abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81185220
HAARLEM - Een Nederlandse overvaller die niet herkend wilde worden, dacht de politie te misleiden met een Marokkaans accent.

De 16-jarige Hoofddorper pleegde meerdere gewapende overvallen in zijn woonplaats. De rechtbank veroordeelde hem gisteren tot een jaar jeugddetentie, waarvan vijf maanden voorwaardelijk, schrijft het Haarlems Dagblad.De overvallen op onder meer een benzinestation, videotheek, zonnestudio en hotels leidden tot grote onrust in Hoofddorp.

http://www.telegraaf.nl/b(...)_accent__.html?p=3,1
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:50:48 #2
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_81185249
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:50:52 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_81185256
'Nieuws'dump

Nieuws tussen aanhalingstekens aangezien het over de telegraaf gaat. Prima we corrigieren het:

Verzinseldump.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:51:00 #4
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_81185263
voor de rest natuurlijk gewoon triest
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_81185337
Misbruiken? Al die 16-jarige clowns praten tegenwoordig toch met zo'n mocro-accentje?

Voor de rest: nekschot.
pi_81185374
7 maanden jeugddetentie als straf. Dat zal hem leren!
pi_81185621
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef DelBosque het volgende:
7 maanden jeugddetentie als straf. Dat zal hem leren!
Een aantal jaren in een werk- en heropvoedingsinstelling met een keihard regime zou nog beter zijn en dan met gelijk de boodschap, dat als hij nog een keer in de fout gaat, dat hij daar voor een dubbele periode kan blijven.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:01:57 #8
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81185631
Doen ze hier op fok ook allemaal, velen praten net als Marokkanen als het aankomt op islam & maatschappij.

Wallah, iez koltur weetje !
Scheer je weg!
pi_81185722
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:01 schreef Gillette_M5 het volgende:
Doen ze hier op fok ook allemaal, velen praten net als Marokkanen als het aankomt op islam & maatschappij.

Wallah, iez koltur weetje !
Dit is zeg maar de real life ChefAli.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:11:56 #10
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81186008
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:04 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Dit is zeg maar de real life ChefAli.
Klopt. Ik denk ook dat ik meer te vrezen heb van Nederlanders die islamiseren, dan van Marokkanen of Turken. Nog heel ff, en je kan beter in Marokko gaan wonen omdat deze dan meer westers is dan Nederland ooit weer zal worden.
Scheer je weg!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:13:27 #11
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_81186058
Hij past zich aan aan zijn 'vakbroeders'. Prima toch?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_81186271
Het is een kleine groep die het voor de meerderheid verpest.

de kleine groep is dus de groep Nederlanders met een Mocro-accent
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:21:03 #13
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81186351
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:18 schreef DonJames het volgende:
Het is een kleine groep die het voor de meerderheid verpest.

de kleine groep is dus de groep Nederlanders met een Mocro-accent

Tja, daar sta je dan als Mocro, gewoon een Nederlander die met jouw 'succes' aan de haal gaat

"Dit is Nederland" ....
Scheer je weg!
pi_81186464
Dat dit kan in Nederland!
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:28:15 #15
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_81186627
Al die Nederlandse kinderen hier praten al als allochtonen . Zou me niks verbazen als dat gewoon zn reguliere accent is
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_81187051
Het ergste is niet dat accent, maar de opgelegde straf: een jaar jeugddetentie, waarvan vijf maanden voorwaardelijk. Dat terwijl deze 16-jarige jongen meerdere gewapende overvallen heeft gepleegd.

Is er werkelijk ook maar één iemand hier die de illusie heeft dat 7 maanden straf deze jongen ervan gaat weerhouden om straks doodleuk verder te gaan met crimineel gedrag?

Wanneer jongeren op deze leeftijd al ZO crimineel zijn, moeten ze veel zwaarder worden gestraft om a) erger te voorkomen en b) de samenleving te beschermen.
pi_81187162
Belachelijk lage straf.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:42:06 #18
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_81187225
Net als de Nederlandse overvaller in Veenendaal die tegen zijn slachtoffers zei dat hij een Marokkaan was uit Utrecht en lees dit bericht eens:

Twee keer dertig jaar cel voor moord Hurwenen
quote:
De 49-jarige zou het geld nodig hebben gehad om zijn schulden bij onder andere malafide Marokkaanse geldverstrekkers te vereffenen. Marcel verklaarde tegenover de rechtbank onder dwang van die geldverstrekkers naar het huis van vader en zoon De Lang te zijn gereden. Justitie gelooft daar niets van omdat alleen de vriendin van Marcel B. deze lezing bevestigt.
Marokkaan mag je nu overal voor msibruiken
Schijt aan iedereen
pi_81187662
straks gaat iedereen marokaan na doen want je bent altijd half getint ook al kom je uit china of japan dan ben je ook licht getint
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:54:40 #20
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_81187801
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:51 schreef Athlon64x het volgende:
straks gaat iedereen marokaan na doen want je bent altijd half getint ook al kom je uit china of japan dan ben je ook licht getint
Ik voorzie een probleem dat opgelost gaat worden! Als Marokkanen nou met een Nederlands accent gaan praten, zijn we klaar. Gelijk oversteken heet dat. Ik zeg: DOEN!
Scheer je weg!
pi_81188363
Als je als Nederlander in een achterbuurt woont (dus waar veel mocro'tjes zitten) en je hebt criminele aanleg, dan kun je eigenlijk bijna alles flikken als je het slim aanpakt. De mocro's hebben zo'n slechte naam, dat ze bijna op voorhand al overal de schuld van krijgen.

Als je bijv. gaat inbreken om vervolgens alleen een playstation te jatten, zullen zelfs de slachtoffers denken, dat het 'vast wel weer zo'n mocro kruimeldiefje' is geweest.
pi_81213226
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:28 schreef Winner_Taco het volgende:
Al die Nederlandse kinderen hier praten al als allochtonen . Zou me niks verbazen als dat gewoon zn reguliere accent is
Veel Nederlandse jongens gebruiken ook Engelse nicknames op het net. Het lijkt wel alsof het Nederlands niet meer 'hip' is.

maandag 10 mei 2010 @ 04:15:26 #23
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_81240712
Zou goed kunnen hoor Hakim.
En ik kan me erg goed voorstellen dat je pissig bent dat Marokkanen vaak de schuld krijgen van allerlei problemen, zeker als je zelf een eerlijk leven leidt.

Maar als ik eerlijk ben, denk ik dat je meer pissig moet zijn op de groep criminele Marokkanen... als zij het al niet verpest hadden, dan zouden die Nederlandse overvallers weinig kans maken met hun nep-accent.
De beste manier om te zorgen dat de Marokkaanse gemeenschap weer in een goed daglicht komt te staan, is wanneer dezelfde gemeenschap helpt Nederland veiliger te maken. Zo'n 85% van de Marokkanen krijgt nooit te maken met de politie, zo'n 15% wel (sommigen weinig, anderen heel veel)...

Laat je niet langer gijzelen door die 15% of door het idee dat je niet de vuile was hoort buiten te hangen.
Het is verdorie net als in de thuissituatie van veel moslims; de minderheid dicteert de meerderheid in eigen land.
Het is bijna alsof de meeste moslims tot een minderheid willen blijven behoren, door niet op te staan tegen die paar parasieten binnen jullie samenleving.

En ja, dat kon eerder nog omdat wij van links Nederland (maar ook nog van enkele rechtsere partijen) het opnemen voor de goedwillende moslims. Maar uiteindelijk verandert er niets als de moslims zich niet keihard opstellen tegenover de criminelen uit eigen gelederen. Het enige dat wel veranderd is dat rechts Nederland groeit zolang er geen duidelijke oppositie is tegenover de criminelen met islamitische achtergrond.

Marrouch doet zijn best... maar staat nog behoorlijk alleen.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  maandag 10 mei 2010 @ 04:25:24 #24
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_81240742
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:58 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Veel Nederlandse jongens gebruiken ook Engelse nicknames op het net. Het lijkt wel alsof het Nederlands niet meer 'hip' is.

Klopt, maar dat is niet puur Nederlands... bijna overal is de Amerikaanse levensstijl doordrongen.
Zelfs bij de Palestijnen die tegen Israël strijden (en ook soms tegen Amerika zijn) dringt het Americanisme keihard door tot de jeugd straat cultuur. In Palestijns gebied wordt vaak Rap gebruikt als protestvorm.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_81241078
Zouden er ook van die lichtgetinte mensen gewoon een deel geschminkt zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')