Haha ja, heb me dood gelachen toen ik bij de apotheek (boterdiep) kwam en ze niets met m'n recept konden omdat ze zonder stroom zatenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:54 schreef mamaisboos. het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen zonder stroom op het moment?
Hoor verschillende klachten vanuit omgeving Korreweg
Dijenkletser, inderdaadquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha ja, heb me dood gelachen toen ik bij de apotheek (boterdiep) kwam en ze niets met m'n recept konden omdat ze zonder stroom zaten!
Oké zo grappig was het nietquote:
En, hoeveel weeg je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké zo grappig was het nietmaar wel voor het eerst in m'n leven stond ik als enige in een apotheek. Normaal zijn ze afgeladen.
En de weegschaal deed het nog wel
Åansteller.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:24 schreef Slaif het volgende:
Durf mn honingthee niet op te drinken...
Vanwaar de angst?quote:
Triest (ik weet gewoon serieus niet hoe je een trema doet op m'n macbook die ik toch zeker al een hele poos heb), bij 't wataaaaaah, nog nooit geweest. Ik ben afgelopen jaar nergens heen geweest so i'm dying to leave.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ga toevallig over 2,5 week weer die kant op. Sowieso elk jaar dat ik er een keer heen ga, familie bezoeken enzo. Waar heb je jouw tripje naar geboekt dan?
Zo lekker dutje doenquote:
Ben je 1.27?quote:
Option key + u en dan de letter waar de trema op moet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Triest (ik weet gewoon serieus niet hoe je een trema doet op m'n macbook die ik toch zeker al een hele poos heb), bij 't wataaaaaah, nog nooit geweest. Ik ben afgelopen jaar nergens heen geweest so i'm dying to leave.
oh en @ Bob, jaa ik haal regelmatig koffie bij de Simon maar mijn snelfilterkoffiemachineding weet het altijd weer te verpesten.
haha geez, het is voor over een uurtje dus dat gaat niet lukken. ik geloof dat we het toch maar bij pannekoeken houden dan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:32 schreef Fems het volgende:
Een grote pan met soep doet het hem meestal wel goed? Daarnaast allemaal kleine hapjes? een tortilla maken, een hartige taart, goede tonijnsalade met boontjes en aardappelen er in?
ja zijn die goed? ik ga 's kijken!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Option key + u en dan de letter waar de trema op moet.![]()
En dan moet je een cafetière kopen, kosten niks en mijn koffie is altijd heerlijk.
Sommigen in dit topic kennen elkaar ook irl ja. Bob., Chipszak, JH87, Nietzman en Slaif kennen elkaar sowieso. Ik ben alleen Fems een keer tegen 't lijf gelopen in de stad. BreathTaking kent het eerste rijtje volgens mij ook en NelsonWandelaar (Die leer je nog wel kennen) kent Slaif.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:56 schreef Oneself het volgende:
[..]
haha geez, het is voor over een uurtje dus dat gaat niet lukken. ik geloof dat we het toch maar bij pannekoeken houden dan.![]()
thanks tho
jullie kennen elkaar allemaal ook irl dus?
Oh, met een perculator is meestal wel juist lekkerder. Dus dan weet ik niet wat je mis doet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
ja zijn die goed? ik ga 's kijken!
ik heb al een perculator voor espresso, maar echt 'normale' koffie krijg je daar ook niet mee.
Ik ken helaas nog niemand.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:56 schreef Oneself het volgende:
jullie kennen elkaar allemaal ook irl dus?
Ik zie Slaif tegenwoordig regelmatigquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:39 schreef Bob. het volgende:
Met dat elkaar kennen valt ook wel mee toch? Geloof dat alleen Slaif, Nietz en Jop elkaar regelmatig zien.
Zou ze willen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:01 schreef Luco het volgende:
BreathTaking kent het eerste rijtje volgens mij ook
Ik vind het weinig heur. Ben zelf 85. JIj jop?quote:
Ik heb Slaif en Nietz al heul lang niet meer gezien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:39 schreef Bob. het volgende:
Met dat elkaar kennen valt ook wel mee toch? Geloof dat alleen Slaif, Nietz en Jop elkaar regelmatig zien.
kloptquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:23 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb Slaif en Nietz al heul lang niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |