dan reageer ik daar op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:55 schreef heiden6 het volgende:
Eerst claimen ze Palestina, nu 4 mei.
(Even serieus: dat politieke gekonkel omtrent dodenherdenking is echt meer dan walgelijk.)
Fijn... dus stoppen we nu in dit topicquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef DeParo het volgende:
Dit is het laatste wat ik erover zeg (op dit topic tenminste).
Even insinueren dat mijn moeder, grootmoeder, tantes en ooms wel eens zouden kunnen liegen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:44 schreef DeParo het volgende:
Ohja, en als je bij de uitzondering hoort, je grootouders tenminste (pas op want er werd veel gelogen na de oorlog), dan heb je een echte reden om trots en stil te zijn.
Ik heb het gequote toen ik het hier postte.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:06 schreef Frutsel het volgende:
hoelang heb je dat al gequote staan want tis al minuten weg?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:22 schreef DeParo het volgende:
Ik heb het nog niet eens over de Nederlanders gehad.
ja dat was een uitzonderlijk laf volkje op de uitzondering nagelaten natuurlijk.
Wees maar goed stil voortaan op 4 mei want je hebt bijzonder laffe voorouders te herdenken. En maar blij zijn tijdens de bevrijding he, oh wat ben je blij, het had ze geen drol uitgemaakt of de Duitsers bleven.
Ach, ik ben zo vaak op de man aangevallen maar ga daar niet over klagen in de FB, dan ben je gewoon triestquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:27 schreef Amos_ het volgende:
Niks tere zieltjes, net als Disana heeft mijn grootvader weldegelijk bij het verzet gezeten (dus dat gelul over leugentjes over de oorlog ging mij ook al te ver) maar stellen dat men laf was gaat gewoon nergens om.
dit dus. ze willen hem gewoon de mond snoeren met krokodilletranen. beetje zielig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ik ben zo vaak op de man aangevallen maar ga daar niet over klagen in de FB, dan ben je gewoon triest
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk. Niemand neemt DeParo serieus op Fok!.
Ik voorspel je Frutsel,quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:45 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zou ook niet mijn leven riskeren voor wat joden die binnen hun eigen gemeenschap bleven.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ik ben zo vaak op de man aangevallen maar ga daar niet over klagen in de FB, dan ben je gewoon triest
DeParo 3 maanden om mee te beginnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |