Is dat een verkapte sollicitatie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef gelly het volgende:
Er is weer eens een keer niemand aanwezig zie ik. Misschien moet er nog een mod bij.
Kom net binnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Arcee het volgende:
Vliegtuigongeluk Tripoli -61 Nederlanders omgekomen
Misschien aan TT toevoegen dat het om 61 Nederlanders gaat?
Zo kwamen sommige reacties wel over, maar wat mij betreft excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef DeParo het volgende:
Beste, even voor de duidelijkheid, ik heb niemand willen beledigen.
Sommige mensen voelden zich onterecht aangesproken maar dat was niet m'n bedoeling.
Op een gegeven moment werd het wel heftig en misschien dat er zo miscommunicatie was op dat ene punt.
Maar ik doelde met m'n opmerkingen op niemand z'n familie specifiek.
Dat snap ik, zeker omdat ik een gegeven moment op tien mensen tegelijk moest reageren,quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo kwamen sommige reacties wel over, maar wat mij betreft excuses geaccepteerd.
Jij hebt wel degelijk mensen willen beledigen, je bleef bewust aan de gang nadat allang duidelijk was dat je mensen ermee schoffeerde:quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef DeParo het volgende:
Sommige mensen voelden zich onterecht aangesproken maar dat was niet m'n bedoeling.
Op een gegeven moment werd het wel heftig en misschien dat er zo miscommunicatie was op dat ene punt.
Overdrijf eens niet zo met je jubelstemming zegquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt wel degelijk mensen willen beledigen, je bleef bewust aan de gang nadat allang duidelijk was dat je mensen ermee schoffeerde:
[NWS-FB] Oranje boven
'laffe voorouders te herdenken'.
Ondanks de jubelstemming onder de mods hier dus geen respect aan deze zijde meer voor jou.
Jullie reageren toch ook op persoonlijke titel op hem? Ik zie in elk geval niet dat het iets met moderatie heeft te maken. Bovendien spreekt hij hier iedereen aan, niet alleen jullie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Overdrijf eens niet zo met je jubelstemming zeg
Het punt is gemaakt. hij zou het niet weer persoonlijk doen. Ik accepteer dat gewoon.
Dat jullie het uit willen praten? Prima. Wanneer je dat niet wilt? Prima. Dan reageer je gewoon niet op hem. Is volgens mij ook een functie voor.
ja. en hij zegt sorry tegen iedereen dat-ie te ver is gegaan. wat wil je nou? iemand zijn hele leven achterna zitten omdat hij een keer over 'de schreef' is gegaan? doe niet zo moeilijk en richt je pijlen op iets anders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie reageren toch ook op persoonlijke titel op hem? Ik zie in elk geval niet dat het iets met moderatie heeft te maken. Bovendien spreekt hij hier iedereen aan, niet alleen jullie.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Disana het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik aan mag nemen dat ook voor AryaMehr een goed woordje is gedaan en dat hij ook weer gewoon kan posten.
En daar denk ik dus precies hetzelfde overquote:
Geen idee? Is er een topic over vissende polen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:16 schreef Amos_ het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd uit het topic over de Poolse vissers?
Opgelostquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
Indiër claimt al 70 jaar niet te eten of te drinken
Indiër leeft zonder eten en drinken
Dubbelaartje.
Polen roven wateren Nederland leegquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee? Is er een topic over vissende polen?
wat de fok! lul jij nou weer??????quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ondanks de jubelstemming onder de mods hier dus geen respect aan deze zijde meer voor jou.
Ik had deze post gemistquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef DeParo het volgende:
Geen idee wie het dan was. Maar weggooien gaat soms sneller dan editten. En de oneliners richting TS of bron worden momenteel forumwijd aangepakt volgens mij, dus dan verbaasd het me niet. Een reactie op zoiets wordt dan ook weggegooid denk ik jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Polen roven wateren Nederland leeg
Mijn post is verdwenen. Evenals wat andere. Dat vind ik nogal merkwaardig. Wellicht was het wat off-topic (ik reageerde op de ook weggehaalde post van IHVK waarin hij enkel "Telegraaf." postte) maar dan had een waarschuwing/melding/edit toch wel voldoende geweest?
Huh? Waar heb ik dat nou aan verdiend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat de fok! lul jij nou weer??????
jij riep verdomme tijdens de kruistocht tegen de NWS mods dat die reacties wat jou betreft gewoon hadden kunnen blijven staan
wij waren juist degenen die achter de bans stonden en nog steeds staan
hier dus geen respect meer aan deze zijde voor jou ...
Kom op Disana, even kalm aan. DeParo is een middagje even helemaal door het lint gegaan en heeft op veel tenen getrapt. Hij biedt zijn excuses aan het dat siert hem. Het is uiteraard aan jouw om die wel of niet te accepteren, maar zullen we aub de discussie niet opnieuw gaan voeren.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik dat nou aan verdiend.
Ik zie een opgestoken duimpje van Paddy en een zonnebril en glimlach van Frutsel, daar reageer ik op.
Omdat ik vind dat DeParo wel degelijk iedereen willens en wetens heeft geschoffeerd en Paddy vindt dat men slechts zo reageerde en dat de reageerders ook een ban hadden verdiend (zie vorige FB en SC).
Nu beweert DeParo dat hij niet iedereen heeft willen schofferen terwijl hij nota bene schreef dat onze voorouders lafaards zijn (letterlijk). Zie link die ik eerder postte.
Ik vond alleen DeParo's allereerste opmerking, waarmee het begon, niet erg genoeg om weg te halen. Toen zei hij namelijk nog dat 'veel Nederlanders' laf waren in de oorlog. Ik vond echter ook dat de reacties daarop hadden mogen blijven staan; dan was er tenminste een duidelijk punt gemaakt.
Dus wat is je probleem en waarom reageer je zo grof.
Wie voert de discussie opnieuw? Ik gaf aan DeParo niet meer te respecteren en daar word ik op aangevallen door een mod. Wie ben jij om te bepalen dat 'we' daar niet op mogen reageren?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kom op Disana, even kalm aan. DeParo is een middagje even helemaal door het lint gegaan en heeft op veel tenen getrapt. Hij biedt zijn excuses aan het dat siert hem. Het is uiteraard aan jouw om die wel of niet te accepteren, maar zullen we aub de discussie niet opnieuw gaan voeren.
Alleen de eerste post en de reacties van anderen daarop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:18 schreef sp3c het volgende:
jij vond dat die posts hadden kunnen blijven staan toen het je uit kwam
dan moet je niet nu ineens die gast aan gaan vallen omdat het allemaal zo verschrikkelijk was
Is ook vermoeiend.. maar ja, je kan nog niet alles ondervangen. Tryingquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:59 schreef Amos_ het volgende:
Ok, dan wil ik ook meteen even mijn beklag doen (je vindt me onderhand vast een zeikerd) op dat oneindige geleuter over
"Telegraaf-topic" of "Telegraaf." of "Bron: Telegraaf"
Dat wordt zo onderhand wel heel erg vermoeiend.
Edit: Maar het was dus geen NWS mod? Ok...
Edit: Je hebt het ook over "de bron" ..ok sorryMy bad
Scheer je weg Telegraaflezerquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:22 schreef zoalshetis het volgende:
godverdomme wat een kinderspeelplaats met verongelijkte kinderen hier!
Dat hoop ik toch niet gezien zijn latere posting in het Vliegtuig-ongeluk topic (wat een gruwelijke ramp overigensquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is ook vermoeiend.. maar ja, je kan nog niet alles ondervangen. Trying
Ik heb geen idee wie het was, dat kan ik niet zien. Misschien IHVK zelf wel, of Sp3c of een FA.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen de eerste post en de reacties van anderen daarop.
Maar jij respecteert mij niet meer dus zul je deze post van mij ook wel slecht lezen.
ik was het volgens mij ook nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:24 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet gezien zijn latere posting in het Vliegtuig-ongeluk topic (wat een gruwelijke ramp overigens)
Je wilt het ook niet eens per pm op een rijtje zetten. Volgens mij heb je mij slecht gelezen en te snel geoordeeldquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is meer iets voor vanavond want morgen vrij
quote:
Kan iemand uitzoeken wie het wel was dan? Ik vind het gewoon niet echt "chique" (om maar eens een modewoordje te gebruikenquote:
Zoals afgesproken de onliners gewoon weggehaald zonder te noten. Diepere discussie over het onderwerp en het wel of niet gelijk hebben van de telegraaf (wanneer deze als bron is aangegeven) haal ik weer niet weg. Het mag best nog een beetje ontopic zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is ook vermoeiend.. maar ja, je kan nog niet alles ondervangen. Trying
Ik heb geen idee wie het was, dat kan ik niet zien. Misschien IHVK zelf wel, of Sp3c of een FA.
Het is dus niet nieuw om een reactie op een gemod bericht weg te halen. Doe het niet vaak, maar had weinig tijd. Kan me alleen geen edit van Disana herinneren. Wel van een andere user.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:37 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kan iemand uitzoeken wie het wel was dan? Ik vind het gewoon niet echt "chique" (om maar eens een modewoordje te gebruiken) om het zo op te lossen
Ik heb toch helemaal niet gepost in dat topic?quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is dus niet nieuw om een reactie op een gemod bericht weg te halen. Doe het niet vaak, maar had weinig tijd. Kan me alleen geen edit van Disana herinneren. Wel van een andere user.
Ja, dankjewel. Duidelijk dan: jij respecteert mij niet om redenen die in mijn ogen niet kloppen. Maar het zij zo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:35 schreef sp3c het volgende:
ik heb meer dingen te doen en meer forums te modden Disana
ik heb al gereageerd
Ow, dacht dat jij een post kwijt was daar, maar was Amosquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal niet gepost in dat topic?
Jullie zijn wel met mij bezig hè.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, dacht dat jij een post kwijt was daar, maar was Amos
Wilde uitleg geven dus. Ja, logisch wanneer ik jou aanspreek wanneer ik dacht dat jij je post kwijt was toch? Ik ben met tig dingen tegelijk bezig. Vergeef mij mijn foutjequote:
Ik vind dat verkrachtingstopic geen ramp.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:58 schreef waht het volgende:
Het valt iedereen denk ik wel op dat er vandaag net iets te veel berichten (voornamelijk over verkrachting) door Izaag zijn gepost. Het is nogal een rommel geworden.
Zonder twijfel, ik denk dat de post van Physic Rules het best samenvat,quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik had deze post gemist
Ik hoop ook dat het inderdaad bij die eenmalige, warrige middag blijft.Apologies accepted.
Als het daarmee te maken had Amos, waarom zou ik dan in mijn eerste reactie aan jou voorstellen een nieuwe te openen? Het is een combinatie van... waarbij de TS een grote rol speelt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:24 schreef Amos_ het volgende:
Maar dat van die Engelstalige OP's die wel blijven staan is wel waar.
Heeft het misschien iets te maken met de gevoeligheid van het onderwerp? Kan het me bijna niet indenken hoor maar you never know
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:25 schreef deedeetee het volgende:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #2
Die lijst namen, adressen,foonummers. Dat lijkt me toch geen goed idee.
O tis al geregeld zie ik![]()
Dit beter? Of wat stel je zelf voor?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef gelly het volgende:
Lady Warsi: Eerste moslima in Britse kabinet
Topictitel klopt niet. Ze is geen minister voor moslimzaken.
Dat is beter idd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit beter? Of wat stel je zelf voor?
Lady Warsi: Eerste moslima in Britse kabinet
Niets mis mee, dit was zojuist ook zo op de radio en wordt door de Israëlische regering en het leger onderzocht. Of je moet erover vallen dat de jongen op de radio 16 was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef Dwersdriever het volgende:
14-jarige Palestijnse jongen doodgeschoten door joden
Openingspost is een nieuwsdump. Het gebruik van het woord 'joden' in de topictitel is smakeloos.
Het is niet bevestigd door de Joodse regering?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets mis mee, dit was zojuist ook zo op de radio en wordt door de Israëlische regering en het leger onderzocht. Of je moet erover vallen dat de jongen op de radio 16 was.
Volgens de radio wel, alleen de leeftijd verschilt maar dat lijkt me niet zo heel belangrijk: het is gewoon een topic waard.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het is niet bevestigd door de Joodse regering?
Dat laatste mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik stoor me louter aan het gebruik van het woord 'Joden' in de TT waar het staatsburgers van Israel betreft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens de radio wel, alleen de leeftijd verschilt maar dat lijkt me niet zo heel belangrijk: het is gewoon een topic waard.
Mee eens, moet je er eens Marokkanen of moslims neerzetten. Dan heb je poppen ook aan het dansen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef Dwersdriever het volgende:
14-jarige Palestijnse jongen doodgeschoten door joden
Openingspost is een nieuwsdump. Het gebruik van het woord 'joden' in de topictitel is smakeloos.
Nou ja, jij noemt het een nieuwsdump, maar het is dus gewoon feitelijk nieuws, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat laatste mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik stoor me louter aan het gebruik van het woord 'Joden' in de TT waar het staatsburgers van Israel betreft.
Het is volgens mij de gewoonte hier om niet alleen een nieuwsbericht te dumpen, maar daar als TS een eigen mening bij te voegen als aanzet tot een discussie. Daar ontbrak het hier aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, jij noemt het een nieuwsdump, maar het is dus gewoon feitelijk nieuws, dat bedoel ik
[2de part] Homo krijgt fixe tikken van Marokkaan bij beeldjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Mee eens, moet je er eens Marokkanen of moslims neerzetten. Dan heb je poppen ook aan het dansen.
Lijkt me nou niet iets dat je wil laten staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef Turmoil het volgende:
tongautistischemongool met weer eens een teletekst-dump. Kneus.
en wat is er mis met dat nieuwsbericht?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:53 schreef gelly het volgende:
Weer een parel van een topic
Huis Zweedse tekenaar aangevallen
Sinds wanneer ben jij moderator ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat is er mis met dat nieuwsbericht?
goede vraag van iemand die al jaren wannabee mod is. geef eens antwoord op mijn vraag of krijg het zuur.quote:
dat gaat NIET over hetzelfde. dank u.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zaal boze hakbars eisen restecp
gaat over hetzelfde als
Maker van haatcartoon krijgt kopstoot
en "Haatcartoon" is niet vervelend en een nuchter feit? come on... hypocriet gedoequote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:23 schreef sp3c het volgende:
beetje wel en de tt is vervelend
graag gedaan
En 'Tuigvolk' is grammaticaal enkelvoud...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:20 schreef gelly het volgende:
Topic weer eens gekaapt door xenofobe idioten
Tuigvolk maken hulpdiensten werken onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |