abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 april 2010 @ 20:21:20 #1
163650 Greys
pi_80057250

Welkom in Flora en Fauna, het forum over alles wat de natuur heeft voortgebracht!

In dit topic vind je een aantal richtlijnen die hier gelden naast de algemene policy. Ook kan je hier terecht voor je feedback en vragen.

Als eerste een paar belangrijke punten:

• Dierenhandel hebben we liever niet, ook niet in V&A.
    Dieren gratis aanbieden mag wel, als iemand een beter thuis kan bieden voor een dier is dat natuurlijk alleen maar goed.

• F&F is geen online dokter
    Als je denkt dat je dier ziek is bel dan als eerste een dierenarts.

• Recepten over beestjes mogen in CUL.

• Om users van dienst te zijn bij een aantal veel voorkomende situatie's en vragen hebben we een handige-linkjes-topic gemaakt: handige-linkjes-topic
    Er is een hoop informatie te vinden over bijvoorbeeld: asiels, broodfok, ziektes, etc, dus zeker de moeite van het bekijken waard

Over een aantal veelbesproken onderwerpen loopt een centraal topic. Hierin kan je vaak al een boel antwoorden vinden, en je eigen vragen stellen. Ook met de zoekfunctie kun je vaak al een boel informatie vinden over allerlei onderwerpen.
    Kan je niet vinden wat je zoekt, kan je met je vraag niet in een centraal topic terecht of heb je gewoon liever een eigen topic? voel je dan vrij om een nieuw topic te openen .

Verder is gezelligheid dit forum niet onbekend, maar probeer het kletsen wat te beperken tot het centrale slowchattopic.

Zoals aangegeven kunnen vragen en feedback in dit topic geplaatst worden. Als je iets opvallends ziet in een topic en je ons er op wilt wijzen kun je ook de topicreport ( ) gebruiken.
    Kom je er nog steeds niet uit dan kun je ons altijd mailen of klik op onze namen hieronder om ons een PM te sturen.

Mail: senesta@fok.nl, ElisaB@fok.nl of Greys@fok.nl
    PM: Senesta, ElisaB en Greys

Veel lees- en postplezier!

[ Bericht 2% gewijzigd door senesta op 26-06-2010 22:27:04 ]
  • IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 april 2010 @ 20:23:02 #2
    163650 Greys
    pi_80057340
    Waar we in het vorige topic droevig nieuws van ElisaB kregen:
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef ElisaB het volgende:
    Zoals sommigen van jullie wellicht al weten, kamp ik met lichamelijk verval. Iets met 'de veertig voorbij en het begin van het eind, volgens mammaElisaB

Van alles en nog wat, maar voor hier van belang: vorig jaar zomer ontstond een tennisarm. Met een injectie (enkele weken later) was deze prettig snel verdwenen, maar ergens in november was ie weer terug. 'Doe het maar een beetje rustig aan en kijk het even aan' hielpen niet en de pijn werd steeds erger. Een week of wat geleden heb ik me op eigen initiatief aangemeld voor een behandeling. Dat heeft de boosdoener op zich veel goed gedaan, maar het probleem was ondertussen een stuk groter geworden dan alleen die ene pees. Door de maandenlange ontsteking en immobiliteit van het gewricht is de boel volledig vast gaan zitten (iets met verkalking en vervetting door ontstekingssmurrie... iemand nog een krentenbol??).

Om kort te gaan: de medicus die zich vanaf vandaag over dat probleem is gaan buigen heeft mij aangeraden voorlopig af te zien van 'zinloos klikken en pc-gebruik voor de lol'. Het zou vast wel weer eens goed komen, maar voorlopig even niet.

En omdat ik niet chronisch gehandicapt wil worden - althans zeker nu nog niet - ga ik écht downscalen. Mijn werkzaamheden op kantoor zijn aangepast en daarnaast moet ik een aantal taken neerleggen. En een daarvan is zeker FOK!

Geen idee wat jullie ervan vinden, maar ik vind het jammer. Helaas vind ik dat het zo is dat je niet 'een beetje' kunt FOK!ken, dus dan maar helemaal niet. Althans niet met een verplichting.

Ik was er al maanden amper tot niet, maar de milde druk ligt er wel. Daar wil ik vanaf, jullie moeten duidelijkheid krijgen. Om kort te gaan: ik stop ermee.

Nu wil ik best nog van alles zeggen, maar vanuit de keuken wordt geroepen dat het eten klaar is...
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 7 april 2010 @ 20:23:08 #3
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80057346
    I'm the patron saint of the denial.
    With an angel face and a taste for suicidal.
      woensdag 7 april 2010 @ 20:27:52 #4
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_80057561
    Ik heb het laatste deel nog even uitgelezen ( ) en lees hier ook gewoon nog even mee
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_80057624
    En ik zette net een nieuwe neer. Wil je me die dan even op slot gooien
    As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
      woensdag 7 april 2010 @ 20:34:11 #6
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80057832
    Oh Elies, ik zal je zo missen
    Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
    Ow O+
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
    pi_80057884
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
    Ik heb het laatste deel nog even uitgelezen ( ) en lees hier ook gewoon nog even mee
    Dan zwaai ik hier nog naar je.

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      woensdag 7 april 2010 @ 20:43:20 #8
    33954 ElisaB
    pi_80058286
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 20:34 schreef Maes het volgende:
    Oh Elies, ik zal je zo missen
    Ik ga je mini-meeten; vraag maar aan Greys

Moderator woensdag 7 april 2010 @ 20:45:41 #9
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_80058391
    voor Elis
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
      woensdag 7 april 2010 @ 20:46:04 #10
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_80058409
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat leuk, ik heb d'r zin in
    Ow O+
      woensdag 7 april 2010 @ 21:01:36 #11
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80059364
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat? Waar? Wanneer? Oooooh
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 april 2010 @ 21:03:08 #12
    163650 Greys
    pi_80059457
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Wat? Waar? Wanneer? Oooooh
    Dat moeten we nog even plannen
    Maar de intentie is er!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 7 april 2010 @ 21:04:24 #13
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80059527
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat moeten we nog even plannen
    Maar de intentie is er!
    Oh, ik dacht alweer dat ik iets gemist had, maar het is ZuidWesters onderonsje begrijp ik al
    pi_80060488
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht alweer dat ik iets gemist had, maar het is ZuidWesters onderonsje begrijp ik al
    Volgens mij ligt dat eraan of jij bereid bent om naar het zuid-westen af te zakken
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      woensdag 7 april 2010 @ 21:31:52 #15
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_80061067
    Elisa
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      Moderator woensdag 7 april 2010 @ 21:36:04 #16
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80061337
    Wij kijken ook mee

Elies
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
    pi_80072463
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
    Dan krijg je hier gewoon ook nog even een
    (tot morgen! )
    J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
    Het zijn de kleine dingen die het doen <3
      donderdag 8 april 2010 @ 15:49:23 #18
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_80086522
    [SC] 699, die ik open namens Maes !!!!!!!!!!
    Deze mag dicht, ik probeerde dr alleen maar even te helpen
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 april 2010 @ 15:52:58 #19
    163650 Greys
    pi_80086678
    quote:
    Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
    [SC] 699, die ik open namens Maes !!!!!!!!!!
    Deze mag dicht, ik probeerde dr alleen maar even te helpen
    Ik zag hem al, is al dicht.
    En het was idd een lieve poging
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_80090074
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef Greys het volgende:

Maar de intentie is er!

En Elies
    Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
    Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
    pi_80152575
    WAKKER WORDEN

Wilde Wiev'n Wolrd Tour 2010 #2, Rockin' in the animal world

Kan iemand van 'wolrd' graag 'World' maken
    pi_80152817
    Senkjoe Senesta
      Moderator zaterdag 10 april 2010 @ 09:54:56 #23
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80152825
    quote:
    Op zaterdag 10 april 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
    Senkjoe Senesta
    Alstu
    pi_80196776
    zou iemand in dit topic nog ff het subforum fauna willen toevoegen... ik klikte te snel :
    Katten weren uit mijn tuin... maar hoe ?
    soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 april 2010 @ 19:32:46 #25
    163650 Greys
    pi_80196879
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 19:30 schreef Muks het volgende:
    zou iemand in dit topic nog ff het subforum fauna willen toevoegen... ik klikte te snel :
    Katten weren uit mijn tuin... maar hoe ?
    Tuurlijk!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_80197024
    vriendelijk bedankt !
    soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:53:37 #27
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80249111
    waarom toch.... Hond overleden! hij weet toch hoe men erover denkt hoe hij dat diertje heeft laten lijden. enfin, is t verstandig om t open te houden? ok ik vind t ook niet tof, helemaal niet tof, dat t nog zolang geduurd heeft voor t beestje, en ja ik weet hoe t is om verdriet te hebben van t overleiden, maar ben bang dat t de hele verkeerde kant op gaat met dat topic
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      maandag 12 april 2010 @ 23:55:15 #28
    176471 oh-oh
    pi_80249172
    Uhm, maar vind je dat dan zielig voor Braddie of zo?
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 23:55:55 #29
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80249194
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
    Uhm, maar vind je dat dan zielig voor Braddie of zo?
    nee totaal niet, maar t is zonde van ieders energie. ben al bang voor wanneer dat andere dier wat krijgt en de topics die dan volgen
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 13 april 2010 @ 00:41:28 #30
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_80250343
    Faber quisque fortunae suae.
    Uit Eindhoven
      dinsdag 13 april 2010 @ 00:55:41 #31
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_80250611
    quote:
    Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee totaal niet, maar t is zonde van ieders energie. ben al bang voor wanneer dat andere dier wat krijgt en de topics die dan volgen
    Misschien leert ie er nu wat van.

/wishfull thinking
    Ziggy played guitar
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2010 @ 08:43:25 #32
    163650 Greys
    pi_80252866
    quote:
    Dat had prima in FB gekund m.i.
    Want hier ook maar even: bekijk de laatste Braddie topics eens in F&F?
    Vooral die laatste is echt snel gesloten.
    En ook jouw opmerking in FB over BHFH heb ik op gereageerd en ben extra mee gaan kijken daar.

We kunnen nou eenmaal niet alles maar op slot gooien dat niet iedereen aan staat.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 13 april 2010 @ 09:10:15 #33
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80253432
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 08:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat had prima in FB gekund m.i.
    Want hier ook maar even: bekijk de laatste Braddie topics eens in F&F?
    Vooral die laatste is echt snel gesloten.
    En ook jouw opmerking in FB over BHFH heb ik op gereageerd en ben extra mee gaan kijken daar.

We kunnen nou eenmaal niet alles maar op slot gooien dat niet iedereen aan staat.
    maar waarom word er dan niet gereageerd op mijn post van gisteravond? over dat topic?
    al was t maar een reactie van ik ben t er niet mee eens, topic blijft open oid
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 09:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dat was gisteravond rond middernacht.
    En geloof het of niet, maar ook mods slapen nog wel eens
    Anders reageren we er echt wel op en dat hadden we dan vanmorgen nog gedaan.

