Het hele artikel http://www.telegraaf.nl/b(...)r_olie__.html?p=13,1quote:Vele kilometers moeras verwoest door olie WASHINGTON/VENICE - De olie die in de Amerikaanse staat Louisiana aan land is gekomen, heeft al zeker 38 kilometer moerasland verwoest. Dat maakte Billy Nungesser, voorzitter van een gemeente in het zuiden van Louisiana donderdag bekend.
„Zeker 24 mijl in Plaquemines Parish is verwoest. Alles is dood”, aldus Nungesser. „Er is geen leven meer in de moerassen. Dit is niet meer op te ruimen.”
De in de natte gebieden aangespoelde olie vormt een logistieke nachtmerrie voor de lokale bestuurders. In de moerassen is voor reddingswerkers niets om op te staan, zwaar materiaal om de olie te ruimen kan het gebied niet in en de dieren kunnen zich makkelijk verstoppen en zijn dus moeilijk te redden.
Dus in principe wil je door niet meer voor je benzine te gaan betalen eigenlijk helemaal niet opgezadeld worden met de extranaliteiten die bij fossiel brandstoffen horen. Wel de lusten niet de lasten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
Lijkt me duidelijk idd dat BP mag gaan bloeden....
Zonder dat de benzineprijzen omhoog gaan.
Dus omdat er fouten zijn gemaakt moet ik bloeden?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus in principe wil je door niet meer voor je benzine te gaan betalen eigenlijk helemaal niet opgezadeld worden met de extranaliteiten die bij fossiel brandstoffen horen. Wel de lusten niet de lasten.
Niet alleen jij moet bloeden maar de gehele wereld moet bloeden vanwege onverantwoorde keuzes die we maken ivm extranaliteiten die we niet willen zien.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat er fouten zijn gemaakt moet ik bloeden?
Dus wanneer de belastingdienst een fout maakt bij m'n aangifte heb ik dat maar te pikken?
Wat denk je zelf?
Tja, ook al wordt alles opgeruimt, dan is het nog maar de vraag of de flora en fauna zich terug kan komen tot het zelfde niveau als daarvoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het hele artikel http://www.telegraaf.nl/b(...)r_olie__.html?p=13,1
De wetlands zijn de kraamkamers van de Golf van Mexico zoals in hele artikel is te lezen. Ik vind dat alles opgeruimd moet worden ongeacht de kosten.
Jezelf met BP vergelijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat er fouten zijn gemaakt moet ik bloeden?
Dus wanneer de belastingdienst een fout maakt bij m'n aangifte heb ik dat maar te pikken?
Wat denk je zelf?
??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:04 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Jezelf met BP vergelijkenlijdt er eentje aan overmoed.
Teveel PVDA programmatjes gelezen zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |