Rijmen is blijkbaar niet een van je sterke puntenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:14 schreef MaxMark het volgende:
Niks persoonlijks hoor, maar nu rijmt het.
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Rijmen is blijkbaar niet een van je sterke punten
Daar ben ik al geweest. Wel leuk, maar je mag er niet roken.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:18 schreef Jesse_ het volgende:
Bestaan allemaal nog.
Maar je kan het allerbest naar de Pintelier
Hap <-> Sjap? Wat mis ik?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:15 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Rijmen is blijkbaar niet een van je sterke punten
Dat mag je volgens mij in geen een van die kroegenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest. Wel leuk, maar je mag er niet roken.
Kut, dan wordt het toch weer de Drie Uiltjesquote:Op woensdag 14 april 2010 18:25 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat mag je volgens mij in geen een van die kroegen
Had ik toch die reep mee moeten nemen gisterenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:47 schreef Fems het volgende:
Ik ben echt verschrikkelijk lui vandaag. En ik heb zin in chocola, maar dat hebben we niet.
De Spieghel en De Blauwe Engel ftw.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:18 schreef Jesse_ het volgende:
Bestaan allemaal nog.
Maar je kan het allerbest naar de Pintelier
Café de Laatste Eisprongquote:Op woensdag 14 april 2010 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, dan wordt het toch weer de Drie Uiltjes
Ik ben te jong voor wanhopige vrouwen van 35+quote:
Op het station.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Roken in café's.
Koop een sixpack en ga bij een rookpaal zitten.
Maar wie leest de LaPo dan ookquote:Op woensdag 14 april 2010 18:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mij een beetje "![]()
"-en en niet eens weten waarover je het hebt
Welkom in het topic, trouwens.
Ik nietquote:Op woensdag 14 april 2010 18:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ben te jong voor wanhopige vrouwen van 35+
Roken is zo 2003.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet
En roken in caf'é's is niks mis mee, hoort erbij. Dat ze het in restaurants verbieden prima, maar kom op aan de bar hangen zonder peuk?
Checkquote:Op woensdag 14 april 2010 18:38 schreef Bob. het volgende:
Ik geloof dat je in het Pakhuis nog wel mag roken, toch?
In café's hebben mensen er ook last van. En hoe moeilijk is het om even naar buiten te gaan als je per sé wilt roken?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En roken in caf'é's is niks mis mee, hoort erbij. Dat ze het in restaurants verbieden prima, maar kom op aan de bar hangen zonder peuk?
Hoe moeilijk is het om cafés te hebben waar je mag roken en cafés waar je niet mag roken. Hebben ze in Duitsland ook, werkt prima.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
In café's hebben mensen er ook last van. En hoe moeilijk is het om even naar buiten te gaan als je per sé wilt roken?
Want roken staat gelijk aan gezelligheidquote:Op woensdag 14 april 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om cafés te hebben waar je mag roken en cafés waar je niet mag roken. Hebben ze in Duitsland ook, werkt prima.
Al zijn de cafés waar je niet mag roken daar wel verreweg het saaist
Nee, maar mensen die roken zijn over het algemeen wel gezelliger, meer levensgenieters.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Want roken staat gelijk aan gezelligheid.
Wat een onzinquote:Op woensdag 14 april 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die roken zijn over het algemeen wel gezelliger, meer levensgenieters.
Hm laatste keer dat ik daar was nait..quote:Op woensdag 14 april 2010 18:38 schreef Bob. het volgende:
Ik geloof dat je in het Pakhuis nog wel mag roken, toch?
Waarschijnlijk omdat ze korter te leven hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die roken zijn over het algemeen wel gezelliger, meer levensgenieters.
Mensen die elkaar in de bek schijten vinden zichzelf ook levensgenieters, ik denk dat ik eens gezellig naar een mesthoop ga dan!quote:Op woensdag 14 april 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Nicotine kun je ook in je bier gooien.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:22 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze korter te leven hebben.
haha, dankje. Ik dacht dat het om de TT ging. namelijk "stad" en "sjap"quote:Op woensdag 14 april 2010 18:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mij een beetje "![]()
"-en en niet eens weten waarover je het hebt
Welkom in het topic, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |