Is dat een verkapte sollicitatie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:16 schreef gelly het volgende:
Er is weer eens een keer niemand aanwezig zie ik. Misschien moet er nog een mod bij.
Kom net binnen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:49 schreef Arcee het volgende:
Vliegtuigongeluk Tripoli -61 Nederlanders omgekomen
Misschien aan TT toevoegen dat het om 61 Nederlanders gaat?
Zo kwamen sommige reacties wel over, maar wat mij betreft excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef DeParo het volgende:
Beste, even voor de duidelijkheid, ik heb niemand willen beledigen.
Sommige mensen voelden zich onterecht aangesproken maar dat was niet m'n bedoeling.
Op een gegeven moment werd het wel heftig en misschien dat er zo miscommunicatie was op dat ene punt.
Maar ik doelde met m'n opmerkingen op niemand z'n familie specifiek.
Dat snap ik, zeker omdat ik een gegeven moment op tien mensen tegelijk moest reageren,quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo kwamen sommige reacties wel over, maar wat mij betreft excuses geaccepteerd.
Jij hebt wel degelijk mensen willen beledigen, je bleef bewust aan de gang nadat allang duidelijk was dat je mensen ermee schoffeerde:quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef DeParo het volgende:
Sommige mensen voelden zich onterecht aangesproken maar dat was niet m'n bedoeling.
Op een gegeven moment werd het wel heftig en misschien dat er zo miscommunicatie was op dat ene punt.
Overdrijf eens niet zo met je jubelstemming zegquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt wel degelijk mensen willen beledigen, je bleef bewust aan de gang nadat allang duidelijk was dat je mensen ermee schoffeerde:
[NWS-FB] Oranje boven
'laffe voorouders te herdenken'.
Ondanks de jubelstemming onder de mods hier dus geen respect aan deze zijde meer voor jou.
Jullie reageren toch ook op persoonlijke titel op hem? Ik zie in elk geval niet dat het iets met moderatie heeft te maken. Bovendien spreekt hij hier iedereen aan, niet alleen jullie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Overdrijf eens niet zo met je jubelstemming zeg
Het punt is gemaakt. hij zou het niet weer persoonlijk doen. Ik accepteer dat gewoon.
Dat jullie het uit willen praten? Prima. Wanneer je dat niet wilt? Prima. Dan reageer je gewoon niet op hem. Is volgens mij ook een functie voor.
ja. en hij zegt sorry tegen iedereen dat-ie te ver is gegaan. wat wil je nou? iemand zijn hele leven achterna zitten omdat hij een keer over 'de schreef' is gegaan? doe niet zo moeilijk en richt je pijlen op iets anders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie reageren toch ook op persoonlijke titel op hem? Ik zie in elk geval niet dat het iets met moderatie heeft te maken. Bovendien spreekt hij hier iedereen aan, niet alleen jullie.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:51 schreef Disana het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik aan mag nemen dat ook voor AryaMehr een goed woordje is gedaan en dat hij ook weer gewoon kan posten.
En daar denk ik dus precies hetzelfde overquote:
Geen idee? Is er een topic over vissende polen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:16 schreef Amos_ het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd uit het topic over de Poolse vissers?
Opgelostquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:29 schreef Disana het volgende:
Indiër claimt al 70 jaar niet te eten of te drinken
Indiër leeft zonder eten en drinken
Dubbelaartje.
Polen roven wateren Nederland leegquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee? Is er een topic over vissende polen?
wat de fok! lul jij nou weer??????quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ondanks de jubelstemming onder de mods hier dus geen respect aan deze zijde meer voor jou.
Ik had deze post gemistquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:29 schreef DeParo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |