers, want Allah is vergevingsgezind en homo's krijgen een tweede, een derde, een vierde kans etc. zolang ze maar tot inkeer komen voordat ze sterven. Anders krijgen ze een oneway ticket to hell.

Wie zijn deze mensen dan om homo's in elkaar te slaan? Net of ze zelf zulke heilige boontjes zijn en zeker zijn van hun plekje in de hemel. Live and let live.

Volgens mij zei NanKing in het vorige topic dat we kinderen moeten hersenspoelen door op scholen te onderwijzen dat het homo zijn iets normaal is. Dat gaat mij te ver. We onderwijzen de kinderen op school toch ook niet dat het homo zijn verwerpelijk is.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:23:24 #6
181126 MouzurX
Misschien?
pi_81163818
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:04 schreef FIFA2010 het volgende:
God made Adam and Eve, not Adam and Steve. Cliché I know.

Geweld is natuurlijk niet goed te praten, ook niet volgens de (waarschijnlijke) religie van deze potenrammers, want Allah is vergevingsgezind en homo's krijgen een tweede, een derde, een vierde kans etc. zolang ze maar tot inkeer komen voordat ze sterven. Anders krijgen ze een oneway ticket to hell.

Wie zijn deze mensen dan om homo's in elkaar te slaan? Net of ze zelf zulke heilige boontjes zijn en zeker zijn van hun plekje in de hemel. Live and let live.

Volgens mij zei NanKing in het vorige topic dat we kinderen moeten hersenspoelen door op scholen te onderwijzen dat het homo zijn iets normaal is. Dat gaat mij te ver. We onderwijzen de kinderen op school toch ook niet dat het homo zijn verwerpelijk is.
Onderwijzen dat homo's normaal zijn is onderwijzen dat iedereen gelijk is, waarom zou je dat niet onderwijzen?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:33:39 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81164244
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:23 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Onderwijzen dat homo's normaal zijn is onderwijzen dat iedereen gelijk is, waarom zou je dat niet onderwijzen?
Je hebt met religieuzen te maken in dit land, en ik kan je vertellen dat we daar niet blij mee zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 8 mei 2010 @ 01:59:40 #8
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81166669
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:30 schreef pastoe het volgende:
het is marokkanen

maaruhhh..marokkanen.. dat is toch een terminale ziekte?
Ik dacht eerder dat het mensen waren, zoals jij en ik waar ook helaas rotte appels tussen zitten. Dat komt met name door de Nederlandse overheid. Eerst naar onszelf kijken, en dan pas wijzen met het vingertje.

Maar nog een keertje: wtf met dat homomonument? flikker toch een eind op daarmee! Ha ha ha, ik zei flikker

Serieus, dat is toch om te gillen meid? Haaaii, Mike de Boerrr hierrr.....

Net zoiets als Roze zaterdag. ook zoiets raars, allemaal springen op een boot en gek doen. Ik vind dit discriminatie!!!

Ik EIS een heterodag! Een blauwe maandag, waarbij mooie vrouwen op een boot met hun tieten schudden, en de mannen mogen ze vasthouden. Want dat is natuurlijk niet aanstootgevend, dan de binken die in hun leren slip staan te schudden met hun kontjes onder het genot van het gejank van Gordon.
Scheer je weg!
pi_81166857
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 01:59 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ik dacht eerder dat het mensen waren, zoals jij en ik waar ook helaas rotte appels tussen zitten. Dat komt met name door de Nederlandse overheid. Eerst naar onszelf kijken, en dan pas wijzen met het vingertje.

Maar nog een keertje: wtf met dat homomonument? flikker toch een eind op daarmee! Ha ha ha, ik zei flikker

Serieus, dat is toch om te gillen meid? Haaaii, Mike de Boerrr hierrr.....

Net zoiets als Roze zaterdag. ook zoiets raars, allemaal springen op een boot en gek doen. Ik vind dit discriminatie!!!

Ik EIS een heterodag! Een blauwe maandag, waarbij mooie vrouwen op een boot met hun tieten schudden, en de mannen mogen ze vasthouden. Want dat is natuurlijk niet aanstootgevend, dan de binken die in hun leren slip staan te schudden met hun kontjes onder het genot van het gejank van Gordon.
Wat is er mis met een homomonument?

Verder zijn er genoeg feesten waarbij er schaarsgeklede vrouwen zijn dus je moet niet zo zeiken.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 02:13:59 #10
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81166949
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat is er mis met een homomonument?

Verder zijn er genoeg feesten waarbij er schaarsgeklede vrouwen zijn dus je moet niet zo zeiken.
Ik vind het overbodig, als je gewoon normaal doet is er niets aan de hand. Ze roepen een apartheid bij zichzelf op door dat gedrag, en door dito feesten en roze dagen. Vind dat ze eens moeten ophouden met dat gejank. Ik ken homo's die dit ook hekelen, en het met me eens zijn. Dat nichterig dragqueengedrag slaat helemaal nergens op.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 02:15:10 #11
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_81166968
We weten de toedracht niet. Wellicht had die gay het wel uitgelokt.

De vorige keer dat een homo zogenaamd mishandeld werd, bleek achteraf dat de homo zelf eerst begonnen was met mensen lastigvallen en slaan.
pi_81167056
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:15 schreef Izaag het volgende:

De vorige keer dat een homo zogenaamd mishandeld werd, bleek achteraf dat de homo zelf eerst begonnen was met mensen lastigvallen en slaan.
Maar als het niet zo is, wat is dan je mening erover?
  zaterdag 8 mei 2010 @ 02:25:30 #13
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81167110
quote:

Precies. Maar nee, gelijk een monument oprichten dan maar. Achterlijk volk in dit land.

Boehoe wij zijn homooooooo wééééééhhh help ons, wéééhhhh

Ben dat gezanik wel zo zat he.

Een vogelsoort met een paars randje loopt toch ook niet te janken dat het wordt uitgeroeid door uitlaatgassen en dat semi-broeikaseffect? Moet daar dan ook maar een monument voor worden opgericht? We vergeten trouwens nog homo-dieren, als die worden geslagen of weggetrapt omdat ze Geer of Goor aflikken moet daar óók een monument voor komen!

Zo, nu ga ik even kijken naar South Park, Season 1, Episode 4: Big Gay Al's Big Gay Boat Ride

Stan becomes distracted from the upcoming football game because his dog is gay, so he turns to the gayest man in town for advice, Big Gay Al.

Scheer je weg!
pi_81167146
Pff, ik ga slapen dit gaat nergens over.

Jullie kunnen ook gewoon de daad afkeuren ipv allemaal lulverhalen eromheen te verzinnen.
pi_81167197
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je hebt met religieuzen te maken in dit land, en ik kan je vertellen dat we daar niet blij mee zijn.

²
Ah begin je nu weer over je denkbeeldige pedofiele vriendje?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_81167231
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:25 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Precies. Maar nee, gelijk een monument oprichten dan maar. Achterlijk volk in dit land.

Boehoe wij zijn homooooooo wééééééhhh help ons, wéééhhhh

Ben dat gezanik wel zo zat he.

Een vogelsoort met een paars randje loopt toch ook niet te janken dat het wordt uitgeroeid door uitlaatgassen en dat semi-broeikaseffect? Moet daar dan ook maar een monument voor worden opgericht? We vergeten trouwens nog homo-dieren, als die worden geslagen of weggetrapt omdat ze Geer of Goor aflikken moet daar óók een monument voor komen!

Zo, nu ga ik even kijken naar South Park, Season 1, Episode 4: Big Gay Al's Big Gay Boat Ride

Stan becomes distracted from the upcoming football game because his dog is gay, so he turns to the gayest man in town for advice, Big Gay Al.

Ok omdat je kennelijk echt te labiel voor woorden bent zal ik je maar even uitleggen waarom het homomonument daar staat, het staat symbool voor de vervolging van homo's in de 2e wereldoorlog en tevens als monument voor de vrijheid van homo's. Homo's in nederland willen JUIST niet anders behandeld worden, net zoals joden, moslims, katholieken, etc als volwaardig lid willen worden behandeld. Maar goed, deze homo gaat naar bed, want moet morgenochtend vroeg weer voetballen
pi_81167245
quote:

Ja homo's staan echt bekend om hun enorme agressiviteit tegenover de relatief vreedzame scooter marokaantjes
  zaterdag 8 mei 2010 @ 02:40:34 #18
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81167319
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ok omdat je kennelijk echt te labiel voor woorden bent zal ik je maar even uitleggen waarom het homomonument daar staat, het staat symbool voor de vervolging van homo's in de 2e wereldoorlog en tevens als monument voor de vrijheid van homo's. Homo's in nederland willen JUIST niet anders behandeld worden, net zoals joden, moslims, katholieken, etc als volwaardig lid willen worden behandeld. Maar goed, deze homo gaat naar bed, want moet morgenochtend vroeg weer voetballen
Oke, omdat jij werkelijk te dom bent voor woorden, en zwakzinnig overkomt (en dit misschien ook wel bent), zal ik je maar even uitleggen waarom ik iets tegen dat soort domme symbolen heb. Juist door onderscheid te maken veroorzaak je onderscheid. Ik zie geen onderscheid tussen een vermoorde jood of een vermoorde homo, het waren namelijk allebei mensen. Dat jij dat onderscheid wel maakt zegt meer over jou. Dus succes met het achterna hollen van een balletje morgen... daar moet jij wel succesvol in zijn.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 02:42:38 #19
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81167358
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:34 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja homo's staan echt bekend om hun enorme agressiviteit tegenover de relatief vreedzame scooter marokaantjes
Ja, want het is allemaal de schuld van de Marokkanen _!

Dit bedoel ik dus, als een wijf zeiken over discriminatie en apartheid omdat je homo bent, hoe denk je dat die Marokkanen zich voelen die constant belaagd worden en in één adem worden genoemd met de rotte appels (gecreerd door de Nederlandse overheid) ?
Scheer je weg!
pi_81167371
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:40 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Oke, omdat jij werkelijk te dom bent voor woorden, en zwakzinnig overkomt (en dit misschien ook wel bent), zal ik je maar even uitleggen waarom ik iets tegen dat soort domme symbolen heb. Juist door onderscheid te maken veroorzaak je onderscheid. Ik zie geen onderscheid tussen een vermoorde jood of een vermoorde homo, het waren namelijk allebei mensen. Dat jij dat onderscheid wel maakt zegt meer over jou. Dus succes met het achterna hollen van een balletje morgen... daar moet jij wel succesvol in zijn.
Ik maak geen onderscheid, maar de functie van een monument is juist dat je er persoonlijk mee kan identificeren, maar goed dat is kennelijk al te moeilijk voor je te begrijpen, overigens lijkt je gedrag sterk op dat van een jonge homoseksueel in de ontkenningsfase.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 02:46:15 #21
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_81167388
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:42 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ja, want het is allemaal de schuld van de Marokkanen _!

Dit bedoel ik dus, als een wijf zeiken over discriminatie en apartheid omdat je homo bent, hoe denk je dat die Marokkanen zich voelen die constant belaagd worden en in één adem worden genoemd met de rotte appels (gecreerd door de Nederlandse overheid) ?
Daar heb je gelijk in. Maar je kunt natuurlijk niet ontkennen dat vooral Marokkanen (ook Turken, Antilianen, Surinamers, Nederlanders en andere groepen) heel veel oproer veroorzaken. En ik stem geen PVV.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zaterdag 8 mei 2010 @ 02:48:04 #22
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81167407
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik maak geen onderscheid, maar de functie van een monument is juist dat je er persoonlijk mee kan identificeren, maar goed dat is kennelijk al te moeilijk voor je te begrijpen, overigens lijkt je gedrag sterk op dat van een jonge homoseksueel in de ontkenningsfase.
Dan maak je dus toch onderscheid, doordat jij je hiermee identificeert. Dat is voor jou moeilijk te begrijpen inderdaad, maakt ook niet uit verder. En nee, ik zit zeker niet in de ontkenningsfase. Een van mijn beste vrienden is homo, en is het zowaar met me eens.
Scheer je weg!
pi_81167447
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:48 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dan maak je dus toch onderscheid, doordat jij je hiermee identificeert. Dat is voor jou moeilijk te begrijpen inderdaad, maakt ook niet uit verder. En nee, ik zit zeker niet in de ontkenningsfase. Een van mijn beste vrienden is homo, en is het zowaar met me eens.
Misschien omdat sommige mensen daar behoefte aan hebben? Net zoals een oorlogsveteraan meer behoefte heeft aan zijn verleden te verwerken met veteranen, als met aidsslachtoffers of ouders waar kinderen zijn omgekomen bij een ongeval. Dat heeft niets met discriminatie of met afzonderen te maken, het heeft te maken met de menselijke neiging tot het opzoeken van lotgenoten, daar is niets mis mee. Overigens heb ik als homo niks met het gaywereldje, en dat hebben 90% van de homo's niet. Net zoals 90% van de voetballiefhebbers niet naar het stadion gaan om met een oranje klomp op hun hoofd te zitten. Maar als de media homo's portretteren weten ze altijd wel 1 of andere extravegante travo in beeld te brengen.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 02:52:18 #24
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81167448
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:46 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar je kunt natuurlijk niet ontkennen dat vooral Marokkanen (ook Turken, Antilianen, Surinamers, Nederlanders en andere groepen) heel veel oproer veroorzaken. En ik stem geen PVV.
Tja, bepaalde groepen in bepaalde wijken met een bepaalde achterstand zorgen voor problemen. Daarnaast heerst er altijd een spanning bij de groep allochtonen die het wel goed doen. maar ik heb het wel gehad met het benoemen hiervan.

Laten we eens gaan kijken naar oplossingen. Overheid? Waar ben je?

Oh en PVV is zeker géén oplossing. Het maakt het probleem alleen maar erger. Maar een PVDA doet ook juist hetzelfde, ook met deze partij wordt het alsmaar erger en erger. Mensen moeten eens kappen met het benoemen maar gewoon eens aan de slag gaan.

Turk, Marokkaan, Antilliaan of Nederlander dat de wet overtreed? Even hard aanpakken.

Dat wil ik zien als burger: aanpak! Dat gezeik over 'ja he, wéér een Marokkaan! Zie je wel!' kennen we nu wel. Veel Nederlanders zijn net langspeelplaten die blijven hangen.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 02:56:13 #25
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81167481
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 02:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Misschien omdat sommige mensen daar behoefte aan hebben? Net zoals een oorlogsveteraan meer behoefte heeft aan zijn verleden te verwerken met veteranen, als met aidsslachtoffers of ouders waar kinderen zijn omgekomen bij een ongeval. Dat heeft niets met discriminatie of met afzonderen te maken, het heeft te maken met de menselijke neiging tot het opzoeken van lotgenoten, daar is niets mis mee. Overigens heb ik als homo niks met het gaywereldje, en dat hebben 90% van de homo's niet. Net zoals 90% van de voetballiefhebbers niet naar het stadion gaan om met een oranje klomp op hun hoofd te zitten. Maar als de media homo's portretteren weten ze altijd wel 1 of andere extravegante travo in beeld te brengen.
Wat is jouw behoefte dan met zo'n monument? Jij bent slachtoffer van vervolging? Oh wacht, dat kan niet, had je nu niet meer geleefd....

Het is te makkelijk om de schuld nu aan de media te geven, iets als de roze zaterdagen en de gay pride zijn hier mede debet aan. Alsmede organisaties als het COC. Te belachelijk voor woorden.

Dus maar een monument voor het vogeltje van de tante van de buurvrouw dat is aangereden? Moet kunnen. Oh we vergeten nog monumenten voor Duitse slachtoffers van de 2e wereldoorlog die niets ophadden met Adolf Hitler. Hmm... waar zijn die monumenten nou?
Scheer je weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')