Die foto vroeg er om
Het gaat nog steeds heel goed met Tony. Ik heb wel even naar de dierenarts gebeld daarnet want hij heeft toch best wel een goed zichtbare navelbreuk én hij komt belachelijk hard aan dus ik zat me even weer van alles in m'n hoofd te halen, bv stel dat z'n darmpjes klem zitten door die breuk en dat hij daardoor niet kan ontlasten ofzo. Maar ja, Tony heeft gewoon helemaal nergens last van, eet goed, drinkt goed, speelt de hele tijd, en toch zit ik me dan weer zorgen te maken.
Hij heeft gisteren nog wel een grote boodschap gedaan maar vannacht niet, dus ik zit eigenlijk nog een beetje te wachten tot hij iets op de bak produceert.
We hebben om de kittenkamer ontsnappingsproof te maken weer een plank voor de deuropening gezet. Onze eigen katten weten al wel dat er weer een kitten zit, wat vooral de interesse heeft van Flynn en Mimosa. Af en toe mogen ze even kijken maar met Flynn is het oppassen want die springt gelijk enthousiast de kamer in. Hij maakt ons zelfs 's ochtends wakker om naar "zijn" kitten te kunnen kijken en maakt schattige prrr prrrr geluidjes naar Tony.
Tony vindt die grote kater ook wel erg interessant.
![]()
Mimosa is het andere uiterste, zij kijkt de kamer in en gaat zitten blazen. Zelfs als Tony niet te zien is omdat hij ergens achter zit lijkt dat Mimosa niet te deren. Een beetje a lá Monty Python "I hiss in your general direction !"
Hier zit ze 's ochtends vroeg al met haar neusje tegen de dichte deur te wachten tot ze een lekker potje kan blazen
![]()
En als ze niet blaast kijkt ze met grote droefenis naar dat wezen wat over de grond loopt te sjezen

;
![]()
Gisteren heb ik Tony voor het eerst een balletje gegeven (ik wissel het speelgoed een beetje af want anders ligt de hele vloer vol) en daar heeft hij (uiteraard) enthousiast mee gevoetbald, toen is Ernesto ook komen kijken, vorig jaar vond hij de opvangkittens ook het interessantst als ze voetbalden.
De Flower Power, volgens mijn volwassen katten het stomste speelgoed wat ik ooit gekocht heb, valt wel erg goed in de smaak bij Tony. Je kan er lekker in kruipen, met de veer vechten en op de bloem en blaadjes aan het einde bijten.
![]()
Volgens mij denkt hij dat hij zo verstopt is want hij gaat vaak zo erin zitten om ineens andere speelgoedjes te bespringen;
![]()
Hij bunkert nog steeds CB als de beste:
![]()
Op schoot zitten deed hij niet echt rustig, hij heeft nog best een grote zoogbehoefte en is dus steeds op zoek naar iets waar hij aan kan sabbelen. Gisteren zat hij eindelijk eens stil;
![]()
En uiteindelijk viel hij zelfs in slaap:
![]()
![]()
Z'n leuke profieltje:
![]()
Naast de Catmate fontein staat er ook een waterbakje van Proplan, je doet bovenin water in een reservoirtje en dat valt druppeltje voor druppeltje in het waterbakje beneden. Dat moest Tony natuurlijk goed in de gaten houden en af toe wilde hij even voelen;
[ Bericht 1% gewijzigd door pumpkin_Ruby op 04-10-2010 12:31:59 ]