Ik vind dan ook dat we deze discussie, als jullie die nodig vinden, verder in FB gaan voortzetten.
    Want door dit soort topics geef je JUIST die eventuele 'trolls' de aandacht van wie jullie niet vinden dat ze die verdienen.
    tuurlijk mag je slapen
    daarom haal ik ook in mijn topic aan dat t aan t tijdstip ligt, maar, hier reageer je vanmorgen wel op t linkje van Poeke, en in dat topic, zodoende dat ik dan t gevoel krijg dat je dat wel gelezen hebt, en mijn post niet.

niet verongelijkt hier oid. k probeer alleen duidelijk te maken hoe dat hier overkomt

[ Bericht 39% gewijzigd door Ynske op 13-04-2010 09:19:15 ]
    Today is life -

Dale Carnegie
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2010 @ 09:19:39 #34
    163650 Greys
    pi_80253617
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 09:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

maar waarom word er dan niet gereageerd op mijn post van gisteravond? over dat topic?
    al was t maar een reactie van ik ben t er niet mee eens, topic blijft open oid
    Je bedoelt die van middernacht, gisteravond?
    Toen sliepen we, denk ik?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2010 @ 09:21:17 #35
    163650 Greys
    pi_80253650
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 09:10 schreef Ynske het volgende:

tuurlijk mag je slapen
    Oh gelukkig
    quote:
    daarom haal ik ook in mijn topic aan dat t aan t tijdstip ligt, maar, hier reageer je vanmorgen wel op t linkje van Poeke, en in dat topic, zodoende dat ik dan t gevoel krijg dat je dat wel gelezen hebt, en mijn post niet.

niet verongelijkt hier oid. k probeer alleen duidelijk te maken hoe dat hier overkomt
    First things first.
    Het topic van Poeke was/is een direct gevolg van o.a. jouw post, het leek me raadzaam om daar eerst eens even te kijken vanmorgen toen ik wakker was. En daarna had ik echt wel op jouw post gereageerd. Echt
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2010 @ 09:28:11 #36
    163650 Greys
    pi_80253834
    Poeke, ik heb je topic geslot. Juist omdat je het in je OP daar hebt over 'don't feed the trolls'... dat is precies wat daar wel gebeurt. Zonder dat je het wrs in de gaten hebt.

FOK! is een forum. Waar diverse meningen samenkomen. Dat maakt het ook zo interessant en levendig. Als we allemaal overal hetzelfde over dachten werd het maar een saaie boel.
    Uiteraard zijn er mensen die over de schreef gaan, daarvan gaat het topic uiteindelijk op slot en wordt er genote. Nogmaals, Braddie zijn laatste topic is vrij snel na het begin al op slot gegaan, degene daarvoor ook. Omdat wij als mod ook vonden dat het steeds van hetzelfde laken een pak was.
    Kortom, ik vind het niet terecht dat het in het topic leek alsof wij als mod dat allemaal maar laten gebeuren

Ook op een opmerking hier in FB over het BHFH topic is snel op gereageerd. Alleen was het misschien niet helemaal het antwoord dat je toen wilde horen. Dat kan gebeuren, maar dan kunnen we er hier over praten.

Dus:
    Als je vindt dat iemand onterecht loopt te aandachtszuigen in een bepaald topic, duik er dan eens niet bovenop in het topic zelf. Des te minder aandacht het topic krijgt, des te sneller gaat de lol er af van eventuele trolls. Dan zakt het topic namelijk vanzelf naar beneden. Doe gewoon een TR of roep even in FB, dan kijken we er naar. Laten we er vooral geen klopjacht van gaan maken.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_80253871
    denk zelf dat ondanks dat een topic overduidelijk geopend is om te stangen, het wel degelijk kan uitlopen in een goede discussie.
    iemand kan dan wel een achterlijke openingspost hebben die nergens op slaat, bv een voorbeeld noemen dat echt idioot is, maar het is dan volgens mij ook aan de users van deze pijlert om te beslissen wat daar mee gebeurd; laten we het topic direct links liggen wegens te hoog gehalte onzin, of snijdt het wel degelijk een onderwerp aan waar we verder over kunnen praten en laten we dan dus gewoon de TS links liggen en kan het topic zelf toch nog een waardevolle, boeiende of leuke discussie opleveren.

vind het jammer dat er mensen zijn die het blijkbaar nodig hebben om op deze manier een geintje te maken en vind het helemaal dieptriest dat dat soms zelfs op topics gebeurd waar beestjes (net) zijn overleden, dan stamp je wel echt op iemands gevoelens en zo iemand krijgt wat mij betreft een definitieve ban van deze pijlert (kan dat?)
    Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2010 @ 09:38:18 #38
    163650 Greys
    pi_80254063
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 09:29 schreef WRH het volgende:
    denk zelf dat ondanks dat een topic overduidelijk geopend is om te stangen, het wel degelijk kan uitlopen in een goede discussie.
    iemand kan dan wel een achterlijke openingspost hebben die nergens op slaat, bv een voorbeeld noemen dat echt idioot is, maar het is dan volgens mij ook aan de users van deze pijlert om te beslissen wat daar mee gebeurd; laten we het topic direct links liggen wegens te hoog gehalte onzin, of snijdt het wel degelijk een onderwerp aan waar we verder over kunnen praten en laten we dan dus gewoon de TS links liggen en kan het topic zelf toch nog een waardevolle, boeiende of leuke discussie opleveren.
    Juist
    En daarom gooien we niet een topic direct na 1 post al op slot.

En soms zijn we er gewoon op dat moment niet, dat kan ook gebeuren. Dan kijken we er zsm naar om te bepalen wat er met zo'n topic moet gebeuren. Maar soms kijken we het idd nog even aan om te zien wat voor richting zo'n topic uit gaat.
    quote:
    vind het jammer dat er mensen zijn die het blijkbaar nodig hebben om op deze manier een geintje te maken en vind het helemaal dieptriest dat dat soms zelfs op topics gebeurd waar beestjes (net) zijn overleden, dan stamp je wel echt op iemands gevoelens en zo iemand krijgt wat mij betreft een definitieve ban van deze pijlert (kan dat?)
    Nee, dat kan niet. Of misschien kan het technisch gezien wel, geen idee, maar bij mijn weten gebeurt dat nooit. Je hebt een ban voor het gehele forum, niet alleen voor (een) gedeelte(s).

Iemand die een rotopmerking plaatst in zo'n topic wordt genote. Dat is gisteravond nog bij iemand gebeurd.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 13 april 2010 @ 09:40:30 #39
    176471 oh-oh
    pi_80254115
    Maar zo een Braddie zelf, die krijgt niks geen notes voor al dat gekanker en zo?
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2010 @ 09:44:53 #40
    163650 Greys
    pi_80254238
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
    Maar zo een Braddie zelf, die krijgt niks geen notes voor al dat gekanker en zo?
    Dat ligt er aan. Met zijn posts zelf gaat hij echt niet altijd over de schreef.
    Voor het openen van zo'n topic krijgt hij geen note idd. Wat yvonne in zijn topic ook al zegt (zie ik nu, ik ben als een idioot alles aan het teruglezen ) dat joch heeft ook recht om zo'n topic te openen als zijn hond is overleden. Wie zijn wij om dat te verbieden.

Als hij ergens over de schreef gaat krijgt hij net zo goed een note, net als ieder ander.
    Waarom zou dat niet zo zijn?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 09:49:48 #41
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80254366
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
    Als zijn opmerkingen notewaardig zijn word hij ook genote, net als jij en ik en iedereen

Maar een note is niet meer dan een notitie hoor en we zijn er niet op uit om mensen te noten of om een ban aan te vragen. We willen een zo leuk mogelijk forum, open voor iedereen.
    pi_80254431
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet. Of misschien kan het technisch gezien wel, geen idee, maar bij mijn weten gebeurt dat nooit. Je hebt een ban voor het gehele forum, niet alleen voor (een) gedeelte(s).

ah ok, jammer.
    vrijheid van meningsuiting komt met een prijs
    Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
    pi_80264136
    Mag ik hier ook mijn bench te koop zetten?
    In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
    RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
    Lid van de MamaSquad
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2010 @ 14:36:35 #44
    163650 Greys
    pi_80264205
    quote:
    Op dinsdag 13 april 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
    Mag ik hier ook mijn bench te koop zetten?
    Dat kan je in Vraag en Aanbod doen!
    Vraag & Aanbod
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_80264242
    thanx, ik twijfelde tussen hier en daar
    In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
    RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
    Lid van de MamaSquad
      vrijdag 16 april 2010 @ 13:35:42 #46
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_80382170
    Uit Eindhoven
    pi_80382350
    Seriously, ga je nou daar staan mekkeren om toestemming Zie hoeveel DTH topics er zijn, en het is non-profit
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 april 2010 @ 13:39:55 #48
    163650 Greys
    pi_80382355
    quote:
    Dankjewel!

Ik had hem eerder vanmorgen gezien, maar zat op mijn werk met een computer crash dus ik kon er niets mee vanaf mijn telefoon Ga even kijken wat we daarmee moeten.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 13:40:05 #49
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80382361
    quote:
    Thnx, ik heb hem gesloten, ik neem later vandaag even contact op met de TS
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 april 2010 @ 13:40:57 #50
    163650 Greys
    pi_80382400
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
    Seriously, ga je nou daar staan mekkeren om toestemming Zie hoeveel DTH topics er zijn, en het is non-profit
    He. Ho.
    Het is logisch dat dit gevraagd wordt. En er wordt niet gemekkerd

Ik ga er even naar kijken, wellicht dat we het beter in het Adoptietopic kunnen plaatsen dat toch al over DTH gaat.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 april 2010 @ 13:41:39 #51
    163650 Greys
    pi_80382428
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 13:40 schreef senesta het volgende:

[..]

Thnx, ik heb hem gesloten, ik neem later vandaag even contact op met de TS
    Oh, jij was precies tegelijk terug als ik dus!
    Ik had je al gePMd vanmorgen, ik kon ff niets doen, computers lagen plat.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 16 april 2010 @ 13:42:56 #52
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_80382478
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
    Ik gun het ze wel hoor, maar voor iedereen geld hier dezelfde regels, of het nu om een non-profit organisatie gaat of niet..
    Uit Eindhoven
      Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 13:44:15 #53
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80382540
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 13:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh, jij was precies tegelijk terug als ik dus!
    Ik had je al gePMd vanmorgen, ik kon ff niets doen, computers lagen plat.
    Ik heb net jou een PM terug gestuurd
      Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 13:46:47 #54
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80382652
    Als we die topics laten staan dan hebben we in no-time een forum vol met dit soort initiatieven en niet alleen in F&F ...en als je het één toe staat kun je niet het andere weigeren
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 april 2010 @ 13:47:29 #55
    163650 Greys
    pi_80382680
    Senes, kunnen we er niet melding van maken in het Adoptietopic? Waar we onze eigen DTH huisdieren hebben?
    Is dat een plan?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 16 april 2010 @ 13:49:21 #56
    176471 oh-oh
    pi_80382770
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
    Senes, kunnen we er niet melding van maken in het Adoptietopic? Waar we onze eigen DTH huisdieren hebben?
    Is dat een plan?
    Dan bereik je alleen de mensen die in die topics mee doen.
    Mss is wel iemand sneller geneigd een keer kaarten te kopen ipv een adoptie of zo
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 april 2010 @ 13:50:44 #57
    163650 Greys
    pi_80382831
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 13:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dan bereik je alleen de mensen die in die topics mee doen.
    Mss is wel iemand sneller geneigd een keer kaarten te kopen ipv een adoptie of zo
    Dat is ook zo, maar F&F moet ook geen goededoelenfestijn worden
    Hoe zeer dit doel me ook aan het hart gaat, ze kunnen geen uitzonderingspositie krijgen.
    Dus we moeten even goed kijken wat we hiermee kunnen doen.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 13:55:28 #58
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80383016
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 13:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe zeer dit doel me ook aan het hart gaat, ze kunnen geen uitzonderingspositie krijgen.
    Nou dat dus.

Ik heb in de loop der tijd heel wat topics van mensen voor hele goede doelen gesloten en het voelt gewoon niet goed om dit dan wel toe te staan.
    En als het nou een vaste user was geweest dan had een suggestie in dat topic absoluut geen probleem gevonden, nu heb ik er wel wat moeite mee eerlijk gezegd.
      vrijdag 16 april 2010 @ 13:58:59 #59
    176471 oh-oh
    pi_80383160
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 13:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh nou daar ben ik het ook wel helemaal mee eens hoor, niet dat dat er verder toe doet
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 april 2010 @ 14:01:36 #60
    163650 Greys
    pi_80383271
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 13:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Nou dat dus.

Ik heb in de loop der tijd heel wat topics van mensen voor hele goede doelen gesloten en het voelt gewoon niet goed om dit dan wel toe te staan.
    En als het nou een vaste user was geweest dan had een suggestie in dat topic absoluut geen probleem gevonden, nu heb ik er wel wat moeite mee eerlijk gezegd.
    Ze mailen ons ook steeds netjes van Dierenthuis. Misschien dat ik dan zelf een melding er van maak in het Adoptietopic? Dat er via die site kaarten te koop zijn? Aangezien de opbrengst geheel ten goede komt aan de verhuizing van DTH kunnen we het wellicht wel in dat topic noemen. Denk er maar even over na.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 16 april 2010 @ 17:59:52 #61
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_80392824
    Senes en Greys, heb jullie PM-metje doorgestuurd van TS
    Uit Eindhoven
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 april 2010 @ 18:01:56 #62
    163650 Greys
    pi_80392869
    quote:
    Op vrijdag 16 april 2010 17:59 schreef Poeke het volgende:
    Senes en Greys, heb jullie PM-metje doorgestuurd van TS
    Ik zag het!
    Ik zal even kort antwoorden zodat ze weet dat we er even over nadenken in welke vorm we het 't beste kunnen gieten enzo. En dan er dit weekend even uitgebreid op terugkomen nadat ik met Senesta heb overlegd.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 16 april 2010 @ 18:05:04 #63
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_80392929
    Er was vorig jaar zo'n ding om mijn ervaring-topic van collecteren voor de Dierenbescherming dus ben benieuwd naar de uitslag.

Jullie doen goed werk hoor
    Uit Eindhoven
      maandag 19 april 2010 @ 23:38:42 #64
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_80504700
    In hoeverre is het toegestaan om topics te openen over producten voor huisdieren? In dit geval gaat het om Pedigree Souplesse waarvoor ik 'Buzzer' ben sinds afgelopen weekend. Simpel gezegd: ik moet reclame maken voor dat product en doe door het product te gebruiken (in dit geval onze honden dus )

Daarnaast heb ik een aantal codes gehad voor proefpakketten en die zou ik kunnen delen met mede-fokkers Het topic zou meteen kunnen dienen als mijn online Buzz
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_80504886
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    In hoeverre is het toegestaan om topics te openen over producten voor huisdieren? In dit geval gaat het om Pedigree Souplesse waarvoor ik 'Buzzer' ben sinds afgelopen weekend. Simpel gezegd: ik moet reclame maken voor dat product en doe door het product te gebruiken (in dit geval onze honden dus )

Daarnaast heb ik een aantal codes gehad voor proefpakketten en die zou ik kunnen delen met mede-fokkers Het topic zou meteen kunnen dienen als mijn online Buzz
    Past misschien beter in het Review forum. Daar worden voor Insiders (en misschien al voor Buzzer) aparte topics geopend.

Just my 2 cents.

Al vind je daar natuurlijk niet echt de huisdierenbezitters. Hmm... Ik ben blij dat ik geen mod ben!
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 april 2010 @ 00:09:55 #66
    163650 Greys
    pi_80505707
    quote:
    Op maandag 19 april 2010 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

Even overlegd, en we hebben toch liever niet dat er aparte topics voor dat soort dingen komen in F&F.
    Want het is toch een commercieel iets, je maakt reclame voor een product (in dit geval Pedigree) en voor Buzzer. En we moeten ergens een grens stellen

Ik stel voor dat je een PM stuurt aan Anne, zij houdt zich bezig met Buzzer en TheInsiders en zij kan je wellicht een plek wijzen waar je met je post heen kunt, in een van de centrale topics daarover.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_80508282
    Hoi .

Roy, je kunt in REV een topic openen!
    Net zoals deze bijvoorbeeld: [TheInsiders] Persil Eco Power Campagne
      dinsdag 20 april 2010 @ 11:25:20 #68
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_80513491
    Bedankt voor het antwoord dames!
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 21 april 2010 @ 20:27:23 #69
    33954 ElisaB
    pi_80572838
    Crosspost update
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef ElisaB het volgende:
    Tis nog steeds om te janken, hoewel het iets beter lijkt te worden. Misschien is het gewenning, maar ik heb er iets minder hinder van. In elk geval ben ik er nog lang niet. Ik kom wellicht wel eens terug, maar volgens mij kunnen jullie gerust mijn kleurtje uitgummen....
    Ik dacht, ik hou de goede zin er even in
    pi_80573280
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
    Crosspost update
    [..]

Ik dacht, ik hou de goede zin er even in
    Nou... uhm... yay? Klinkt nog niet al te best vlerkie.
    Doet de meneer in E'hoven je nog steeds plagen? En kom je nog een keer uithuilen bij mij dan?
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 april 2010 @ 21:00:51 #71
    163650 Greys
    pi_80574150
    Elies
    Gewenning aan pijn is niet goed natuurlijk Wat klote voor je dat het nog niet bepaald met sprongen vooruit gaat.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 21 april 2010 @ 21:27:30 #72
    33954 ElisaB
    pi_80575429
    Nah, weet je wat het is, ik kan er maar beter een beetje om proberen te lachen, want anders ging ik er nog van huilen

Maar ff serieus: het gaat wel wat beter denk ik. In elk geval wordt het anders. Dus er zit beweging in. Maar snel gaat het niet
      Moderator woensdag 21 april 2010 @ 21:31:40 #73
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80575628
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:
    Nah, weet je wat het is, ik kan er maar beter een beetje om proberen te lachen, want anders ging ik er nog van huilen

Maar ff serieus: het gaat wel wat beter denk ik. In elk geval wordt het anders. Dus er zit beweging in. Maar snel gaat het niet
    Neem je tijd, waarschijnlijk is het ook niet snel gekomen dus zal het ook tijd nodig hebben om te verbeteren. En wel om jezelf blijven denken hoor

Ik vind het in ieder geval fijn om te horen dat je minder hinder hebt
      woensdag 21 april 2010 @ 22:47:11 #74
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_80579503
    Elisa
    Ziggy played guitar
    pi_80604973
    ElisaB! Sterkte met de voorpoot!

Ontopic: de varkens zijn er (waarvan eentje met een zere voorpoot, toeval bestáát niet, ik zweer 't je).
    Wil iemand de verwachtingsvolle titel bijstellen?
    sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens op komst!)

bvd!
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 april 2010 @ 18:23:24 #76
    163650 Greys
    pi_80605402
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 18:06 schreef sigme het volgende:

Ontopic: de varkens zijn er (waarvan eentje met een zere voorpoot, toeval bestáát niet, ik zweer 't je).
    sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens!)

bvd!
    Done!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_80606344
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 18:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Done!
    Dank, PR-dame .
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      vrijdag 30 april 2010 @ 17:24:03 #78
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80877413
    Dierenthuis fotokaarten

Is hier al es weer contact over geweest?
      vrijdag 30 april 2010 @ 17:24:48 #79
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80877426
    quote:
    Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef ElisaB het volgende:

Wel een heel laat tutsje, maar zeker niet minder gemeend
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 april 2010 @ 17:45:43 #80
    163650 Greys
    pi_80877893
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
    Dierenthuis fotokaarten

Is hier al es weer contact over geweest?
    Yup en hoe goed bedoeld ook, we kunnen daar geen aparte topics voor laten openen.
    Want dan moeten we dat anderen ook toestaan natuurlijk, om spullen te verkopen voor het goede doel en het is niet de bedoeling dat F&F een goede-dieren-doelen-verzameling gaat worden.

We besteden al vrij veel aandacht aan Dierenthuis in verschillende topics en daar moet het dan bij blijven
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 30 april 2010 @ 17:59:44 #81
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_80878203
    quote:
    Op vrijdag 30 april 2010 17:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Yup en hoe goed bedoeld ook, we kunnen daar geen aparte topics voor laten openen.
    Want dan moeten we dat anderen ook toestaan natuurlijk, om spullen te verkopen voor het goede doel en het is niet de bedoeling dat F&F een goede-dieren-doelen-verzameling gaat worden.

We besteden al vrij veel aandacht aan Dierenthuis in verschillende topics en daar moet het dan bij blijven
    Oke, tnx
      zaterdag 1 mei 2010 @ 09:50:10 #82
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_80895841
    Volgens mij heb ik er de verkeerde tag aan gehangen

Wat voor hamster is dit nou??
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
      Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 10:01:17 #83
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_80895967
    quote:
    Op zaterdag 1 mei 2010 09:50 schreef Ireth het volgende:
    Volgens mij heb ik er de verkeerde tag aan gehangen

Wat voor hamster is dit nou??
    Wheheh, ja inderdaad , ik heb hem aangepast
    pi_80976574
    Wil één van jullie lieve mods mijn titel aanpassen? Poes +-4,5 week zwanger, welke voorbereidingen treffen. Er zijn inmiddels 5!!! kittens uit de moederpoes gekropen . "Moederpoes Maud en haar 5 kleintjes" << Lijkt mij wel een leuke titel.
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 mei 2010 @ 18:20:27 #85
    163650 Greys
    pi_80976830
    quote:
    Op maandag 3 mei 2010 18:11 schreef odebeijer het volgende:
    Wil één van jullie lieve mods mijn titel aanpassen? Moederpoes Maud en haar 5 kleintjes Er zijn inmiddels 5!!! kittens uit de moederpoes gekropen . "Moederpoes Maud en haar 5 kleintjes" << Lijkt mij wel een leuke titel.
    Gedaan!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_81158605
    Dit topic:

duiven gif waar en hoe te krijgen..

Ik weet dat het geen leuk onderwerp is.

Maar de stadsduif is geen beschermde diersoort en het weghalen van nesten en het doden van de dieren bij overlast is dus gewoon toegestaan, zoals de rechter in een zaak tegen de gemeente Groningen oordeelde:

http://jure.nl/ay3913

De redeneringen in de laatste twee posts kloppen dus niet. En het genoemde argument voor het slotje vervalt dus eigenlijk ook.
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 mei 2010 @ 22:48:42 #87
    163650 Greys
    pi_81158730
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Igen het volgende:
    Dit topic:

Maar de stadsduif is geen beschermde diersoort en het weghalen van nesten en het doden van de dieren bij overlast is dus gewoon toegestaan, zoals de rechter in een zaak tegen de gemeente Groningen oordeelde:

De redeneringen in de laatste twee posts kloppen dus niet. En het genoemde argument voor het slotje vervalt dus eigenlijk ook.
    Ik kom even kijken.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 mei 2010 @ 22:52:30 #88
    163650 Greys
    pi_81158947
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 22:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kom even kijken.
    Ik zie dat mijn collega er al langs geweest is
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 23:38:57 #89
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_81161955
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 22:46 schreef Igen het volgende:
    Dit topic:

Dan nog wil ik eigenljk liever geen gifmengideeen in F&F
    pi_81162315
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 23:38 schreef senesta het volgende:

[..]

Dan nog wil ik eigenljk liever geen gifmengideeen in F&F
    Dat vind ik dan weer wél een heel goede reden om het slotje erop te laten.
      Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 23:50:11 #91
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_81162528
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 23:45 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer wél een heel goede reden om het slotje erop te laten.
    Dan zet ik die er gewoon ook bij
    pi_81406978
    kunnen jullie twee topics samenvoegen?
    Koolmees tikt tegen nestkast (Deel 2) & Koolmees tikt tegen nestkast 2
    De laatste moet blijven bestaan
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 mei 2010 @ 09:17:50 #93
    163650 Greys
    pi_81407673
    quote:
    Op vrijdag 14 mei 2010 08:20 schreef computergirl het volgende:
    kunnen jullie twee topics samenvoegen?
    Koolmees tikt tegen nestkast (Deel 2) & Koolmees tikt tegen nestkast 2
    De laatste moet blijven bestaan
    Goedemorgen
    Ik heb die van jou dichtgedaan en er een linkje naar het goede deel in gezet, dan vindt men de weg vanzelf. In die van jou stonden ook bijna alleen nog tvp's, dus zo gaat ie goed, gaan we in die van Sakura zelf verder.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_81449334
    ok dank je wel
      woensdag 19 mei 2010 @ 12:01:13 #95
    176471 oh-oh
    pi_81618086
    [SC] 722 SLOME ZWABBERRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
    Die mag dicht, Zwabber was sloom bezig...
    ( Groucho Marx )
      woensdag 19 mei 2010 @ 12:01:50 #96
    33954 ElisaB
    pi_81618119
    Done
    pi_81618144
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef ElisaB het volgende:
    Done
    Huh? Jij was toch weg
      woensdag 19 mei 2010 @ 12:04:29 #98
    176471 oh-oh
    pi_81618230
    quote:
    Done
    Je bent dr weer????????? !!!!!!!!!!
    ( Groucho Marx )
      woensdag 19 mei 2010 @ 12:11:48 #99
    33954 ElisaB
    pi_81618514
    Er staat nog 'moderator' achter mijn naam, dus dan moet je wel eens wat; dit leek me vrij simpel
      woensdag 19 mei 2010 @ 12:24:27 #100
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_81619041
    Hoi ModderEterT, denk je wel aan je armpie?
    pi_81619626
    quote:
    Done
    Ja, dit is verwarrend Elies!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
      woensdag 19 mei 2010 @ 13:10:40 #102
    33954 ElisaB
    pi_81621207
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
    Ja, dit is verwarrend Elies!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik heb het in de gaten; zal er voortaan verder vanaf blijven,
    pi_81622341
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Maar het is wel gezellig!!!!
      Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 14:10:53 #104
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_81624024
    quote:

[..]

Volgens mij bedoelde niemand het zo hoor
      woensdag 19 mei 2010 @ 14:16:18 #105
    176471 oh-oh
    pi_81624309
    quote:

[..]

Gekkert!
    Twas me een hele eer
    ( Groucho Marx )
      woensdag 19 mei 2010 @ 15:01:06 #106
    33954 ElisaB
    pi_81626589
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef senesta het volgende:
    Volgens mij bedoelde niemand het zo hoor
    Sorry, was een beetje druk, vandaar wat kort. Niets aan de hand
    pi_81641584
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef ElisaB het volgende:
    Er staat nog 'moderator' achter mijn naam, dus dan moet je wel eens wat; dit leek me vrij simpel
    Heeeey you. Hoestie nou?
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      donderdag 27 mei 2010 @ 22:20:16 #108
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_81995469
    Honden

Ik kan dit niet erg waarderen
    Ow O+
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 mei 2010 @ 22:24:42 #109
    163650 Greys
    pi_81995794
    Is al dicht.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 27 mei 2010 @ 22:26:36 #110
    163650 Greys
    pi_81995926
    Als er vanavond nog iets is, PM me dan weer even, ik zit in de ESF gekte en dan zie ik het.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 3 juni 2010 @ 17:28:11 #111
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_82290883
    Mag hier nog een deel 2 van komen, maar dan gedrag van baas en hond in t algemeen of zo? Denk niet dat het na deel 2 nog heel hard gaat lopen of zo, dus gewoon even tussendoor.
    Onbekende honden die in de aanval gaan
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 juni 2010 @ 19:33:53 #112
    163650 Greys
    pi_82296489
    quote:
    Op donderdag 3 juni 2010 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
    Mag hier nog een deel 2 van komen, maar dan gedrag van baas en hond in t algemeen of zo? Denk niet dat het na deel 2 nog heel hard gaat lopen of zo, dus gewoon even tussendoor.
    Onbekende honden die in de aanval gaan
    Sorry, we zaten even bij Thieme
    Een topic over 'Gedrag van baas en hond' is prima hoor, met een verwijzing naar dat eerste topic
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 11 juni 2010 @ 01:20:08 #113
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_82648525
    Lieve modjes,

Willen jullie de TT van Gastgezin RedCat: Poeke's 5e nestje! - Zwart/Witte uitdaging wijzigen naar Gastgezin RedCat: Poeke's 5e, 6e en 7e nestje! - Druk!

Mijn dank is groot
    Uit Eindhoven
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 juni 2010 @ 07:45:55 #114
    163650 Greys
    pi_82650461
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 01:20 schreef Poeke het volgende:
    Lieve modjes,

Willen jullie de TT van Gastgezin RedCat: Poeke's 5e, 6e en 7e nestje! - Druk! wijzigen naar Gastgezin RedCat: Poeke's 5e, 6e en 7e nestje! - Druk!

Mijn dank is groot
    Done
    En: wauw!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 18 juni 2010 @ 12:34:06 #115
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_82973570
    Kunnen katten en honden haters geen lifetime ban hier krijgen?
      Moderator vrijdag 18 juni 2010 @ 12:46:49 #116
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_82974133
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2010 12:34 schreef blup het volgende:
    Kunnen katten en honden haters geen lifetime ban hier krijgen?

Hoezo?
      vrijdag 18 juni 2010 @ 12:50:53 #117
    4921 blup
    Shoarma Sin Farma
    pi_82974320
    Dit soort volk: Hert valt hond en kat aan

of grappenmakers die in DA topics over spuitjes e.d. beginnen.
      zaterdag 19 juni 2010 @ 19:57:27 #118
    307548 Estola
    Ondertitel
    pi_83029672
    hallo allemaal,
    de zoekfunctie doet niet wat ik wil of de laatste topics over dit onderwerp zijn echt van jaren geleden...

Kan iemand mij de weg wijzen naar een topic over konijnen (specifiek... dan graag grote konijnen rassen)

Alvast bedankt!
    Doei
    pi_83029801
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Estola het volgende:
    hallo allemaal,
    de zoekfunctie doet niet wat ik wil of de laatste topics over dit onderwerp zijn echt van jaren geleden...

Kan iemand mij de weg wijzen naar een topic over konijnen (specifiek... dan graag grote konijnen rassen)

Alvast bedankt!
    Dit is het "algemene" topic:
    [centraal] Konijnentopic mét foto's ! #11
      zaterdag 19 juni 2010 @ 20:02:43 #120
    307548 Estola
    Ondertitel
    pi_83029850
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dit is het "algemene" topic:
    [centraal] Konijnentopic mét foto's ! #11
    Dank je wel
    Doei
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 juni 2010 @ 20:30:32 #121
    163650 Greys
    pi_83030899
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2010 20:02 schreef Estola het volgende:

[..]

Dank je wel
    En als je een eigen topic wilt openen en/of specifieke vragen hebt mag dat ook gewoon.
    Kijk maar even of je in dat Konijnentopic vindt wat je zocht
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 20 juni 2010 @ 13:03:01 #122
    176471 oh-oh
    pi_83050969
    [ SC ] # 273, met dagboekgeheimen !
    Lieve lieve lieve modjes wil iemand aub het nr aanpassen naar 743
    Dank!
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juni 2010 @ 13:28:41 #123
    163650 Greys
    pi_83051887
    Done
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 20 juni 2010 @ 13:32:50 #124
    176471 oh-oh
    pi_83052061
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
    Done
    ( Groucho Marx )
      Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 juni 2010 @ 10:39:21 #125
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_83350635
    mirando geldrop

Iemand die zich speciaal aanmeldt om te vertellen hoe goed een dierenpension met een slechte naam is

Valt ook helemaal niet op hè
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    &lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 27 juni 2010 @ 11:03:51 #126
    163650 Greys
    pi_83351287
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 10:39 schreef Rewimo het volgende:
    mirando geldrop

Iemand die zich speciaal aanmeldt om te vertellen hoe goed een dierenpension met een slechte naam is

Valt ook helemaal niet op hè

Ik twijfel nog even of ik er een slotje op zal doen. Want het is vast iemand van het pension zelf inderdaad, maar diegene graaft wel zijn/haar eigen kuil, gezien de reacties eronder...
    Als je ook het linkje volgt dat er in een van de posts staat, staat er idd een en al ellende van mensen met ervaringen van dit pension. Kortom, het is in dit geval misschien wel goed dat diegene hier een topic heeft geopend, dan komt de ellende nog wat meer aan het licht

Ik kijk even of de TS nog reageert (ik zal zo zelf even een vraag stellen daar).
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 27 juni 2010 @ 14:42:26 #127
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_83357961
    Hey, ik denk dat ik dat arrogante trutje ben Ik zei deze week in een topic hier iets over Mirando
      zondag 27 juni 2010 @ 14:55:47 #128
    235382 tombolafan
    -Miauw-fan
    pi_83358427
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
    Hey, ik denk dat ik dat arrogante trutje ben Ik zei deze week in een topic hier iets over Mirando
    Joh, wist je nog niet dat je een arrogant trutje bent dan?
    SPOILER
      zondag 27 juni 2010 @ 14:58:45 #129
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_83358528
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Joh, wist je nog niet dat je een arrogant trutje bent dan?
    SPOILER
    Trut.
      zondag 27 juni 2010 @ 14:59:41 #130
    235382 tombolafan
    -Miauw-fan
    pi_83358568
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Trut.
      maandag 5 juli 2010 @ 13:37:15 #131
    235382 tombolafan
    -Miauw-fan
    pi_83679057
    Gekke bekken verzamelen!!
    Lijkt me niet helemaal de bedoeling van het topic
    (de tekst dan, foto is leuk )
      Moderator maandag 5 juli 2010 @ 13:49:36 #132
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_83679554
    quote:
    Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
    Gekke bekken verzamelen!!
    Lijkt me niet helemaal de bedoeling van het topic
    (de tekst dan, foto is leuk )

Aangepast, thnx
      dinsdag 6 juli 2010 @ 15:47:29 #133
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_83725792
    Voor ik er een topic over open......Asiel-actie 2010? Staat er al wat op de planning?
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 juli 2010 @ 15:50:11 #134
    163650 Greys
    pi_83725906
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2010 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
    Voor ik er een topic over open......Asiel-actie 2010? Staat er al wat op de planning?

Asielactie 2010
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 6 juli 2010 @ 20:10:38 #135
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_83736856
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
    pi_83799727
    Sex met Dieren.

Lijkt me niet het juiste forum (of uberhaupt )
    - edit - remlof to the rescue

[ Bericht 22% gewijzigd door tombolafan op 08-07-2010 11:49:50 ]
    pi_83884809
    Tropisch Aquarium #44 waar het tropisch warm is.

Waarom gesloten als ik vragen mag?
    Prrrrttt
    Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
      Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 16:18:26 #138
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_83884905
    Die is toch gewoon open?
    [b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
    pi_83885041
    Hier staat echt dat ie gesloten is...
    Prrrrttt
    Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
      Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 16:24:20 #140
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_83885064
    Da's raar. Ik kan gewoon op 'reageer' klikken. Nou ja, even een mod afwachten dan maar
    pi_83885143
    lol das apart
    Ik kan niet meer reageren..

Ja idd, we wachten wel af
    Prrrrttt
      Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 17:29:26 #142
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_83887012
    Nog steeds? Ik zie hem gewoon als open
    pi_83888651
    Hier nog steeds gesloten.. Vage shit zeg..
    Cookies en alles verwijderd, maar blijft het probleem geven.

[ Bericht 17% gewijzigd door PerryVogelbekdier op 10-07-2010 18:26:16 ]
    Prrrrttt
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 juli 2010 @ 19:15:39 #144
    163650 Greys
    pi_83890139
    Dat screenshot is van het vorige topic
    Dat was vol, dus werd automatisch gesloten na 300 posts.
    Jouw screenshot hierboven is van deel 33: Tropisch aquarium #33 Waar visjes vrolijk doorzwemmen
    En dat is inderdaad vol en dus dicht.

Maar het linkje dat jij ons hierboven gaf is het nieuwe deel en dus gewoon open!
    Deze is dus open:
    Tropisch Aquarium #34 waar het tropisch warm is.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator zaterdag 10 juli 2010 @ 19:57:39 #145
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_83891448

Ach, het is warm
    pi_83901280
    Hahaha sorry
    Ik vond het al gek, meestal is dat na 13 pagina's, maar nu naar 7

Het is hier iig 34 graden binnen
    Prrrrttt
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 juli 2010 @ 23:53:34 #147
    163650 Greys
    pi_83901486
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
    Hahaha sorry
    Ik vond het al gek, meestal is dat na 13 pagina's, maar nu naar 7

Het is hier iig 34 graden binnen

Dat ligt er aan of je ingelogd bent en hoe je instellingen staan enzo, dat aantal pagina's
    Het is in elk geval na 300 posts, dat hij automatisch dicht gaat.

En geeft niets hoor, blij dat het mysterie opgelost is!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_83910648
    quote:
    Op donderdag 22 april 2010 18:06 schreef sigme het volgende:

sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens!)

bvd!
    En nu zijn er kuikentjes! Mag de TT naar sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes!) ?
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 juli 2010 @ 12:15:37 #149
    163650 Greys
    pi_83911408
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 11:53 schreef sigme het volgende:

[..]

En nu zijn er kuikentjes! Mag de TT naar sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes!) ?

Tuurlijk, is gewijzigd!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_83911435
    quote:
    Op zondag 11 juli 2010 12:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk, is gewijzigd!
    Dank, je bent een topmodmeid!
    pi_84227120
    Kat vermist
    Stomme reactie
      Moderator maandag 19 juli 2010 @ 11:24:47 #152
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_84227194
    quote:
    Op maandag 19 juli 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
    Kat vermist
    Stomme reactie

Thnx Is weg
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 21 juli 2010 @ 13:06:29 #153
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_84311483
    Fruitvliegjes

Irritante kutuser in topic.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 juli 2010 @ 13:25:23 #154
    163650 Greys
    pi_84312245
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
    Fruitvliegjes

Irritante kutuser in topic.

Opgeruimd, dank je!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 21 juli 2010 @ 16:44:40 #155
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_84320143
    Geer + Nieuwe aanwinst, naam gezocht!!!
    Bertje wil ook in de TT.
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 juli 2010 @ 17:35:40 #156
    163650 Greys
    pi_84321824
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2010 16:44 schreef JJH het volgende:
    Geer en nieuwe aanwinst Bertje!
    Bertje wil ook in de TT.

Da's al langggggg gebeurd
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      maandag 26 juli 2010 @ 10:25:28 #157
    176471 oh-oh
    pi_84496045
    [Hond] Halsbanden

( volgens mij kun je nu niet meer naar een post linken of wel? )
    Laatste post, eerste post op Fok! = spam ?
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 juli 2010 @ 10:33:32 #158
    163650 Greys
    pi_84496268
    quote:
    Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:
    [Hond] Halsbanden

( volgens mij kun je nu niet meer naar een post linken of wel? )
    Laatste post, eerste post op Fok! = spam ?
    Hm ja, da's wat lastig.
    Anderen dragen ook diverse linkjes aan natuurlijk, maar dit is idd een eerste post.
    Ik zal de user even een PM sturen, in de tussentijd linkje even weggehaald. Thanks!

Rechtstreeks linken naar een post in de nieuwe layout doe je door bij de post op de datum rechtsboven te klikken en de url die dan in je balk staat te kopiëren :Y
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_84566966
    Greys, legendarische treurwilg van me, ik durf het bijna niet te vragen..

Maar eh, wil je de topictitel aanpassen? sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes!)
    D'r is een kalfje bijgekomen. Geheel onverwachts; ik zal het verhaal uit de doeken doen in het topic.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 juli 2010 @ 22:40:28 #160
    163650 Greys
    pi_84569755
    quote:
    Op dinsdag 27 juli 2010 21:40 schreef sigme het volgende:
    Greys, legendarische treurwilg van me, ik durf het bijna niet te vragen..
    Trut :6 ;)

quote:
    Maar eh, wil je de topictitel aanpassen? sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes!)
    D'r is een kalfje bijgekomen. Geheel onverwachts; ik zal het verhaal uit de doeken doen in het topic.
    Het lijkt wel real life Farmville! :+ Ik kom d'r een kalfje bij frommelen! *O*
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 28 juli 2010 @ 15:10:40 #161
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_84590602
    Greys! O+ (of iemand anders :P). Kun jij even naar mijn Pippa-topic kijken? Er heeft weer iemand een foto + filmpje van een pipa pipa gepost }:|.
    Niet meer actief op Fok!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 juli 2010 @ 15:11:48 #162
    163650 Greys
    pi_84590646
    Kom d'r an!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 28 juli 2010 @ 16:19:20 #163
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_84592999
    Thx :*.
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 3 augustus 2010 @ 20:57:15 #164
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_84827532
    Senesta, ElisaB of Greys, kan een van jullie de TT veranderen van het volgende topic:
    [SPOED] Hulp benodigd bij verlaten kittens ?

Misschien iets van: Hobbes in gastgezin Wiebel en Soemp. Of iets anders wat jullie leuk vinden. Alvast bedankt. :*
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
      Moderator dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:32:25 #165
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_84835333
    quote:
    Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Soempie het volgende:
    Senesta, ElisaB of Greys, kan een van jullie de TT veranderen van het volgende topic:
    Hobbes in gastgezin Wiebel en Soemp ?

Misschien iets van: Hobbes in gastgezin Wiebel en Soemp. Of iets anders wat jullie leuk vinden. Alvast bedankt. :*
    Gedaan :*
    pi_85280713
    Nu Casper erbij is gekomen...kan een van jullie de TT weer veranderen? :@ :* In: Casper en Hobbes in gastgezin Wiebel en Soemp. Of als dat te lang is: Casper en Hobbes bij Wiebel en Soemp.

Hobbes in gastgezin Wiebel en Soemp
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:44:34 #167
    163650 Greys
    pi_85280813
    Is aangepast en paste gemakkelijk!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_85280819
    Dankje Greys! *O*
      dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:17:23 #169
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_85416711
    [Hond] Halsbanden

riekt nach spam. User heeft ook net een account aangemaakt en 1 post gedaan
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 augustus 2010 @ 09:33:28 #170
    163650 Greys
    pi_85425833
    quote:
    Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef Qwea het volgende:
    [Hond] Halsbanden

riekt nach spam. User heeft ook net een account aangemaakt en 1 post gedaan
    Ik ga er even achteraan, even PMen enzo, thanks :)
    Op zich staat heel dat topic vól met linkjes naar sites natuurlijk en het kan zijn dat het een nieuwe user is, maar inderdaad, het is wel iets om even uit te zoeken ;)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 18 augustus 2010 @ 09:49:10 #171
    176471 oh-oh
    pi_85426162
    Das weer diezelfde user die je daar laatst ook over aangesproken hebt volgens mij ...
    ( Groucho Marx )
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 augustus 2010 @ 09:50:06 #172
    163650 Greys
    pi_85426180
    quote:
    Op woensdag 18 augustus 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:
    Das weer diezelfde user die je daar laatst ook over aangesproken hebt volgens mij ...
    Ist weer dezelfde ja? :o
    Ik ga ff terugzoeken! Thanks!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 18 augustus 2010 @ 09:52:27 #173
    163650 Greys
    pi_85426227
    Nee dat was een ander zie ik, heb het gevonden, ging ook om een heel andere site (hippehalsband).
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 18 augustus 2010 @ 09:58:12 #174
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_85426360
    hippehalsband :') ik ga hippeketting reggen :+
      Designer zondag 29 augustus 2010 @ 20:59:34 #175
    266257 crew  DeZwabber
    dugga doo dugga dugga doo
    pi_85847373
    [SC] 782 de Hairy Nuts van je Chunky Munky

munky -> monkey graag aub dankuwel :@
    🐙
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 augustus 2010 @ 21:06:01 #176
    163650 Greys
    pi_85847779
    Ik zie dat Ml-etje dat al gewijzigd heeft.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_85999089
    Wie kan voor mij in de OP van [Centraal]Foto's met honden #32 de foto's als klein formaat weergeven, ik weet niet hoe het moet :@
      donderdag 2 september 2010 @ 21:13:43 #178
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_85999209
    [img=100 ]link [/ img]

voor een FF-mod:

[img=100]http://i38.tinypic.com/2mi1dua.jpg[/img]
    pi_85999511
    Thanks, wat een werk om het aan te passen, maar het is gelukt, alleen nog niet zo netjes op een rij als in een ander deel maar dat maakt niet uit ^O^
      Eurovisie Songfestival Queen donderdag 2 september 2010 @ 21:22:08 #180
    163650 Greys
    pi_85999559
    quote:
    Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
    Thanks, wat een werk om het aan te passen, maar het is gelukt, alleen nog niet zo netjes op een rij als in een ander deel maar dat maakt niet uit ^O^
    Ik zat al twee keer heen en weer te kijken van hier naar daar, omdat ik ze al klein zág dus en niet snapte wat er dan nog veranderd moest :D

Goed gedaan :)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      donderdag 2 september 2010 @ 21:23:34 #181
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_85999617
    quote:
    Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
    Ja, in het vervolg gewoon door een mod laten doen hoor, die kan dat gewoon kopieren vanuit de editgeschiedenis.
    pi_86000100
    quote:
    Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zat al twee keer heen en weer te kijken van hier naar daar, omdat ik ze al klein zág dus en niet snapte wat er dan nog veranderd moest :D

Goed gedaan :)
    Ja en ik vind het zo leuk, omdat die OP ooit zo netjes gemaakt is. En nu weet ik het voor een volgende keer :)

Ik krijg er alleen zweet van in de nek, omdat ik zo'n trage harry ben :')
      donderdag 2 september 2010 @ 21:55:46 #183
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_86001256
    Dankjewel.
    pi_86001306
    quote:
    Op donderdag 2 september 2010 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
    Dankjewel.
    Heb jij hem destijds gemaakt Hara? :@ :D O+
    pi_86001334
    quote:
    Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja en ik vind het zo leuk, omdat die OP ooit zo netjes gemaakt is. En nu weet ik het voor een volgende keer :)

Ik krijg er alleen zweet van in de nek, omdat ik zo'n trage harry ben :')
    Maarrrrrrrrrrrrrrrr, kun je dan niet gewoon een wiki (laten) maken :D
      donderdag 2 september 2010 @ 21:59:13 #186
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_86001492
    quote:
    Op donderdag 2 september 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Heb jij hem destijds gemaakt Hara? :@ :D O+
    Guilty as charged. Daarom is er ook geen wiki, daar ben ik te lui voor :')
    pi_86046511
    Hoi
    Is er ergens een centraal konijnen topic? Kan het niet zo snel vinden. :)
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 23:51:05 #188
    163650 Greys
    pi_86046569
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2010 23:49 schreef Wasmachinemann het volgende:
    Hoi
    Is er ergens een centraal konijnen topic? Kan het niet zo snel vinden. :)
    [centraal] Konijnentopic mét foto's ! #12
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 3 september 2010 @ 23:51:08 #189
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_86046573
      vrijdag 3 september 2010 @ 23:51:24 #190
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_86046581
    Hela!
      Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 september 2010 @ 23:51:48 #191
    163650 Greys
    pi_86046597
    <---- vlotje
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      vrijdag 3 september 2010 @ 23:52:22 #192
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_86046630
    Dat scheelde 3 (!) seconden. :D
      Designer vrijdag 3 september 2010 @ 23:53:39 #193
    266257 crew  DeZwabber
      Moderator vrijdag 3 september 2010 @ 23:53:59 #194
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_86046699
    _O-
    pi_86046861
    :')
      vrijdag 3 september 2010 @ 23:58:12 #196
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_86046863
    Ja, roep iedereen er even bij joh.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 september 2010 @ 11:47:51 #197
    163650 Greys
    pi_86055607
    quote:
    Op vrijdag 3 september 2010 23:58 schreef Wasmachinemann het volgende:
    :')
    Behulpzaam he, die F&Fers?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 14 september 2010 @ 22:40:04 #198
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_86443755
    Likje voor jullie!
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 september 2010 @ 23:30:26 #199
    163650 Greys
    pi_86445850
    quote:
    Op dinsdag 14 september 2010 22:40 schreef Qwea het volgende:
    Likje voor jullie!
    Prrrrrrrrrr.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_86459122
    Hoi ik heb een vraagje aan jullie :)

ik ben gastgezin voor kittens en ben ik nu hard op zoek naar een nieuw huisje voor Bo omdat hij anders over 2 weken terug moet naar het asiel en dat wil ik voorkomen. Nu weet ik dat je via flora en fauna je dieren aan mag bieden en dat zou ik graag voor Bo doen. Normaal gesproken mag je toch alleen een topic openen voor "gratis" dieren? Bo kost namelijk 85 euro voor adoptie. Nu is mijn vraag, zou ik een topic voor Bo mogen openen?
      Moderator woensdag 15 september 2010 @ 15:21:48 #201
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_86462627
    Hoi Oognip,

Ik vind dat jullie fantastisch werk doen en vind het ook eigenlijk heel jammer maar we blijven toch liever gewoon bij de regels die er nu hierover zijn. Als we hier uitzonderingen op gaan maken dan kunnen we tegen heel veel anderen ook geen nee meer zeggen.

Sorry...
      woensdag 15 september 2010 @ 17:22:30 #202
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_86467120
    Euhm...de kittens van bijv. Cat en Poeke (Redcats) worden toch ook aangeboden?
    Al gaat dat dan op een iets andere manier ;)
      Moderator woensdag 15 september 2010 @ 17:26:31 #203
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_86467260
    quote:
    Op woensdag 15 september 2010 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
    Niet actief in een eigen aanbied topic :)

Als er al een topic loopt en er word terloops vermeld dat er nog geen nieuw baasje is dan heb ik er geen problemen mee, volgens mij is dat ook de afspraak die er met Cat en Poeke is gemaakt destijds.
      donderdag 16 september 2010 @ 10:23:05 #204
    176471 oh-oh
    pi_86489669
    [CENTRAAL] Honden met foto's #33
    Foto's iin de OP lukken mij ook voor geen meter -O-
    ( Groucho Marx )
    pi_86493865
    quote:
    Op donderdag 16 september 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
    [CENTRAAL] Honden met foto's #33
    Foto's iin de OP lukken mij ook voor geen meter -O-
    Die stomme Hara ook :{w
    I made you an OP

[ Bericht 0% gewijzigd door tombolafan op 16-09-2010 12:31:29 ]
    pi_86509277
    quote:
    Op woensdag 15 september 2010 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
    Ik heb het destijds ook hier gevraagd, vooral om moederpoezen (lees:Limoentje) te plaatsen. En toen mocht het niet en dat snap ik wel. Want dan wordt het wel erg vol. In mijn eigen topic krijgt het nest genoeg aandacht, de OP maakt (in mijn geval) eigenlijk al duidelijk dat de poesjes altijd een nieuw huis zoeken. En anders kun je nog een TT change aanvragen.
    Oognip biedt precies dezelfde soort opvang en ik denk dat de dames mods best een TT of OP change willen doen als ze Bo wat meer in het zonnetje wil zetten.
    pi_86515531
    quote:
    Op donderdag 16 september 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb het destijds ook hier gevraagd, vooral om moederpoezen (lees:Limoentje) te plaatsen. En toen mocht het niet en dat snap ik wel. Want dan wordt het wel erg vol. In mijn eigen topic krijgt het nest genoeg aandacht, de OP maakt (in mijn geval) eigenlijk al duidelijk dat de poesjes altijd een nieuw huis zoeken. En anders kun je nog een TT change aanvragen.
    Oognip biedt precies dezelfde soort opvang en ik denk dat de dames mods best een TT of OP change willen doen als ze Bo wat meer in het zonnetje wil zetten.
    Thanks voor de tip! Ik had er zelf niet aan gedacht! Ik heb Senesta net een pm gestuurd nu maar hopen dat ik het naar de goede heb gestuurd :)
    pi_86571630
    Waarom kan ik hier niet in reageren? ;(

[Centraal] Kattenziektes
      Moderator zaterdag 18 september 2010 @ 15:41:26 #209
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_86571842
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2010 15:32 schreef pasopikbijt het volgende:
    Waarom kan ik hier niet in reageren? ;(

[Centraal] Kattenziektes
    Geen idee, ik kan er gewoon posten...
    Probeer nog eens
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 september 2010 @ 15:41:59 #210
    163650 Greys
    pi_86571856
    Je krijgt wel de melding dat er al zo lang niet gepost is, maar daarna kan je gewoon posten inderdaad als het goed is :)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator zaterdag 18 september 2010 @ 15:46:05 #211
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_86571948
    Ik wilde ook voorstellen om een nieuw topic te openen maar volgens mij staat er best goede informatie in dat topic :Y
    pi_86571952
    hee ja nu kan ik wel op reageren klikken :D

you guys are magic
      Moderator zaterdag 18 september 2010 @ 15:47:07 #213
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_86571970
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2010 15:46 schreef pasopikbijt het volgende:
    hee ja nu kan ik wel op reageren klikken :D

you guys are magic
    Ik denk dat het met de leeftijd van het topic te maken had :Y
    pi_86573026
    quote:
    Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik denk dat het met de leeftijd van het topic te maken had :Y
    oke naja, ik zag eerst geen knop met reageren en ook geen quick-reply vakje maar het is nu gelukt
    pi_86620308
    Ik kan geen topic vinden over (luipaard)gekko's, klopt dit?
    Het leek me zo leuk om hier ervaringen te lezen, we zijn ons zelf aan het oriënteren op de aanschaf van deze diertjes.
    Zolang er was is, is er leven.
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 september 2010 @ 00:26:12 #216
    163650 Greys
    pi_86622967
    quote:
    Op zondag 19 september 2010 23:02 schreef Dinus het volgende:
    Ik kan geen topic vinden over (luipaard)gekko's, klopt dit?
    Het leek me zo leuk om hier ervaringen te lezen, we zijn ons zelf aan het oriënteren op de aanschaf van deze diertjes.
    Er zijn wel wat oude topics (zie hieronder) maar je mag best een nieuwe openen :)

Gekko's
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_86626098
    En anders hier wat algemenere info:
    Het grote Fok! terrarium topic!
    pi_86652710
    Bedankt! Ik zal zelf maar geen topic openen, heb er nog niets over te vertellen :)
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 september 2010 @ 22:20:11 #219
    163650 Greys
    pi_86656308
    quote:
    Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Dinus het volgende:
    Bedankt! Ik zal zelf maar geen topic openen, heb er nog niets over te vertellen :)
    Een topic openen juist om vragen te stellen/om info te vragen mag ook :)
    Kijk maar wat jij het meest prettig vindt!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_86672694
    quote:
    Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Een topic openen juist om vragen te stellen/om info te vragen mag ook :)
    Kijk maar wat jij het meest prettig vindt!
    Oké dan :)
      dinsdag 21 september 2010 @ 20:44:50 #221
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_86688015
    Mag ik hier een topic openen om de aandacht te vragen voor een onwijs lieve en mooie sharpei die momenteel in het asiel zit? Zij is van mijn 'om de hoek buren' geweest en zit nu uit noodzaak in het asiel, maar ze verdient zo'n lief baasje!!
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 20:51:41 #222
    163650 Greys
    pi_86688312
    quote:
    Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Ireth het volgende:
    Mag ik hier een topic openen om de aandacht te vragen voor een onwijs lieve en mooie sharpei die momenteel in het asiel zit? Zij is van mijn 'om de hoek buren' geweest en zit nu uit noodzaak in het asiel, maar ze verdient zo'n lief baasje!!
    Aw, het spijt me Ireth. We hebben laatst moeten besluiten geen topics toe te staan om asieldieren 'aan te prijzen' omdat het dan de spuigaten gaat uitlopen. Dan hebben we straks teveel van die adoptietopics.
    De Redcat kittens komen ook niet in aparte topics als ze eenmaal bij het gastgezin weg zijn en in het asiel zitten, dus als we dit dan wel gaan toestaan dan loopt het scheef.

Ik zal eens overleggen of we niet 1 centraal 'Kijk dit asieldier nou!' topic (oid) kunnen maken, waar dat soort oproepen in kunnen, ik laat het je weten.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 21 september 2010 @ 20:55:49 #223
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_86688479
    Heel graag! Ik hou het in de gaten! :)
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 21:00:32 #224
    163650 Greys
    pi_86688657
    quote:
    Op dinsdag 21 september 2010 20:55 schreef Ireth het volgende:
    Heel graag! Ik hou het in de gaten! :)
    Ik PM je wel, ik denk dat we vanavond al een oplossing hebben :)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 september 2010 @ 21:47:41 #225
    163650 Greys
    pi_86690726
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 21 september 2010 @ 23:01:28 #226
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_86694361
    ^O^ :*
      woensdag 22 september 2010 @ 09:03:08 #227
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_86701016
    In Memoriam #2

Kan de discussie daar worden verwijderd? :)
      Moderator woensdag 22 september 2010 @ 10:07:37 #228
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_86702499
    Ben bezig!
    pi_86702975
    quote:
    Op woensdag 22 september 2010 10:07 schreef senesta het volgende:
    Ben bezig!
    ^O^

Het was wellicht niet gepast, maar ik wilde daar gisteravond toch even reageren op de inhoud van een paar posts. En ik hoop dat ik mijn punt (wat door de mods gedeeld wordt denk ik, aangezien de hele dicussie nu verwijderd is) gemaakt heb. Ik denk dat ik het vervolg van de discussie heb gemist?
    Dat topic moet er alleen zijn voor verhalen van overleden dieren en steunbetuigingen.
      woensdag 22 september 2010 @ 10:26:55 #230
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_86703050
    Ik was het niet geheel met je eens Cat, maar dat doet nu niet meer ter zake, Senasta heeft het zo mooi opgelost ^O^
      Moderator woensdag 22 september 2010 @ 10:46:53 #231
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_86703575
    Trovey is ook een lieverd en heeft er waarschijnlijk niet eens bij stil gestaan.
    Maar het memoriam topic is inderdaad om de overleden diertjes in de picture te zetten en steun te betuigen aan de baasjes en dat moeten we zo houden :Y

Maar ik ben eigenlijk ook wel blij met dit "oudjes" topic en als ik er over nadenk is het eigenlijk gek dat die er nog niet was.
    pi_86703942
    quote:
    Op woensdag 22 september 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
    Trovey is ook een lieverd en heeft er waarschijnlijk niet eens bij stil gestaan.
    Maar het memoriam topic is inderdaad om de overleden diertjes in de picture te zetten en steun te betuigen aan de baasjes en dat moeten we zo houden :Y

Maar ik ben eigenlijk ook wel blij met dit "oudjes" topic en als ik er over nadenk is het eigenlijk gek dat die er nog niet was.
    Inderdaad gek dat hij er nog niet was. Misschien wel omdat er zoveel 'losse' topics zijn over specifieke kwalen waar oudere dieren last van hebben. En dat is prima. Maar hier komt alles mooi samen en hebben ook de oudjes zonder specifieke klachten een plekje. :)
    pi_87112056
    Is er een topic over het kattenras Ragdoll?
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:25:31 #234
    163650 Greys
    pi_87112080
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2010 20:24 schreef pasopikbijt het volgende:
    Is er een topic over het kattenras Ragdoll?
    Ik ga even voor je kijken, moment :)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:28:03 #235
    163650 Greys
    pi_87112167
    Er zijn wel diverse topics (geweest) waarin ook over Ragdolls gesproken werd, maar er is volgens mij geen centraal Ragdoll topic met daarin alleen maar info en foto's etc. van Ragdolls.
    Open er maar eentje als je wilt.

Mocht later blijken dat ik echt met mijn neus gekeken heb (Senesta zoekt soms beter dan ik :+ ) dan kan hij altijd nog samengevoegd worden oid.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87112401
    Ja ik weet zelf niet zo veel van ze, ik vind ze alleen heel erg mooi en wil meer te weten komen. Ik wou dus eigenlijk alleen maar lurken in een topic over ze :P Maar ik zal wel een topicje maken waar ik dat vermeld. :)

bedankt voor het zoeken btw :P
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:45:56 #237
    163650 Greys
    pi_87112804
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2010 20:33 schreef pasopikbijt het volgende:
    Ja ik weet zelf niet zo veel van ze, ik vind ze alleen heel erg mooi en wil meer te weten komen. Ik wou dus eigenlijk alleen maar lurken in een topic over ze :P Maar ik zal wel een topicje maken waar ik dat vermeld. :)

bedankt voor het zoeken btw :P
    Als je via zoeken.fok.nl ragdoll intypt krijg je wel wat topics waar ook mensen over Ragdolls het e.e.a. zeggen. Misschien kan je daar nog even in neuzen.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87112906
    quote:
    Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je via zoeken.fok.nl ragdoll intypt krijg je wel wat topics waar ook mensen over Ragdolls het e.e.a. zeggen. Misschien kan je daar nog even in neuzen.
    bedankt voor de tip, dat zal ik sowieso ook nog even doen :)
    pi_87126796
    Welke oh zo grappige mod heeft het caviatopic naar CUL gegooid?

[Centraal] Cavia's met foto's deel 28
    I had a signature once. It was awful.
      Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 11:35:56 #240
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_87126924
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2010 11:31 schreef zoeperzazke het volgende:
    Welke oh zo grappige mod heeft het caviatopic naar CUL gegooid?

[Centraal] Cavia's met foto's deel 28
    Hij is alweer terug in F&F, was vast een foutje ;)
    pi_87127311
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2010 11:35 schreef senesta het volgende:

[..]

Hij is alweer terug in F&F, was vast een foutje ;)
    Sjowhan :') Grapjas :P Thnx voor het snelle fixen!
    I had a signature once. It was awful.
    pi_87133002
    kan iemand mijn youtube filmpjes in het aquarium topic thumbnailen?
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 oktober 2010 @ 15:09:08 #243
    163650 Greys
    pi_87133240
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2010 15:01 schreef Byte_Me het volgende:
    kan iemand mijn youtube filmpjes in het aquarium topic thumbnailen?
    Als je in Youtube het filmpje bekijkt dat je wilt hebben, klik je daar onder het filmpje op 'Delen'.
    Die link je die dan krijgt, als je die op FOK! plakt, zie je wel de verkleinde versie als het goed is.
    Dus niet de link pakken die dan in je url balk staat, maar via 'Delen'. En dan die link die daar onder verschijnt.
    Probeer maar even, je kunt je eigen post nog editten toch? :)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 3 oktober 2010 @ 15:13:00 #244
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_87133367
    Moet dat nieuwe asieldierentopic misschien in het nuttige linkjestopic?
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 oktober 2010 @ 15:37:57 #245
    163650 Greys
    pi_87134121
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
    Moet dat nieuwe asieldierentopic misschien in het nuttige linkjestopic?
    Het moet niet.
    Het mag wel. Ik zal het er zo wel even bij zetten :)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87134929
    quote:
    Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je in Youtube het filmpje bekijkt dat je wilt hebben, klik je daar onder het filmpje op 'Delen'.
    Die link je die dan krijgt, als je die op FOK! plakt, zie je wel de verkleinde versie als het goed is.
    Dus niet de link pakken die dan in je url balk staat, maar via 'Delen'. En dan die link die daar onder verschijnt.
    Probeer maar even, je kunt je eigen post nog editten toch? :)
    inderdaad, dat werkt. tnx voor de tip
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 14:32:35 #247
    163650 Greys
    pi_87246015
    Even uit het 'Hond uitlaten' topic, waar wat mensen vonden dat er te fel werd gereageerd.

quote:
    Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
    Juist door die vorige discussie zijn Senesta en ik er al maanden heel goed op aan het letten of een TS niet te fel wordt 'aangevallen' en of er niet teveel met vingertjes wordt gewezen. Als het goed is heb je gemerkt dat dit het afgelopen driekwart jaar dan ook een stuk minder (zo goed als helemaal niet) is voorgekomen.
    Als we er niet bovenop zitten, kan je een topicreport plaatsen en komen we meteen kijken :)

Daarom is het zo jammer dat als er iemand wel een keertje kritisch (of iets té kritisch is in andermans ogen) dat er dan meteen weer teruggegrepen wordt naar 'zie je, F&F'. We zijn er juist zo goed mee bezig om daar zoveel mogelijk vanaf te komen.

In elk topic hou je kritiek, we willen ook absoluut niet dat F&F een kusjekroelgebeuren wordt. In dit topic was de kritiek die er was voornamelijk gericht op de eigenaars van de hond en niet op TS zelf. Dus als Cat dan zegt 'ik zou hier niets meer durven vragen' vind ik dat weer lichtelijk overdreven, juist omdat we er - al zeg ik het zelf - ontzettend goed op letten de laatste maanden dat de felle toon en de wijzende vingers niet de overhand krijgen.

Kortom, help ons door niet steeds terug te pakken naar 'F&F weer' maar als er ergens iemand té kritisch of te fel is, gewoon ons een PM te sturen of een TR te plaatsen, ipv die discussie in de topics aan te gaan. Dat zouden we heel erg op prijs stellen ^O^

Als jullie hier nog verder over willen praten, dan graag in FB ;)
    Kortom, we willen juist van het 'wijzende vingertjes' gebeuren af waarin een TS meteen in de eerste paar posts in zijn/haar nekvel gegrepen wordt. Daar zijn we erg ons best voor aan het doen. Maar dat betekent niet dat kritiek in welke vorm dan ook niet meer mag, want we willen ook niet dat F&F een te hoog kusjesnugglegehalte heeft.

Best lastig soms, zo'n middenweg :+

Anyway, zoals ik hierboven heb gepost, zo zien de meesten het denken wij graag. Niet te fel, niet te soft. En als er dan ergens iets mis gaan, gewoon even PMen naar mij of Senesta of een topicreport ipv in de topics zelf de discussie aangaan.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      woensdag 6 oktober 2010 @ 14:37:53 #248
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_87246216
    Ze moeten zijn hond afpakken en ik durf geen vraag meer te stellen is beide nogal overdreven. :')

Opgelost!
    pi_87246849
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
    Ze moeten zijn hond afpakken en ik durf geen vraag meer te stellen is beide nogal overdreven. :')

Opgelost!
    Een beetje nuancering graag. Ik zei dus in dat topic:

quote:
    Op woensdag 6 oktober 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
    Nu zijn katten anders dan honden maar als ik een vraag had erover zou ik haast gaan aarzelen om hier een topic te openen, bang dat ik als slechte baas te boek gesteld word.
    Voor mij persoon zou de drempelvrees wel meevallen, men kent mij hier wel in F&F. Maar als ik als bezorgde oppas met een vraag kwam zou ik me echt in een hoekje gedrukt voelen door de mensen die gaan roepen dat TS het fout doet, of dat TS ter verantwoording wordt geroepen door users over baasjes die niet eens op Fok komen. Want dat gebeurde wel, net als de aanval op TS in deze post.

Ik had mijn mening wat genuanceerder mogen neerzetten, maar wilde een tegenwicht bieden aan de posters die TS gingen veroordelen. Vond ik niet terecht.

Het klopt inderdaad dat F&F de laatste tijd een stuk milder is geworden en naar beide zijden van een argument luistert. Chapeau!
      Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 14:58:44 #250
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_87247058
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2010 14:53 schreef Cat22 het volgende:

Het klopt inderdaad dat F&F de laatste tijd een stuk milder is geworden en naar beide zijden van een argument luistert. Chapeau!
    Inderdaad, dat is zeker zo! Hulde aan Greys en Senesta! Mijn kritische noot was ook zeker geen aanval op jullie.

Het zijn vooral de zuigende berichten van Stali en de overtrokken reacties van Verbal die me op zo'n moment in het verkeerde keelgat schieten. Jullie hebben gelijk dat ik dat beter hier kan melden, in plaats van in het topic te reageren.

Zal eraan denken, en keep op the good work!
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 15:12:48 #251
    163650 Greys
    pi_87247599
    Dank :)
    Het was niet bedoeld als 'gut kijk ons eens ff goed bezig zijn hoor' :@

We blijven letten op de wijzende vingers en het 'TS-kielhalen' en uitschietertjes hou je altijd (en maken het ook af en toe juist wel weer juicy en FOK!s ;) ).
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 16:22:54 #252
    163650 Greys
    pi_87250307
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2010 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
    Het zijn vooral de zuigende berichten van Stali en de overtrokken reacties van Verbal die me op zo'n moment in het verkeerde keelgat schieten. Jullie hebben gelijk dat ik dat beter hier kan melden, in plaats van in het topic te reageren.
    Nog even over deze specifieke opmerking, ik zag dat de betreffende TS daar prima zelf mee om kon gaan, zijn mondje prima roerde en gewoon zelf e.e.a. weerlegde. Daarom heb ik het in dit geval gewoon laten gaan. :)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 18:26:29 #253
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_87255049
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
    Dank :)
    Het was niet bedoeld als 'gut kijk ons eens ff goed bezig zijn hoor' :@

Maar jullie mogen ook wel eens een veer in de bevallige billetjes, toch O-)
      zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:05:35 #254
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_87360618
    [SC} 842 Er staat een haakje fout in de TT.

Zou iemand dat haakje in de TT even kunnen fixen? :)
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      Designer zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:06:44 #255
    266257 crew  DeZwabber
    pi_87360648
    quote:
    Op zaterdag 9 oktober 2010 18:05 schreef APK het volgende:

_O-
    🐙
    pi_87360662
    quote:

Ja, schande :(
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:08:04 #257
    163650 Greys
    pi_87360681
    quote:

Ik pieker d'r niet over.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87360695
    Je kan voor de duidelijkheid beter vragen of ze die accolade kunnen vervangen voor het juiste teken, voordat ze het woord "haakje" gaat wijzigen :7
      Designer zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:09:41 #259
    266257 crew  DeZwabber
    pi_87360726
    quote:
    Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
    Je kan voor de duidelijkheid beter vragen of ze die accolade kunnen vervangen voor het juiste teken, voordat ze het woord "haakje" gaat wijzigen :7
    ja, of het blokhaakje ook vervangen door een accolade _O-
    🐙
      zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:10:26 #260
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_87360747
    quote:
    Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef Greys het volgende:

Ik pieker d'r niet over.
    Een ander modje dan misschien zo aardig om even te helpen? :)
    quote:
    Op zaterdag 9 oktober 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
    Twee accolades mag ook hoor, dit staat gewoon zo slordig. :)
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:13:24 #261
    163650 Greys
    pi_87360850
    Nou vooruit.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:15:09 #262
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_87360904
    quote:
    Op zaterdag 9 oktober 2010 18:13 schreef Greys het volgende:

Nou vooruit.
    Merci. :)
      Moderator zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:51:57 #263
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_87361829
    quote:
    {SC] 842 APK kon er niet mee omgaan.

quote:
    Op zaterdag 9 oktober 2010 18:10 schreef APK het volgende:

[..]

Een ander modje dan misschien zo aardig om even te helpen? :)
    [..]

Twee accolades mag ook hoor, dit staat gewoon zo slordig. :)
    :Y

Done!
      zaterdag 9 oktober 2010 @ 18:55:38 #264
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_87361939
    quote:
    Op zaterdag 9 oktober 2010 18:51 schreef senesta het volgende:

:Y

Done!
    Nu staat het andere haakje fout. :)
    Sorry. :@
      Designer zaterdag 9 oktober 2010 @ 19:56:27 #265
    266257 crew  DeZwabber
    pi_87363675
    quote:
    Op zaterdag 9 oktober 2010 18:55 schreef APK het volgende:

[..]

Nu staat het andere haakje fout. :)
    duh
    🐙
    pi_87382027
    Wil iemand mijn link weghalen en persoonlijke gegevens ? Foto mag blijven staan :)

Wat voor boom?
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 oktober 2010 @ 13:18:16 #267
    163650 Greys
    pi_87382084
    quote:
    Op zondag 10 oktober 2010 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
    Wil iemand mijn link weghalen en persoonlijke gegevens ? Foto mag blijven staan :)

Wat voor boom?
    Volgens mij is alles weg zo wat er niet in hoorde.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87382102
    quote:
    Op zondag 10 oktober 2010 13:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens mij is alles weg zo wat er niet in hoorde.
    Dank je wel :*
    pi_87382793
    Topic kan dicht hoor Greys :)
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 oktober 2010 @ 13:57:07 #270
    163650 Greys
    pi_87383070
    quote:
    Op zondag 10 oktober 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
    Topic kan dicht hoor Greys :)
    Ik heb hem gewoon opgeschoond, ik zou hem nog even open laten, want ik weet niet of het onzin was van die appelboom, gezien die 'groene blaadjes' opmerking ;)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87389658
    quote:
    Op zondag 10 oktober 2010 13:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb hem gewoon opgeschoond, ik zou hem nog even open laten, want ik weet niet of het onzin was van die appelboom, gezien die 'groene blaadjes' opmerking ;)
    Sluit hem maar, ik ga even naar een bomenforum ofzo :') mensen kunnen geen serieuze reacties plaatsen :')
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 oktober 2010 @ 18:02:23 #272
    163650 Greys
    pi_87389887
    Niet zo snel opgeven.
    We houden het heus in de gaten. En dat van die buurman die het wilde weten zag ik ook niet staan, misschien heb ik dat per ongeluk weggeëdit bij het opschonen.

Hij zakt vanzelf naar beneden als men niet meer reageert.
    Maar als je van de week even een close up van een takje en blaadje maakt, dan zijn er vast mensen die weten wat het is :)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 10 oktober 2010 @ 19:35:45 #273
    176939 porsche1
    - Meneer in de jurrek.
    pi_87392847
    Wat maakt het gras juist succesvol?

Vind het niet normaal wat die TS zegt, alleen maar omdat wij onze mening voer gras geven...
    Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
    Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 oktober 2010 @ 19:41:47 #274
    163650 Greys
    pi_87393061
    quote:
    Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef porsche1 het volgende:
    Wat maakt het gras juist succesvol?

Vind het niet normaal wat die TS zegt, alleen maar omdat wij onze mening voer gras geven...
    Opgeschoond.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87437407
    Kan die Lay-DC geen ban krijgen? Ik erger me groen en geel aan haar grove teksten. Onder andere hierin: Sla jij je kat?
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 oktober 2010 @ 22:12:50 #276
    163650 Greys
    pi_87437668
    quote:
    Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef Oognip het volgende:
    Kan die Lay-DC geen ban krijgen? Ik erger me groen en geel aan haar grove teksten. Onder andere hierin: Sla jij je kat?
    Een ban voor een ander aanvragen is niet de bedoeling, sorry.
    Diegene wordt al in de gaten gehouden, geloof me maar :)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87437865
    quote:
    Op maandag 11 oktober 2010 22:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Een ban voor een ander aanvragen is niet de bedoeling, sorry.
    Diegene wordt al in de gaten gehouden, geloof me maar :)
    Oeps sorry :@
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 oktober 2010 @ 22:25:05 #278
    163650 Greys
    pi_87438448
    quote:
    Op maandag 11 oktober 2010 22:16 schreef Oognip het volgende:

[..]

Oeps sorry :@
    No worries, je kunt ook niet alles weten ;)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87505469
    Lieve mods,

Weeskitten in de opvang

ik vind deze titel stom maar ik wist toen niks anders, het beestje heeft inmiddels al een tijdje een naam, zou het iets mogen worden in de trant van de avonturen van opvangkitten Tony oid ? Pretty please with sugar on top ?
      Moderator woensdag 13 oktober 2010 @ 19:23:17 #280
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_87505946
    quote:
    Op woensdag 13 oktober 2010 19:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
    Lieve mods,

De avonturen van opvangkitten Tony

ik vind deze titel stom maar ik wist toen niks anders, het beestje heeft inmiddels al een tijdje een naam, zou het iets mogen worden in de trant van de avonturen van opvangkitten Tony oid ? Pretty please with sugar on top ?
    Done :Y En wat een heerlijk ding O+
    pi_87506043
    Dat is nog eens snelle service. Bedankt :Y ^O^
      zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:38:45 #282
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_87600235
    Op zoek naar een lief baasje voor mijn poes

Mag het woordje MIJN uit de TT gehaald worden please!! :)
    "Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
      zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:44:19 #283
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_87600391
    quote:
    Op zaterdag 16 oktober 2010 11:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
    Op zoek naar een lief baasje voor mijn poes

:D
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:29:37 #284
    163650 Greys
    pi_87601578
    quote:
    Op zaterdag 16 oktober 2010 11:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
    Op zoek naar een lief baasje voor poes

Done ;) (en begrijpelijk :+ )
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:33:59 #285
    240052 NouMooiNiet
    what's in a name...
    pi_87601720
    quote:
    Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Done ;) (en begrijpelijk :+ )
    Thanks! :@
    "Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
    pi_87613846
    Het wijze weeskitten zoekt hulp!

Is dit okee? :@

In reactie op je sluitpost: snap ik, ik twijfelde nog tussen overleggen of posten, maar ik dacht; als het niet kan hoor ik het vanzelf wel ;) en dat blijkt.
    We merken het wel :D

[ Bericht 46% gewijzigd door Fille.des.Fleurs op 16-10-2010 20:08:47 ]
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:08:52 #287
    163650 Greys
    pi_87614282
    quote:
    Op zaterdag 16 oktober 2010 19:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
    Het wijze weeskitten zoekt hulp!

Is dit okee? :@
    Heel even een slotje, moet even overleggen.
    Zoals ik ook in je topic heb gezegd net... het is een superinitiatief uiteraard, maar dan moeten we alle andere instellingen en stichtingen ook toestaan om topics te openen in F&F. En users moeten niet het idee hebben dat je een zak geld onder je arm mee moet hebben als je F&F binnen komt, dus we willen echt voorkomen dat er teveel van dat soort topics komen, snap je? :)

We komen er op terug hier bij je!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87614374
    Overigens ben ik zelf niet gelieerd aan die stichting, heb er alleen een (superlieve) kat vandaan, maar dat moge duidelijk zijn.
      Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:42:49 #289
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_87615520
    quote:
    Op zaterdag 16 oktober 2010 20:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
    Overigens ben ik zelf niet gelieerd aan die stichting, heb er alleen een (superlieve) kat vandaan, maar dat moge duidelijk zijn.
    Dat maakt ook verder niet zoveel uit :)

We laten het topic voor nu even dicht en komen er morgen of maandag even op terug.
    pi_87619184
    Ook weer zo´n mooi initiatief. ^O^
    Maarre... mevrouwen mods, als het topic van Fille.des.fleurs open mag blijven dan snappen jullie natuurlijk dat ik meteen een eigen Redcat topic ga openen. ;)

Om maar even aan te geven dat ik jullie dilemma best snap. Ik weet niet of F&F geholpen is als veel users 'reclame' komen maken van organisaties die ze een warm hart toedragen.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:09:29 #291
    163650 Greys
    pi_87619698
    quote:
    Op zaterdag 16 oktober 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
    Ook weer zo´n mooi initiatief. ^O^
    Maarre... mevrouwen mods, als het topic van Fille.des.fleurs open mag blijven dan snappen jullie natuurlijk dat ik meteen een eigen Redcat topic ga openen. ;)

Om maar even aan te geven dat ik jullie dilemma best snap. Ik weet niet of F&F geholpen is als veel users 'reclame' komen maken van organisaties die ze een warm hart toedragen.
    Dat is ook precies het dilemma. (Het topic van FdF hebben we dan ook voorlopig gesloten).
    Maar met die asieldieren hebben we het kunnen 'oplossen' met een centraal topic. Misschien kunnen we daar in dit geval ook zoiets mee. Dus daar gaan we heel even over nadenken.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_87619811
    Jullie verzinnen vast een goede oplossing. :*
      Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 00:11:54 #293
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_87621159
    quote:
    Op zaterdag 16 oktober 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
    Jullie verzinnen vast een goede oplossing. :*
    Dat hebben we tot nu toe altijd nog gedaan toch? Ik vind het een beetje jammer dat er nu "als jullie het van haar toelaten dan...." posts komen :{ Voelt een beetje naar gewoon.
    Voor zover ik weet hebben we ook zonder dit soort reminders naar de "mevrouwen mods" altijd getracht één lijn te trekken.
    pi_87630290
    Dan lees jij meer in mijn post dan ik ermee bedoelde Snes.
      Moderator zondag 17 oktober 2010 @ 18:10:04 #295
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_87639432
    quote:
    Op zondag 17 oktober 2010 13:27 schreef Cat22 het volgende:
    Dan lees jij meer in mijn post dan ik ermee bedoelde Snes.
    Oke, het kwam even vervelend over maar dat kan :)
    pi_87688547
    Ik heb een idee maar ik weet niet of jullie het iets vinden. Misschien is het er zelfs al alleen staat het nu her en der in F&F.

Er is nu een tweedeling tussen planten en dieren. Zou daar niet een soort rassensub aan toegevoegd kunnen worden? Er zijn echt duidelijk liefhebbers van bijvoorbeeld een bepaald type ras hond en dan een OP met alle leuke eigenschappen maar ook de nadelen, waar de hond op gefokt is etc.

Veel info over een bepaalde dier- of plantensoort. Denk dat er zo een leuke informatieve sub kan ontstaan.

Misschien is mijn idee niets maar ik zat daar ineens over na te denken want ik loop ook maar her en der te keuvelen over Jackies. Zou daar best een mooie OP van willen maken.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:38:01 #297
    163650 Greys
    pi_87703229
    quote:
    Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Stali het volgende:
    Ik heb een idee maar ik weet niet of jullie het iets vinden. Misschien is het er zelfs al alleen staat het nu her en der in F&F.

Er is nu een tweedeling tussen planten en dieren. Zou daar niet een soort rassensub aan toegevoegd kunnen worden? Er zijn echt duidelijk liefhebbers van bijvoorbeeld een bepaald type ras hond en dan een OP met alle leuke eigenschappen maar ook de nadelen, waar de hond op gefokt is etc.

Veel info over een bepaalde dier- of plantensoort. Denk dat er zo een leuke informatieve sub kan ontstaan.

Misschien is mijn idee niets maar ik zat daar ineens over na te denken want ik loop ook maar her en der te keuvelen over Jackies. Zou daar best een mooie OP van willen maken.
    Hoe heb ik deze post nou gemist gister? Ik was gewoon online.

Anyway, ik vind het wel een heel leuk idee :) We gooien het even in de groep.
    Dan hoop ik ook op meer topics als die over dat rare 'beertje', dat micro organisme, hoe heette dat ook alweer? :D
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:39:31 #298
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_87703276
    quote:
    Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe heb ik deze post nou gemist gister? Ik was gewoon online.

Anyway, ik vind het wel een heel leuk idee :) We gooien het even in de groep.
    Dan hoop ik ook op meer topics als die over dat rare 'beertje', dat micro organisme, hoe heette dat ook alweer? :D
    Het wonderlijk waterbeertje: de tardigrada. :Y
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:41:17 #299
    163650 Greys
    pi_87703324
    quote:
    Ja, die! Geweldig!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:54:54 #300
    155227 crew  Guppy
    dus
    pi_87703659
    quote:
    Op dinsdag 19 oktober 2010 09:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, die! Geweldig!
    Cool was die he!

Overigens, dat idee van Stali is leuk.

Maar begrijp ik het goed als je bijvoorbeeld subfora krijgt voor de Golden Retriever, de Jack Russell, de Rotweiler en de King Charles Spaniel. En ook voor de Sphynx, de Britse Korthaar, de Noorse Boskat, de Scottish Fold en de Main Coon.

Maar goed, de Nederlandse Hangoor Dwerg, de Vlaamse Reus, de Agouti cavia, de Peruvian cavia, de Goudhamster, de Kleurmuis, de Vogelspin, de Agapornis, de Ratttenslang, de Brilbeer en de Aziatische Dwergolifant willen dan natuurlijk ook een eigen subforum.

Wat ik wil zeggen, is dat een forum misschien een beetje teveel van het goed is... Is een centraal, sticky topic niet beter?
      dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:58:08 #301
    176471 oh-oh
    pi_87703744
    Bij het hondentopic stelde laatst iemand voor om labels te maken voor de frequente posters daar, dan krijg je sowieso al een leuk overzicht van wie wat heeft en welke rassen mee posten.
    Bij de katten en de honden kan het wss leuk gelinkt worden aan die centrale topics.
    ( Groucho Marx )
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')