stam+tquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:34 schreef kikoooooo het volgende:
Lol Braddie is gewoon een kind met een zware geestelijke stoornis. Alleen geloofd hij dat zelf niet
Jezus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:59 schreef yvonne het volgende:
Dit is even zo goed ziek:
Mijn studio!
Ga ff een user achtervolgen in andere topics omdat hij zich niet van een klif geworpen heeft omdat z'n hond dood is
TR knop?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
stam+t
Verder heb je gelijk.
OT:
Ieder topic heeft een TR-knop, als je iets ziet dat niet klopt kun je een report doen met daarbij je uitleg waarom jij dat vindt.
Je kan er namelijk niet vanuit gaan dat de mods in F&F van iedereen maar weten wat hun geestelijke gesteldheid of postgedrag is.
En sommige baggeraars hebben ook wel eens iets serieus te melden.
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:04 schreef Poeke het volgende:
[..]
TR knop?;@ kan je die even voor me aanwijzen\
En ik heb het niet over sommige baggeraars maar over users die steeds weet topics van dezelfde strekking blijven openen, om al het advies vervolgens te negeren. En dan niet 1 keer, en ook niet 2 maar 5 of meer..
Ik proef iets van scarcasmequote:Op dinsdag 13 april 2010 00:59 schreef yvonne het volgende:
Dit is even zo goed ziek:
Mijn studio!
Ga ff een user achtervolgen in andere topics omdat hij zich niet van een klif geworpen heeft omdat z'n hond dood is
quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:04 schreef Poeke het volgende:
[..]
TR knop?kan je die even voor me aanwijzen
![]()
En die worden nooit gesloten door de daar modererende persoon?quote:En ik heb het niet over sommige baggeraars maar over users die steeds weet topics van dezelfde strekking blijven openen, om al het advies vervolgens te negeren. En dan niet 1 keer, en ook niet 2 maar 5 of meer..
Zeker niet, maar iemand die expres adviezen negeert en expres doet voorkomen dat hij zijn of haar dier zou laten lijden..?quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
Een forum waar iedereen die een vraag stelt ja en amen zegt en precies doet wat jullie zeggen
Ik heb serieus dat icon nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En die worden nooit gesloten door de daar modererende persoon?
In dat geval ben ik het roerend met je eens met een flinke schop onder het achterwerk van zowel de user als de onoplettende mod.
Ik heb een leukere chick in mijn UIquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:14 schreef TheThirdMark het volgende:
Maar je hebt wel (gedeeltelijk) gelijk hoor Poeke, dat gedrag is bij de beesten af!
Jij hebt heel geen leukere chick in jouw UIquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb een leukere chick in mijn UI![]()
Poeke, misschien kun je zelf een oproep doen om de mods hier te ondersteunen... mailtje naar fok. (mits je daar tijd voor hebt enzo)
Heul welles, toegegeven dat ik Boxxxy ook knetterhard zou geven is mijn UI-chick toch leuker (en getalenteerder).quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij hebt heel geen leukere chick in jouw UI
Boxxxy is zwaar aaibaar ja!
Ik heb het linkje naar de topic in de Feedback geplaatst en Yvonne leest mee dus ik hoop dat dit voldoende is om in ieder geval een goede discussie los te maken. (ook wanneer morgen de rest wakker is)quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb een leukere chick in mijn UI![]()
Poeke, misschien kun je zelf een oproep doen om de mods hier te ondersteunen... mailtje naar fok. (mits je daar tijd voor hebt enzo)
Er wordt zat genote, maar daar merk je niets van, behalve als je de user in kwestie bent.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ben het wel eens met TS, maar ik denk dat je er weinig aan kan doen. Je als F&F'er niet mee laten slepen en in F&F FB of via TR een modje er op attenderen.
En feit is gewoon dat mensen er misschien makkelijk mee weg komen hier? Het is gewoon een vrij 'lief' subforum en je moet het volgens mij vrij bont maken wil je hier genote worden. Dat is tenminste mijn gevoel erbij, en das juist prima dat het hier niet hard tegen hard is, maar schijnbaar trekt het toch ook wel wat getroll aan?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:13 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik heb serieus dat icon nog nooit gezienDank u.
En nee, als je naar de postgeschiedenis van bovengenoemde users kijkt; die blijven (ondanks rapporteren in F&F feedback) open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |