Ik studeer liever als het prutweer is dan wanneer het buiten zonnig is hoor. Dan wil ik naar buiten, nu valt die drang nogal mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Deprimerend en niet bepaald studie-verbeterend.
Maar maak ik mezelf depressief en hangerig door naar dit weer te kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik studeer liever als het prutweet is dan wanneer het buiten zonnig is hoor. Dan wil ik naar buiten, nu valt die drang nogal mee.
Doe ik al de hele weekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:02 schreef Fems het volgende:
Gewoon niet studeren renesite! Lekker niksen, in bed liggen en een filmpje kijken
Ik ga zo maar lekker even zwemmen!
ik vind het heerlijk met dit weer. Het is bijna droog, dus er is niets aan de hand hierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jij werkte bij TNT toch?Lijkt me ook niet leuk, met dit weer post bezorgen.
er niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Knuffleheinz het volgende:
Waar is de markt eigenlijk, nu er kermis is enzo.
Ik zag al wel wat kraampjes die normaal op de Grote Markt staan in de Oude Ebbinge. Dus misschien is alles naar de zijstraaten verplaatst?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Knuffleheinz het volgende:
Waar is de markt eigenlijk, nu er kermis is enzo.
Vind dat sowieso niet een fijne plek om te pinnenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:38 schreef kikoooooo het volgende:
Meer mensen geskimmed na koninginnedag? De rekeningen van mijn broer en zus en een vriend van mn broer zijn compleet leeggepind na pinnen op koninginnedag, bij de frieslandbank. Mooi klote.
Ik heb daar 's avonds gepind, niks gemerkt nog.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:38 schreef kikoooooo het volgende:
Meer mensen geskimmed na koninginnedag? De rekeningen van mijn broer en zus en een vriend van mn broer zijn compleet leeggepind na pinnen op koninginnedag, bij de frieslandbank. Mooi klote.
Der Führer ist allang weer geflogen. Er waren ook maar 60 demonstranten.quote:
Je wordt er anders wel goed nat vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk met dit weer. Het is bijna droog, dus er is niets aan de hand hier
Een dag zonder jou voelt als een maandquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:45 schreef JH87 het volgende:
Nounou, zo lang ben ik nou ook weer niet weggeweest.
Aw. Dan ga je nog een paar taaie maanden tegemoet, want ik ga komende week weer een paar dagen weg.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Een dag zonder jou voelt als een maand
nee, je staat eerder bij de ABN aan de andere kant van de weg te pinnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind dat sowieso niet een fijne plek om te pinnen![]()
!
Mwah, als er geen relkinderen in de buurt zijn ga ik mooi naast Vindi pinnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, je staat eerder bij de ABN aan de andere kant van de weg te pinnen.
Maar die had je ook weer terug gekregen toch?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Fems het volgende:
Ze hadden wel mijn porto gejat in grunn! Kutmensen:P
Die van mijn vriendin ook. Gelukkig de volgende dag op het politiebureau kunnen ophalen, zij het min ¤30. Alle pasjes/kaartjes/foto's zaten er nog wel gewoon in. Maar toch he.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:17 schreef Fems het volgende:
Ze hadden wel mijn porto gejat in grunn! Kutmensen:P
Ja, dat is waar! Maar nu zit ik nog zonder pinpas. Aangezien ik die al geblokkeerd had!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar die had je ook weer terug gekregen toch?
Hoe kun je leven zonder pinpas?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:20 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, dat is waar! Maar nu zit ik nog zonder pinpas. Aangezien ik die al geblokkeerd had!
Inderdaad, mijne was in de fietstas van iemand gegooid. Zonder geld, maar ik had niet zoveel op zak, omdat ik die avond niet van plan was weer te drinken! Dus uiteindelijk maar 10 euro ofzo eruit. Pasjes en al zaten er nog in:)!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die van mijn vriendin ook. Gelukkig de volgende dag op het politiebureau kunnen ophalen, zij het min ¤30. Alle pasjes/kaartjes/foto's zaten er nog wel gewoon in. Maar toch he.
Het is best irritant! Ben een paar dagen bij paps en mams geweest, daarna wat geld geleend van hun. En nu maar geen onnodige dingen kopen!quote:
Okee, dat scheelt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Het is best irritant! Ben een paar dagen bij paps en mams geweest, daarna wat geld geleend van hun. En nu maar geen onnodige dingen kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |