quote:Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef ElisaB het volgende:
Zoals sommigen van jullie wellicht al weten, kamp ik met lichamelijk verval. Iets met 'de veertig voorbij en het begin van het eind, volgens mammaElisaB
Van alles en nog wat, maar voor hier van belang: vorig jaar zomer ontstond een tennisarm. Met een injectie (enkele weken later) was deze prettig snel verdwenen, maar ergens in november was ie weer terug. 'Doe het maar een beetje rustig aan en kijk het even aan' hielpen niet en de pijn werd steeds erger. Een week of wat geleden heb ik me op eigen initiatief aangemeld voor een behandeling. Dat heeft de boosdoener op zich veel goed gedaan, maar het probleem was ondertussen een stuk groter geworden dan alleen die ene pees. Door de maandenlange ontsteking en immobiliteit van het gewricht is de boel volledig vast gaan zitten (iets met verkalking en vervetting door ontstekingssmurrie... iemand nog een krentenbol??).
Om kort te gaan: de medicus die zich vanaf vandaag over dat probleem is gaan buigen heeft mij aangeraden voorlopig af te zien van 'zinloos klikken en pc-gebruik voor de lol'. Het zou vast wel weer eens goed komen, maar voorlopig even niet.
En omdat ik niet chronisch gehandicapt wil worden - althans zeker nu nog niet - ga ik écht downscalen. Mijn werkzaamheden op kantoor zijn aangepast en daarnaast moet ik een aantal taken neerleggen. En een daarvan is zeker FOK!
Geen idee wat jullie ervan vinden, maar ik vind het jammer. Helaas vind ik dat het zo is dat je niet 'een beetje' kunt FOK!ken, dus dan maar helemaal niet. Althans niet met een verplichting.
Ik was er al maanden amper tot niet, maar de milde druk ligt er wel. Daar wil ik vanaf, jullie moeten duidelijkheid krijgen. Om kort te gaan: ik stop ermee.
Nu wil ik best nog van alles zeggen, maar vanuit de keuken wordt geroepen dat het eten klaar is...
Dan zwaai ik hier nog naar je.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het laatste deel nog even uitgelezen () en lees hier ook gewoon nog even mee
Wat leuk, ik heb d'r zin inquote:Op woensdag 7 april 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga je mini-meeten; vraag maar aan Greys
Wat? Waar? Wanneer? Ooooohquote:Op woensdag 7 april 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga je mini-meeten; vraag maar aan Greys
Oh, ik dacht alweer dat ik iets gemist had, maar het is ZuidWesters onderonsje begrijp ik alquote:Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we nog even plannen
Maar de intentie is er!
Volgens mij ligt dat eraan of jij bereid bent om naar het zuid-westen af te zakkenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alweer dat ik iets gemist had, maar het is ZuidWesters onderonsje begrijp ik al
Dan krijg je hier gewoon ook nog even eenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het laatste deel nog even uitgelezen () en lees hier ook gewoon nog even mee
Ik zag hem al, is al dicht.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[SC] 699, die ik open namens Maes !!!!!!!!!!
Deze mag dicht, ik probeerde dr alleen maar even te helpen
Tuurlijk!quote:Op zondag 11 april 2010 19:30 schreef Muks het volgende:
zou iemand in dit topic nog ff het subforum fauna willen toevoegen... ik klikte te snel :
Katten weren uit mijn tuin... maar hoe ?
nee totaal niet, maar t is zonde van ieders energie. ben al bang voor wanneer dat andere dier wat krijgtquote:Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, maar vind je dat dan zielig voor Braddie of zo?
Misschien leert ie er nu wat van.quote:Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee totaal niet, maar t is zonde van ieders energie. ben al bang voor wanneer dat andere dier wat krijgten de topics die dan volgen
Dat had prima in FB gekund m.i.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:41 schreef Poeke het volgende:
Users die expres reacties uitlokken in F&F
maar waarom word er dan niet gereageerd op mijn post van gisteravond? over dat topic?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had prima in FB gekund m.i.
Want hier ook maar even: bekijk de laatste Braddie topics eens in F&F?
Vooral die laatste is echt snel gesloten.
En ook jouw opmerking in FB over BHFH heb ik op gereageerd en ben extra mee gaan kijken daar.
We kunnen nou eenmaal niet alles maar op slot gooien dat niet iedereen aan staat.
tuurlijk mag je slapenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat was gisteravond rond middernacht.
En geloof het of niet, maar ook mods slapen nog wel eens
Anders reageren we er echt wel op en dat hadden we dan vanmorgen nog gedaan.
Ik vind dan ook dat we deze discussie, als jullie die nodig vinden, verder in FB gaan voortzetten.
Want door dit soort topics geef je JUIST die eventuele 'trolls' de aandacht van wie jullie niet vinden dat ze die verdienen.
Je bedoelt die van middernacht, gisteravond?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar waarom word er dan niet gereageerd op mijn post van gisteravond? over dat topic?
al was t maar een reactie van ik ben t er niet mee eens, topic blijft open oid
Oh gelukkigquote:
First things first.quote:daarom haal ik ook in mijn topic aan dat t aan t tijdstip ligt, maar, hier reageer je vanmorgen wel op t linkje van Poeke, en in dat topic, zodoende dat ik dan t gevoel krijg dat je dat wel gelezen hebt, en mijn post niet.
niet verongelijkt hier oid. k probeer alleen duidelijk te maken hoe dat hier overkomt
Juistquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:29 schreef WRH het volgende:
denk zelf dat ondanks dat een topic overduidelijk geopend is om te stangen, het wel degelijk kan uitlopen in een goede discussie.
iemand kan dan wel een achterlijke openingspost hebben die nergens op slaat, bv een voorbeeld noemen dat echt idioot is, maar het is dan volgens mij ook aan de users van deze pijlert om te beslissen wat daar mee gebeurd; laten we het topic direct links liggen wegens te hoog gehalte onzin, of snijdt het wel degelijk een onderwerp aan waar we verder over kunnen praten en laten we dan dus gewoon de TS links liggen en kan het topic zelf toch nog een waardevolle, boeiende of leuke discussie opleveren.
Nee, dat kan niet. Of misschien kan het technisch gezien wel, geen idee, maar bij mijn weten gebeurt dat nooit. Je hebt een ban voor het gehele forum, niet alleen voor (een) gedeelte(s).quote:vind het jammer dat er mensen zijn die het blijkbaar nodig hebben om op deze manier een geintje te maken en vind het helemaal dieptriest dat dat soms zelfs op topics gebeurd waar beestjes (net) zijn overleden, dan stamp je wel echt op iemands gevoelens en zo iemand krijgt wat mij betreft een definitieve ban van deze pijlert (kan dat?)
Dat ligt er aan. Met zijn posts zelf gaat hij echt niet altijd over de schreef.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Maar zo een Braddie zelf, die krijgt niks geen notes voor al dat gekanker en zo?
Als zijn opmerkingen notewaardig zijn word hij ook genote, net als jij en ik en iedereenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Maar zo een Braddie zelf, die krijgt niks geen notes voor al dat gekanker en zo?
ah ok, jammer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Of misschien kan het technisch gezien wel, geen idee, maar bij mijn weten gebeurt dat nooit. Je hebt een ban voor het gehele forum, niet alleen voor (een) gedeelte(s).
Dat kan je in Vraag en Aanbod doen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik hier ook mijn bench te koop zetten?
Dankjewel!quote:
Thnx, ik heb hem gesloten, ik neem later vandaag even contact op met de TSquote:
He. Ho.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Seriously, ga je nou daar staan mekkeren om toestemmingZie hoeveel DTH topics er zijn, en het is non-profit
Oh, jij was precies tegelijk terug als ik dus!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx, ik heb hem gesloten, ik neem later vandaag even contact op met de TS
Ik gun het ze wel hoor, maar voor iedereen geld hier dezelfde regels, of het nu om een non-profit organisatie gaat of niet..quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Seriously, ga je nou daar staan mekkeren om toestemmingZie hoeveel DTH topics er zijn, en het is non-profit
Ik heb net jou een PM terug gestuurdquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, jij was precies tegelijk terug als ik dus!![]()
Ik had je al gePMd vanmorgen, ik kon ff niets doen, computers lagen plat.
Dan bereik je alleen de mensen die in die topics mee doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Senes, kunnen we er niet melding van maken in het Adoptietopic? Waar we onze eigen DTH huisdieren hebben?
Is dat een plan?
Dat is ook zo, maar F&F moet ook geen goededoelenfestijn wordenquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan bereik je alleen de mensen die in die topics mee doen.
Mss is wel iemand sneller geneigd een keer kaarten te kopen ipv een adoptie of zo
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar F&F moet ook geen goededoelenfestijn worden
Hoe zeer dit doel me ook aan het hart gaat, ze kunnen geen uitzonderingspositie krijgen.
Dus we moeten even goed kijken wat we hiermee kunnen doen.
Oh nou daar ben ik het ook wel helemaal mee eens hoor, niet dat dat er verder toe doetquote:Op vrijdag 16 april 2010 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar F&F moet ook geen goededoelenfestijn worden
Hoe zeer dit doel me ook aan het hart gaat, ze kunnen geen uitzonderingspositie krijgen.
Dus we moeten even goed kijken wat we hiermee kunnen doen.
Ze mailen ons ook steeds netjes van Dierenthuis. Misschien dat ik dan zelf een melding er van maak in het Adoptietopic? Dat er via die site kaarten te koop zijn? Aangezien de opbrengst geheel ten goede komt aan de verhuizing van DTH kunnen we het wellicht wel in dat topic noemen. Denk er maar even over na.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou dat dus.
Ik heb in de loop der tijd heel wat topics van mensen voor hele goede doelen gesloten en het voelt gewoon niet goed om dit dan wel toe te staan.
En als het nou een vaste user was geweest dan had een suggestie in dat topic absoluut geen probleem gevonden, nu heb ik er wel wat moeite mee eerlijk gezegd.
Ik zag het!quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:59 schreef Poeke het volgende:
Senes en Greys, heb jullie PM-metje doorgestuurd van TS
Past misschien beter in het Review forum. Daar worden voor Insiders (en misschien al voor Buzzer) aparte topics geopend.quote:Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
In hoeverre is het toegestaan om topics te openen over producten voor huisdieren? In dit geval gaat het om Pedigree Souplesse waarvoor ik 'Buzzer' ben sinds afgelopen weekend. Simpel gezegd: ik moet reclame maken voor dat product en doe door het product te gebruiken (in dit geval onze honden dus)
Daarnaast heb ik een aantal codes gehad voor proefpakketten en die zou ik kunnen delen met mede-fokkersHet topic zou meteen kunnen dienen als mijn online Buzz
Even overlegd, en we hebben toch liever niet dat er aparte topics voor dat soort dingen komen in F&F.quote:Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
In hoeverre is het toegestaan om topics te openen over producten voor huisdieren? In dit geval gaat het om Pedigree Souplesse waarvoor ik 'Buzzer' ben sinds afgelopen weekend. Simpel gezegd: ik moet reclame maken voor dat product en doe door het product te gebruiken (in dit geval onze honden dus)
Daarnaast heb ik een aantal codes gehad voor proefpakketten en die zou ik kunnen delen met mede-fokkersHet topic zou meteen kunnen dienen als mijn online Buzz
Ik dacht, ik hou de goede zin er even inquote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef ElisaB het volgende:
Tis nog steeds om te janken, hoewel het iets beter lijkt te worden. Misschien is het gewenning, maar ik heb er iets minder hinder van. In elk geval ben ik er nog lang niet. Ik kom wellicht wel eens terug, maar volgens mij kunnen jullie gerust mijn kleurtje uitgummen....
Nou... uhm... yay?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
Crosspost update
[..]
Ik dacht, ik hou de goede zin er even in
Neem je tijd, waarschijnlijk is het ook niet snel gekomen dus zal het ook tijd nodig hebben om te verbeteren. En wel om jezelf blijven denken hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Nah, weet je wat het is, ik kan er maar beter een beetje om proberen te lachen, want anders ging ik er nog van huilen
Maar ff serieus: het gaat wel wat beter denk ik. In elk geval wordt het anders. Dus er zit beweging in. Maar snel gaat het niet
Done!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:06 schreef sigme het volgende:
ElisaB! Sterkte met de voorpoot!
Ontopic: de varkens zijn er (waarvan eentje met een zere voorpoot, toeval bestáát niet, ik zweer 't je).
Wil iemand de verwachtingsvolle titel bijstellen?
sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens!)
bvd!
Dank, PR-damequote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
Nah, weet je wat het is, ik kan er maar beter een beetje om proberen te lachen, want anders ging ik er nog van huilen
Maar ff serieus: het gaat wel wat beter denk ik. In elk geval wordt het anders. Dus er zit beweging in. Maar snel gaat het niet
Yup en hoe goed bedoeld ook, we kunnen daar geen aparte topics voor laten openen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Dierenthuis fotokaarten
Is hier al es weer contact over geweest?
Oke, tnxquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Yup en hoe goed bedoeld ook, we kunnen daar geen aparte topics voor laten openen.
Want dan moeten we dat anderen ook toestaan natuurlijk, om spullen te verkopen voor het goede doel en het is niet de bedoeling dat F&F een goede-dieren-doelen-verzameling gaat worden.
We besteden al vrij veel aandacht aan Dierenthuis in verschillende topics en daar moet het dan bij blijven
Wheheh, ja inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:50 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij heb ik er de verkeerde tag aan gehangen
Wat voor hamster is dit nou??
Gedaan!quote:Op maandag 3 mei 2010 18:11 schreef odebeijer het volgende:
Wil één van jullie lieve mods mijn titel aanpassen? Moederpoes Maud en haar 5 kleintjes Er zijn inmiddels 5!!! kittens uit de moederpoes gekropen. "Moederpoes Maud en haar 5 kleintjes" << Lijkt mij wel een leuke titel.
Ik kom even kijken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Igen het volgende:
Dit topic:
duiven gif waar en hoe te krijgen..
Ik weet dat het geen leuk onderwerp is.
Maar de stadsduif is geen beschermde diersoort en het weghalen van nesten en het doden van de dieren bij overlast is dus gewoon toegestaan, zoals de rechter in een zaak tegen de gemeente Groningen oordeelde:
http://jure.nl/ay3913
De redeneringen in de laatste twee posts kloppen dus niet. En het genoemde argument voor het slotje vervalt dus eigenlijk ook.
Dan nog wil ik eigenljk liever geen gifmengideeen in F&Fquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Igen het volgende:
Dit topic:
duiven gif waar en hoe te krijgen..
Ik weet dat het geen leuk onderwerp is.
Maar de stadsduif is geen beschermde diersoort en het weghalen van nesten en het doden van de dieren bij overlast is dus gewoon toegestaan, zoals de rechter in een zaak tegen de gemeente Groningen oordeelde:
http://jure.nl/ay3913
De redeneringen in de laatste twee posts kloppen dus niet. En het genoemde argument voor het slotje vervalt dus eigenlijk ook.
Dat vind ik dan weer wél een heel goede reden om het slotje erop te laten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan nog wil ik eigenljk liever geen gifmengideeen in F&F
Dan zet ik die er gewoon ook bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wél een heel goede reden om het slotje erop te laten.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:20 schreef computergirl het volgende:
kunnen jullie twee topics samenvoegen?
Koolmees tikt tegen nestkast (Deel 2) & Koolmees tikt tegen nestkast 2
De laatste moet blijven bestaan
Je bent dr weer????????? !!!!!!!!!!quote:
Ja, dit is verwarrend Elies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
Ja, dit is verwarrend Elies!
Ik heb het in de gaten; zal er voortaan verder vanaf blijven,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Maar het is wel gezellig!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten; zal er voortaan verder vanaf blijven,
Volgens mij bedoelde niemand het zo hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gekkert!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, was een beetje druk, vandaar wat kort. Niets aan de handquote:
Heeeey you. Hoestie nou?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef ElisaB het volgende:
Er staat nog 'moderator' achter mijn naam, dus dan moet je wel eens wat; dit leek me vrij simpel
Sorry, we zaten even bij Thiemequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
Mag hier nog een deel 2 van komen, maar dan gedrag van baas en hond in t algemeen of zo? Denk niet dat het na deel 2 nog heel hard gaat lopen of zo, dus gewoon even tussendoor.
Onbekende honden die in de aanval gaan
Donequote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:20 schreef Poeke het volgende:
Lieve modjes,
Willen jullie de TT van Gastgezin RedCat: Poeke's 5e, 6e en 7e nestje! - Druk! wijzigen naar Gastgezin RedCat: Poeke's 5e, 6e en 7e nestje! - Druk!
Mijn dank is groot
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:34 schreef blup het volgende:
Kunnen katten en honden haters geen lifetime ban hier krijgen?
Dit is het "algemene" topic:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Estola het volgende:
hallo allemaal,
de zoekfunctie doet niet wat ik wil of de laatste topics over dit onderwerp zijn echt van jaren geleden...
Kan iemand mij de weg wijzen naar een topic over konijnen (specifiek... dan graag grote konijnen rassen)
Alvast bedankt!
Dank je welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is het "algemene" topic:
[centraal] Konijnentopic mét foto's ! #11
En als je een eigen topic wilt openen en/of specifieke vragen hebt mag dat ook gewoon.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:39 schreef Rewimo het volgende:
mirando geldrop
Iemand die zich speciaal aanmeldt om te vertellen hoe goed een dierenpension met een slechte naam is
Valt ook helemaal niet op hè
Joh, wist je nog niet dat je een arrogant trutje bent dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
Hey, ik denk dat ik dat arrogante trutje benIk zei deze week in een topic hier iets over Mirando
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joh, wist je nog niet dat je een arrogant trutje bent dan?Trut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
Gekke bekken verzamelen!!
Lijkt me niet helemaal de bedoeling van het topic
(de tekst dan, foto is leuk)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Voor ik er een topic over open......Asiel-actie 2010? Staat er al wat op de planning?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Hahaha sorry![]()
Ik vond het al gek, meestal is dat na 13 pagina's, maar nu naar 7
Het is hier iig 34 graden binnen
En nu zijn er kuikentjes! Mag de TT naar sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes!) ?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:06 schreef sigme het volgende:
ElisaB! Sterkte met de voorpoot!
Ontopic: de varkens zijn er (waarvan eentje met een zere voorpoot, toeval bestáát niet, ik zweer 't je).
Wil iemand de verwachtingsvolle titel bijstellen?
sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens!)
bvd!
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:53 schreef sigme het volgende:
[..]
En nu zijn er kuikentjes! Mag de TT naar sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes!) ?
Dank, je bent een topmodmeid!quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Fruitvliegjes
Irritante kutuser in topic.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:44 schreef JJH het volgende:
Geer en nieuwe aanwinst Bertje!
Bertje wil ook in de TT.
Hm ja, da's wat lastig.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[Hond] Halsbanden
( volgens mij kun je nu niet meer naar een post linken of wel? )
Laatste post, eerste post op Fok! = spam ?
Trutquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:40 schreef sigme het volgende:
Greys, legendarische treurwilg van me, ik durf het bijna niet te vragen..
Het lijkt wel real life Farmville!quote:Maar eh, wil je de topictitel aanpassen? sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes!)
D'r is een kalfje bijgekomen. Geheel onverwachts; ik zal het verhaal uit de doeken doen in het topic.
Gedaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Soempie het volgende:
Senesta, ElisaB of Greys, kan een van jullie de TT veranderen van het volgende topic:
Hobbes in gastgezin Wiebel en Soemp ?
Misschien iets van: Hobbes in gastgezin Wiebel en Soemp. Of iets anders wat jullie leuk vinden. Alvast bedankt.
Ik ga er even achteraan, even PMen enzo, thanksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef Qwea het volgende:
[Hond] Halsbanden
riekt nach spam. User heeft ook net een account aangemaakt en 1 post gedaan
Ist weer dezelfde ja?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Das weer diezelfde user die je daar laatst ook over aangesproken hebt volgens mij ...
Ik zat al twee keer heen en weer te kijken van hier naar daar, omdat ik ze al klein zág dus en niet snapte wat er dan nog veranderd moestquote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks, wat een werk om het aan te passen, maar het is gelukt, alleen nog niet zo netjes op een rij als in een ander deel maar dat maakt niet uit
Ja, in het vervolg gewoon door een mod laten doen hoor, die kan dat gewoon kopieren vanuit de editgeschiedenis.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks, wat een werk om het aan te passen, maar het is gelukt, alleen nog niet zo netjes op een rij als in een ander deel maar dat maakt niet uit
Ja en ik vind het zo leuk, omdat die OP ooit zo netjes gemaakt is. En nu weet ik het voor een volgende keerquote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat al twee keer heen en weer te kijken van hier naar daar, omdat ik ze al klein zág dus en niet snapte wat er dan nog veranderd moest
Goed gedaan
Heb jij hem destijds gemaakt Hara?quote:
Maarrrrrrrrrrrrrrrr, kun je dan niet gewoon een wiki (laten) makenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en ik vind het zo leuk, omdat die OP ooit zo netjes gemaakt is. En nu weet ik het voor een volgende keer![]()
Ik krijg er alleen zweet van in de nek, omdat ik zo'n trage harry ben
Guilty as charged. Daarom is er ook geen wiki, daar ben ik te lui voorquote:Op donderdag 2 september 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij hem destijds gemaakt Hara?![]()
![]()
[centraal] Konijnentopic mét foto's ! #12quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:49 schreef Wasmachinemann het volgende:
Hoi
Is er ergens een centraal konijnen topic? Kan het niet zo snel vinden.
Niet actief in een eigen aanbied topicquote:Op woensdag 15 september 2010 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...de kittens van bijv. Cat en Poeke (Redcats) worden toch ook aangeboden?
Al gaat dat dan op een iets andere manier
Die stomme Hara ookquote:Op donderdag 16 september 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[CENTRAAL] Honden met foto's #33
Foto's iin de OP lukken mij ook voor geen meter
Ik heb het destijds ook hier gevraagd, vooral om moederpoezen (lees:Limoentje) te plaatsen. En toen mocht het niet en dat snap ik wel. Want dan wordt het wel erg vol. In mijn eigen topic krijgt het nest genoeg aandacht, de OP maakt (in mijn geval) eigenlijk al duidelijk dat de poesjes altijd een nieuw huis zoeken. En anders kun je nog een TT change aanvragen.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...de kittens van bijv. Cat en Poeke (Redcats) worden toch ook aangeboden?
Al gaat dat dan op een iets andere manier
Thanks voor de tip! Ik had er zelf niet aan gedacht! Ik heb Senesta net een pm gestuurd nu maar hopen dat ik het naar de goede heb gestuurdquote:Op donderdag 16 september 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het destijds ook hier gevraagd, vooral om moederpoezen (lees:Limoentje) te plaatsen. En toen mocht het niet en dat snap ik wel. Want dan wordt het wel erg vol. In mijn eigen topic krijgt het nest genoeg aandacht, de OP maakt (in mijn geval) eigenlijk al duidelijk dat de poesjes altijd een nieuw huis zoeken. En anders kun je nog een TT change aanvragen.
Oognip biedt precies dezelfde soort opvang en ik denk dat de dames mods best een TT of OP change willen doen als ze Bo wat meer in het zonnetje wil zetten.
Geen idee, ik kan er gewoon posten...quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:32 schreef pasopikbijt het volgende:
Waarom kan ik hier niet in reageren?![]()
[Centraal] Kattenziektes
Ik denk dat het met de leeftijd van het topic te maken hadquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:46 schreef pasopikbijt het volgende:
hee ja nu kan ik wel op reageren klikken
you guys are magic
oke naja, ik zag eerst geen knop met reageren en ook geen quick-reply vakje maar het is nu geluktquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de leeftijd van het topic te maken had
Er zijn wel wat oude topics (zie hieronder) maar je mag best een nieuwe openenquote:Op zondag 19 september 2010 23:02 schreef Dinus het volgende:
Ik kan geen topic vinden over (luipaard)gekko's, klopt dit?
Het leek me zo leuk om hier ervaringen te lezen, we zijn ons zelf aan het oriënteren op de aanschaf van deze diertjes.
Een topic openen juist om vragen te stellen/om info te vragen mag ookquote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Dinus het volgende:
Bedankt! Ik zal zelf maar geen topic openen, heb er nog niets over te vertellen
Oké danquote:Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een topic openen juist om vragen te stellen/om info te vragen mag ook
Kijk maar wat jij het meest prettig vindt!
Aw, het spijt me Ireth. We hebben laatst moeten besluiten geen topics toe te staan om asieldieren 'aan te prijzen' omdat het dan de spuigaten gaat uitlopen. Dan hebben we straks teveel van die adoptietopics.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Ireth het volgende:
Mag ik hier een topic openen om de aandacht te vragen voor een onwijs lieve en mooie sharpei die momenteel in het asiel zit? Zij is van mijn 'om de hoek buren' geweest en zit nu uit noodzaak in het asiel, maar ze verdient zo'n lief baasje!!
quote:
Inderdaad gek dat hij er nog niet was. Misschien wel omdat er zoveel 'losse' topics zijn over specifieke kwalen waar oudere dieren last van hebben. En dat is prima. Maar hier komt alles mooi samen en hebben ook de oudjes zonder specifieke klachten een plekje.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
Trovey is ook een lieverd en heeft er waarschijnlijk niet eens bij stil gestaan.
Maar het memoriam topic is inderdaad om de overleden diertjes in de picture te zetten en steun te betuigen aan de baasjes en dat moeten we zo houden
Maar ik ben eigenlijk ook wel blij met dit "oudjes" topic en als ik er over nadenk is het eigenlijk gek dat die er nog niet was.
Ik ga even voor je kijken, momentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:24 schreef pasopikbijt het volgende:
Is er een topic over het kattenras Ragdoll?
Als je via zoeken.fok.nl ragdoll intypt krijg je wel wat topics waar ook mensen over Ragdolls het e.e.a. zeggen. Misschien kan je daar nog even in neuzen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:33 schreef pasopikbijt het volgende:
Ja ik weet zelf niet zo veel van ze, ik vind ze alleen heel erg mooi en wil meer te weten komen. Ik wou dus eigenlijk alleen maar lurken in een topic over zeMaar ik zal wel een topicje maken waar ik dat vermeld.
bedankt voor het zoeken btw
bedankt voor de tip, dat zal ik sowieso ook nog even doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je via zoeken.fok.nl ragdoll intypt krijg je wel wat topics waar ook mensen over Ragdolls het e.e.a. zeggen. Misschien kan je daar nog even in neuzen.
Hij is alweer terug in F&F, was vast een foutjequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Welke oh zo grappige mod heeft het caviatopic naar CUL gegooid?
[Centraal] Cavia's met foto's deel 28
Sjowhanquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is alweer terug in F&F, was vast een foutje
Als je in Youtube het filmpje bekijkt dat je wilt hebben, klik je daar onder het filmpje op 'Delen'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:01 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand mijn youtube filmpjes in het aquarium topic thumbnailen?
Het moet niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Moet dat nieuwe asieldierentopic misschien in het nuttige linkjestopic?
inderdaad, dat werkt. tnx voor de tipquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je in Youtube het filmpje bekijkt dat je wilt hebben, klik je daar onder het filmpje op 'Delen'.
Die link je die dan krijgt, als je die op FOK! plakt, zie je wel de verkleinde versie als het goed is.
Dus niet de link pakken die dan in je url balk staat, maar via 'Delen'. En dan die link die daar onder verschijnt.
Probeer maar even, je kunt je eigen post nog editten toch?
Kortom, we willen juist van het 'wijzende vingertjes' gebeuren af waarin een TS meteen in de eerste paar posts in zijn/haar nekvel gegrepen wordt. Daar zijn we erg ons best voor aan het doen. Maar dat betekent niet dat kritiek in welke vorm dan ook niet meer mag, want we willen ook niet dat F&F een te hoog kusjesnugglegehalte heeft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Juist door die vorige discussie zijn Senesta en ik er al maanden heel goed op aan het letten of een TS niet te fel wordt 'aangevallen' en of er niet teveel met vingertjes wordt gewezen. Als het goed is heb je gemerkt dat dit het afgelopen driekwart jaar dan ook een stuk minder (zo goed als helemaal niet) is voorgekomen.
Als we er niet bovenop zitten, kan je een topicreport plaatsen en komen we meteen kijken
Daarom is het zo jammer dat als er iemand wel een keertje kritisch (of iets té kritisch is in andermans ogen) dat er dan meteen weer teruggegrepen wordt naar 'zie je, F&F'. We zijn er juist zo goed mee bezig om daar zoveel mogelijk vanaf te komen.
In elk topic hou je kritiek, we willen ook absoluut niet dat F&F een kusjekroelgebeuren wordt. In dit topic was de kritiek die er was voornamelijk gericht op de eigenaars van de hond en niet op TS zelf. Dus als Cat dan zegt 'ik zou hier niets meer durven vragen' vind ik dat weer lichtelijk overdreven, juist omdat we er - al zeg ik het zelf - ontzettend goed op letten de laatste maanden dat de felle toon en de wijzende vingers niet de overhand krijgen.
Kortom, help ons door niet steeds terug te pakken naar 'F&F weer' maar als er ergens iemand té kritisch of te fel is, gewoon ons een PM te sturen of een TR te plaatsen, ipv die discussie in de topics aan te gaan. Dat zouden we heel erg op prijs stellen
Als jullie hier nog verder over willen praten, dan graag in FB![]()
Een beetje nuancering graag. Ik zei dus in dat topic:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ze moeten zijn hond afpakken en ik durf geen vraag meer te stellen is beide nogal overdreven.
Opgelost!
Voor mij persoon zou de drempelvrees wel meevallen, men kent mij hier wel in F&F. Maar als ik als bezorgde oppas met een vraag kwam zou ik me echt in een hoekje gedrukt voelen door de mensen die gaan roepen dat TS het fout doet, of dat TS ter verantwoording wordt geroepen door users over baasjes die niet eens op Fok komen. Want dat gebeurde wel, net als de aanval op TS in deze post.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Nu zijn katten anders dan honden maar als ik een vraag had erover zou ik haast gaan aarzelen om hier een topic te openen, bang dat ik als slechte baas te boek gesteld word.
Inderdaad, dat is zeker zo! Hulde aan Greys en Senesta! Mijn kritische noot was ook zeker geen aanval op jullie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:53 schreef Cat22 het volgende:
Het klopt inderdaad dat F&F de laatste tijd een stuk milder is geworden en naar beide zijden van een argument luistert. Chapeau!
Nog even over deze specifieke opmerking, ik zag dat de betreffende TS daar prima zelf mee om kon gaan, zijn mondje prima roerde en gewoon zelf e.e.a. weerlegde. Daarom heb ik het in dit geval gewoon laten gaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Het zijn vooral de zuigende berichten van Stali en de overtrokken reacties van Verbal die me op zo'n moment in het verkeerde keelgat schieten. Jullie hebben gelijk dat ik dat beter hier kan melden, in plaats van in het topic te reageren.
Maar jullie mogen ook wel eens een veer in de bevallige billetjes, tochquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
Dank
Het was niet bedoeld als 'gut kijk ons eens ff goed bezig zijn hoor'![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
[SC} 842 Er staat een haakje fout in de TT.
Zou iemand dat haakje in de TT even kunnen fixen?
Ja, schandequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
Ik pieker d'r niet over.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
ja, of het blokhaakje ook vervangen door een accoladequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
Je kan voor de duidelijkheid beter vragen of ze die accolade kunnen vervangen voor het juiste teken, voordat ze het woord "haakje" gaat wijzigen
Een ander modje dan misschien zo aardig om even te helpen?quote:
Twee accolades mag ook hoor, dit staat gewoon zo slordig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
Je kan voor de duidelijkheid beter vragen of ze die accolade kunnen vervangen voor het juiste teken, voordat ze het woord "haakje" gaat wijzigen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:
{SC] 842 APK kon er niet mee omgaan.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:10 schreef APK het volgende:
[..]
Een ander modje dan misschien zo aardig om even te helpen?
[..]
Twee accolades mag ook hoor, dit staat gewoon zo slordig.
duhquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Nu staat het andere haakje fout.
Sorry.
Volgens mij is alles weg zo wat er niet in hoorde.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
Wil iemand mijn link weghalen en persoonlijke gegevens ? Foto mag blijven staan
Wat voor boom?
Dank je welquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is alles weg zo wat er niet in hoorde.
Ik heb hem gewoon opgeschoond, ik zou hem nog even open laten, want ik weet niet of het onzin was van die appelboom, gezien die 'groene blaadjes' opmerkingquote:
Sluit hem maar, ik ga even naar een bomenforum ofzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon opgeschoond, ik zou hem nog even open laten, want ik weet niet of het onzin was van die appelboom, gezien die 'groene blaadjes' opmerking
Opgeschoond.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef porsche1 het volgende:
Wat maakt het gras juist succesvol?
Vind het niet normaal wat die TS zegt, alleen maar omdat wij onze mening voer gras geven...
Een ban voor een ander aanvragen is niet de bedoeling, sorry.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef Oognip het volgende:
Kan die Lay-DC geen ban krijgen? Ik erger me groen en geel aan haar grove teksten. Onder andere hierin: Sla jij je kat?
Oeps sorryquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Een ban voor een ander aanvragen is niet de bedoeling, sorry.
Diegene wordt al in de gaten gehouden, geloof me maar
Donequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Lieve mods,
De avonturen van opvangkitten Tony
ik vind deze titel stom maar ik wist toen niks anders, het beestje heeft inmiddels al een tijdje een naam, zou het iets mogen worden in de trant van de avonturen van opvangkitten Tony oid ? Pretty please with sugar on top ?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Op zoek naar een lief baasje voor mijn poes
Mag het woordje MIJN uit de TT gehaald worden please!!
Donequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Op zoek naar een lief baasje voor poes
Mag het woordje MIJN uit de TT gehaald worden please!!
Heel even een slotje, moet even overleggen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Het wijze weeskitten zoekt hulp!
Is dit okee?
Dat maakt ook verder niet zoveel uitquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Overigens ben ik zelf niet gelieerd aan die stichting, heb er alleen een (superlieve) kat vandaan, maar dat moge duidelijk zijn.
Dat is ook precies het dilemma. (Het topic van FdF hebben we dan ook voorlopig gesloten).quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Ook weer zo´n mooi initiatief.![]()
Maarre... mevrouwen mods, als het topic van Fille.des.fleurs open mag blijven dan snappen jullie natuurlijk dat ik meteen een eigen Redcat topic ga openen.![]()
Om maar even aan te geven dat ik jullie dilemma best snap. Ik weet niet of F&F geholpen is als veel users 'reclame' komen maken van organisaties die ze een warm hart toedragen.
Dat hebben we tot nu toe altijd nog gedaan toch? Ik vind het een beetje jammer dat er nu "als jullie het van haar toelaten dan...." posts komenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
Jullie verzinnen vast een goede oplossing.
Oke, het kwam even vervelend over maar dat kanquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Dan lees jij meer in mijn post dan ik ermee bedoelde Snes.
Hoe heb ik deze post nou gemist gister? Ik was gewoon online.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Stali het volgende:
Ik heb een idee maar ik weet niet of jullie het iets vinden. Misschien is het er zelfs al alleen staat het nu her en der in F&F.
Er is nu een tweedeling tussen planten en dieren. Zou daar niet een soort rassensub aan toegevoegd kunnen worden? Er zijn echt duidelijk liefhebbers van bijvoorbeeld een bepaald type ras hond en dan een OP met alle leuke eigenschappen maar ook de nadelen, waar de hond op gefokt is etc.
Veel info over een bepaalde dier- of plantensoort. Denk dat er zo een leuke informatieve sub kan ontstaan.
Misschien is mijn idee niets maar ik zat daar ineens over na te denken want ik loop ook maar her en der te keuvelen over Jackies. Zou daar best een mooie OP van willen maken.
Het wonderlijk waterbeertje: de tardigrada.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heb ik deze post nou gemist gister? Ik was gewoon online.
Anyway, ik vind het wel een heel leuk ideeWe gooien het even in de groep.
Dan hoop ik ook op meer topics als die over dat rare 'beertje', dat micro organisme, hoe heette dat ook alweer?
Ja, die! Geweldig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het wonderlijk waterbeertje: de tardigrada.
Cool was die he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |