quote:Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef ElisaB het volgende:
Zoals sommigen van jullie wellicht al weten, kamp ik met lichamelijk verval. Iets met 'de veertig voorbij en het begin van het eind, volgens mammaElisaB
Van alles en nog wat, maar voor hier van belang: vorig jaar zomer ontstond een tennisarm. Met een injectie (enkele weken later) was deze prettig snel verdwenen, maar ergens in november was ie weer terug. 'Doe het maar een beetje rustig aan en kijk het even aan' hielpen niet en de pijn werd steeds erger. Een week of wat geleden heb ik me op eigen initiatief aangemeld voor een behandeling. Dat heeft de boosdoener op zich veel goed gedaan, maar het probleem was ondertussen een stuk groter geworden dan alleen die ene pees. Door de maandenlange ontsteking en immobiliteit van het gewricht is de boel volledig vast gaan zitten (iets met verkalking en vervetting door ontstekingssmurrie... iemand nog een krentenbol??).
Om kort te gaan: de medicus die zich vanaf vandaag over dat probleem is gaan buigen heeft mij aangeraden voorlopig af te zien van 'zinloos klikken en pc-gebruik voor de lol'. Het zou vast wel weer eens goed komen, maar voorlopig even niet.
En omdat ik niet chronisch gehandicapt wil worden - althans zeker nu nog niet - ga ik écht downscalen. Mijn werkzaamheden op kantoor zijn aangepast en daarnaast moet ik een aantal taken neerleggen. En een daarvan is zeker FOK!
Geen idee wat jullie ervan vinden, maar ik vind het jammer. Helaas vind ik dat het zo is dat je niet 'een beetje' kunt FOK!ken, dus dan maar helemaal niet. Althans niet met een verplichting.
Ik was er al maanden amper tot niet, maar de milde druk ligt er wel. Daar wil ik vanaf, jullie moeten duidelijkheid krijgen. Om kort te gaan: ik stop ermee.
Nu wil ik best nog van alles zeggen, maar vanuit de keuken wordt geroepen dat het eten klaar is...
Dan zwaai ik hier nog naar je.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het laatste deel nog even uitgelezen () en lees hier ook gewoon nog even mee
Wat leuk, ik heb d'r zin inquote:Op woensdag 7 april 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga je mini-meeten; vraag maar aan Greys
Wat? Waar? Wanneer? Ooooohquote:Op woensdag 7 april 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga je mini-meeten; vraag maar aan Greys
Oh, ik dacht alweer dat ik iets gemist had, maar het is ZuidWesters onderonsje begrijp ik alquote:Op woensdag 7 april 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moeten we nog even plannen
Maar de intentie is er!
Volgens mij ligt dat eraan of jij bereid bent om naar het zuid-westen af te zakkenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alweer dat ik iets gemist had, maar het is ZuidWesters onderonsje begrijp ik al
Dan krijg je hier gewoon ook nog even eenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het laatste deel nog even uitgelezen () en lees hier ook gewoon nog even mee
Ik zag hem al, is al dicht.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[SC] 699, die ik open namens Maes !!!!!!!!!!
Deze mag dicht, ik probeerde dr alleen maar even te helpen
Tuurlijk!quote:Op zondag 11 april 2010 19:30 schreef Muks het volgende:
zou iemand in dit topic nog ff het subforum fauna willen toevoegen... ik klikte te snel :
Katten weren uit mijn tuin... maar hoe ?
nee totaal niet, maar t is zonde van ieders energie. ben al bang voor wanneer dat andere dier wat krijgtquote:Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, maar vind je dat dan zielig voor Braddie of zo?
Misschien leert ie er nu wat van.quote:Op maandag 12 april 2010 23:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee totaal niet, maar t is zonde van ieders energie. ben al bang voor wanneer dat andere dier wat krijgten de topics die dan volgen
Dat had prima in FB gekund m.i.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:41 schreef Poeke het volgende:
Users die expres reacties uitlokken in F&F
maar waarom word er dan niet gereageerd op mijn post van gisteravond? over dat topic?quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had prima in FB gekund m.i.
Want hier ook maar even: bekijk de laatste Braddie topics eens in F&F?
Vooral die laatste is echt snel gesloten.
En ook jouw opmerking in FB over BHFH heb ik op gereageerd en ben extra mee gaan kijken daar.
We kunnen nou eenmaal niet alles maar op slot gooien dat niet iedereen aan staat.
tuurlijk mag je slapenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat was gisteravond rond middernacht.
En geloof het of niet, maar ook mods slapen nog wel eens
Anders reageren we er echt wel op en dat hadden we dan vanmorgen nog gedaan.
Ik vind dan ook dat we deze discussie, als jullie die nodig vinden, verder in FB gaan voortzetten.
Want door dit soort topics geef je JUIST die eventuele 'trolls' de aandacht van wie jullie niet vinden dat ze die verdienen.
Je bedoelt die van middernacht, gisteravond?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar waarom word er dan niet gereageerd op mijn post van gisteravond? over dat topic?
al was t maar een reactie van ik ben t er niet mee eens, topic blijft open oid
Oh gelukkigquote:
First things first.quote:daarom haal ik ook in mijn topic aan dat t aan t tijdstip ligt, maar, hier reageer je vanmorgen wel op t linkje van Poeke, en in dat topic, zodoende dat ik dan t gevoel krijg dat je dat wel gelezen hebt, en mijn post niet.
niet verongelijkt hier oid. k probeer alleen duidelijk te maken hoe dat hier overkomt
Juistquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:29 schreef WRH het volgende:
denk zelf dat ondanks dat een topic overduidelijk geopend is om te stangen, het wel degelijk kan uitlopen in een goede discussie.
iemand kan dan wel een achterlijke openingspost hebben die nergens op slaat, bv een voorbeeld noemen dat echt idioot is, maar het is dan volgens mij ook aan de users van deze pijlert om te beslissen wat daar mee gebeurd; laten we het topic direct links liggen wegens te hoog gehalte onzin, of snijdt het wel degelijk een onderwerp aan waar we verder over kunnen praten en laten we dan dus gewoon de TS links liggen en kan het topic zelf toch nog een waardevolle, boeiende of leuke discussie opleveren.
Nee, dat kan niet. Of misschien kan het technisch gezien wel, geen idee, maar bij mijn weten gebeurt dat nooit. Je hebt een ban voor het gehele forum, niet alleen voor (een) gedeelte(s).quote:vind het jammer dat er mensen zijn die het blijkbaar nodig hebben om op deze manier een geintje te maken en vind het helemaal dieptriest dat dat soms zelfs op topics gebeurd waar beestjes (net) zijn overleden, dan stamp je wel echt op iemands gevoelens en zo iemand krijgt wat mij betreft een definitieve ban van deze pijlert (kan dat?)
Dat ligt er aan. Met zijn posts zelf gaat hij echt niet altijd over de schreef.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Maar zo een Braddie zelf, die krijgt niks geen notes voor al dat gekanker en zo?
Als zijn opmerkingen notewaardig zijn word hij ook genote, net als jij en ik en iedereenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Maar zo een Braddie zelf, die krijgt niks geen notes voor al dat gekanker en zo?
ah ok, jammer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Of misschien kan het technisch gezien wel, geen idee, maar bij mijn weten gebeurt dat nooit. Je hebt een ban voor het gehele forum, niet alleen voor (een) gedeelte(s).
Dat kan je in Vraag en Aanbod doen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:34 schreef Ladylike het volgende:
Mag ik hier ook mijn bench te koop zetten?
Dankjewel!quote:
Thnx, ik heb hem gesloten, ik neem later vandaag even contact op met de TSquote:
He. Ho.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
Seriously, ga je nou daar staan mekkeren om toestemmingZie hoeveel DTH topics er zijn, en het is non-profit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |