Het is volgens mij de gewoonte hier om niet alleen een nieuwsbericht te dumpen, maar daar als TS een eigen mening bij te voegen als aanzet tot een discussie. Daar ontbrak het hier aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, jij noemt het een nieuwsdump, maar het is dus gewoon feitelijk nieuws, dat bedoel ik
[2de part] Homo krijgt fixe tikken van Marokkaan bij beeldjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mee eens, moet je er eens Marokkanen of moslims neerzetten. Dan heb je poppen ook aan het dansen.
Lijkt me nou niet iets dat je wil laten staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef Turmoil het volgende:
tongautistischemongool met weer eens een teletekst-dump. Kneus.
en wat is er mis met dat nieuwsbericht?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:53 schreef gelly het volgende:
Weer een parel van een topic
Huis Zweedse tekenaar aangevallen
Sinds wanneer ben jij moderator ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat is er mis met dat nieuwsbericht?
goede vraag van iemand die al jaren wannabee mod is. geef eens antwoord op mijn vraag of krijg het zuur.quote:
dat gaat NIET over hetzelfde. dank u.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zaal boze hakbars eisen restecp
gaat over hetzelfde als
Maker van haatcartoon krijgt kopstoot
en "Haatcartoon" is niet vervelend en een nuchter feit? come on... hypocriet gedoequote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:23 schreef sp3c het volgende:
beetje wel en de tt is vervelend
graag gedaan
En 'Tuigvolk' is grammaticaal enkelvoud...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:20 schreef gelly het volgende:
Topic weer eens gekaapt door xenofobe idioten
Tuigvolk maken hulpdiensten werken onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |