Ik zit al een kwartier naar at plaatje te kijken en ik moet het vragen: wat stelt het voor?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 06:49 schreef Harajuku. het volgende:
Bij de pets place hebben ze tegenwoordig ook bling en daar gekleurde halsbanden bij.
En zulke
[ afbeelding ]
Ik heb voor de pups ook half internet afgezocht maar niets bijzonders kunnen vinden. Er was wel één site met ook truitjes en tasjes en weet ik wat, maar voor Golden Retrieversdie heb ik dus snel weggeklikt. Zal wel eens kijken of ik m nog kan vinden
Volgens mij is het een kat die dr kop wegdraait van de cameraquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit al een kwartier naar at plaatje te kijken en ik moet het vragen: wat stelt het voor?![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:55 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij is het een kat die dr kop wegdraait van de camera
Dit heeft helemaal de goede dom-maar-diva-look.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef n0a het volgende:
http://www.doggystijl.com/?menu=category&categoryID=32363
Twee oren als je goed kijktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:16 schreef MinderMutsig het volgende:
![]()
En dat donkere boven die halsband is dan een oor?![]()
ik weet niet waar jij kijkt maar op die site staan er honderden!!!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zit al een kwartier naar at plaatje te kijken en ik moet het vragen: wat stelt het voor?![]()
Pet's Place heb ik gekeken maar die hebben hier ook alleen maar het standaard spul. Het enige dat ze met bling hadden was een halsband in een soort van slangenleer met bling botjes erop. Dat had een beetje de uitstraling van 'ik ben vier en SM-meesteres' terwijl ik meer zoek naar 'ik ben dom maar diva'.![]()
Halsbanden.nl heb ik gezien maar ik snap niet zo goed waarom ze zich zo noemen op het web. Zoveel halsbanden hadden ze niet en wat ze hadden was ofwel niet bijzonder of het was niet als halsband te gebruiken. Tenzij ik op die onoverzichtelijke site nog iets gemist heb natuurlijk.
Dat had ik dus inderdaad gemist op die onoverzichtelijke (en lelijke!) site.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:26 schreef klarendaller het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij kijkt maar op die site staan er honderden!!!!!!
niet naar de naam van de link kijken maar gewoon drukken
http://www.fretten.nl/halsbandenframe.html
boven in staan allemaal namen (in het geel)
klik maar
Ik vind hem wel grappig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:40 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik had geen betere foto van de halsband, zijn haar zit steeds in de weg
De helft van die links is ook nog dood. Die mensen moeten echt nodig een fatsoenlijke webdeveloper inhuren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat had ik dus inderdaad gemist op die onoverzichtelijke (en lelijke!) site.
* MinderMutsig gaat shoppen...
Tof dankje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zelf helemaal fan van de ezydog halsbanden en tuigjes![]()
Frits heeft het tuig. Verder koop ik veel op ebay, deze vind ik echt super:
[ afbeelding ]
Ze hebben allemaal dezelfde army set, alleen heeft Frits dr een ezy dog tuig bij:
[ afbeelding ]
Hippe hond heeft leuke halsbanden en Babs en Milo, ik kan zo wel even een hele lijst webshops voor je kopiëren als je wil![]()
Ik heb zelf echt zoooooooooveel zooi, een hele kapstok overvol...
Wat staat Frits weer lekker arrogant te doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben zelf helemaal fan van de ezydog halsbanden en tuigjes![]()
Frits heeft het tuig. Verder koop ik veel op ebay, deze vind ik echt super:
[ afbeelding ]
Ze hebben allemaal dezelfde army set, alleen heeft Frits dr een ezy dog tuig bij:
[ afbeelding ]
Hippe hond heeft leuke halsbanden en Babs en Milo, ik kan zo wel even een hele lijst webshops voor je kopiëren als je wil![]()
Ik heb zelf echt zoooooooooveel zooi, een hele kapstok overvol...
Oh echt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tof dankje.![]()
Ik heb even in je profiel zitten neuzen. Woonplaats: Maastricht? In Drachten loopt iemand met exact dezelfde samenstelling honden. Na die foto's dacht ik al even "Hey, die ken ik!" Maar niet dus.
Waah, wat geinig is dat zegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Tof dankje.![]()
Ik heb even in je profiel zitten neuzen. Woonplaats: Maastricht? In Drachten loopt iemand met exact dezelfde samenstelling honden. Na die foto's dacht ik al even "Hey, die ken ik!" Maar niet dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |