dan reageer ik daar op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:55 schreef heiden6 het volgende:
Eerst claimen ze Palestina, nu 4 mei.
(Even serieus: dat politieke gekonkel omtrent dodenherdenking is echt meer dan walgelijk.)
Fijn... dus stoppen we nu in dit topicquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef DeParo het volgende:
Dit is het laatste wat ik erover zeg (op dit topic tenminste).
Even insinueren dat mijn moeder, grootmoeder, tantes en ooms wel eens zouden kunnen liegen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef DeParo het volgende:
Ohja, en als je bij de uitzondering hoort, je grootouders tenminste (pas op want er werd veel gelogen na de oorlog), dan heb je een echte reden om trots en stil te zijn.
Ik heb het gequote toen ik het hier postte.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:06 schreef Frutsel het volgende:
hoelang heb je dat al gequote staan want tis al minuten weg?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef DeParo het volgende:
Ik heb het nog niet eens over de Nederlanders gehad.
ja dat was een uitzonderlijk laf volkje op de uitzondering nagelaten natuurlijk.
Wees maar goed stil voortaan op 4 mei want je hebt bijzonder laffe voorouders te herdenken. En maar blij zijn tijdens de bevrijding he, oh wat ben je blij, het had ze geen drol uitgemaakt of de Duitsers bleven.
Ach, ik ben zo vaak op de man aangevallen maar ga daar niet over klagen in de FB, dan ben je gewoon triestquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef Amos_ het volgende:
Niks tere zieltjes, net als Disana heeft mijn grootvader weldegelijk bij het verzet gezeten (dus dat gelul over leugentjes over de oorlog ging mij ook al te ver) maar stellen dat men laf was gaat gewoon nergens om.
dit dus. ze willen hem gewoon de mond snoeren met krokodilletranen. beetje zielig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ik ben zo vaak op de man aangevallen maar ga daar niet over klagen in de FB, dan ben je gewoon triest
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk. Niemand neemt DeParo serieus op Fok!.
Ik voorspel je Frutsel,quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:45 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou ook niet mijn leven riskeren voor wat joden die binnen hun eigen gemeenschap bleven.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ik ben zo vaak op de man aangevallen maar ga daar niet over klagen in de FB, dan ben je gewoon triest
DeParo 3 maanden om mee te beginnenquote:
niets dan lof voor deze post, ik sluit me hier dan ook graag bij aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DeParo 3 maanden om mee te beginnen
AryaMehr idem
==========
3 maanden????? Als eerste ban ("om mee te beginnen")???
Waar gaat dit allemaal over? Als je geen andere geluiden op je forum wil, waarom houd je dan nog een forum aan?
Echt te bizar voor woorden dit. Mensen opruimen die een andere mening zijn toegedaan.
Ik was het ook nooit met DeParo eens. Maar ik verdedig zijn recht om te mogen zeggen wat hij wil, zoals het hoort. Dat is echte vrijheid (dat wat we dinsdagavond herdacht hebben). De vrijheid voor jezelf EN die voor een ander. De vrijheid om van mening te mogen verschillen. De vrijheid om op een ander te mogen reageren. En de vrijheid om datgene te zeggen wat op je hart ligt.
Dat is werkelijke vooruitgang. Het uitsluiten van mensen op basis van hun woorden is zo mogelijk nog erger dan wat Wilders van plan is.
wat heeft dat in vredesnaam te maken met wat ErwinRommel zei?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DeParo 3 maanden om mee te beginnen
AryaMehr idem
==========
3 maanden????? Als eerste ban ("om mee te beginnen")???
Waar gaat dit allemaal over? Als je geen andere geluiden op je forum wil, waarom houd je dan nog een forum aan?
Echt te bizar voor woorden dit. Mensen opruimen die een andere mening zijn toegedaan.
dat recht heeft hij helemaal niet op fok!quote:Ik was het ook nooit met DeParo eens. Maar ik verdedig zijn recht om te mogen zeggen wat hij wil, zoals het hoort. Dat is echte vrijheid (dat wat we dinsdagavond herdacht hebben). De vrijheid voor jezelf EN die voor een ander. De vrijheid om van mening te mogen verschillen. De vrijheid om op een ander te mogen reageren. En de vrijheid om datgene te zeggen wat op je hart ligt.
mwah zo werkt een forum nu eenmaalquote:Dat is werkelijke vooruitgang. Het uitsluiten van mensen op basis van hun woorden is zo mogelijk nog erger dan wat Wilders van plan is.
nopequote:Op donderdag 6 mei 2010 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lees dat DeParo een ban heeft van 3 maanden. Mag ik vragen waarom?²
soms he...quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat heeft dat in vredesnaam te maken met wat ErwinRommel zei?
[..]
dat recht heeft hij helemaal niet op fok!
jij ook niet ... ben je mee akkoord gegaan toen je je account aanmaakte
[..]
mwah zo werkt een forum nu eenmaal
ja soms wel. trouwens jij kunt niet bannen, dus waarom zo voordoen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:44 schreef sp3c het volgende:
soms heb ik gelijk en dat weet je
Sorry, toch wil ik even reageren op Paddy:quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:49 schreef paddy het volgende:
En puur gebash naar een user met een groepje is dus al helemaal niet welkom.
Nu zeg je het hier ook weer. Hoe kom je erbij dat de mensen die op de betreffende opmerking reageerden, dat in groepsverband deden? En om te bashen? De opmerking was hard, de reacties waren navenant verontwaardigd - maar niet georganiseerd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:49 schreef paddy het volgende:
dat geloof ik niet. of het zijn erg gevoelige zieltjes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:49 schreef paddy het volgende:
Jezus! Jullie hebben echt niet door hoe idioot het is voor de meesten om die persoonlijke bagger te lezen hè?
Het gaat kolere niet om geen mening mogen hebben. het gaat om het persoonlijke gezeik in bijna elk topic naar elkaar.
Dat een select groepje blijkbaar niet geleerd heeft met elkaar te communiceren zonder elkaar voor mongool, racist, idioot, facist uit te maken? Daar kan de rest van de users die dit wel kunnen niets aan doen. Ik laat niet toe dat die useers weggejaagd gaan worden.
Meerdere keren....als in ...al weken...waarschuwingen gegeven dat dit niet gewenst is, hebben niet geholpen. Ik dacht even dat de paro het had begrepen, maar net als ayan vervielen ze al gauw weer in hun oude gesteek en gejen naar elkaar. Er zijn users mee weggejaagd.
Het is dus niet een mening waar op is gemod is (of er zou een post geweest zijn die zou strafbaar moet zijn)
daarnaast zijn er slechts enkele gestraft, dus zo groot kan die groep ook niet geweest zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu zeg je het hier ook weer. Hoe kom je erbij dat de mensen die op de betreffende opmerking reageerden, dat in groepsverband deden? En om te bashen? De opmerking was hard, de reacties waren navenant verontwaardigd - maar niet georganiseerd.
Niet georganiseerd Disana. Maar vaak zijn die users wel tegelijk online en verdedigen elkaar omdat ze dezelfde standpunten delen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu zeg je het hier ook weer. Hoe kom je erbij dat de mensen die op de betreffende opmerking reageerden, dat in groepsverband deden? En om te bashen? De opmerking was hard, de reacties waren navenant verontwaardigd - maar niet georganiseerd.
Het ging hier niet om standpunten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet georganiseerd Disana. Maar vaak zijn die users wel tegelijk online en verdedigen elkaar omdat ze dezelfde standpunten delen.
Dat kan betrokkene zelf ook doen. En Yvonne is echt de beroertste niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging hier niet om standpunten.
Wat mij betreft was alles inclusief de opmerking van DeParo blijven staan en wat let jullie om Yvonne ook over de duur van de ban aan te schrijven.
een en ander heeft mogelijk met elkaar te maken ...quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sorry, toch wil ik even reageren op Paddy:
Dat vind ik dan toch weer frapant. Want toen ik eens stelling nam tegen iets kwamen de tegenstanders als bosjes op me af en maakten me uit voor nazi, facist etc etc etc.
Daar is niks tegen gedaan en ik had ook de guts het maar over me heen te laten komen zonder zelf met krachttermen op de proppen te komen. En klagen in de FB? Geen denken aan. Men moet eens een wat hardere huid hebben.
dat was ik idd al van plan. dit gaat nergens over.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
en wat let jullie om Yvonne ook over de duur van de ban aan te schrijven.
????????????????????????quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mij betreft was alles inclusief de opmerking van DeParo blijven staan
Ja, de allereerste uitspraak waar het allemaal mee begon wel. Ik vind dat hij dat mag zeggen en dat daarop gereageerd mag worden. Pas later, toen er al was gemodereerd, kwamen de herhalingen en de opmerkingen over liegende familie die te ver gingen naar mijn mening.quote:
ze ziet in wat haar acties veroorzaakt hebben en heeft nu spijt?quote:
Uiteraard, daarom moet men ook niet zichzelf zo snel in de kuif gepikt voelen en hier hun beklag gaan doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
een en ander heeft mogelijk met elkaar te maken ...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom moet men ook niet zichzelf zo snel in de kuif gepikt voelen en hier hun beklag gaan doen.
Koos Vogels en ik bv, wij zijn 2 tegenbeelden. Maar na wat PM's te hebben uitgewisseld respecteren we elkanders mening. Zo moet men dat doen. Schrijf die persoon erop aan ipv hier modjes lastig te vallen met nutteloze onzin die escaleerd.
Nogmaals, "peperontbijtkoek maatschappij". Dat is er van velen geworden. Kunnen niet meer tegen een stootje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |