Als je niet weet waar het homomonument voor staat dat verzoek ik je vriendelijk je mond te houden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:30 schreef Gillette_M5 het volgende:
Tja, een homo monument... pff, nee daar help je de acceptatie van homo's mee zeker?
Ik dacht eerder dat het mensen waren, zoals jij en ik waar ook helaas rotte appels tussen zitten. Dat komt met name door de Nederlandse overheid. Eerst naar onszelf kijken, en dan pas wijzen met het vingertje.quote:
Ik denk dat jij beter je mond kan houden als jij dit soort krankzinnige initiatieven goedkeurtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het homomonument voor staat dat verzoek ik je vriendelijk je mond te houden.
gast, je bent bestwel simpel of niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:37 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter je mond kan houden als jij dit soort krankzinnige initiatieven goedkeurt
Gast, jij bent best wel simpel of niet? Wat is er op tegen om dit soort initiatieven eens af te keuren?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:39 schreef cYbErTiM het volgende:
[..]
gast, je bent bestwel simpel of niet?
Zuurstof tekort gehad bij je geboorte?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Maar nog een keertje: wtf met dat homomonument?flikker toch een eind op daarmee! Ha ha ha, ik zei flikker
![]()
Klopt, ze heten ook nieuwe Nederlanders. Maar ze gaan er bij jou niet meer in zeg je? Pijn bij het zitten toevallig?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:08 schreef T3hTommay het volgende:
Marokkaanse Nederlanders? Nee, sorry, dat gaat er bij mij al een tijdje niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |