2006quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:50 schreef Jovatov het volgende:
Ik las duiven.gif en dacht dat je op zoek was naar
[ afbeelding ]
Ontopic: zie dit topic Duiven
Kan je in Monster dat spul halen ja?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:52 schreef IemandNiemand het volgende:
Monster!
Alsof duiven veranderd zijn in de afgelopen 4 jaar...quote:
Nou fijn maar niet op mijn balkon en al helemaal niet als ze je aanvliegen als je ook op het balkon komt.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef Diemux het volgende:
[..]
Alsof duiven veranderd zijn in de afgelopen 4 jaar...
Btw, vergif is nogal zielig, die beesten zoeken ook alleen maar een plek om te broeden/wonen/leven.
das .jpg, niet .gifquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:19 schreef DemonRage het volgende:
En dan komt deze op bezoek:
[ afbeelding ]
Je wil niet weten hoe lang dit exemplaar z'n schijt opgehouden heeft.
Dat lijkt mij een betere oplossing.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou fijn maar niet op mijn balkon en al helemaal niet als ze je aanvliegen als je ook op het balkon komt.
Ze hebben een ringetje . Misschien maar eens achterkomen van welke mongool die beesten zijn.
Mooi maar in mijn geval wel te laat. Er zit daar een nest en ze verdedigen het dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:29 schreef Diemux het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een betere oplossing.
Tevens, de meeste gemeentes geven ook advies over het weren van duiven. Misschien staat er wat op het website.
Ben jij niet goed wijs mijn balkon niet op omdat er dieren zitten ?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:35 schreef sunxxx het volgende:
Je gaat toch geen duiven met een nest vergiftigen,gek.
Trouwens,je moet ze helemaal niet vergiftigen.
Dan blijf je maar ff van je balkon vandaan,mss kun je er weer op als ze klaar zijn met dat genestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |