abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81321267
Incidentje. Wees blij dat ze hem hebben laten leven, dat is toch wel tolerant.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 23:14:42 #27
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_81321337
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat slaat dan ook weer nergens op, Henk
Mwah gewoon een inkoppertje hé.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_81322522
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Om te kotsen dat volk in dat filmpje
LOL, zie ik nou een dumpert logo?

En zo'n schreeuwtokkie op de achtergrond met Allah Ahkbar
pi_81322565
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Die ik nou en dumpert logo?
Van geenstijl gehaald: http://www.dumpert.nl/med(...)allah_ho_gaybar.html fap fap fap?
pi_81322631
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Santello het volgende:
Vragen om problemen, opzettelijk iemand boos maken is heel irritant. Pak slaag verdien je dan gewoon.
dus iedereen bepaalt zijn eigen grens van ''het opzettelijk boos gemaakt worden'' en ''de bijbehorende straf die je ervoor verdient''?
pi_81322823
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef Santello het volgende:
Vragen om problemen, opzettelijk iemand boos maken is heel irritant. Pak slaag verdien je dan gewoon.
Als "opzettelijk iemand boos maken" de reden is tot een pak slaag had de complete NWS-kliek elkaar al de ogen dichtgeslagen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_81323065
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:42 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Yep. Maar eerst moet je achter mijn identiteit zien te komen voordat je mij een trap kunt geven.

Die cartoonist gedraagt zich als een internettrol in de echte wereld. En dat wordt afgestraft.
En wat vind je van de moord op Theo van Gogh? Heeft hij dat aan zichzelf te verwijten?
pi_81323068
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:43 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Als "opzettelijk iemand boos maken" de reden is tot een pak slaag had de complete NWS-kliek elkaar al de ogen dichtgeslagen.
En dan te bedenken dat er een tijdje terug nog plannen waren voor een meeting All-out NWS-matpartij
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_81323174
Ik heb het meer over de manier waarop, als hij zo een filmpje in zijn kelder maakt en
dat lekt uit of hij upload het is dat zijn probleem. Feit is wel dat hij weet dat er bij de
bijeenkomst leerlingen aanwezig zijn met een moslim geloof.

Meneer speelt doodleuk een kwetsend filmpje af alsof er niks aan de hand is. Ik heb het niet over het feit
dat hij het filmpje gemaakt heeft.

Een gesprek voeren met verschillende meningen is heel wat anders dan wat hij daar nu
heeft geflikt.
pi_81323534
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef Santello het volgende:
Ik heb het meer over de manier waarop, als hij zo een filmpje in zijn kelder maakt en
dat lekt uit of hij upload het is dat zijn probleem. Feit is wel dat hij weet dat er bij de

Meneer speelt doodleuk een kwetsend filmpje af alsof er niks aan de hand is. Ik heb het niet over het feit

Een gesprek voeren met verschillende meningen is heel wat anders dan wat hij daar nu
heeft geflikt.
Vraag is: Komen de moslims op het filmpje af of dwingt hij de moslims het filmpje te kijken?
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_81323563
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:58 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Vraag is: Komen de moslims op het filmpje af of dwingt hij de moslims het filmpje te kijken?
Geen idee, kan zomaar zo zijn dat het een ''ambush'' was
pi_81323596
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:49 schreef 0013379 het volgende:

[..]

En wat vind je van de moord op Theo van Gogh? Heeft hij dat aan zichzelf te verwijten?

Ja hij heeft het aan zichzelf te wijten. Anders zou Mohammed B. wel iemand anders vermoorden en niet op zoek gaan naar deze man.

Wanneer er bij een bomaanslag tientallen mensen om het leven komen: de meeste van die mensen hebben het niet aan zichzelf te wijten want dat zijn onschuldige willekeurige doden.
pi_81323628
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:51 schreef Santello het volgende:

heeft geflikt.
"Kwetsend filmpje" Stel je toch niet zo aan. Filmpje is gewoon van pathetisch niveau, dat je je daar zo druk om kan maken. Misschien moeten moslims eerst even tot 10 tellen voordat ze weer als een mongaal op iemand in gaan beuken
pi_81323715
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:00 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

voordat ze weer als een mongaal op iemand in gaan beuken
pi_81323740
Ik verbaas me er elke weer over, is zo'n groot deel van de moslims dan echt zo achterlijk?
Als ze gewoon hun bek een keertje houden als ze er het ergens niet mee eens zijn dan zullen ze zien dat ze veel minder vaak de lul zijn. Maar nee, ze moeten keer op keer bewijzen dat het een stel infantiele leeghoofden zijn die denken boven de rest van de mensheid te staan waardoor zij geen kritiek hoeven te verdragen.

En ja, ik weet dat er ook normale moslims bestaan, maar we hoeven nu niet elke keer als de imbecielen iets doms uithalen de goede moslims te verdedigen terwijl er zoals nu echte slachtoffers vallen, het houd gewoon een keer op.
pi_81323934
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Vrouwen in elkaar slaan en verkrachten wordt ook bestraft Beter lezen, dombo.
Vrouw jaren opgesloten in schapenhok

De vrouw ja !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_81324014
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Vrouw jaren opgesloten in schapenhok

De vrouw ja !
Niet door de overheid !

De vader en broer zijn aangeklaagd voor vrijheidsberoving en marteling.
pi_81324017
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:01 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Jij maakt nooit spelling en grammatica fouten!
pi_81324197
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:02 schreef Asgard het volgende:
Ik verbaas me er elke weer over, is zo'n groot deel van de moslims dan echt zo achterlijk?
Als ze gewoon hun bek een keertje houden als ze er het ergens niet mee eens zijn dan zullen ze zien dat ze veel minder vaak de lul zijn. Maar nee, ze moeten keer op keer bewijzen dat het een stel infantiele leeghoofden zijn die denken boven de rest van de mensheid te staan waardoor zij geen kritiek hoeven te verdragen.

En ja, ik weet dat er ook normale moslims bestaan, maar we hoeven nu niet elke keer als de imbecielen iets doms uithalen de goede moslims te verdedigen terwijl er zoals nu echte slachtoffers vallen, het houd gewoon een keer op.
Waarom zouden de moslims hun bek moeten houden terwijl de cartoonist het over de moslims en islam heeft? Om jou te pleasen?
pi_81324261
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:59 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Ja hij heeft het aan zichzelf te wijten. Anders zou Mohammed B. wel iemand anders vermoorden en niet op zoek gaan naar deze man.

Wanneer er bij een bomaanslag tientallen mensen om het leven komen: de meeste van die mensen hebben het niet aan zichzelf te wijten want dat zijn onschuldige willekeurige doden.
Dus Mohammed B zou dus niet gestraft moeten worden?
pi_81324272
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:14 schreef 0013379 het volgende:

[..]

Dus Mohammed B zou dus niet gestraft moeten worden?
Dat maak jij ervan. Mohammed B. hoort wel gestraft te worden want hij is een moordenaar.
pi_81324299
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:12 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Waarom zouden de moslims hun bek moeten houden terwijl de cartoonist het over de moslims en islam heeft? Om jou te pleasen?
Nee, omdat ze zichzelf voor lul zetten aangezien zo zo enorm makkelijk op de kast te krijgen zijn.
pi_81324350
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:15 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Nee, omdat ze zichzelf voor lul zetten aangezien zo zo enorm makkelijk op de kast te krijgen zijn.
Je zegt het zelf al: de cartoonist (lees: aandachtshoer) wil provoceren, nu krijgt ie aandacht.
pi_81324359
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:14 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan. Mohammed B. hoort wel gestraft te worden want hij is een moordenaar.
Ja maar ik bedoel als jij het voor het zeggen had. Dus als jij de wetten mocht bepalen.
pi_81324419
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:16 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al: de cartoonist (lees: aandachtshoer) wil provoceren, nu krijgt ie aandacht.
Waar zeg ik dat precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')