Mijn Burmees Julius is altijd erg dominant geweest, toen ik hem (9,5 jaar) overnam heeft hij een plas-oorlogje met me uitgevochten. Maar ook daarna was het nog zo dat hij aan de ene kant het wel lekker vond om op zijn buik gekrabbeld te worden, maar ook plotseling tot de conclusie kon komen dat ik door zijn laatste verdedigings-linie (op zijn zij met 4 poten in de lucht) was gedrongen, en dan tot bloedens toe in mijn pols beet. Na dit een jaar of 2 geaccepteerd te hebben, ging ik er toe over om hem dan een tik met een losse hand op zijn kop te geven, waarna hij zich tegen me oprolde en ging slapen. Na een paar maanden kreeg ik hoogstens nog een hapje, zonder kracht. De laatste jaren valt hij soms in slaap, terwijl hij om mijn vuist gewikkeld ligt.
Benieuwe hoe lang hij het nog trekt, hij is nu dik 18, zijn rugwervels zijn versleten, en hij is erg vatbaar voor ziekten (sinds kort zit hij op 2 schildklier-pillen per dag).
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.