Een ban voor een ander aanvragen is niet de bedoeling, sorry.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:09 schreef Oognip het volgende:
Kan die Lay-DC geen ban krijgen? Ik erger me groen en geel aan haar grove teksten. Onder andere hierin: Sla jij je kat?
Oeps sorryquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Een ban voor een ander aanvragen is niet de bedoeling, sorry.
Diegene wordt al in de gaten gehouden, geloof me maar
Donequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:10 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Lieve mods,
De avonturen van opvangkitten Tony
ik vind deze titel stom maar ik wist toen niks anders, het beestje heeft inmiddels al een tijdje een naam, zou het iets mogen worden in de trant van de avonturen van opvangkitten Tony oid ? Pretty please with sugar on top ?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Op zoek naar een lief baasje voor mijn poes
Mag het woordje MIJN uit de TT gehaald worden please!!
Donequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Op zoek naar een lief baasje voor poes
Mag het woordje MIJN uit de TT gehaald worden please!!
Heel even een slotje, moet even overleggen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:54 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Het wijze weeskitten zoekt hulp!
Is dit okee?
Dat maakt ook verder niet zoveel uitquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:11 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Overigens ben ik zelf niet gelieerd aan die stichting, heb er alleen een (superlieve) kat vandaan, maar dat moge duidelijk zijn.
Dat is ook precies het dilemma. (Het topic van FdF hebben we dan ook voorlopig gesloten).quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Ook weer zo´n mooi initiatief.![]()
Maarre... mevrouwen mods, als het topic van Fille.des.fleurs open mag blijven dan snappen jullie natuurlijk dat ik meteen een eigen Redcat topic ga openen.![]()
Om maar even aan te geven dat ik jullie dilemma best snap. Ik weet niet of F&F geholpen is als veel users 'reclame' komen maken van organisaties die ze een warm hart toedragen.
Dat hebben we tot nu toe altijd nog gedaan toch? Ik vind het een beetje jammer dat er nu "als jullie het van haar toelaten dan...." posts komenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
Jullie verzinnen vast een goede oplossing.
Oke, het kwam even vervelend over maar dat kanquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Dan lees jij meer in mijn post dan ik ermee bedoelde Snes.
Hoe heb ik deze post nou gemist gister? Ik was gewoon online.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:53 schreef Stali het volgende:
Ik heb een idee maar ik weet niet of jullie het iets vinden. Misschien is het er zelfs al alleen staat het nu her en der in F&F.
Er is nu een tweedeling tussen planten en dieren. Zou daar niet een soort rassensub aan toegevoegd kunnen worden? Er zijn echt duidelijk liefhebbers van bijvoorbeeld een bepaald type ras hond en dan een OP met alle leuke eigenschappen maar ook de nadelen, waar de hond op gefokt is etc.
Veel info over een bepaalde dier- of plantensoort. Denk dat er zo een leuke informatieve sub kan ontstaan.
Misschien is mijn idee niets maar ik zat daar ineens over na te denken want ik loop ook maar her en der te keuvelen over Jackies. Zou daar best een mooie OP van willen maken.
Het wonderlijk waterbeertje: de tardigrada.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe heb ik deze post nou gemist gister? Ik was gewoon online.
Anyway, ik vind het wel een heel leuk ideeWe gooien het even in de groep.
Dan hoop ik ook op meer topics als die over dat rare 'beertje', dat micro organisme, hoe heette dat ook alweer?
Ja, die! Geweldig!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het wonderlijk waterbeertje: de tardigrada.
Cool was die he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |