abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81324471
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:16 schreef 0013379 het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel als jij het voor het zeggen had. Dus als jij de wetten mocht bepalen.
Dan zou ik hem straffen, duh.
pi_81324490
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:18 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat precies?
Dit stukje: "aangezien zo zo enorm makkelijk op de kast te krijgen zijn"
pi_81324652
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:19 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Dan zou ik hem straffen, duh.
Ok. Wat voor straf zou je hem dan geven? Zou je ''het feit'' dat van Gogh het aan zichzelf te wijten heeft meenemen in je besluit. En de straf hierdoor verlichten?
  woensdag 12 mei 2010 @ 00:27:17 #54
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81324766
Filmpje is puur om uit te lokken en voegt niets toe.

Alleen worden er in dit geval gelovigen ''beledigd'', dus dan heb ik er geen problemen mee.
Bedankt Hans.
pi_81324895
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:24 schreef 0013379 het volgende:

[..]

Ok. Wat voor straf zou je hem dan geven? Zou je ''het feit'' dat van Gogh het aan zichzelf te wijten heeft meenemen in je besluit. En de straf hierdoor verlichten?
Ik zou het niet zover hebben laten komen en wereldvreemde gasten als Van Gogh tegen zichzelf in bescherming hebben genomen door zijn anti-islam/moslims gebash te verbieden.
pi_81324962
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:30 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Ik zou het niet zover hebben laten komen en wereldvreemde gasten als Van Gogh tegen zichzelf in bescherming hebben genomen door zijn anti-islam/moslims gebash te verbieden.
censuur heet dat
pi_81324980
quote:

[..]

Iemand de mond snoeren om een groep gelovigen niet op de tenen te trappen, wie is er nu wereldvreemd?
pi_81325036
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:33 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

censuur heet dat
Erg nobel van je dat je hem niet wilde censureren. Nu is ie dood en alsnog gecensureerd. In mijn maatschappij zou hij nog leven.
pi_81325054
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:19 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Dit stukje: "aangezien zo zo enorm makkelijk op de kast te krijgen zijn"
Dan lees jij daar toch wat anders in, beetje vreemde logica
pi_81325072
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Iemand de mond snoeren om een groep gelovigen niet op de tenen te trappen, wie is er nu wereldvreemd?
Als jij morgen net zo'n provocerend "cartoon" als die Zweed maakt, en je wordt bedreigd, dan ben jij degene die wereldvreemd is.
pi_81325180
quote:

[..]

Wetten geven geen garantie van 100%. Er zullen altijd incidenten zijn. Wat zou je in het geval van zo'n incident doen?

Je hebt al aangegeven dat je Mohammed B. als een moordenaar zou beschouwen. Ik vraag er alleen bij of je de daden van Theo zou meewegen bij het bepalen van de straf.
pi_81325184
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dan lees jij daar toch wat anders in, beetje vreemde logica
Hoe wil je iemand "op de kast krijgen"? Door wat te doen?
pi_81325209
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:41 schreef 0013379 het volgende:

[..]

Wetten geven geen garantie van 100%. Er zullen altijd incidenten zijn. Wat zou je in het geval van zo'n incident doen?

Je hebt al aangegeven dat je Mohammed B. als een moordenaar zou beschouwen. Ik vraag er alleen bij of je de daden van Theo zou meewegen bij het bepalen van de straf.
Natuurlijk zou ik dat meewegen. Maar dat is logisch.
pi_81325247
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:41 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Hoe wil je iemand "op de kast krijgen"? Door wat te doen?
quote:
Nee, omdat ze zichzelf voor lul zetten aangezien zo zo enorm makkelijk op de kast te krijgen zijn.
Nee slaat op "om jou te pleasen" en zetten zichzelf voor lul doordat ze makkelijk op de kast te krijgen zijn.

Dat hele "provoceren" is irrelevant.
pi_81325281
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:37 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Als jij morgen net zo'n provocerend "cartoon" als die Zweed maakt, en je wordt bedreigd, dan ben jij degene die wereldvreemd is.
Waar ligt de grens dan, ik mag in dit land zeggen (en tekenen in dit geval) wat ik wil. Dat dit door sommige groeperingen als een belediging wordt opgevat zou kunnen. Er is hier niet zoiets als het recht om niet beledigd te worden.
pi_81325401
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Er is hier niet zoiets als het recht om niet beledigd te worden.
Daarom nam Mohammed B. ook het recht in eigen hand. Waar de grens ligt moet je zelf bepalen. Zoals deze cartoonist die ervoor heeft gekozen om moslims te provoceren door hun profeet als hond af te beelden. Nu moet ie met de consequenties van zijn onverantwoordelijke gedrag leven.
pi_81325408
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

[..]

Nee slaat op "om jou te pleasen" en zetten zichzelf voor lul doordat ze makkelijk op de kast te krijgen zijn.

Dat hele "provoceren" is irrelevant.
Provoceren is relevant, want waarom worden deze moslims op de kast gejaagd? Daar zal wel een reden voor zijn! Precies, ze worden geprovoceerd door deze cartoonist. Jij zou dat waarschijnlijk negeren, net zoals vele moslims de cartoonist ook negeren, maar de moslims in de video doen dat niet.
pi_81325508
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:52 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Provoceren is relevant, want waarom worden deze moslims op de kast gejaagd? Daar zal wel een reden voor zijn! Precies, ze worden geprovoceerd door deze cartoonist. Jij zou dat waarschijnlijk negeren, net zoals vele moslims de cartoonist ook negeren, maar de moslims in de video doen dat niet.
Dus jij gaat nu pogen te zeggen wat ik gezegd zou hebben?
pi_81325516
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:42 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Natuurlijk zou ik dat meewegen. Maar dat is logisch.
Maar zou dat zwaar genoeg wegen om de straf te verlichten? Als je er geen antwoord op wilt geven kan je dat gewoon zeggen. Maar draai er niet omheen.
pi_81325520
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:35 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Erg nobel van je dat je hem niet wilde censureren. Nu is ie dood en alsnog gecensureerd. In mijn maatschappij zou hij nog leven.
Als je hem wel censureert dan is het einde zoek, en mag er steeds minder. Vrijheid, daarvoor moeten we altijd blijven vechten. Jammer dat je zo naïef bent om dat niet in te zien. Altijd je ideeën extrapoleren en dan kijken of het nog steeds een goed idee is.
quote:
They who would give up an essential liberty for temporary security, deserve neither liberty or security.

Benjamin Franklin
pi_81325584
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:58 schreef 0013379 het volgende:

[..]

Maar zou dat zwaar genoeg wegen om de straf te verlichten? Als je er geen antwoord op wilt geven kan je dat gewoon zeggen. Maar draai er niet omheen.
Ik draai er niet omheen. Zoals ik al eerder zei: de daders van een autobom die willekeurige mensen doodt worden harder gestraft dan deze Mo B. die bewust is geprovoceerd.
pi_81325618
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:02 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Ik draai er niet omheen. Zoals ik al eerder zei: de daders van een autobom die willekeurige mensen doodt worden harder gestraft dan deze Mo B. die bewust is geprovoceerd.
Heeft laten provoceren bedoel je?
pi_81325622
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:58 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Als je hem wel censureert dan is het einde zoek, en mag er steeds minder. Vrijheid, daarvoor moeten we altijd blijven vechten. Jammer dat je zo naïef bent om dat niet in te zien. Altijd je ideeën extrapoleren en dan kijken of het nog steeds een goed idee is.
Jammer dat jij zo naïef bent en denkt dat andermans profeet als hond afbeelden ook maar enig nut heeft. Wat deze Zweed heeft gedaan valt onder bewust provoceren, en als je denkt dat je daar mee wegkomt dan ben je naïef.
pi_81325628
Die schreeuwende hoofddoekmeid maakt me bang
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_81325635
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 00:57 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dus jij gaat nu pogen te zeggen wat ik gezegd zou hebben?
Zolang jij niet poogt om uit te leggen hoe deze cartoonist deze moslims op de kast heeft gejaagd, dan doe ik het wel voor jou door jouw woorden te analyseren.
pi_81325649
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:03 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Heeft laten provoceren bedoel je?
Hij heeft zich idd laten provoceren door Submission. Van Gogh heeft dus ook deels schuld.
pi_81325699
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:04 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Jammer dat jij zo naïef bent en denkt dat andermans profeet als hond afbeelden ook maar enig nut heeft. Wat deze Zweed heeft gedaan valt onder bewust provoceren, en als je denkt dat je daar mee wegkomt dan ben je naïef.
Lees eens. Punt1: Ik heb nergens gezegd dat het nut heeft. Punt 2 : Ik heb nergens gezegd dat je daar altijd mee weg zou komen.

Maar ik wil in een samenleving leven waar je er wel mee wegkomt. Dat als iemand het ergens niet mee eens is dat diegene zich verbaal uit, en niet met geweld. Daar zal ik altijd voor staan en altijd voor blijven staan!
pi_81325765
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Maar ik wil in een samenleving leven waar je er wel mee wegkomt. Dat als iemand het ergens niet mee eens is dat diegene zich verbaal uit, en niet met geweld. Daar zal ik altijd voor staan en altijd voor blijven staan!
Das leuk en aardig, maar zorg er nou maar eerst voor dat je de War on terror wint, misschien lukt het je dan om je ideale maatschappij op te bouwen. Tot die tijd blijft er een reële kans bestaan dat je strot wordt doorgesneden als je 25% van de wereldbewoners bewust provoceert. Zolang je de oorlog tegen de radicalen niet hebt gewonnen heb je maar met deze werkelijkheid te leven, anders ben je wereldvreemd te noemen als je eerst een achterlijk cartoon tekent en daarna gaat zitten janken en jezelf afvraagt waarom je wordt bedreigd.
pi_81325890
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:13 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Das leuk en aardig, maar zorg er nou maar eerst voor dat je de War on terror wint, misschien lukt het je dan om je ideale maatschappij op te bouwen. Tot die tijd blijft er een reële kans bestaan dat je strot wordt doorgesneden als je 25% van de wereldbewoners bewust provoceert. Zolang je de oorlog tegen de radicalen niet hebt gewonnen heb je maar met deze werkelijkheid te leven, anders ben je wereldvreemd te noemen als je eerst een achterlijk cartoon tekent en daarna gaat zitten janken en jezelf afvraagt waarom je wordt bedreigd.
Ik ben mij er ter degen van bewust dat er gevaar kleeft aan het beledigen van de islam, en dat verdient op z'n zachtst gezegd geen schoonheidsprijs. Daarom blijf ik ook altijd erg kritisch tegenover de islam, daar begon de hele discussie juist om.
En de war on terror is mijns inziens tweeledig, die moet zowel hier als in de rest van de wereld uitgevochten worden.
pi_81325898
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:04 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Ik snap je punt en in de realiteit werkt het ook zo, iemand voelt zich beledigd en gaat al snel verhaal halen. Indien de belediging meerdere keren wordt geuit kan het zijn dat iemand uithaalt. Je bevindt je alleen wel op een hellend vlak met je argumentatie als je dit gaat verdedigen. Bewust provoceren is subjectief en er zit een grijs gebied. Wat als de Moslim verkondigd dat Jezus helemaal geen Zoon van God is, maar een profeet en Zoon van God afgoderij is. Mag de Christen hem dan ook een rechtse directe op zijn oog geven omdat die verrekte Moslim hem bewust zit te provoceren. Die Moslim weet immers dondersgoed dat dit voor de Christen zeer beledigend is. En de Christen slaat de jood zijn oogkas in puin nadat hij Jezus niets dan een nietszeggende jood heeft genoemd en absoluut geen man van God laat staan de Messias. De jood had moeten weten dat dit voor die Christen zeer beledigend is en het was een onnodige provocatie van zijn kant.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  woensdag 12 mei 2010 @ 01:22:33 #81
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_81325905
Tsja, risico van het vak. Ik zou mijn vrije tijd (of werk) nuttiger besteden.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_81326053
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:02 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen dat men daardoor extra wordt gestimuleerd om voor zichzelf te bepalen wanneer ze bewust geprovoceerd worden? ''Ik vind dat ik bewust geprovoceerd word en daarom sla ik je in elkaar of vermoord je.''
pi_81326236
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:22 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ik snap je punt en in de realiteit werkt het ook zo, iemand voelt zich beledigd en gaat al snel verhaal halen. Indien de belediging meerdere keren wordt geuit kan het zijn dat iemand uithaalt. Je bevindt je alleen wel op een hellend vlak met je argumentatie als je dit gaat verdedigen. Bewust provoceren is subjectief en er zit een grijs gebied. Wat als de Moslim verkondigd dat Jezus helemaal geen Zoon van God is, maar een profeet en Zoon van God afgoderij is. Mag de Christen hem dan ook een rechtse directe op zijn oog geven omdat die verrekte Moslim hem bewust zit te provoceren. Die Moslim weet immers dondersgoed dat dit voor de Christen zeer beledigend is. En de Christen slaat de jood zijn oogkas in puin nadat hij Jezus niets dan een nietszeggende jood heeft genoemd en absoluut geen man van God laat staan de Messias. De jood had moeten weten dat dit voor die Christen zeer beledigend is en het was een onnodige provocatie van zijn kant.
Ik vind niet dat ik me op een hellend vlak begeef, ik ben meer een realist. Want het kan voorkomen dat een christen zich beledigt voelt om wat een moslim of jood zegt over Jezus en besluit om uit te halen zoals jij zegt. Al is de kans daarop niet zo groot aangezien er een reden is waarom een moslim de christen aan het provoceren is door te claimen dat Jezus een profeet is, dat is namelijk wat zijn religie hem leert. Maar de Zweedse cartoonist die de islamitische profeet als hond neerzet, daar zijn de meesten het wel over eens dat die man bewust aan het provceren is. Dat is de enige reden voor zo'n cartoon want het heeft verder geen enkel nut, terwijl de moslim die het over Jezus had als doel had om de christen te bekeren.
pi_81326238
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:35 schreef 0013379 het volgende:

[..]

Kun je je voorstellen dat men daardoor extra wordt gestimuleerd om voor zichzelf te bepalen wanneer ze bewust geprovoceerd worden? ''Ik vind dat ik bewust geprovoceerd word en daarom sla ik je in elkaar of vermoord je.''
Ik hoef het me niet voor te stellen want dat gebeurt namelijk al.
pi_81326396
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 01:49 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Ik hoef het me niet voor te stellen want dat gebeurt namelijk al.
Er komt een schepje bovenop als je gaat stellen dat de ''provocateur'' het aan zichzelf te wijten heeft.
pi_81326491
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 02:04 schreef 0013379 het volgende:

[..]

Er komt een schepje bovenop als je gaat stellen dat de ''provocateur'' het aan zichzelf te wijten heeft.
Van Gogh is dan ook alleen schuldig aan het provoceren maar niet aan de moord zelf. Zijn moordenaar is degene die de schuld voor de moord draagt en wordt dan ook gestraft. Zoals ik al eerder zei: de terroristen die verantwoordelijk zijn voor de autobom die talloze onschuldige levens eist krijgen levenslang, en de moordenaar van de provocateur niet. Win-win: men zal minder snel bewust provoceren en men zal minder snel moorden aangezien de moordenaar van de provocateur ook een fikse gevangenisstraf krijgt.
pi_81326681
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 02:13 schreef Martin73 het volgende:

[..]

Van Gogh is dan ook alleen schuldig aan het provoceren maar niet aan de moord zelf. Zijn moordenaar is degene die de schuld voor de moord draagt en wordt dan ook gestraft. Zoals ik al eerder zei: de terroristen die verantwoordelijk zijn voor de autobom die talloze onschuldige levens eist krijgen levenslang, en de moordenaar van de provocateur niet. Win-win: men zal minder snel bewust provoceren en men zal minder snel moorden aangezien de moordenaar van de provocateur ook een fikse gevangenisstraf krijgt.
Het is minder simpel dan het lijkt. ''Bewust provoceren'' is al op verschillende manieren interpreteerbaar.

Als je de straffen dan in verschillende verhoudingen gaat plaatsen, dan wordt het ''bewust provoceren'' nog gevoeliger voor interpretatie (voor de daders).

Zo zie ik het tenminste. Volgens mij zijn er trouwens niet veel landen die een verbod op belediging van religie hebben en tegelijk een betere vredessituatie dan Nederland, Denemarken, Zweden enz.
Zo simpel is het dus allemaal niet.
pi_81326929
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:10 schreef prefap. het volgende:
ze moeten maar eens leren kritiek te accepteren
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_81326932
Kopstoot is terecht. We weten zo langzamerhand welke reactie het oplevert bij een (klein) aantal moslims, dus gewoon NIET doen. Ik vloek ook niet in het bijzijn van iemand die erg christelijk is. Daarmee kun je het vergelijken. Een beetje respect voor elkaar mensen. Het is echt niet zo moeilijk.
  woensdag 12 mei 2010 @ 03:59:58 #90
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_81326970
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 03:37 schreef dubbel1 het volgende:
Kopstoot is terecht. We weten zo langzamerhand welke reactie het oplevert bij een (klein) aantal moslims, dus gewoon NIET doen.
Ik zeg het niet graag. Maar dan wordt het tijd om op dat soort fanatici te gaan schieten. Als dit een trend gaat worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_81326980
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 03:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zeg het niet graag. Maar dan wordt het tijd om op dat soort fanatici te gaan schieten. Als dit een trend gaat worden.
Fanatici die het steeds maar weer menen het moslim geloof belachelijk te moetem maken ja.
pi_81326983
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 03:37 schreef dubbel1 het volgende:
Kopstoot is terecht. We weten zo langzamerhand welke reactie het oplevert bij een (klein) aantal moslims, dus gewoon NIET doen. Ik vloek ook niet in het bijzijn van iemand die erg christelijk is. Daarmee kun je het vergelijken. Een beetje respect voor elkaar mensen. Het is echt niet zo moeilijk.
Ok, als jij geweld terecht vindt heb je bij deze ook een kopstoot van me tegoed, wegens verregaande lafheid. Daar provoceer je mij namelijk mee, daar kan ik echt helemaal niets aan doen, dan moet ik gaan gillen, krijsen, schreeuwen, stampvoeten en slaan, want ik moet mijn zin krijgen. Als ik mijn zin niet krijg mag ik geweld gebruiken omdat ik dan heel emotioneel word. Dus ik neem aan dat ik bij deze op je begrip kan rekenen als je voortanden straks achter in je keel liggen.

Ik vloek wel, ik heb het niet zo op trotse, kruiperige lafheid. Vloeken is het gebed van het individu, en dat laat ik me niet ontnemen, hoe hard de relimietjes -en hun tuinkabouters- ook staan te jenken.

IJzeren gordijn om het MO, al die geimporteerde relischizo's eroverheen jassen, wij lekker energie uit kernfusie, zij mogen zand en olie vreten. En over vijfhonderd jaar eens kijken of er echt een paradijs op aarde is ontstaan in die zandbak.

Ik denk het niet, maar het boeit me niet meer onderhand. Ik ben voor pragmatisme, en dat betekent simpelweg de klok terugdraaien. Geef die gekken allemaal een zak geld zodat ze thuis met drie kamelen de roofkoloniaal uit kunnen hangen en wij hebben eindelijk andere televisie- en krantenonderwerpen. Het begint echt goed te vervelen met die gasten.
  woensdag 12 mei 2010 @ 04:15:07 #93
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_81326987
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 04:10 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Fanatici die het steeds maar weer menen het moslim geloof belachelijk te moetem maken ja.
Het belachelijk maken is onderdeel van de westerse cultuur en valt onder het kopje humor. En het belachelijk maken van religie, goden enz is al bekend van af de oude Grieken. En valt voor de meeste mensen onder vrijheid van meningsuiting. Bevalt je dat als moslim niet ga dan lekker in Pakistan of Afghanistan wonen of zo. Maar niet in het westen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_81326988
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 03:59 schreef Megumi het volgende:

[..]

Yep. Je moet gewoon vuile handen durven maken om de rechtsstaat te beschermen. Er zijn van die mensen die denken dat 'de vrijheid van godsdienst' voor de hele kosmos geldt en niet is opgezet toen er alleen maar christenen in de buurt waren.

Ik denk dat je de vrijheden die aan christenen zijn toevertrouwd ook kunt geven aan boeddhisten en hindoe's, maar islamieten willen hun eigen rechtssysteem invoeren, beter leg je die volgens Turks model aan de ketting.

En mensen die denken dat het democratisch is om de democratie uit te hollen om een stelletje hatende relischizo's hun zin te geven hebben het een beetje mis; lafheid is niet iets om trots op te zijn, zelfs niet als het genetisch door je familie heen zit.
pi_81326993
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 04:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Het belachelijk maken is onderdeel van de westerse cultuur en valt onder het kopje humor. En het belachelijk maken van religie, goden enz is al bekend van af de oude Grieken. En valt voor de meeste mensen onder vrijheid van meningsuiting. Bevalt je dat als moslim niet ga dan lekker in Pakistan of Afghanistan wonen of zo. Maar niet in het westen.
Het belachelijk maken van moslims valt echter al lang niet meer onder de noemer humor, maar al heel lang onder de noemer 'discriminatie'. Heel veel mensen zullen het ontkennen, maar denk er maar eens over na,. Het is wel zo.
pi_81326994
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 04:15 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Yep. Je moet gewoon vuile handen durven maken om de rechtsstaat te beschermen. Er zijn van die mensen die denken dat 'de vrijheid van godsdienst' voor de hele kosmos geldt en niet is opgezet toen er alleen maar christenen in de buurt waren.

Ik denk dat je de vrijheden die aan christenen zijn toevertrouwd ook kunt geven aan boeddhisten en hindoe's, maar islamieten willen hun eigen rechtssysteem invoeren, beter leg je die volgens Turks model aan de ketting.

En mensen die denken dat het democratisch is om de democratie uit te hollen om een stelletje hatende relischizo's hun zin te geven hebben het een beetje mis; lafheid is niet iets om trots op te zijn, zelfs niet als het genetisch door je familie heen zit.
Jij laat je overduidelijk te makkelijk beinvloeden door gekleurde berichtgeving. Jij denkt echt dat alle moslims evil zijn, terwijl dat alles behalve waar is. Maar de dag dat jij dat zult inzien is de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen ben ik bang. Sorry dat ik het zeg, maar het ontbreekt je gewoon aan hersens.
pi_81326998
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 04:20 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Het belachelijk maken van moslims valt echter al lang niet meer onder de noemer humor, maar al heel lang onder de noemer 'discriminatie'. Heel veel mensen zullen het ontkennen, maar denk er maar eens over na,. Het is wel zo.
Tuurlijk is het discriminatie, stigmatisatie en uitsluiting. Gewoon, omdat wij bij voorbaat uitgesloten worden in de koran en daar op zijn gaan reageren.

Nederland is in het begin ontzettend gul en gastvrij geweest richting dit volk, kijk even naar de financiele balans die wij op hebben mogen hoesten -ik neem aan dat jij ook belasting betaalt- en wat we er voor terugkrijgen bevalt zo'n 60% van de Nederlanders voor geen meter.

Maar dat zijn vast allemaal racisten met een spruitjescultuur in hun onderbuik die niets geleerd hebben van Theo van Gogh en Pim Fortuyn.
pi_81327000
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 04:22 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Jij laat je overduidelijk te makkelijk beinvloeden door gekleurde berichtgeving. Jij denkt echt dat alle moslims evil zijn, terwijl dat alles behalve waar is. Maar de dag dat jij dat zult inzien is de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen ben ik bang. Sorry dat ik het zeg, maar het ontbreekt je gewoon aan hersens.
Ik heb m'n ballen tenminste nog. En die hersens van jou vertellen je alleen maar hoe hard je weg moet rennen als dit voor je huis gebeurt.

En trouwens, de islam is evil, niet de moslims. Want de moslims die er geen zin in hebben en gewoon aardig willen zijn tegen andere mensen krijgen er nog harder van langs van de relischizo's dan lui zoals dees cartoonist.

Zoals de katholieken pedo's sanctioneren, gunt de islam de sociopatische moordenaar een heldenstatus.

En die neem jij weer in bescherming, want dat staat zo 'intelligent'.
  woensdag 12 mei 2010 @ 04:28:24 #99
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_81327001
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 04:20 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Mensen die in een waarheid geloven en dat met geweld menen te moeten opdringen aan anderen discrimineren. Denk daar eens over na. En dat soort idioten vindt je wel in elke religie of ideologie.
pi_81327003
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 04:25 schreef ArchEnemy het volgende:

[..]

Tuurlijk is het discriminatie, stigmatisatie en uitsluiting. Gewoon, omdat wij bij voorbaat uitgesloten worden in de koran en daar op zijn gaan reageren.

Nederland is in het begin ontzettend gul en gastvrij geweest richting dit volk, kijk even naar de financiele balans die wij op hebben mogen hoesten -ik neem aan dat jij ook belasting betaalt- en wat we er voor terugkrijgen bevalt zo'n 60% van de Nederlanders voor geen meter.

Maar dat zijn vast allemaal racisten met een spruitjescultuur in hun onderbuik die niets geleerd hebben van Theo van Gogh en Pim Fortuyn.
Fortuyn ja.. Daar is maar 1 reactie op mogelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')