quote:Op zondag 16 mei 2010 19:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Sorry, zal even kijken voor ik ga
Merge aangevraagd. topic zat al op pagina twee.
Bedankt voor het melden![]()
Wat een gejank om meningen troll te noemen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Torrio het volgende:
Dio is dood
Zowat de helft is getroll en reactie daarop.
Getroll ja, en ik zeg ook reactie daarop, daar bedoel ik mezelf ook mee.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat een gejank om meningen troll te noemen.
Je moet je grote bek eens onder controle houden. En wegblijven uit dat soort topics als het je niets zegt of boeit.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat een gejank om meningen troll te noemen.
Dat bepaal ik zelf wel, ik geef slechts een mening. Genoeg andere fokkers die ook een mening geven als er een artiest doodgaat waar ze niets mee hebben. En zeg nou zelf, het is een nietszeggend iemand, totaal onmisbaar voor de muziek. Maar ja, je mag al niets meer zeggen tegenwoordig want dan is het al gauw een bedreiging. Pff...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je moet je grote bek eens onder controle houden. En wegblijven uit dat soort topics als het je niets zegt of boeit.
Mens ga kokenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef CartWOman het volgende:
Jij helpt zo'n topic direct om zeep met een, zelfs nu ga je nog door met je
PI gebruik. Je moet je wel heel stoer voelen nu.
Had al heel wat weggehaald, en Yvonne is er ook nog overheen geweest.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Torrio het volgende:
Dio is dood
Zowat de helft is getroll en reactie daarop.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
het is een nietszeggend iemand, totaal onmisbaar voor de muziek.
Israël en/of Palestina #63 - Waar 'lobby' een vies woord isquote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Vroeger hadden wij een centraal topic wbt Israel, is het wellicht tijd voor een subforum voor alleen aan Israel gerelateerde topics?
Er staan er nu relatief veel in NWS.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Vroeger hadden wij een centraal topic wbt Israel, is het wellicht tijd voor een subforum voor alleen aan Israel gerelateerde topics?
Er staan er nu relatief veel in NWS.
Niet alle topics hebben met het centrale topic te maken.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Israël en/of Palestina #63 - Waar 'lobby' een vies woord is
Het is er nog steeds, misschien een schopje?
Verplicht een test op inhoudelijk een discussie invoeren bij dit soort eikels die jankend naar een mod of admin lopen als ze een discussie niet de baas zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:56 schreef SolidasRock het volgende:
Wietplantage in huis woordvoerder Rita Verdonk![]()
Verplichte IQ test invoeren bij elke nieuwe registratie?
Het is idd een hele prestatie om je eigen topic om zeep te helpen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:22 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Verplicht een test op inhoudelijk een discussie invoeren bij dit soort eikels die jankend naar een mod of admin lopen als ze een discussie niet de baas zijn?
De rest van jouw hele bijdrage is in en intriest alsmede jouw soortgenootjes die koste wat kost drugs lopen te verdedigen en alles behalve ontopic gaan. Bedankt voor het melden dat jij mijn topic om zeep hebt geholpen.
Probeert.. Niet in... FB... te.. Reageren...quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:22 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Verplicht een test op inhoudelijk een discussie invoeren bij dit soort eikels die jankend naar een mod of admin lopen als ze een discussie niet de baas zijn?
De rest van jouw hele bijdrage is in en intriest alsmede jouw soortgenootjes die koste wat kost drugs lopen te verdedigen en alles behalve ontopic gaan. Bedankt voor het melden dat jij mijn topic om zeep hebt geholpen.
Getuige jouw allereerste reactie in je eigen topic laat zien dat jij de echte en enige troll bent:quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:37 schreef Topmodelz het volgende:
Inmiddels gaat de discussie in het bewuste topic de goede kant op, ook dat mag gemeld worden.
Ook de trolls discussiepartners doen nu mee. Zien jullie wel, het kán.
Als antwoord op een normale vraag. Dus tsja. Niet zo raar dat je dan backfire krijgt he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n junk die dit goedkeurt omdat je bang bent dat je stikkie wordt afgepakt?
Dat bedoel ik nou. Je gaat gewoon door met trollen. Nu zelfs dat de discussie goed lijkt te gaan. Het zit je wel erg dwars he? Hoe moeilijk is het nou om het er nou eens bij te laten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:43 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Getuige jouw allereerste reactie in je eigen topic laat zien dat jij de echte en enige troll bent:
[..]
Als antwoord op een normale vraag. Dus tsja. Niet zo raar dat je dan backfire krijgt he.
Als je dát als trollen ziet mag je eens een afspraak maken bij je psychiater...quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:45 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Je gaat gewoon door met trollen. Nu zelfs dat de discussie goed lijkt te gaan. Het zit je wel erg dwars he? Hoe moeilijk is het nou om het er nou eens bij te laten?
Hoe noem je dit dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:47 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Als je dát als trollen ziet mag je eens een afspraak maken bij je psychiater...
Het was over zei je? Scheld dan niet. En ja, als je het zo wilt noemen noem je het maar zo. Maar je hebt zélf je topic om zeep geholpen door te schelden met 'Junk' en hoe zielig gebruikers wel niet zijn. Ga dan niet mij beschuldigen terwijl je topic (en de rest van je history) genoeg over jou zegt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:49 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?Kneus.
He, ik ga plat. Succes verder met je leven (als je die wel hebt naast het F5'en op fok).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |