Niet actief in een eigen aanbied topicquote:Op woensdag 15 september 2010 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...de kittens van bijv. Cat en Poeke (Redcats) worden toch ook aangeboden?
Al gaat dat dan op een iets andere manier
Die stomme Hara ookquote:Op donderdag 16 september 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[CENTRAAL] Honden met foto's #33
Foto's iin de OP lukken mij ook voor geen meter
Ik heb het destijds ook hier gevraagd, vooral om moederpoezen (lees:Limoentje) te plaatsen. En toen mocht het niet en dat snap ik wel. Want dan wordt het wel erg vol. In mijn eigen topic krijgt het nest genoeg aandacht, de OP maakt (in mijn geval) eigenlijk al duidelijk dat de poesjes altijd een nieuw huis zoeken. En anders kun je nog een TT change aanvragen.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm...de kittens van bijv. Cat en Poeke (Redcats) worden toch ook aangeboden?
Al gaat dat dan op een iets andere manier
Thanks voor de tip! Ik had er zelf niet aan gedacht! Ik heb Senesta net een pm gestuurd nu maar hopen dat ik het naar de goede heb gestuurdquote:Op donderdag 16 september 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het destijds ook hier gevraagd, vooral om moederpoezen (lees:Limoentje) te plaatsen. En toen mocht het niet en dat snap ik wel. Want dan wordt het wel erg vol. In mijn eigen topic krijgt het nest genoeg aandacht, de OP maakt (in mijn geval) eigenlijk al duidelijk dat de poesjes altijd een nieuw huis zoeken. En anders kun je nog een TT change aanvragen.
Oognip biedt precies dezelfde soort opvang en ik denk dat de dames mods best een TT of OP change willen doen als ze Bo wat meer in het zonnetje wil zetten.
Geen idee, ik kan er gewoon posten...quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:32 schreef pasopikbijt het volgende:
Waarom kan ik hier niet in reageren?![]()
[Centraal] Kattenziektes
Ik denk dat het met de leeftijd van het topic te maken hadquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:46 schreef pasopikbijt het volgende:
hee ja nu kan ik wel op reageren klikken
you guys are magic
oke naja, ik zag eerst geen knop met reageren en ook geen quick-reply vakje maar het is nu geluktquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat het met de leeftijd van het topic te maken had
Er zijn wel wat oude topics (zie hieronder) maar je mag best een nieuwe openenquote:Op zondag 19 september 2010 23:02 schreef Dinus het volgende:
Ik kan geen topic vinden over (luipaard)gekko's, klopt dit?
Het leek me zo leuk om hier ervaringen te lezen, we zijn ons zelf aan het ori๋nteren op de aanschaf van deze diertjes.
Een topic openen juist om vragen te stellen/om info te vragen mag ookquote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Dinus het volgende:
Bedankt! Ik zal zelf maar geen topic openen, heb er nog niets over te vertellen
Ok้ danquote:Op maandag 20 september 2010 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Een topic openen juist om vragen te stellen/om info te vragen mag ook
Kijk maar wat jij het meest prettig vindt!
Aw, het spijt me Ireth. We hebben laatst moeten besluiten geen topics toe te staan om asieldieren 'aan te prijzen' omdat het dan de spuigaten gaat uitlopen. Dan hebben we straks teveel van die adoptietopics.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Ireth het volgende:
Mag ik hier een topic openen om de aandacht te vragen voor een onwijs lieve en mooie sharpei die momenteel in het asiel zit? Zij is van mijn 'om de hoek buren' geweest en zit nu uit noodzaak in het asiel, maar ze verdient zo'n lief baasje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |