quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Svp Huis Zweedse Mohammed-tekenaar aangevallen even opschonen zodat er geen afleidende posts meer instaan. sluiten
zeg nieuwstrol ga eens ff weg. dat zijn gewoon 2 afzonderlijke nieuwsfeiten zoals nu al meerdere mensen aangeven.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zeg nieuwstrol ga eens ff weg. dat zijn gewoon 2 afzonderlijke nieuwsfeiten islam-bash-topics zoals nu al meerdere mensen aangeven.
nu.nl niet. Het rechtse contingent op fok maakt dat er wel van.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow... nu.nl maakt islam bash nieuwsitems? get a life man
dan moet je daar een topic over starten. het blijven 2 afzonderlijke nieuwsitems.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
nu.nl niet. Het rechtse contingent op fok maakt dat er wel van.
die zijn bijna allemaal van jouquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Svp Huis Zweedse Mohammed-tekenaar aangevallen even opschonen zodat er geen afleidende posts meer instaan.
Toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:15 schreef Arcee het volgende:
Jack De Vries vreemdgegaan #2 - Joint Strike Fucker
Jack de Vries treedt af
Misschien een merge en TT-aanpassing van het eerste topic? Naar Jack De Vries afgetreden #2 - Joint Strike Fucker.
Ik vind die juist wel weer apart kunnen. Pakt google ook beter op, dan dat we de TT aan gaan passenquote:
Ik heb hem achter al aangekaart. Ik vind de OP ook niet zo formidabel. Zo een OP veranderen doe ik ook niet zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:57 schreef Boldface het volgende:
Aanvulling: wat ook kan, is het bovengenoemde topic deel #52 van de rookverbod-reeks maken, aangezien #51 bijna vol is. Maar dan wel graag met een minder misleidende titel.
Ja, wees er blij mee, want je kan er op wachten dat de user die dit topic heeft geopend nu juist berichten van Djeez zijn hand gaat gebruikenquote:
In een OP heb ik het liever niet, maar je ziet hier de vreemdste bronnen van blogs.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:23 schreef Boldface het volgende:
Ik vind het leuk dat het 'achter aangekaart' is, maar het topic Meeroken goed voor kinderen. is nu al bijna een dag open. Ik vind het kwalijk dat mensen Fok! NWS mogen misbruiken om een foute voorstelling van zaken te geven. TS vermeldt geen bron (die er overigens wel is: http://www.extra-media.nl/nummer27/index.html?meeroken.html ). Niet alleen is de bron dubieus, het "nieuws" is ook nog eens 6 jaar oud. Maar door het als FEIT te presenteren wordt hier wel een bepaalde suggestie gewekt.
Maar niets meer melden dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 15:38 schreef Disana het volgende:
'Huurhuis onbereikbaar voor modaal inkomen' #2
Dank Europa voor verwoesten woningmarkt Nederland
Deze twee overlappen elkaar wel heel erg?
Sorry, zal even kijken voor ik gaquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Sorry, zal even kijken voor ik ga
Merge aangevraagd. topic zat al op pagina twee.
Bedankt voor het melden![]()
Wat een gejank om meningen troll te noemen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Torrio het volgende:
Dio is dood
Zowat de helft is getroll en reactie daarop.
Getroll ja, en ik zeg ook reactie daarop, daar bedoel ik mezelf ook mee.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat een gejank om meningen troll te noemen.
Je moet je grote bek eens onder controle houden. En wegblijven uit dat soort topics als het je niets zegt of boeit.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat een gejank om meningen troll te noemen.
Dat bepaal ik zelf wel, ik geef slechts een mening. Genoeg andere fokkers die ook een mening geven als er een artiest doodgaat waar ze niets mee hebben. En zeg nou zelf, het is een nietszeggend iemand, totaal onmisbaar voor de muziek. Maar ja, je mag al niets meer zeggen tegenwoordig want dan is het al gauw een bedreiging. Pff...quote:Op zondag 16 mei 2010 23:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je moet je grote bek eens onder controle houden. En wegblijven uit dat soort topics als het je niets zegt of boeit.
Mens ga kokenquote:Op maandag 17 mei 2010 00:06 schreef CartWOman het volgende:
Jij helpt zo'n topic direct om zeep met een, zelfs nu ga je nog door met je
PI gebruik. Je moet je wel heel stoer voelen nu.
Had al heel wat weggehaald, en Yvonne is er ook nog overheen geweest.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Torrio het volgende:
Dio is dood
Zowat de helft is getroll en reactie daarop.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
het is een nietszeggend iemand, totaal onmisbaar voor de muziek.
Israël en/of Palestina #63 - Waar 'lobby' een vies woord isquote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Vroeger hadden wij een centraal topic wbt Israel, is het wellicht tijd voor een subforum voor alleen aan Israel gerelateerde topics?
Er staan er nu relatief veel in NWS.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Vroeger hadden wij een centraal topic wbt Israel, is het wellicht tijd voor een subforum voor alleen aan Israel gerelateerde topics?
Er staan er nu relatief veel in NWS.
Niet alle topics hebben met het centrale topic te maken.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Israël en/of Palestina #63 - Waar 'lobby' een vies woord is
Het is er nog steeds, misschien een schopje?
Verplicht een test op inhoudelijk een discussie invoeren bij dit soort eikels die jankend naar een mod of admin lopen als ze een discussie niet de baas zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:56 schreef SolidasRock het volgende:
Wietplantage in huis woordvoerder Rita Verdonk![]()
Verplichte IQ test invoeren bij elke nieuwe registratie?
Het is idd een hele prestatie om je eigen topic om zeep te helpen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:22 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Verplicht een test op inhoudelijk een discussie invoeren bij dit soort eikels die jankend naar een mod of admin lopen als ze een discussie niet de baas zijn?
De rest van jouw hele bijdrage is in en intriest alsmede jouw soortgenootjes die koste wat kost drugs lopen te verdedigen en alles behalve ontopic gaan. Bedankt voor het melden dat jij mijn topic om zeep hebt geholpen.
Probeert.. Niet in... FB... te.. Reageren...quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:22 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Verplicht een test op inhoudelijk een discussie invoeren bij dit soort eikels die jankend naar een mod of admin lopen als ze een discussie niet de baas zijn?
De rest van jouw hele bijdrage is in en intriest alsmede jouw soortgenootjes die koste wat kost drugs lopen te verdedigen en alles behalve ontopic gaan. Bedankt voor het melden dat jij mijn topic om zeep hebt geholpen.
Getuige jouw allereerste reactie in je eigen topic laat zien dat jij de echte en enige troll bent:quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:37 schreef Topmodelz het volgende:
Inmiddels gaat de discussie in het bewuste topic de goede kant op, ook dat mag gemeld worden.
Ook de trolls discussiepartners doen nu mee. Zien jullie wel, het kán.
Als antwoord op een normale vraag. Dus tsja. Niet zo raar dat je dan backfire krijgt he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n junk die dit goedkeurt omdat je bang bent dat je stikkie wordt afgepakt?
Dat bedoel ik nou. Je gaat gewoon door met trollen. Nu zelfs dat de discussie goed lijkt te gaan. Het zit je wel erg dwars he? Hoe moeilijk is het nou om het er nou eens bij te laten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:43 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Getuige jouw allereerste reactie in je eigen topic laat zien dat jij de echte en enige troll bent:
[..]
Als antwoord op een normale vraag. Dus tsja. Niet zo raar dat je dan backfire krijgt he.
Als je dát als trollen ziet mag je eens een afspraak maken bij je psychiater...quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:45 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou. Je gaat gewoon door met trollen. Nu zelfs dat de discussie goed lijkt te gaan. Het zit je wel erg dwars he? Hoe moeilijk is het nou om het er nou eens bij te laten?
Hoe noem je dit dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:47 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Als je dát als trollen ziet mag je eens een afspraak maken bij je psychiater...
Het was over zei je? Scheld dan niet. En ja, als je het zo wilt noemen noem je het maar zo. Maar je hebt zélf je topic om zeep geholpen door te schelden met 'Junk' en hoe zielig gebruikers wel niet zijn. Ga dan niet mij beschuldigen terwijl je topic (en de rest van je history) genoeg over jou zegt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:49 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?Kneus.
He, ik ga plat. Succes verder met je leven (als je die wel hebt naast het F5'en op fok).
Je gaat gewoon door....quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:49 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Hoe noem je dit dan?Kneus.
He, ik ga plat. Succes verder met je leven (als je die wel hebt naast het F5'en op fok).
De enige die dit topic de verkeerde kant op liet gaan ben jij echt zelf. Ik heb vele malen je gevraagd hoe jij bij jouw genoemde nieuwsfeiten komt omdat deze niet in het nieuwsbericht staan. In plaats van een serieus antwoord te geven zit je ernstig dom te doen en probeer je ons te bashen/trollen maar je ziet maar niet in dat je jezelf en echt puur alleen jezelf voor lul zet en je eigen topic om zeep helpt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:37 schreef Topmodelz het volgende:
Inmiddels gaat de discussie in het bewuste topic de goede kant op, ook dat mag gemeld worden.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:37 schreef Topmodelz het volgende:
Nu quote je jezelf terwijl je weer dom gaat doen in je topic. Maargoed, dit is FB, het is niet mijn bedoeling dit topic te vullen voor jou, dat is teveel eer.quote:
Vooral zo doorgaan...quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:56 schreef SolidasRock het volgende:
Wietplantage in huis woordvoerder Rita Verdonk![]()
Verplichte IQ test invoeren bij elke nieuwe registratie?
Volgens mij ben je daar ook grotendeels zelf schuldig aan, door met zon insteek te beginnen. Topic gaat dus maar dicht.. alleen op de eerste pagina kan ik al 75% verwijderen... en op de laatste pagina is het niet veel anders. Doe normaal johquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:22 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden dat jij mijn topic om zeep hebt geholpen.
Ben ik niet met je eens. De een gaat over dat wilders liep te liegen over het onderzoek, de 2e gaat over de resultaten van het onderzoek die nu wel bekend zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:33 schreef Disana het volgende:
'Immigranteninfo van Wilders verzinsel'
Immigratie allochtonen kost samenleving 7,2 miljard
Beetje een overlap?
obvious troll is obvious? check post geschiedenis is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef gelly het volgende:
OUDNWS: VMBO is nutteloos
Nogmaals : waarom denken users dat ze dit soort dingen kunnen zeggen ?
Dan nog. Is achter in ieder geval aangegeven. Ging bij mij over de grens van een mening en een troll.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef Harlon het volgende:
[..]
obvious troll is obvious? check post geschiedenis is.
Mag de titel ook aangepast worden aub?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:27 schreef Kees22 het volgende:
Dit Israel wil mensenrechtenorganisaties illegaal maken, deel 3
mag wat mij betreft dicht en verwijderd worden.
Gelijktijdige acties.
Dat is een gesloten topic, maar die andere, daar duik ik ff in. Kom ik nog op terug.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:38 schreef Viajero het volgende:
[..]
Mag de titel ook aangepast worden aub?
TT slaat nergens op inderdaad. Topic had zelfs in EXA gekuntquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef Pool het volgende:
Kan de titel van Examen biologie lastig - ook voor de journalistiek? misschien gewijzigd worden in: "Journalisten zijn dom en lui" ?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:36 schreef Disana het volgende:
Veertien jaar cel voor homopaar Malawi
Dit gaat over 14 jaar gevangenisstraf voor twee praktizerende homoseksuelen in Malawi. Ik vind dat de TT die lading niet dekt.
Perfect!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:12 schreef Frutsel het volgende:
TT slaat nergens op inderdaad. Topic had zelfs in EXA gekuntEn geen bron zoals jij al terecht aankaart.
Zo beter?
aangepast
Dus er is kennelijk weinig bewijs voor de beweringen.quote:Hij dreigt een rechtszaak wegens smaad aan te spannen tegen de staat als de beweringen in de brief niet met feiten kunnen worden gestaafd.
dan denk ik dat TS een alu hoedje nodig heeft.quote:Het is maar overduidelijk dat elke rechtse politici die aan de macht komt in europa zomaar "verongelukt", of gewoon bruut doodgeschoten wordt.
'Markuszower zelf heeft tegenover de krant bevestigd dat de brief de reden was voor zijn vertrek.'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:57 schreef Light het volgende:
Dus er is kennelijk weinig bewijs voor de beweringen.
Ik persoonlijk vind niet dat hij nieuws dumpt. Hij reageert meerdere keren in die topics. Deze OP bijvoorbeeld Joden woedend over videogame Comedy Central vind ik niet eens zo slecht. Hij zoekt er ook nog meer bronnen bij. Ik zit alleen een beetje te twijfelen of die ene link als spam gezien moet worden, dus die vraag ik even.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:04 schreef Halcon het volgende:
Openingsposten hoeven geen aanzet tot discussie meer te bevatten? Een willekeurige dump is voldoende? http://forum.fok.nl/user/history/283515
Nigeriaanse politicus smokkelt drugs voor campagnequote:Op zondag 23 mei 2010 10:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind niet dat hij nieuws dumpt. Hij reageert meerdere keren in die topics. Deze OP bijvoorbeeld Joden woedend over videogame Comedy Central vind ik niet eens zo slecht. Hij zoekt er ook nog meer bronnen bij. Ik zit alleen een beetje te twijfelen of die ene link als spam gezien moet worden, dus die vraag ik even.
Ik snap hem nietquote:
Mja, ik weet niet hoe de andere mods erover denken, maar ik vind de user zijn mening gewoon in het topic terug. Zie ik liever dan een gedegen OP, zonder ook maar een verdere reactie van de TS in het topic zelf.quote:
Het is wel een komen en gaan van topics over Joodse mensen opeens en Israel.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind niet dat hij nieuws dumpt. Hij reageert meerdere keren in die topics. Deze OP bijvoorbeeld Joden woedend over videogame Comedy Central vind ik niet eens zo slecht. Hij zoekt er ook nog meer bronnen bij. Ik zit alleen een beetje te twijfelen of die ene link als spam gezien moet worden, dus die vraag ik even.
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:41 schreef Disorder het volgende:
Joden kunnen niks hebben. Maar geef ze een stuiver, en blij dat ze zijn! Ugh.
Volgens mij is altijd gezegd dat een OP voorzien moet zijn van een mening met argumenten i.p.v. een klakkeloze dump. Al die nutteloze Israel-bashtopics van hem kunnen toch ook wel gewoon in het Israel/Palestina-topic ?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet hoe de andere mods erover denken, maar ik vind de user zijn mening gewoon in het topic terug. Zie ik liever dan een gedegen OP, zonder ook maar een verdere reactie van de TS in het topic zelf.
Het zijn nieuwsdumps en allemaal topics bedoeld om te Israel-bashen. Dat moet hij verder zelf weten, maar kan prima in het centrale topic, aangezien het vrijwel allemaal geneuzel in de marge dat wordt aangegrepen om Israel maar weer eens te bashen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
Ik vind HAKIM een prima poster die weet hoe je een discussie en uitwisseling van meningen moet aanwakkeren. Als gevolg daarvan zijn bepaalde topics niet zo eenzijdig meer.
Inderdaad, en bovendien is het nogal generaliserend en stigmatiserend opgesteld meer dan eens,quote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij is altijd gezegd dat een OP voorzien moet zijn van een mening met argumenten i.p.v. een klakkeloze dump. Al die nutteloze Israel-bashtopics van hem kunnen toch ook wel gewoon in het Israel/Palestina-topic ?
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef rock3tcat het volgende:
Joden kunnen natuurlijk alleen maar janken & jatten...
Ik geloof wel dat één bericht in het Israël topic had gekund. Te laat. Er is een ander topic van hem wel gemerged. Hij doet me denken aan een TS die alleen maar negatieve berichten over Marokkanen post, maar ook dat was toen gewoon nieuws, net als dit gewoon nieuws is. Voordat ik in dat hokje geplaatst word, en dus selectief zou modereren. Ik vind het belangrijk dat een TS ook in zijn topic post, (en dit doet hij). Geen drama, maar wel wenselijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij is altijd gezegd dat een OP voorzien moet zijn van een mening met argumenten i.p.v. een klakkeloze dump. Al die nutteloze Israel-bashtopics van hem kunnen toch ook wel gewoon in het Israel/Palestina-topic ?
Het gaat om de vraag of het nieuwsdump is, en het is geen verplichting om een hoogbegaafde OP te maken. Dat is meer iets voor andere plekken op FOK! Wanneer je alleen nieuws dumpt zonder je verder ook maar in het topic te laten zien? Mja, dan wil er nog wel eens een slotje gezet worden. De vraag was dus niet of een user leuk postquote:Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
Ik vind HAKIM een prima poster die weet hoe je een discussie en uitwisseling van meningen moet aanwakkeren. Als gevolg daarvan zijn bepaalde topics niet zo eenzijdig meer.
ik vind zijn kwaliteiten niet alleen tegenvallen of ronduit stupide, maar bovenal erg eenzijdig.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
Nee, hij gaf zijn mening al aan in het topic dus vond ik het geen nieuwsdump. Of het wel of geen goede discussiepartner is, staat daar los vanquote:Op zondag 23 mei 2010 13:57 schreef Disana het volgende:
[..]
De vraag was wel of hij iets bijdraagt aan zijn eigen topics - dat stip jijzelf meermaals aan
Meningen zijn de basis van discussie.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, hij gaf zijn mening al aan in het topic dus vond ik het geen nieuwsdump. Of het een goede discussiepartner is, staat daar los van
Ja, maar zou hij de mening hebben dat de Palestijnen fout bezig zijn in die topics? Zou ik tot hetzelfde besluit komen. Hoe hij verder als discussie partner is? Die mening deel ik dus niet.quote:
Komt misschien wel omdat ze alleen voor jou beledigend zijn en voor de rest niet....quote:Op zondag 23 mei 2010 16:19 schreef DeParo het volgende:
Ik had enkele beledigende qoutes aangestipt volgens mij zijn die nog niet weg.
Je moet gewoon de waarheid zeggen, daar is niets mis mee. Grappen over moslims moeten kunnen, grappen over andere bevolkingsgroepen net zo, mits je ze niet beledigd. Maar nu komt de aap uit de mouw, moslims voelen zich altijd beledigd.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef DeParo het volgende:
Dus dan mag ik nu moslim grappen en beledigingen postende omdat toch alleen hakim dan beled
igd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |