Wilde uitleg geven dus. Ja, logisch wanneer ik jou aanspreek wanneer ik dacht dat jij je post kwijt was toch? Ik ben met tig dingen tegelijk bezig. Vergeef mij mijn foutjequote:
Ik vind dat verkrachtingstopic geen ramp.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:58 schreef waht het volgende:
Het valt iedereen denk ik wel op dat er vandaag net iets te veel berichten (voornamelijk over verkrachting) door Izaag zijn gepost. Het is nogal een rommel geworden.
Zonder twijfel, ik denk dat de post van Physic Rules het best samenvat,quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:54 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ik had deze post gemist
Ik hoop ook dat het inderdaad bij die eenmalige, warrige middag blijft.Apologies accepted.
Als het daarmee te maken had Amos, waarom zou ik dan in mijn eerste reactie aan jou voorstellen een nieuwe te openen? Het is een combinatie van... waarbij de TS een grote rol speelt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:24 schreef Amos_ het volgende:
Maar dat van die Engelstalige OP's die wel blijven staan is wel waar.
Heeft het misschien iets te maken met de gevoeligheid van het onderwerp? Kan het me bijna niet indenken hoor maar you never know
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:25 schreef deedeetee het volgende:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp #2
Die lijst namen, adressen,foonummers. Dat lijkt me toch geen goed idee.
O tis al geregeld zie ik![]()
Dit beter? Of wat stel je zelf voor?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:41 schreef gelly het volgende:
Lady Warsi: Eerste moslima in Britse kabinet
Topictitel klopt niet. Ze is geen minister voor moslimzaken.
Dat is beter idd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit beter? Of wat stel je zelf voor?
Lady Warsi: Eerste moslima in Britse kabinet
Niets mis mee, dit was zojuist ook zo op de radio en wordt door de Israëlische regering en het leger onderzocht. Of je moet erover vallen dat de jongen op de radio 16 was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef Dwersdriever het volgende:
14-jarige Palestijnse jongen doodgeschoten door joden
Openingspost is een nieuwsdump. Het gebruik van het woord 'joden' in de topictitel is smakeloos.
Het is niet bevestigd door de Joodse regering?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Niets mis mee, dit was zojuist ook zo op de radio en wordt door de Israëlische regering en het leger onderzocht. Of je moet erover vallen dat de jongen op de radio 16 was.
Volgens de radio wel, alleen de leeftijd verschilt maar dat lijkt me niet zo heel belangrijk: het is gewoon een topic waard.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:49 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het is niet bevestigd door de Joodse regering?
Dat laatste mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik stoor me louter aan het gebruik van het woord 'Joden' in de TT waar het staatsburgers van Israel betreft.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens de radio wel, alleen de leeftijd verschilt maar dat lijkt me niet zo heel belangrijk: het is gewoon een topic waard.
Mee eens, moet je er eens Marokkanen of moslims neerzetten. Dan heb je poppen ook aan het dansen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:30 schreef Dwersdriever het volgende:
14-jarige Palestijnse jongen doodgeschoten door joden
Openingspost is een nieuwsdump. Het gebruik van het woord 'joden' in de topictitel is smakeloos.
Nou ja, jij noemt het een nieuwsdump, maar het is dus gewoon feitelijk nieuws, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:56 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat laatste mag iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik stoor me louter aan het gebruik van het woord 'Joden' in de TT waar het staatsburgers van Israel betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |