Mohammed schijnt een hekel te hebben gehad aan honden. Honden worden als onreine dieren gezien in de islam.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
Kansloze klotestreek van zielige figuren. Al moet een ding worden gezegd, en daar wordt niks mee goedgepraat. Het is een buitengewoon achterlijke tekening die deze Zweed heeft gemaakt. Ik snap de grap eerlijk gezegd niet. Westergaard maakte tenminste een goede prent: Mohammed met een bom op zijn harses, dat is spot-on. Maar een Mohammed met een hondenlichaam. Ik niet snappen.
Echt? Dan blijft het overigens een zwakke prent.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:20 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Mohammed schijnt een hekel te hebben gehad aan honden.
Ken de prent verder niet. Ik begrijp ook wel dat moslims sommige prenten erg kwetsend vinden, hoeft van mij ook niet altijd zo provocerend, maar het bedreigen, aanvallen en vermoorden van mensen daarvoor gaat mij veel te ver.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt? Dan blijft het overigens een zwakke prent.
Helemaal mee eens. Nogmaals, het is een slechte prent maar dat is natuurlijk geen reden om de maker aan te vallen. Ga dan met hem in debat en vertel dat hij verrekte weinig fantasie heeft en bovendien een weinig getalenteerd tekenaar is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:24 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ken de prent verder niet. Ik begrijp ook wel dat moslims sommige prenten erg kwetsend vinden, hoeft van mij ook niet altijd zo provocerend, maar het bedreigen, aanvallen en vermoorden van mensen daarvoor gaat mij veel te ver.
Ja hoe durft die vuile hond dat te laten zien. Die mensen waren helemaal niet gewaarschuwd en kwamen toevallig binnenlopen toen ze ineens met dat beeld werden geconfronteerd. Daarna viel er iemand naar voren, zo met het hoofd tegen het hoofd van die cartoonist aan! Op het filmpje zie je zelfs dat die cartoonist zijn hoofd iets naar voren doet zodat het net lijkt alsof het met opzet gebeurde!!!!11quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:06 schreef Izaag het volgende:
Van de frontpage:
Het dikgedrukte is wel veelzeggend..
Om te kotsen dat volk in dat filmpjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:52 schreef Disorder het volgende:
De religie van liefde, vrolijke puppies en verdraagzaamheid slaat weer toe:
Zijn redenatie backfired behoorlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef baba117 het volgende:
Ik zie niet in waarom de TS dit gedrag goedkeurt. Volgens zijn redenering mag ik hem slaan aangezien zijn mening mij provoceert .
"allah snackbar allah snackbar!!"quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:52 schreef Disorder het volgende:
De religie van liefde, vrolijke puppies en verdraagzaamheid slaat weer toe:
Zie ik het nou goed dat die vent op dumpert.nl zit? Grote kans dat er wat boobies in de toppers lijst waren dus eigenlijk mag je dan wel iedereen kapot slaan. De boze liefde en wijsheid aanbidders van Mohammed waren tenslotte geprovoceerd! Wel een paar leuke agentes trouwens. (weet dat TS me misschien gaat opzoeken wegens een seksueel getinte opmerking)quote:
haha, dat logo is idd van dumpertquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:21 schreef baba117 het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed dat die vent op dumpert.nl zit? Grote kans dat er wat boobies in de toppers lijst waren dus eigenlijk mag je dan wel iedereen kapot slaan. De boze liefde en wijsheid aanbidders van Mohammed waren tenslotte geprovoceerd! Wen een paar leuke agentes trouwens. (weet dat TS me misschien gaat opzoeken wegens een seksueel getinte opmerking)
Je boos laten maken door een tekening, BOEHOE!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Santello het volgende:
Vragen om problemen, opzettelijk iemand boos maken is heel irritant. Pak slaag verdien je dan gewoon.
Dat slaat dan ook weer nergens op, Henkquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef Henk-B het volgende:
Geweld rechtvaardigen, je doet je ondertitel eer aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |