Dat is het tempo van tegenwoordig.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:20 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat?
Nu alweer met Groningen #417 beginnen?
Damn... dat gaat snel.
Mag ik dus blij zijn dat ik hier zit en niet in twente.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef RedFever007 het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud ?
Keek net even bij de gevoelstemperatuur op buienradar:
Meetstation Groningen (tijd / temp / windms / gev. tmp): 10:20 5.9 9.3 0.9
0.9bbrrrrrrrr Alleen in Twente was het nog een tiende graad kouder
Ik heb het lekker warmquote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef RedFever007 het volgende:
Hebben jullie het ook zo koud ?
Keek net even bij de gevoelstemperatuur op buienradar:
Meetstation Groningen (tijd / temp / windms / gev. tmp): 10:20 5.9 9.3 0.9
0.9bbrrrrrrrr Alleen in Twente was het nog een tiende graad kouder
Klaverjassen?quote:
Nee, helaas niet in Groningen. Hij past ook niet in mijn auto.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:56 schreef nietzman het volgende:
Heb je ook een sjoelbak? Sjoelen is vet.
Helaas, ligt nu ook niet in Groningenquote:
Ah, wij zijn ook fervent spelletjesspelers. We hebben een kast vol staanquote:Op woensdag 21 april 2010 11:53 schreef Nixx- het volgende:
Ja, kan ook.
Je kan het wel alleen doen met 4 mensen en ze moeten het ook wel kunnen spelen.
Niet iedereen kan elke week, dus de groep grootte verschilt per week.
Dus het is zo:
Kolonisten van Catan: 3-6 personen
Poker: 5+ mensen
Thuis heb ik wel veel en veel meer spelletjes liggen, maar niet iedereen heeft overal zin in.
nuttelozer dan de mijne?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:17 schreef Luco het volgende:
En toen was het alweer middag... Wat een nutteloze ochtend heb ik toch meegemaakt...
Ik heb morgen tentamen. Mijn ochtend bestond uit een willekeurig niet gerelateerd boek lezen en ER kijken.quote:
Een beetje ontspanning van een goed boek moet je niet onderschattenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik heb morgen tentamen. Mijn ochtend bestond uit een willekeurig niet gerelateerd boek lezen en ER kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |