Appel-kruimeltoart.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:39 schreef Bob. het volgende:
Ik, in Wageningen.![]()
En wat voor taart Oneself?
Zjuust.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:48 schreef Oneself het volgende:
Nope.
Maar ik heb wel een taart gemaakt, anyone?
Haha, ik moest hardop lachen om dat ´je kent me niet´ in je signature.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:22 schreef Renesite het volgende:
Maar ik zag DaD in het vorige topic?!
Kom maar naar Zwolle dan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:18 schreef Luco het volgende:
[..]
Lekker! Kom je een stukje brengen of moet ik langskomen
?
Ik ben morgen in Assen, is dat ook goed?quote:
Welnee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:22 schreef Renesite het volgende:
Maar ik zag DaD in het vorige topic?!
Okeequote:Op zondag 25 april 2010 00:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Welnee.
Veertig cupcakejes staan bakken voor een bestelling die morgen wordt gehaald, vanavond. Bedtijd nu..
vertel ...quote:Op zondag 25 april 2010 12:46 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben heeeel boos op een zekere fok!ker.
Ja ik kwam iemand tegen in de Warhol gisteravond dus ik zo vriendelijk naar 'm lachen, negeert 'ie me, dus ik zo: 'Herken je me niet meerquote:
Dat is zeer ernstig. Terecht dat je boos bentquote:Op zondag 25 april 2010 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kwam iemand tegen in de Warhol gisteravond dus ik zo vriendelijk naar 'm lachen, negeert 'ie me, dus ik zo: 'Herken je me niet meer?' Hij: '
'
Ik wist het wel, kwam alleen even niet op je naamquote:Op zondag 25 april 2010 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kwam iemand tegen in de Warhol gisteravond dus ik zo vriendelijk naar 'm lachen, negeert 'ie me, dus ik zo: 'Herken je me niet meer?' Hij: '
'
Niet waar, je keek gewoon zo van 'ik heb geeeeen idee wie je bentquote:Op zondag 25 april 2010 14:09 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik wist het wel, kwam alleen even niet op je naamEn toen liep je ineens weg
heheh. Nou je was helemaal opgedirkt, dus ik moest wel ff nadenkenquote:Op zondag 25 april 2010 14:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar, je keek gewoon zo van 'ik heb geeeeen idee wie je bent' dus toen zei ik dat je je moest schamen en ging ik maar weg
Ow jawel hoor. Alleen om dat t9 foutje? Zo zat was ik trouwens niet jopquote:Op zondag 25 april 2010 15:06 schreef JH87 het volgende:
Dat sms'je wil je niet als bewijs laten dienen.
Jammer dat je niet konquote:
Te lam om rechtop te staan? Zoeen hadden ze er vorige week ook al in het arsenaal. Ik wist niet hoe snel ik d'r blikken moest ontwijken.quote:Op zondag 25 april 2010 15:12 schreef Slaif het volgende:
Jammer dat je niet kon![]()
Ik zag gister trouwens een monsterlijk dikke pad voorbij komen waar ik oprecht van schrok. Gaat degene die mee was er de hele avond mee vozen...Nou ik kots liever van drank.
Relevant?quote:Op zondag 25 april 2010 17:02 schreef Q.E.D. het volgende:
Ajax![]()
Mijn voorspelling: Joden: 3 - Marokkanen: 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |