Je bedoelt: "een aantal Zweedse moslims"...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:30 schreef bendk het volgende:
Zweedse moslims claimen in dit filmpje, dat langer duurt dan mijn eerder geplaatste topic, het recht dat Zweden van hun is, letterlijke taal maar ook hun moraliteit van denken en doen.
Kijk zelf maar of je soms ook onder de categorie honden en varkens valt. Een trieste maar ook gevaarlijke ontwikkeling van de europese democratie en de europese menselijke beschaving.
http://www.dumpert.nl/med(...)s_eisen_restecp.html
Maar dit bekt leuker natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bedoelt: "een aantal Zweedse moslims"...
mooie poging om de aandacht van het probleem te halen en de "racism-card" te spelen!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
mooie poging om de aandacht van het probleem te halen en de "racism-card" te spelen!
Ach ja, binnenkort is ze toch dood. Kritiek op de Islam dat mag niet!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:46 schreef SwissDutchy het volgende:
Respect voor dat meisje wat tegen die groep boze idioten durft te zeggen dat ze het er niet mee eens is
Je generaliseert heel erg.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
die moslims zijn hetzelfde als voetbalhooligans, als je tegen hooligans zou zeggen dat Feyenoord kut is beginnen die ook te schreeuwen en te slaan. Voor moslims is dat hun profeetje.
Dit soort mensen wil je toch preventief laten ruimen
is er ergens gezegd dan dat het alle zweedse moslims betreft?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Betreft het hier alle Zweedse moslims dan? Of spreken ze voor alle Zweedse moslims?
Heb ik ergens gezegd dat ik deze actie goedkeur?
Driewerf nee!
hoezo, ik heb het selectief over de moslims in dat filmpje. Vind jij dat vrolijke figuren dan?quote:
En Whiskers ook, waarom moet je haar reactie dan onderuit halen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hoezo, ik heb het selectief over de moslims in dat filmpje. Vind jij dat vrolijke figuren dan?
omdat dit weer zo'n typisch politiek correcte reply is, in plaats van inhoudelijk erop in te gaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:51 schreef msnk het volgende:
[..]
En Whiskers ook, waarom moet je haar reactie dan onderuit halen?
Hm ik had over het woordje 'die' gelezen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:50 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
hoezo, ik heb het selectief over de moslims in dat filmpje. Vind jij dat vrolijke figuren dan?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |